Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 January 2005, 20:17   #101
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
tuurlijk neit, zet er een paar op die van goeie discussies houden en ze weten te starten en dat probleem is opgelost,

ik heb bij jou zoiets van de leden moeten het doen en t enige wat ik meot doen is oppas spelen, luiheid noem ik dat meer niet.


Je moet je bedenken dat er op dit forum tijden lang een beleid is gevoerd dat er vooral op gericht was om het gezellig te hebben. Het moest vooral niet te fel wezen en een nieuws-forum was niet of slechts gedeeltelijk opgestart. Daarmee is eigenlijk alles in 2 zinnen duidelijk geworden.

Op dit forum lopen niet zo gek veel mensen rond die nog daadwerkelijk van een discussie houden. Zoiets moet natuurlijk wel groeien. Uiteraard moet je daar als forumbaas een eerste aanzet toe geven, maar ik denk niet dat ik overdrijf dat er tijd overheen zal gaan voordat er voldoende aanwas is om ook daadwerkelijk een goede groep bij elkaar te hebben (wat uiteraard niet wil zeggen dat je het daarom niet moet proberen).
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 14 January 2005, 20:22   #102
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is waar, maar een beetje initiatief tonen is toch niet zo moeilijk?
 
Oud 14 January 2005, 20:23   #103
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dat is waar, maar een beetje initiatief tonen is toch niet zo moeilijk?
Dat zeg ik ook niet, maar daarom juist hebben de huidige FB's van dat forum hun conclussies getrokken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 14 January 2005, 21:00   #104
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dit lees ik nu pas.. Magie mij uitleggen.. Jij doet dus als ik het goed begrijp aan een vorm van hokjesplaatsen? 'jij bent slecht en jij bent goed'?
Nee hoor niet hokjesplaatsen.. maar meer het goed kunnen vinden met de mensen die zich netjes gedragen maar daarnaast ook goed kunnen vinden met de zogezegde 'schorriemorrie' (ben even het Koelkast woord kwijt).
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 14 January 2005, 21:04   #105
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Nee hoor niet hokjesplaatsen.. maar meer het goed kunnen vinden met de mensen die zich netjes gedragen maar daarnaast ook goed kunnen vinden met de zogezegde 'schorriemorrie' (ben even het Koelkast woord kwijt).
Ja, de termen toll- en rell-users staan mij nog helder voor de geest. Maar jij zult net zo goed als ik moeten weten dat die termen voor iedere persoon verschillend zijn. Wat de een een vervelende knaap vindt vindt de ander juist een goed forummer. Netjes gedragen zou juist moeten betekenen dat je iets verkeerd doet. Je moet om een forum levend te houden juist mensen prikkelen, reacties uitlokken. Om mensen die dat doen een stempel op te drukken vind ik volkomen misplaatst. Juist die mensen missen we momenteel als je het mij vraagt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 14 January 2005, 21:05   #106
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Bwa om eerlijk te zijn... Je leden als "trol" uitmaken vind ik nu ook wel overdreven. Relnichten, ok tot daar toe, maar er moet wel respect blijven iig.

Wil niet zeggen omdat bepaalde leden irritant gaan doen tegen je dat je jezelf tot dat niveau moet verlagen. Hier is koelkast destijds wel in de mist gegaan
WishfulDreaming is offline  
Oud 14 January 2005, 22:54   #107
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

deze vind ik geschikt :

Jamiel Ze is een betrouwbaar lid, ze kiest geen kant of laat dit in ieder geval niet merken. Ze onderbouwt haar commentaar goed.

bartje
Iets in me doet me zeggen dat hij volgens mij een goede forumbaas zal zijn. Ik denk dat hij iemand is die op een vriendelijke manier orde kan houden. Dat is belangrijk..


appelshampoo
ze is intelligent en weet van veel dingen veel af. Ze neemt de dingen die ze doet erg serieus en daarmee denk ik dat ze een goede kandidaad is voor het forumschap.


lieve colafles

ja ik wil wel, ik kan het ook wel.. Het is wel zo dat ik dan vaker op dit forum aanwezig zal moeten zijn. Ik heb in mijn huisje echter géén internet, maar kom de laatste tijd wel vaker bij mijn ouders.
en dat internetloze, daar komt waarschijnlijk wel verandering in binnenkort... Maar ja laat iedereen maar kiezen
 
Oud 15 January 2005, 01:57   #108
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Op dit forum lopen niet zo gek veel mensen rond die nog daadwerkelijk van een discussie houden. Zoiets moet natuurlijk wel groeien. Uiteraard moet je daar als forumbaas een eerste aanzet toe geven, maar ik denk niet dat ik overdrijf dat er tijd overheen zal gaan voordat er voldoende aanwas is om ook daadwerkelijk een goede groep bij elkaar te hebben (wat uiteraard niet wil zeggen dat je het daarom niet moet proberen).
Ik denk dat je je daar nog wel eens in zou kunnen vergissen... Natuurlijk ligt het algemene niveau hier niet zo heel erg hoog... Maar ik weet zeker dat met inzet van de FB heel wat meer te bereiken is.. FoL kon het, ik kon het in mijn eerste periode, waarom zou het nu dan niet meer kunnen? In principe is er 'intelligentie' genoeg op het forum en ook zat mensen met verschillende achtergronden en ideeën. Maar iemand moet die mensen wel uitlokken tot het voeren van een discussie, want er komt niets uit de huidige groep bezoekers zelf..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 January 2005, 12:04   #109
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou wat let je?
 
Oud 16 January 2005, 01:32   #110
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

gaan discussies hier niet altijd over op scheldpartijen vanwege meningsverschillen?
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 16 January 2005, 11:04   #111
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Aan de ene kant zie ik bartje bijvoorbeeld wel als goede kandidaat om bijvoorbeeld inderdaad discussie en sport onder zijn hoede te nemen...
aan de andere kant weet ik niet of hij te vertrouwen is. En dan bedoel ik meer op staff gebied. Ik weet niet of hij in staat is om zijn woord te houden als het gaat om het meeliften van accounts of andere zaken (wanneer het bijvoorbeeld de arnhemcrew betreft...). Voor zover ik dit hier bekijk zijn dit zaken waar over het algemeen overheen gekeken wordt. Mocht bart mij en de rest ervan kunnen overtuigen dat deze vermoedens geheel onterecht zijn (ze zijn immers niet zomaar uit de lucht gegrepen...) dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Ik ben wel van overtuigd dat het qua moderaten en dergelijke bartje niet zou ontbreken aan vermogen. Ik acht hem ook een goede moderator voor sport en/of discussie.

mijn kandidaten (vooralsnog ) zijn in willekeurige volgorde :

Stevie:
Hem acht ik geschikt, hij was al eerder kandidaat in mijn ogen voor het fbschap mocht hij dit natuurlijk willen. Hij is zeer zeker voldoende aanwezig en dan bedoel ik niet enkel qua posts, maar ook inzet.

L_angeldc:
Deze meid heeft volgens mij genoeg binnen haar kunnen om te kunnen moderaten. Mocht zij zich hiervoor ook echt willen inzetten kan er denk ik genoeg positiefs uit voortkomen.

Lieve Colafles:
was hier geloof ik ooit/lang geleden fb? in ieder geval, zij is een zeer standvastig persoon met een duidelijk idee over zaken. Nuchter en vooral objectief. Ik acht haar zeer geschikt. Ook zij moet het natuurlijk wel willen ;-)

AMF:
In eerste instantie niet bij stilgestaan, maar volgens mij is dit een van de meest serieuze meiden hier op het forum waarvan ik het binnen haar kunnen acht om goed en strak te modereren. Ze houdt echter ook van een lolletje.
ik was dus toch niet snel genoeg met mijn post deleten
Had me wel kandidaat gesteld, maar ik weet niet of ik doordeweeks genoeg aanwezig kan zijn dus heb het daarom maar weer verwijderd. Wat niet wegneemt dat ik het natuurlijk best wel wil

Hmm en voor de rest:
ik denk dat bartje best een goede FB kan zijn, als hij niet te snel te fel op dingen gaat reageren, zodat ze niet een twee drie uit de hand lopen. Maar 'in functie' zogezegd kan hij zich best wel beheersen, omdat voor FB en gewoon lid nu eenmaal andere regels gelden, en ik denk dat hij zich daar wel aan kan houden. Hoewel hij zeker wel wat stof zal doen opwaaien in staff

appelshampoo:
vind ik gewoon een hardstikke slimme meid, die zeker niet bang is om te zeggen wat ze denkt. Ook is ze niet niemand die te haastig beslissingen neemt zonder eerst een goed beeld van de situatie te krijgen. Is toch best serieus maar kan ook gewoon dolle pret hebben.

lieve colafles:
iemand die er echt iets voor wilt doen in mijn ogen en die dat ook echt zou kunnen. enthousiast genoeg en ze lijkt me ook wel in staat om goede beslissingen te kunnen nemen. net zoals bij appelshampoo is ze iemand die gewoon objectief kan reageren.

stevie:
ik denk dat hij een goede aanvulling zou zijn op de staff, hij weet wat er zich afspeelt op het forum en komt over het algemeen toch wel overal een beetje. iemand die ook de andere kant van het verhaal kan zien en toch ook zijn eigen mening kan onderbouwen.
 
Oud 17 January 2005, 00:05   #112
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
gaan discussies hier niet altijd over op scheldpartijen vanwege meningsverschillen?
niet altijd, soms ook in doodsbedreiginen vuile steken onderwater, uit de hoogte opmerkingen en ander gedrag dat hoort bij iemand die niet tegen zn verlies kan of uit een ander milieu komt als een ander, maar toch, is dat erg, nee misschien storend maar niet wereldeindigend.

maar buiten dat, is dat een argument om het maar helemaal niet te doen? nee.
 
Oud 17 January 2005, 23:03   #113
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

lieve mensen, heel leuk dat jullie daar nu over meedenken maar het gaat nu over de aanstelling van nieuwe FB's... daarna kunnen we altijd verder kijken lijkt me

een nieuwe staff vind ik in ieder gevalwel een tijd van vernieuwing voor het hele forum.

om even up to daten: we zijn bezig te kiezen welke mensen ons geschikt lijken voor FB, waarbij jullie meningen gebruikt worden. u hoort het als eerste als er nieuws is.
AmbyPur is offline  
Oud 17 January 2005, 23:14   #114
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een ophef om niets eigenlijk, stel gewoon 3 meelullende sukkels aan en het probleem is opgelost
 
Oud 18 January 2005, 17:36   #115
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
lieve mensen, heel leuk dat jullie daar nu over meedenken maar het gaat nu over de aanstelling van nieuwe FB's... daarna kunnen we altijd verder kijken lijkt me

een nieuwe staff vind ik in ieder gevalwel een tijd van vernieuwing voor het hele forum.

om even up to daten: we zijn bezig te kiezen welke mensen ons geschikt lijken voor FB, waarbij jullie meningen gebruikt worden. u hoort het als eerste als er nieuws is.
 
Oud 20 January 2005, 16:07   #116
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

waarom stoppen we niej gewoon met dat hele forum ?
ik_ben_de_man is offline  
Oud 20 January 2005, 16:11   #117
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
waarom stoppen we niej gewoon met dat hele forum ?
mooi, vind je het goed als ik jou dan als eerste verwijder?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 20 January 2005, 22:31   #118
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wanneer worden de nieuwe FB's bekend gemaakt?
 
Oud 20 January 2005, 22:36   #119
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
wanneer worden de nieuwe FB's bekend gemaakt?
binnenkort
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 20 January 2005, 22:38   #120
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
binnenkort
hoe kort?
 
Oud 21 January 2005, 08:11   #121
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

kenne we nog nie zegge

we doen ons best
AmbyPur is offline  
Oud 23 January 2005, 19:58   #122
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

schiet het al op?
 
Oud 23 January 2005, 20:02   #123
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
schiet het al op?
ja
WishfulDreaming is offline  
Oud 23 January 2005, 21:54   #124
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
ja
Kan ik jullie omkopen?
Impressions is offline  
Oud 23 January 2005, 22:41   #125
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

dat ligt er aan waarmee en waarvoor natuurlijk

maarre, wij zitten niet stil, en jullie horen het als eerste als er nieuws is beetje geduld aub
AmbyPur is offline  
Oud 23 January 2005, 23:35   #126
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Colafles, Bartje en Phit zou ik wel graag willen zien...

Redenen zijn al genoemd dus ik zie geen reden om ze nog een keer op te noemen.

(en pfp)
2-D is offline  
Oud 25 January 2005, 00:03   #127
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

jamiel is de eerste zie ik
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline  
Oud 25 January 2005, 00:14   #128
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

als ze online komen zullen ze het weten mits ze worden aangesproken door ons
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 25 January 2005, 00:14   #129
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wie de andere 3 zijn, dat merken jullie morgen wel er is al besloten wie t gaat worden maar langzaam aan zien jullie wie t nog meer is geworden
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.