Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 June 2008, 21:11   #1
Burlex
Lid
 
Geregistreerd op: 20 June 2008
Berichten: 3
Standaard Liefdesverdriet ofzo?

Het zit zo,
paar wegen geleden ontmoete ik iemand, raakte beetje mee aan de praat ( allemaal via msn en webcam ). Was iemand uit de klas van een vriend van me. We vonden elkaar wel leuk en hadden vaak lange gesprekken. Werd een beetje verliefd maar we hadden elkaar nog nooit gezien. Dus ik ging gister naar haar toe.. we hebben gepraat en het klikte perfect, en opeens kwamen we een beetje in de mood. Ik heb met haar gezoend. Oke.. maar dus...
Ik ga naar huis.. volgende dag voelt ze zich helemaal kut. Raad is? Ze is nog niet over haar oude vriendje heen. Maar ze is echt knettergek, en ik ben daar echt dol op. Maar nu gaat ze dus zomaar offline. En ze wil kijken wat ze nog kan maken met haar oude vriendje. Ik voel me nu echt een beetje.. jaa.. in de steek gelaten ofzo. beetje gebroken hart. Ik dacht dat ik iemand vet leuks had ontmoed en gebeurt dit.

Oke ik weet.. get over it. En er zijn nog wel heel veel leuke meisjes. Maar dit was echt iemand waar ik wel interesse in had. (dat zegt alle mensen met liedfdesverdried waarschijnlijk)

Wat moet ik nu doen?
Die jongen contacten? en kijken wat ie zegt? Of vind ze dat denken jullie niet leuk?

Heel erg bedankt, sorry voor dit alnge stuk tekst.
Burlex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2008, 21:12   #2
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Als je d'r wil, zul je d'r voor je moeten winnen.

And good luck with that.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2008, 21:48   #3
JxS
Gek als een geit. =]
 
JxS's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 June 2008
Locatie: In nederland... =D hehe..
Berichten: 224
Standaard

Hm ja.. dat is toch wel een vrij moeilijke vraag.
Als ze nog niet over haar ex-vriend heen is denk ik dat je er sowieso nog problemen mee krijgt, ook in het geval dat jullie wel iets krijgen.
Ik zou eerst voor jezelf nagaan hoe serieus je over haar bent, blijkbaar toch wel redelijk serieus want je zit er echt mee. Zo niet dan zou ik er nu mee 'stoppen'.. Nu is het nog makkelijker eroverheen te komen.
Als je echt heel veel van haar houdt en het gevoel hebt dat ze bijzonder is zul je haar idd zoals Amnesia al zei voor je moeten winnen denk ik.. Nadeel is, haar relatie met haar (ex)vriend verstoren gaat ze hoe dan ook niet op prijs stellen ben ik bang..
Mijn tip is dan ook: haar eerst proberen te 'winnen' via haarzelf. Laat haar zien hoe verliefd je op haar bent en dat je niet maar een eind weglult..
Wat je ook gaat doen.. Succes ermee he!
__________________
Tralalalalala! Wat is de wereld toch mooi he?=D
JxS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2008, 23:14   #4
felicity-x
Banned
 
Geregistreerd op: 13 June 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 64
Standaard

wanneer een meisje niet over haar ex heen is,, gaat dat je niet lukken,, zij weet namelijk waartoe die ex instaat is en hoe en nieuwe relatie kan gaan,, bij jou daar integen weet ze niet hoe jij bent,, en dat is het moeilijkste punt,, vanwege haar eerdere gevoelens die ze nu dus nog steeds heb is er 98% kans dat ze terug gaat naar de ex,, mits hij haar ook wil,, nou die 2% is dan voor jou,, dus het gaat moeilijk worden,,

Nog een tip: Koop der niet om,, daar berijk je niets mee,,

Ik weet namenlijk hoe dat gaat heb pas geleden nog precies hetzelfde megemaakt,, en ik ben dus ook terug gegaan naar me ex,, wat nu eigenlijk weer mijn ex is maar oke,,

succes,,
felicity-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 00:19   #5
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

mensen die nog niet over hun ex heen hebben moet je de tijd gunnen om daarover heen te kunnen komen... vind het zelf barre slecht dat ze weer terug wil naar haar ex... tis niet voor niks een ex maar goed... als ik haar was zou ik me ff afzijdig houden van jongens...

Helaas voor jou jongen... tip voor jou is laat haar met rust... laat haar denken en forceer nu ff niks. Ze is kennelijk niet toe aan een nieuwe relatie en het is eigenlijk gewoon een kut streek dat ze met jou gezoend heeft... daar had ze nooit mee moet en beginnen... eerst over je ex heenkomen en dan moet je pas weer opzoek gaan...
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 07:44   #6
Burlex
Lid
 
Geregistreerd op: 20 June 2008
Berichten: 3
Standaard

Ja dat is het juist, dat dacht ze. Maar ze is nu beetje down. Ze weet niet echt... ze zecht dat ze wil weten hoe der ex nog over haar denk en dit dat. (die haar had verlaten voor iemand anders..) Noujah, ik zei dat ik het ook wel wou helpen.. gewoon als een vriend maar dat wou ze ook niet. Dus afwachten dan maar..
Burlex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 07:51   #7
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ja dat is het juist, dumpen dan maar.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 21 June 2008 om 07:53
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 08:12   #8
Burlex
Lid
 
Geregistreerd op: 20 June 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik weet, maar ik blijf me van die kriebels in me buik. Maar toen ik daar was herinderde ik haar aan haar oude vriendje.. lekker sucks dit. Maarja ik ga nu op vakantie volgende week.. meschien na de vakantie.. zie ik het wel,
Burlex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 08:15   #9
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Als zij jou als haar oude vriendje ziet is ze niet goed snik. Jij bent jij en niet die andere l0sert?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2008, 19:33   #10
Grim
Verliefd
 
Grim's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2008
Berichten: 74
Standaard

blijven proberen en hopen?
idd moeilijk om dit op te lossen :S
__________________
Grim used to be heartless
untill She gave him one
Grim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2008, 22:55   #11
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

life goes on... nou dat word hem zo te lezen echt niet hoor... kan zo maar is een kut smoes zijn om je duidelijk te maken dat ze je niet leuk vind... dat zie je meiden / vrouwen wel vaker doen... weet niet wrom.. het is nu eenmaal zo
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.