Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 January 2014, 18:51   #1
Austinn21
Lid
 
Geregistreerd op: 16 January 2014
Berichten: 1
Standaard Hoe versier ik haar? HOEDAN ;o

Hoe kan ik dit meisje verleiden??

Er kwam dus dit jaar een nieuw meisje in de klas. Laat ik haar 'carmen' noemen. Ze is bloedmooi, en heel erg lief. In een dronken bui waren we heen en weer aan het smsen, en hebben we dus elkaar verteld dat we elkaar leuk vinden en graag een keer met elkaar wilde gaan enzo. Ik werd er heel erg gelukkig van, want ik ben een paar maanden geleden door mijn ex gedumpt en heb dus best een rot tijd achter de rug. De wetenschap dat dit mooie meisje mij leuk vind, maakt alles goed.

Het is nu een paar weken geleden dat we dat smste naar elkaar. Heb Carmen tussendoor een paar keer gevraagd om wat af te spreken, maar steeds heeft ze het te druk. Op school kijken we af en toe stiekem naar elkaar, maar verder houden we het daar geheim.

Ik ben 21, en carmen is 18. Carmen is een meisje die normaal gesproken op oudere jongens/mannen valt. En ook gaat ze af en toe een nachtje slapen bij een getrouwde man. Ik vind dit erg, omdat ze beter kan krijgen. Ik wil Carmen zo graag verleiden en laten zien hoe goed ik voor haar kan zijn. Maar ik wil haar niet pushen of wegjagen? Ik heb naar mijn gevoel al tevaak gevraagd wanneer ze wil afspreken maar het lijkt alsof zij niet meer wil.

Ze heeft toen die nacht dat we smsten, gezegd dat ze geil word als ik in de klas langs haar loop of haar even aanraak. Wat kan ik doen??? Ik wil haar, ik wil niet meer wachten
Austinn21 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2014, 14:00   #2
-x-sara-x-
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2013
Berichten: 12
Standaard

helaas want wat je moet hebben is geduld
Wat je goed doet is vragen om wat af te spreken dit moet je ook regelmatig blijven doen.
Verder moet je laten merken dat je er voor haar bent. Bijv als er wat is daar interesse in tonen en ook helpen.
Verder wat vind ze leuk. mss kunnen jullie op de zelfde sport gaan of andere hobby's
Hopelijk heb je hier wat aan
-x-sara-x- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.