Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 December 2004, 15:19   #1
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Angry wat zou je doen?

okee even een kleinme inleiding:

afgelopen zaterdag, een goede vriend van me die we verder V. zullen noemen, Loopt door new york(de discotheek) hij is op zoek naar zijn vrienden.

hij loopt de trap op naar het balkon alwaar hij in botsing komt met een turkse jongen, een kleine woordenwisseling volgt en ineens ziet V. uit dat hij ingesloten word door een groepje turken. Nou is V. ook geen lieverdje en snapt dat hij hoe dan ook klappen gaat krijgen, dus hij kiest eieren voor zijn geld en begint nadat de turk voor hem aanstalte maakte om hem te slaan als een wilde op de turkse jongen in te slaan. Het lukt hem enkele klappen uit de delen en breekt daarbij zijn hand. Maar zoals we gewend zijn, begint daarna de hele groep turken op V. in te slaan en te schoppen.

Als eindelijk de uitsmijters aankomen, ligt V. te bloeden op de grond en enkele turkse jongens trappen nog na, en nu komt het, om verdere confrontatie met de groep turken te voorkomen, word een hevig bloedende V. er uit gesmeten en op de stoep voor de discotheek achtergelaten.

De uitsmijters zijn nog wel zo vriendelijk geweest om de politie in te schakelen. Die in de eerste instantie er van uit ging dat hij diegene was die een ander wat heeft aangedaan. Hij heeft zijn verhaal uitgelegd aan de agent die er verder niets mee doet. of wil doen, het is maar net wat je wilt.

uiteraard zullen hier nog acties worden ondernomen, maar niet door de politie maar door ons. Dat is het onvermijdelijke resultaat van deze maatschappij, lost de overheid in de vorm van de politie het niet op, doen uitsmijters niet wat ze horen? dan doen wij wel wat ons goed lijkt.

en ja, ik ben furieus.

Nou is mijn stelling:

Wat zou je doen als jij die uitsmijter was geweest:

je collega's optrommelen en schoon schip vegen?

het slachtoffer van een groep turken er uit smijten omdat je te bang bent om actie te ondernemen?

of anders namelijk.....
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2004, 15:46   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou mijn collega's oprepen en de politie bellen. Maar goed, de uitsmijters bij NY zijn toch een stel lafbekken en daarnaast is die tent ondertussen zo erg slecht bezocht dat het wel te begrijpen is dat ze de grootste groep (en dus het meeste consumeert) gelijk geven
Ow en btw waarom zou je je er nog druk om maken? Het mag toch ondertussen wel algemeen bekend zijn dat BY de laatste 2 jaar een saaie ballentent is geworden. Laat die lui gewoon lekker en zoek een andere kroeg op ofzo... iig lijkt mij het beste
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2004, 16:02   #3
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou als ik uitsmijten was geweest had ik die Turken ongelovelijk laten zien wie ik nou eigenlijk ben en wat ik kan!



damn... Turk of niet, maar je gaat met een groepje iemand gewoon bijna dood slagen.. toch?

damn..

gewoon ziek!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2004, 16:06   #4
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Ligt eraan hoe breed ik was (warschijnlijk wel, anders word je geen uitsmijter), maar waarschijnlijk was ik door `t lint gegaan en had die Turken bij de keel gegrepen nadat ik m`n collega`s er bij had gehaald.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 16:38   #5
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Re: wat zou je doen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
of anders namelijk.....
Ik had sorry gezegt voor de botsing
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 17:20   #6
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wat zou je doen?

Ik moet zeggen dat het de verkeerde keus is van je vriend om te beginnen met schoppen en slaan.
Want als ik tegen een turk aan loop heb ik echt niet geheid ruzie.

't is maar hoe je ermee om gaat..

't zijn net allemaal kleine kinderen daar.. "neeh hij begint.... neeeh hij.. hij sloeg"

Man het zijn allemaal stelltje kleuters van de basisschool..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik had sorry gezegt voor de botsing
Precies.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 18:48   #7
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ik zou allemaal eruit gooien, een disco loopt over het algemeen niet langer dan 5 jaar goed, oftewel die tent gaat toch wel weg (info komt van horeca leraar)

wel politie bellen. enzo, en ff bij blijven totdat de wouten er zijn.
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 19:05   #8
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weeniej, als uitsmijter weet je nooit wie er begonnen is..maar om nou een bloedend persoon op straat te zetten..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 20:17   #9
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

je weet als uitsmijter vrijwel nooit wie er begonnen is dus ik denk dat ik de jongen weg zou brengen, maar ik zou hem niet zomaar op straat gooien. Even naar een kamertje brengen en de ambulance bellen ... verder zou ik het niet echt weten
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 21:04   #10
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ik hier opeens weer voor je stond
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 21:09   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ohja, ik zou mijn allochtone vriendjes opbellen die al die stinkmongolen een flinke les integratie zouden geven.

Met de vuist dan, welteverstaan
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2004, 14:17   #12
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry zeggen had in dit geval geen nut.

hij wou gewoon doorlopen maar werd aan zn arm teruggetrokken, er volgde een woordenwisseling en tja. als je ziet dat je ingesloten word, kun je 2 dingen doen wachten tot ze je beginnen te slaan, of er van maken wat er van te maken valt.

ik had denk ik precies t zelfde gedaan.
diegene die het begint in elk geval een paar vieze klappen geven en het onvermijdelijke pak slaag wat daar op volgt incasseren.

tuurlijk je kunt ook niets doen, maar stel jezelf de vraag, als je er toch niet aan ontkomt wil je jezelf het gevoel geven dat je als een lafbek tussen dat groepje hebt staan trillen tot het laatste moment dat hun beginnen met slaan of als een kerel het accepteren en er van maken wat er van te maken valt.

en geloof me, dit was niet anders afgelopen, de klappen waren zowieso gevallen of hij was begonnen met slaan of niet, en lees het bovenstaande stukje goed, hij heeft pas geslagen nadat hij die jongen aanstalte zag maken om te slaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2004, 16:47   #13
daphie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ben je voor een uitsmijter als je niet eens ingrijpt bij een vechtpartij.. Werken die gasten er nog steeds?

Als uitsmijter lijkt het me ook een deel van je taak om de boel binnen beilig te houden, dus wanneer er een vechtpartij ontstaat, door welke reden dan ook, dat je dan die gozers de zaak uit gooit..

Maar waar ik niet over uit kan; Je gooit een hevig bloedend persoon toch niet op de stoep voor de zaak neer :S Waar ben je dan mee bezig?! Ik vind dat die uitsmijters daar fout gehandeld hebben.. Ze hebben totaal niet gedaan wat ik vind dat ze wel hadden moeten doen.. Bah!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2004, 09:50   #14
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik blijf van mening dat als je excuus aan hebt geboden, en daarna geen woordenwisseling begint of op in gaat dat je er zonder ook maar 1 schrammetje op loopt weg komt.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2004, 16:21   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik blijf van mening dat als je excuus aan hebt geboden, en daarna geen woordenwisseling begint of op in gaat dat je er zonder ook maar 1 schrammetje op loopt weg komt.
ja inderdaad, ben t met pakjestuff eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 12:55   #16
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ja inderdaad, ben t met pakjestuff eens.
ik ook..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 21:31   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik blijf van mening dat als je excuus aan hebt geboden, en daarna geen woordenwisseling begint of op in gaat dat je er zonder ook maar 1 schrammetje op loopt weg komt.
Als die gasten uit zijn op vechten dan vechten ze toch wel, maar ik zou groepen turken uberhaupt niet in de discotheek laten
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 16:03   #18
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik blijf van mening dat als je excuus aan hebt geboden, en daarna geen woordenwisseling begint of op in gaat dat je er zonder ook maar 1 schrammetje op loopt weg komt.
okee praat maar met vinnie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 18:11   #19
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Als die gasten uit zijn op vechten dan vechten ze toch wel, maar ik zou groepen turken uberhaupt niet in de discotheek laten
Iedereen is natuurlijk weer hetzelfde...
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 22:20   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Iedereen is natuurlijk weer hetzelfde...
Nee gelukkig niet
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2004, 20:10   #21
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Die uitsmijter heeft liever een ontevreden klant als een hele groep ontevreden klanten en dus gooit ie je vriend eruit. Ik zou t anders oplossen maar goed, zo werkt t nou eemaal. Wel DE reden dat k nooit naar disco gam tevele van dat soort bijdehante lui
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2004, 21:13   #22
Bert D
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

LOL.
Dus jij bent boos omdat die jongeren zijn beginnen slaan op V, nadat hij een vriend van hen geslagen had?

Jezus toch...
De mensheid eind 2004.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2004, 12:37   #23
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard Re: Re: wat zou je doen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik had sorry gezegt voor de botsing
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2004, 12:39   #24
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Als die gasten uit zijn op vechten dan vechten ze toch wel, maar ik zou groepen turken uberhaupt niet in de discotheek laten
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2004, 19:56   #25
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert D
LOL.
Dus jij bent boos omdat die jongeren zijn beginnen slaan op V, nadat hij een vriend van hen geslagen had?

Jezus toch...
De mensheid eind 2004.
ja idd.

ten eerste moet je ze gewoon lekker hun gang laten gaan als zij een meningsverschil hebben dan 1 tegen 1 uit laten vechten is er niets aan de hand , waar ik zo boos om ben is dat het gvd met een hele groep gebeurt. en ten tweede, de klap van die andere gast was al op weg maar werd ontweken en beantwoord met een jab.

bah... jij bent al net zon slapjanus als de rest hier, vechten bij een ruzie is neit erg maar laat het dan fair gebeuren, maar iedereen vind het al normaal dat als er wat gebeurt dat of iedereen begint te meppen of de andere kant je laat je inmekaar rossen en loopt weg met een kapotte kop en jezelf wijsmakend , ik ben goed bezig, ik heb niet geslagen, en dat ik mn smoel inmekaar heb en niet heb gevochten voor mn eigen eer dat is goed.

flikker toch op stelletje schijt softies. de wereld is geen knuffelhoek, dat proberen we onszelf wijs te maken, maar er schuilt een vechter in elk mens, het word tegenwoordig alleen onderdrukt omdat het iets zou zijn wat niet goed is.

belachelijke ideeen vind ik dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2005, 07:46   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien heeft het met mijn uiterst slappe instelling te maken, maar ik heb nog nooit ruzie gehad in een discotheek of cafe, laat staan klappen gehad...

Ik heb eerder het idee dat die klappen mede door de uitstraling en houding van de heer V zijn gekomen. Daar lijkt het me precies een type voor. Maar ik zal vast het argument voor jou noemen: dat kan ik niet weten, want ik ben er niet bij geweest.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2005, 13:20   #27
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
hij heeft het over GROEPEN, daar kan ik mee inkomen,
een groep voetbal supporters of een groep fopnegers zou ik bij wijze van ook weigeren.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2005, 15:58   #28
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

fopnegers.

dat vind ik een mooie
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.