Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 September 2006, 19:09   #1
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Het nieuwe systeem.

Wij hebben op school een nieuw systeem. Korte samenvatting: je loopt niet meer van klas naar klas, maar je werkt op de groep.
Wie herkent dit? Hoe gaat dat bij jou. En wat vind je ervan? Ik wil graag jouw mening horen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 23:08   #2
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik denk dat het beter is als je wel van klas naar klas kunt lopen, omdat je dan eventjes een pauze hebt tussendoor, even je benen kunt strekken enzo Dan zit je weer frisser in de volgende les lijkt me
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 16:34   #3
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard


Ik zit op dezelfde school als Dunja en ik heb hetzelfde systeem!,
Ik ken het oudere systeem niet omdat ik enigskind ben... Maar het is zo origineel om van klas naar klas te rennen... als ik aan een middelbare school denk denk ik aan het TV programma 'Saved by the Bell' aan drinkfonteintjes en van klas naar klas rennen.
Lang leve Amerika
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 19:17   #4
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij ons lopen de leerkrachten van klas naar klas.
enkel voor chemie ofzo moeten we naar een ander lokaal
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 19:41   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

wij moeten elk uur naar een andere klas, tenzij we een blokuur hebben.. tussen de lessen zit steeds 5 minuten om van lokaal te veranderen..
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 23:17   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
wij wandelen om de 45 minuten naar een ander lokaal, waar we onze pas voor een scanner houden zodat we geregistreerd zijn. daarna kunnen we doorlopen
cool
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 07:27   #7
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF
cool
zo gaat dat in de ghetto, jeweettog!
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 16:59   #8
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

leerlingn in een klas alleen laten is zoiezo niet eht een goed idee. Ooit zaten we alleen in de klas leraar zou een poosje weg blijven had ze gezegt. Toen zijn we gaan volleyballen in de klas. Ze zou toch niet terugkomen. Toen we bijna de Dia shower(ofzoiets) hadden kapot gemaakt zijn we gestopt. Vind het wel lekker effe lopen kletsen benen strekken. Laat mij maar lopen.

Als de leraren zoveel moeten lopen hebben we straks geen dikke l;eraren meer en die heb ik nodig.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 17:36   #9
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door little girl
leerlingn in een klas alleen laten is zoiezo niet eht een goed idee. Ooit zaten we alleen in de klas leraar zou een poosje weg blijven had ze gezegt. Toen zijn we gaan volleyballen in de klas. Ze zou toch niet terugkomen. Toen we bijna de Dia shower(ofzoiets) hadden kapot gemaakt zijn we gestopt. Vind het wel lekker effe lopen kletsen benen strekken. Laat mij maar lopen.

Als de leraren zoveel moeten lopen hebben we straks geen dikke l;eraren meer en die heb ik nodig.
Wij worden ook niet alleen gelaten. Bij ons zit het zo: we hebben drie leraren die altijd in de klas zitten, 2 daarvan zijn onze mentors en de ander weet ik niet. Dan komen er voor elk vak ook nog leraren langs. Voor vakken als: Praktijk-Bio, handvaardigheid, tekenen, gym en techniek gaan we naar een ander lokaal. Aan de ene kant is het wel lekker een "home-base" te hebben. Je hoeft niet alles mee naar huis te nemen en we hebben kluisjes in de klas waar onze boeken in kunnen. Aan de andere kant heeft het ook nadelen; je blijft langer op school dan andere brugpiepers en we werken hard. En natuurlijk loop je niet meer van klas naar klas.
Ook hebben we een "huiswerk-arm" systeem. We hebben een weekplanner en zorgen dat we op school alles afkrijgen en dan hebben we verder geen huiswerk. Het is wel hard werken.

Wie herkent dit en/of wat vinden jullie ervan?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 17:48   #10
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Wij worden ook niet alleen gelaten. Bij ons zit het zo: we hebben drie leraren die altijd in de klas zitten, 2 daarvan zijn onze mentors en de ander weet ik niet. Dan komen er voor elk vak ook nog leraren langs. Voor vakken als: Praktijk-Bio, handvaardigheid, tekenen, gym en techniek gaan we naar een ander lokaal. Aan de ene kant is het wel lekker een "home-base" te hebben. Je hoeft niet alles mee naar huis te nemen en we hebben kluisjes in de klas waar onze boeken in kunnen. Aan de andere kant heeft het ook nadelen; je blijft langer op school dan andere brugpiepers en we werken hard. En natuurlijk loop je niet meer van klas naar klas.
Ook hebben we een "huiswerk-arm" systeem. We hebben een weekplanner en zorgen dat we op school alles afkrijgen en dan hebben we verder geen huiswerk. Het is wel hard werken.

Wie herkent dit en/of wat vinden jullie ervan?
heb mijn weekplanner niet af
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 17:50   #11
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 17:55   #12
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
DRUK OP F5!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 09:56   #13
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard



Bedoel je dat je zo snel gepost had? Vind ik niet hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 10:57   #14
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neen dat bedoelde ik ook niet
Ik had je toen een privéberichtje gestuurd, daarom zei ik druk op F5
maar toen had je hem al gelezen dus nvm
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.