Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 December 2003, 11:02   #1
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard Wie gelooft er in....

...Internet liefde ??? Ikke !!!ik ga nu al bijna een half jaar met mijn toppertje!!!!!!!!!!!

__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 11:22   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Geloof er wel in, maar heb mijn vriendin niet via internet leren kennen. Ze hebben daar nog niet eens internet dus das een beetje moeilijk.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 13:26   #3
Aurora
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet het niet, er zijn misschien wel een aantal mensen bij wie het lukt..
maar ik geloof er zelf niet zo in...mensen zijn op internet vaak anders dan in real life, en dat trekt me gewoon niet zo
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 13:36   #4
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aurora
Ik weet het niet, er zijn misschien wel een aantal mensen bij wie het lukt..
maar ik geloof er zelf niet zo in...mensen zijn op internet vaak anders dan in real life, en dat trekt me gewoon niet zo
Ja ik moet ook wel toegeven dat ik domweg geluk heb gehad want voor je het weet is iemand in reallife heel anders en niet zo leuk als op internet
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 15:40   #5
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel een goede vriendin over internet leren kennen, maar liefde? Ik denk het niet. Als je al verliefd wordt over internet wordt je waarschijnlijk verliefd op een aspect van die persoon die in het echt niet of nauwlijks aan bod komt. Mensen zijn in het echt gewoon heel anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 16:02   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ikke
maar je moet elkaar wel eens zien, maar het is een super manier om mensen echt te kennen zonder te weten hoe iemand er uit ziet, je gaat dus in 1 keer op het karakter af in plaats van uiterlijk

doe er trouwens niet meer aan
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 16:14   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ikke
maar je moet elkaar wel eens zien, maar het is een super manier om mensen echt te kennen zonder te weten hoe iemand er uit ziet, je gaat dus in 1 keer op het karakter af in plaats van uiterlijk

doe er trouwens niet meer aan
Same here
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 16:45   #8
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Internetliefde is volgens mij heel frustrerend...
In de meeste gevallen ziet men mekaar maar heel af en toe en ze gaan elkaar dan nog meer missen...
Kweet niet, het zou bij mij niet kunnen werken in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 16:49   #9
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb mijn vriend ook ontmoet via internet. heb inderdaad misschien ook wel domweg geluk gehad. maar we zien elkaar vaak genoeg, meestal ieder weekend en soms tussendoor ook nog. (hoewel t nu, na bijna 1,5 jaar wat slechter gaat )
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 17:20   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aantal factoren moeten zeker wel aanwezig zijn en dan kan het wel volgens mij, of ik ervaring heb? neen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 17:31   #11
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

uiteindelijk heb ik m'n vriend ook wel via internet leren kennen
viavia..

m'n beste vriendin chatte al 4maand met hem, en had dan uiteindelijk één keer met hem "afgesproken" (gewoon hallo& daag) toen ik op reis was..
Toen ik terug was, was ik mee en heeft ze hem dus nog eens tegengekomen.. ik dacht dat ze hem en z'n vrienden al goed kende, en ik me daar heel de avond mee geamusseerd, bleek dus achteraf dat ze daar maar één keer hallo tegen had gezegd

maar ik moet dus wel geloven in internetliefde zeker want zonder internet ging ik hem nooit ontmoet hebben
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 17:38   #12
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sedes
uiteindelijk heb ik m'n vriend ook wel via internet leren kennen
viavia..

m'n beste vriendin chatte al 4maand met hem, en had dan uiteindelijk één keer met hem "afgesproken" (gewoon hallo& daag) toen ik op reis was..
Toen ik terug was, was ik mee en heeft ze hem dus nog eens tegengekomen.. ik dacht dat ze hem en z'n vrienden al goed kende, en ik me daar heel de avond mee geamusseerd, bleek dus achteraf dat ze daar maar één keer hallo tegen had gezegd

maar ik moet dus wel geloven in internetliefde zeker want zonder internet ging ik hem nooit ontmoet hebben
Same here,onze onschuldige flirt is beetje uitgelopen...zo'n 3 jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 19:35   #13
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoee ik zou er niet aan moeten denken.. tenminste geen verre internet liefde.. mijn vriend woont bij me om de hoek en het moet ook echt niet anders wezen..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 21:41   #14
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet de persoon toch nog altijd in het echt gezien hebben om te spreken van echte liefde
heb ook al mensen gehad waar het bangelijk met klikte over internet
maar eens we bij elkaar kwamen....
en ook omgekeerd
internet als begin van een liefde nemen? dat zou ik niet echt stabiel noemen
het is eigenlijk nog allemaal maar fake...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2003, 21:53   #15
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb nu een leuk meisje genoemd via internet en die woont paar km verder, zo zou het wel kunne werken,maar met grote afstanden vink maar nix.. ze zeggen liefde kent geen afstand?? kent ofzo.. maar lijkt me wel donders lastig...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 08:39   #16
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb mn vriendin ook via internet leren kennen, maar ze zat wel bij mij op school en woont hier 5 km vandaan ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 08:49   #17
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
goed mogelijk datje iemand zo kan ontmoeten....maar verliefd worden gewoon door te chatten.....neeh
nou ja verliefd worden via chat..dat had ik ook niet(en daar geloof ik ook niet zo in, ik vond hem leuk en pas nadat ik hem in reallife ontmoet had werd ik echt pas verliefd
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 13:40   #18
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 13:54   #19
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
Helemaal mee eens.....zou gek worden als me vriend elke dag op me lip zou zitten....
Mijn beste vriend woonde in dezelfde straat als zijn vriendin en nog tegenover elkaar ook.Ze wisten gewoon van elkaar wie wanneer het huis verliet......zou helemaal debiel worden.....
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 18:28   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
Ik zou er idd ook niet aan moeten denken om riddler de hele dag over de vloer te moeten hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 18:56   #21
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Ik zou er idd ook niet aan moeten denken om riddler de hele dag over de vloer te moeten hebben
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 13:37   #22
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
naja, als ie in de buurt zou wonen, zou t ook niet verplicht zijn om m elke dag te zien
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 14:13   #23
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Riddler
ja toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 15:29   #24
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ambypur ken ik zelfs via dit forum

jaar verkering

en tuulk, je moet elklaar gewoon zovaak mogelijk zien..ieder weekend dus ofzo

ook al woon je bijna 175km van elkaar af
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 16:26   #25
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in liefde enkel door internet geloof ik eigenlijk niet.

vind wel dat t kan helpen
heb zelf ervaringmee dat als je lekker op msn zit te chatten met iemend en iemand uit zit tedagen dat t wel meer dan vriendschap kan worden.
is wel fijn omdat je dan precies kan zeggen wat je denkt, en nie zit te stotteren enzo. je kan ook bluffen via de chat

maar ken wel mensen die via internet hun "grote liefde" hebben ontmoet. maar voor mij zal dit niet opgaan, denk k...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 18:32   #26
sunnyflower
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het kan op zich wel maar als je het ook via internet in stand houd en elkaar nooit in het echt ziet denk ik niet dat het echt zal werken
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 18:56   #27
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
Dan denk ik toch echt: dat kan geen serieuze relatie zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 19:25   #28
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Dan denk ik toch echt: dat kan geen serieuze relatie zijn.
Sure... Iedereen wordt zot als je dag in dag uit op elkaar moet kijken...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:32   #29
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Sure... Iedereen wordt zot als je dag in dag uit op elkaar moet kijken...
Feit...

Als je elkaar elke dag ziet word je elkaar beu... Je word totaal op elkaar uitgekeken en weet uiteindelijk toch nx boeiend meer te zeggen...

Dan maar elkaar missen en superblij zijn dat je elkaar ziet en blablahblah... Dan weet je ook dat je nie zonder hem kan... ofzo...

Maar 't kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:37   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik vind t knap als je elkaar dagelijk ziet en dan elke dag elkaar (boeiende) dingen kan vertellen ik zou me wel in dat laatste kunnen vinden wat Saar zegt
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:38   #31
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Feit...

Als je elkaar elke dag ziet word je elkaar beu... Je word totaal op elkaar uitgekeken en weet uiteindelijk toch nx boeiend meer te zeggen...

Dan maar elkaar missen en superblij zijn dat je elkaar ziet en blablahblah... Dan weet je ook dat je nie zonder hem kan... ofzo...

Maar 't kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
nou, ik denk dat het niet zo is. dan is het geen echte liefde. Als je zelfs met ouders broers en zusjes dag en nacht goed kan omgaan, en je ziet ze elke ochtend en avond etc door. Dan lijkt t me erg vreemd dat je niet eens elke dag de gene wil zien waar je zo stapeldol op bent. En je als je gek op die gene ben, raak je er echt nie op uitgekeken. Ik ben in al die 21 jaar nooit uitgekeken op t gezin waarin ik leef (ok, er zit nog wel 1 vuiltje in ) maargoed, dan nog. Iemand die de ware is waarmee je zou willen trouwen enzo, daar hoor je niet op uit te kijken.
dat is een feit
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:40   #32
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
nou, ik denk dat het niet zo is. dan is het geen echte liefde. Als je zelfs met ouders broers en zusjes dag en nacht goed kan omgaan, en je ziet ze elke ochtend en avond etc door. Dan lijkt t me erg vreemd dat je niet eens elke dag de gene wil zien waar je zo stapeldol op bent. En je als je gek op die gene ben, raak je er echt nie op uitgekeken. Ik ben in al die 21 jaar nooit uitgekeken op t gezin waarin ik leef (ok, er zit nog wel 1 vuiltje in ) maargoed, dan nog. Iemand die de ware is waarmee je zou willen trouwen enzo, daar hoor je niet op uit te kijken.
dat is een feit
HET GEZIN...

Je zegt het dan toch...

Ik heb het over vriendje/vriendinnetje...
Achja, het zal wel aan mij gelegen hebben dan...
Mijn ex zocht toch alleen maar ruzie tegen me... Ik zeg hem uiteindelijk liever NIET dan wel... en als de telefoon ging dacht ik al van *oow neej *

Mja, shit happens
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:40   #33
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar als je later trouwt zie je je man toch ook elke dag? Mijn ouders hebben ook 26 jaar samengewoond (door omstandigheden enzo nu ff niet, maar ze zijn nog wel bij elkaar enzo.. gelukkig) en ze zijn elkaar nog niet zat hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 21:54   #34
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja maar juist als je zo jong bent moet je ook nog andere dingen kunnen doen zoals vrienden of vriendinnen opzoeken,uitgaan en niet elke dag met je vriendje of vriendinnetje op de bank hangen......
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 22:11   #35
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

offtopic: elkaar iedere dag zien kan wel goed zijn, maar dan moet je elkaar de rest van de dag niet zien (bijvoorbeeld allebei werken), mara als je echt 24 uur per dag op elkaars lip zit dan gaat dat na een tijd irriteren (asl je niet meer zo smoorverliefd bent en de mindere dingen in elkaar gaat ontdekken)

ontopic: internet kan wel tot hele interessante dingen leiden... (to be continued)
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 22:21   #36
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
ontopic: internet kan wel tot hele interessante dingen leiden... (to be continued)
verras ons, vertel t
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2003, 22:33   #37
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Ja maar juist als je zo jong bent moet je ook nog andere dingen kunnen doen zoals vrienden of vriendinnen opzoeken,uitgaan en niet elke dag met je vriendje of vriendinnetje op de bank hangen......
Juh... Anders is 't gewoon routine...

't moet wel spannend blijven hé
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 11:33   #38
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Dan denk ik toch echt: dat kan geen serieuze relatie zijn.
Nah da's dan jouw manier van leven maar ik heb dat gewoon niet nodig...ik heb dan al snel het gevoel dat ik die ander niets meer te zeggen hebt want jah ...zoveel dingen gebeuren er in een week nou ook weer niet..ben je ook snel uitgepraat.

Dus dan zou je nooit verder kunnen gaan om die serieuze relatie op te bouwen..maar zeker in het begin hoeft dat absoluut niet voor mij.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:29   #39
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Maar als je later trouwt zie je je man toch ook elke dag? Mijn ouders hebben ook 26 jaar samengewoond (door omstandigheden enzo nu ff niet, maar ze zijn nog wel bij elkaar enzo.. gelukkig) en ze zijn elkaar nog niet zat hoor
Jah dat bedoel ik, als het serieus is, ben je toch van plan om later te gaan samenwonen of trouwen ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:24   #40
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Jah dat bedoel ik, als het serieus is, ben je toch van plan om later te gaan samenwonen of trouwen ofzo..
Jah,maar dan ben je al ouder... Wil jij echt gans je leven dag in dag uit op elkaar kijken? Dat houdt niemand vol hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:46   #41
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Jah,maar dan ben je al ouder... Wil jij echt gans je leven dag in dag uit op elkaar kijken? Dat houdt niemand vol hoor...

Je hebt misschien wel gelijk, maar ik zou mijn vriendin wel dagelijks willen zien
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:56   #42
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Je hebt misschien wel gelijk, maar ik zou mijn vriendin wel dagelijks willen zien
True,ik zou tim ook wel dagelijks willen zien,wat volgend jaar wel zal gebeuren,maarja,nu zie'k hem tijdens school maar twee x per week,en dat is ook leuk, dat is wel spannend enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 21:06   #43
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Damn ik moet er echt niet aan denken om nu al op me 18e gewoon de hele godganse dag bij die ander te zijn man...je hebt nog een heel leven voor dat soort dingen hoor? Omn je op zo'n jonge leeftijd al vast te zetten..neej is echt niets voor mij denk ik.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 08:39   #44
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.

Maar het kan ook teveel van het goede zijn. Ik heb een geruime tijd iets met een meid uit Los Angeles gehad. Heel erg leuk als we elkaar eens in de zoveel tijd zien en het nog allemaal niet zo vast is. Maar als op een gegeven moment ik niet uit de voeten kan in die stad, zij geen rooie cent en geen vakantiedagen heeft en geen van ons 2-en durft te verhuizen dan gaat het fout.

Ik ben er heilig van overtuigd dat het hele i-net principe best kan werken als je elkaar irl ontmoet. Denk wel dat de kans op succes zelfs groter is als je nog niks hebt met iemand maar hem of haar gewoon eens vriendschappelijk ontmoet.

Maar als je vriend/vriendin dan uiteindelijk op een hele afstand woont zoals bij mij dan moeten er vroeg of laat keuzes gemaakt worden...en dan kan het pijnlijk worden. Ik had best willen verhuizen voor haar maar niet naar zo'n kansloze stad als Los Angeles. Niet een park daar gezien toen ik er ben geweest, niet een plekje waar je tot rust kon komen. Ik zou er van binnen wegrotten. Zij aan de andere kant wil best wel ooit eens verhuizen, mogelijk naar Europa maar durft dit nu nog niet aan. Tja.....

*zucht*

maar zoals gezegd het kan wel....maar realiseer je vooraf waartoe het kan leiden.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 13:18   #45
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xessex
Maar het kan ook teveel van het goede zijn. Ik heb een geruime tijd iets met een meid uit Los Angeles gehad.
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat jij een meisje was.
Oeps
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 13:26   #46
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Ik woon zelf in P'rend en m'n vriend in Hoorn dat is niet zo'n supergrote afstand en we zien elkaar elk weekend en woensdag.Als je elkaar elke dag zou zien dat zou (nog niet) goed zijn denk ik.
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 17:06   #47
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by wocky
Ik woon zelf in P'rend en m'n vriend in Hoorn dat is niet zo'n supergrote afstand en we zien elkaar elk weekend en woensdag.Als je elkaar elke dag zou zien dat zou (nog niet) goed zijn denk ik.
dat is nog geen 15mins met de trein
voor mij is hoorn 15mins en purmerend bijna halfuurtje.
maar ik vind dat je er goed aan doet hoor
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.