Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 January 2005, 22:47   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zozo, tnx Anke, had ik niet verwacht van je Wil je t zelf niet doen, je kunt ook objectief oordelen

Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van graag of niet. Als Dextor twijfelt aan mijn betrouwbaarheid, tja, dan zij dat zo. Ik denk dat t juist onbetrouwbaar zou wezen om te gaan lopen slijmen nu

Cybertalk zie ik trouwens niet zitten, ik denk dat ik daar 5, 6 posts ooit gedaan heb?! Das te weinig, daarvoor kun je beter een vast bezoeker van dat forum nemen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 January 2005, 23:31   #52
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik trek mijn kandidatuur in.. Zelfs Anke heeft geen vertrouwen in me .
Bazzemans is offline  
Oud 9 January 2005, 23:48   #53
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

bij deze stel ik mij ook verkiesbaar (was ik vergete )

maar mijn lijstje:

Bartje555
PFP
Headliner
Jamiel
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.

Laatst aangepast door niemand : 9 January 2005 om 23:50
niemand is offline  
Oud 10 January 2005, 00:11   #54
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach, die betrouwbaarheids-discussie... Ik blijf het allemaal overdreven vinden.. Er staat nauwelijks iets boeiends in de staff naar mijn bescheiden mening. Enkel wat dingen die leden meestal toch wel komen te weten omdat ze uitgevoerd, danwel medegedeeld, worden. En als er iets in staat wat leden niet mogen weten dan is het meestal dat een stafflid een bepaald lid niet mag en om die reden wilt aanpakken.

Ik twijfelde bij Bart vooral aan zijn motivatie om nu nog forumbaas te worden, of hij nog wel het enthousiasme zou hebben om het forum omhoog te helpen (wat ik dus duidelijk niet had). Het lijkt me duidelijk dat hij me wat dat betreft wel van het tegendeel overtuigd heeft.
Sport is natuurlijk het ideale forum voor Bart, Discussie is hij ook op z'n plaats, als hij zichzelf niet verliest in oneindige discussies en af en toe dus wat boven de discussie blijft staan...

Verder ben ik natuurlijk Stevie-fan... Jong, enthousiast en Brabander. Verder stimuleert hij fora zeer met zijn eeuwige archief, lijstjes en kennis van zaken.

Verder zijn er nog enkele keuzes waar weinig op aan te merken valt, naar mijn mening, zoals Lieve Colafles (enthousiast en positief ingesteld), AMF (redelijk actief, kan geen minpunt bedenken), Jamiel (Mac-gebruikster) en nog enkelen. Dat is mij om het even.

Van mensen als PFP, Headliner en Red Scorpion heb ik als FB een minder hoge pet op. Slechts zelden zie ik ze constructief meedenken en meediscussieren om het forum te verbeteren... Die vallen dus af.

De rest vind ik twijfelgevallen, die afvallen aangezien er in mijn ogen betere alternatieven zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 10 January 2005, 00:26   #55
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Ik ben alleen zo bang dat het kritiek geven over staff meteen wordt gedood zoals bij tyskie is gebeurt
 
Oud 10 January 2005, 01:39   #56
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van graag of niet. Als Dextor twijfelt aan mijn betrouwbaarheid, tja, dan zij dat zo.
Overigens zou dat niet uit hoeven maken als men aannames zou gaan maken op slechts wat ik er van vind, er zijn natuurlijk meerdere mensen die inspraak hebben en ik zou er verder geen problemen mee hebben mits je natuurlijk je taken goed uitvoert
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 10 January 2005, 10:40   #57
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Overigens zou dat niet uit hoeven maken als men aannames zou gaan maken op slechts wat ik er van vind, er zijn natuurlijk meerdere mensen die inspraak hebben en ik zou er verder geen problemen mee hebben mits je natuurlijk je taken goed uitvoert

Dat laatste geldt natuurlijk voor ieder persoon..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 10 January 2005, 13:41   #58
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik ben alleen zo bang dat het kritiek geven over staff meteen wordt gedood zoals bij tyskie is gebeurd
Dank je voor het compliment.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 10 January 2005, 14:46   #59
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zozo, tnx Anke, had ik niet verwacht van je Wil je t zelf niet doen, je kunt ook objectief oordelen

Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van graag of niet. Als Dextor twijfelt aan mijn betrouwbaarheid, tja, dan zij dat zo. Ik denk dat t juist onbetrouwbaar zou wezen om te gaan lopen slijmen nu

Cybertalk zie ik trouwens niet zitten, ik denk dat ik daar 5, 6 posts ooit gedaan heb?! Das te weinig, daarvoor kun je beter een vast bezoeker van dat forum nemen..
Graag gedaan hoor, ik meen het serieus. Ik voldoe zelf niet aan mijn laatste puntje, ik heb er niet (regelmatig) de tijd, wil en energie voor. Ik zorg liever als gewoon lid zo af en toe es voor wat leven in de brouwerij .
Cybertalk noemde ik vanwege je brede interesse en algemene kennis, ik denk dat je het wel zou kunnen. Maar als je het niet echt boeiend vindt moet je dat natuurlijk niet doen...

Basje: je moet je eerst aanmelden voordat je je kandidatuur in kan trekken .
 
Oud 10 January 2005, 15:32   #60
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Al een aantal keer gedaan in dit topic
Wordt er gezegd dat er een ander topic is, vraag ik waar wordt er geen gehoor aan gegeven...
Bazzemans is offline  
Oud 10 January 2005, 15:37   #61
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Al een aantal keer gedaan in dit topic
Wordt er gezegd dat er een ander topic is, vraag ik waar wordt er geen gehoor aan gegeven...
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=51405
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 10 January 2005, 15:44   #62
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=51405
Toch te laat, want niemand houdt nog rekening met mij .. Maar goed.. zet me er toch maar bij..
Bazzemans is offline  
Oud 10 January 2005, 15:44   #63
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ok bazzie zal ik ook mn mening over jou geven:

ik zie je te weinig om over je te kunnen oordelen.
AmbyPur is offline  
Oud 10 January 2005, 15:52   #64
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ok bazzie zal ik ook mn mening over jou geven:

ik zie je te weinig om over je te kunnen oordelen.
We wonen ook zo ver van elkaar af .
Bovendien gaat het onder andere om een functie op het sport-forum, daar kom je zelden. Daarnaast ben ik er zeker dagelijks op meerdere fora, alleen post ik inderdaad niet veel.

Edit: zit er al 3 jaar aan één stuk, bijna dagelijks (vakantie's niet mee gerekend), en aan mijn posts kan je zien dat ik dan in verhouding weinig post. Ben er echter wel veel. Ik schiet altijd heen en weer van Pepperfans.nl en ll.com
Bazzemans is offline  
Oud 10 January 2005, 15:52   #65
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
--> bartje518
--> lieve colafles
Stevie
PFP
AMF
chalyken
BlackTurtle
Jamiel
appelshampoo

Bovenstaand rijtje acht ik enigszins geschikt als FB. De rest komt te weinig of te onregelmatig, meent het niet serieus, is te kort lid of acht ik niet in staat zich objectief op te stellen of een besluit zinnig te beargumenteren.
Ik denk dat Bart en Nynke de beste kandidaten zijn uit het rijtje. Bart met name voor Discussie & Sport, misschien ook Feedback of Cyber talk. Nynke voor bijvoorbeeld het MF, Liefde&Dating, Sexualiteit of Gezondheid&Lifestyle. Ik vind ze beiden communicatief sterk en ik verwacht dat ze allebei de moeite zouden willen nemen er echt energie in te steken om er daadwerkelijk iets van te maken.
Maar de rest van bovenstaande mensen zouden ook wel een kans verdienen naar mijn mening. Ik denk dat het in het algemeen iig goed zou zijn voor het forum als er mensen aan het roer komen die:

- een duidelijke mening durven te vormen;
- deze goed kunnen beargumenteren;
- objectieve beslissingen kunnen maken;
- energie kunnen en willen steken in de kwaliteit en de levendigheid van het forum.

Het zou eens afgelopen moeten zijn met mensen aanstellen omdat ze lief en aardig zijn, daar help je dit forum niet mee.

Ik voeg Bas (Bazzemans) toe aan mijn lijstje: ik denk dat ook hij voldoet aan de criteria die ik hierboven noem.
Alleen bij de laatste heb ik nog enige twijfels Bas: je zal je nog wat vaker (actief) moeten laten zien op het forum denk ik .
 
Oud 10 January 2005, 16:04   #66
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Snap eigenlijk niet wat het postgedrag van iemand er mee te maken heeft of deze een goede FB is of niet. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat deze persoon er nooit is, maar hoe vaak komt het niet voor dat iemand vaak op het forum is en niet altijd post? Daarnaast verschilt het ook nog weleens hoe actief je al dan niet bent. Het zegt niet veel over je kwaliteiten als FB. Ik kom vaak in ADB, maar zie daar slechts zelden een topic die ik interessant genoeg vind om erop te reageren en dat is bij wel meer topics zo. Echter lees ik het vaak wel door en als ik dan wil reageren doe ik dat, wil ik dat niet doe ik het niet. Ik zie genoeg mensen die reageren om het reageren, prima voor hen voor mij niet!
Bazzemans is offline  
Oud 10 January 2005, 16:11   #67
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Snap eigenlijk niet wat het postgedrag van iemand er mee te maken heeft of deze een goede FB is of niet. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat deze persoon er nooit is, maar hoe vaak komt het niet voor dat iemand vaak op het forum is en niet altijd post? Daarnaast verschilt het ook nog weleens hoe actief je al dan niet bent. Het zegt niet veel over je kwaliteiten als FB. Ik kom vaak in ADB, maar zie daar slechts zelden een topic die ik interessant genoeg vind om erop te reageren en dat is bij wel meer topics zo. Echter lees ik het vaak wel door en als ik dan wil reageren doe ik dat, wil ik dat niet doe ik het niet. Ik zie genoeg mensen die reageren om het reageren, prima voor hen voor mij niet!
Ik versta onder mijn laatste criterium ook het hebben van een actieve inbreng binnen het (eigen sub) forum. Ik denk dat het belangrijk is voor een forum dat dood dreigt te bloeden dat de FB's een zeer grote bijdrage leveren aan de activiteit op het forum. Denk hierbij bijv. aan het openen van orginele (actuele) topics en het actief ingaan op uitspraken van leden om interessante discussies aan te wakkeren. Vandaar die opmerking .
 
Oud 10 January 2005, 16:16   #68
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Binnen het eigen forum, owke. Maar doelde voornamelijk op AmbyPur.
Bazzemans is offline  
Oud 10 January 2005, 17:42   #69
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Stevie
Houdt sowieso wel van orde en correctheid volgens mij. (Zie ook zijn lijstjes en enquettes ed.)
Hij post ook regelmatig en zal niet snel verkeerde reacties uitlokken.

bartje518
Heb ik hierboven al even vermeld. Volgens mij is deze persoon echt te vertrouwen. Als fb zal hij -denk ik- zijn verantwoordelijkheid zeker opnemen.

AMF
Zie ik wel in staat een forum op zich te nemen en volledig goed te 'runnen'. De motivatie is er zeker en ze handelt -in mijn ogen dan toch- vrij objectief.

appelshampoo
Sinds ze zich heeft aangemeld voor het fb-schap, is ze veel actiever gaan deelnemen aan de 'normale' forumactiviteiten. Nu hopen dat ze dat zo volhoudt als ze daadwerkelijk fb is.

PFP
Heeft wel een kritische houding en is van veel zaken op de hoogte. Hoewel ik vrees dat hij zich snel aangevallen voelt en op bepaalde forummers mss wel zijn fb-rechten zal misbruiken.

thaliaaglaja
Motivatie is er en de objectiviteit ook. Hoewel ik maar al te goed besef dat sommige leden vinden dat ze hier nog niet lang genoeg is en haar posts niet altijd even serieus genomen worden, ben ik ervan overtuigd dat ze haar taak als fb goed zal volbrengen.


Waarschijnlijk zijn er nog kandidaten/leden die tot voldoen aan de nodige kwaliteiten, maar die ik momenteel over het hoofd zie of nog niet voldoende ken.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 10 January 2005, 18:01   #70
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Bas ik snap wat je bedoelt. Het kan wel zijn dat je er veel bent, en veel op sport, maar weinig post. Daardoor heb ik juist weinig van je gezien. En daardoor kan ik niet oordelen of jij een goede FB zult zijn..

Daarnaast denk ik / ben ik bang dat je een FB wordt als Artuur.. het is heel vervelend omdat te zeggen omdat dat eigenlijk niet fout is. Hij doet zijn werk wel goed.

Maar ik heb het idee bij hem en bij jou, dat jullie voornamelijk op het forum zijn voor sport. Ik vind het sowieso jammer dat Sport een bijna op zichzelf staand forum lijkt.. tenminste dat idee krijg ik doordat de mensen die daar komen, nauwelijks op de rest van het forum komen. En ik denk dat een FB die óók nauwelijks op de rest van het forum komt (including Staff) die sfeer alleen maar stimuleert.
AmbyPur is offline  
Oud 10 January 2005, 18:12   #71
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Dat is een beter uitleg..
Bazzemans is offline  
Oud 11 January 2005, 09:47   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als we het dan toch even actueel houden dan denk ik dat Sport beter zal moeten 'integreren' met de rest van het forum. Ik heb vaak de indruk dat er een soort drempel ligt voor mensen die niet vaak op het forum komen. Hoeveel mensen hier bedrijven actief sport, of volgen een sport? En hoeveel daarvan komen wel eens op het sportforum? Dat moet absoluut beter, en daar ligt niet alleen een taak voor de FB van dat forum, maar voor de hele staff denk ik..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 11 January 2005, 10:09   #73
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het sportforum trekt gewoon alleen mensen die sportliefhebbert zijn, mensen die uitkijken naar een bepaald kampioenschap/wedstrijd en mensen die het sportnieuws volgen en hun eigen mening daarover willen geven.
Ik denk dat FB's of de staff weinig kunnen veranderen aan de bezoekersaantallen van het sportforum. Dit kan alleen gedaan worden door nieuwe leden die geintereseerd zijn in sport.
 
Oud 11 January 2005, 11:57   #74
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
het sportforum trekt gewoon alleen mensen die sportliefhebbert zijn, mensen die uitkijken naar een bepaald kampioenschap/wedstrijd en mensen die het sportnieuws volgen en hun eigen mening daarover willen geven.
Ik denk dat FB's of de staff weinig kunnen veranderen aan de bezoekersaantallen van het sportforum. Dit kan alleen gedaan worden door nieuwe leden die geintereseerd zijn in sport.
hm ja ik kom er niet zo vaak en misschien heb ik het wel fout, maar ik heb het idee dat er gewoon een vaste clan mensen zit waar nieuwe mensen toch moeilijk tussen komen (net zoals in Muziek trouwens)
AmbyPur is offline  
Oud 11 January 2005, 11:59   #75
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk het wel... Door aparte topics te starten voor bepaalde clubs genereer je automatisch meer discussies. En bijna iedereen heeft wel iets bij te dragen aan bijvoorbeeld een discussie over Ajax, PSV of Feyenoord... Wij hebben bijvoorbeeld wel het Transfer-topic, maar over een Charisteas heb ik nauwelijks iets gelezen. Terwijl daar toch heel wat over te zeggen valt...
Dat zou in een apart topic kunnen, maar ook in een Centraal Ajax-topic.

En dat geldt voor meer fora. Ik denk dat dat een van de belangrijkste taken wordt van de nieuwe forumbazen... Want als het aankomt op het zetten van slotjes of het wissen van topics; dat kan iedereen. Dan had ik in principe net zo goed zelf kunnen blijven. Er zijn mensen nodig die actief een forum richting grotere populariteit stuwen. Actieve posters dus (en daarom vind ik Bazzemans bij voorbaat ook niet de ideale kandidaat).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 11 January 2005, 12:04   #76
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
hm ja ik kom er niet zo vaak en misschien heb ik het wel fout, maar ik heb het idee dat er gewoon een vaste clan mensen zit waar nieuwe mensen toch moeilijk tussen komen (net zoals in Muziek trouwens)
Er is wel tussen de vaste clan te komen, maar het duurt wel even voordat je er echt tussen zit... Maar dat geldt voor alle fora...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 11 January 2005, 12:04   #77
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het gaat nu weer alleen over sport en Bootje, ar-tuur en Tyskie hadden hun intellectuele capaciteiten ook wel mogen aanwenden om meer op discussie te posten, laatste topic is van een dermate laag niveau en daarvoor is helemaal niet gepost.
 
Oud 11 January 2005, 12:06   #78
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en daarom hoop ik dat stevie forumbaas wordt van discussie en niet iemand als blackturtle
 
Oud 11 January 2005, 12:11   #79
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik stop er niet voor niets mee, lieve PFP... Maar gelukkig bewijs jij telkens weer met jouw bovengemiddelde intellectuele bijdrages op Discussie dat jij de aangewezen man bent voor een functie als fb... Mocht het toch zover komen, dan kun je een gelijke discussie overigens ook op het staff-forum teruglezen.

Overigens, wat ik in deze discussie over sport gezegd heb, geldt in feite voor alle serieuzere minder bezochte fora. Een ADB of F&P heeft dat niet echt nodig...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 11 January 2005, 12:23   #80
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lekker duidelijk weer allemaal... Volgens mij kunnen ze beter meteen ook de beheerders vervangen
 
Oud 11 January 2005, 12:28   #81
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien wel ja...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 11 January 2005, 12:49   #82
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Misschien wel ja...
Dextor misschien niet direct, maar ik zet vraagtekens bij wat NW nog allemaal doet. Hij moet uitkijken geen 2e Loeloe te worden die louter blijft om maar een positie binnen ll.com te houden. Mocht ik gekozen worden en ik merk aan mezelf dat ik te weinig toevoeg, dan reken ik erop dat mensen mij daarop aanspreken en zal ik daar mijn conclussies aan verbinden. Blijven om het blijven kan en mag niet de bedoeling zijn. Je bent er als staff voor de leden, niet voor jezelf.

Lisette lijkt mij trouwens geschikt voor ADB (had over haar heen gelezen). Dan zal ze wel iets fanatieker moeten posten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 11 January 2005, 19:19   #83
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

bedankt voor je steun pfp, ik wil discussie met alle liefde overnemen maar ik denk dat daar toch betere kandidaten voor zijn. zoals bartje of pfp zelf. pfp is door veel leden wel omstreden om zijn standpunten, maar kàn wel uitstekend discussie voeren. ik denk ook dat hij de aangewezen persoon is om weer goede discussies op te starten daar.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 11 January 2005, 23:44   #84
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
bedankt voor je steun pfp, ik wil discussie met alle liefde overnemen maar ik denk dat daar toch betere kandidaten voor zijn. zoals bartje of pfp zelf. pfp is door veel leden wel omstreden om zijn standpunten, maar kàn wel uitstekend discussie voeren. ik denk ook dat hij de aangewezen persoon is om weer goede discussies op te starten daar.
Is cyber talk niet iets voor jou ?
 
Oud 11 January 2005, 23:47   #85
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
bedankt voor je steun pfp, ik wil discussie met alle liefde overnemen maar ik denk dat daar toch betere kandidaten voor zijn. zoals bartje of pfp zelf. pfp is door veel leden wel omstreden om zijn standpunten, maar kàn wel uitstekend discussie voeren. ik denk ook dat hij de aangewezen persoon is om weer goede discussies op te starten daar.
Bedankt voor je steun stevie!
 
Oud 11 January 2005, 23:56   #86
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou gaan voor Stevie, Bartje en Bazzemans als ultieme kandidaten voor de posities op Sport en Discussie, of dit nou gezamenlijk is of in een bepaalde verdeling is mij om het even.
Uit Sport maar met name Discussie & Actualiteiten is meer te halen dan nu het geval is (en waarin ik niet geheel vrijuit ga ). Op Sport was ik gewoon actief en had ik mijn aandeel, maar voor vooral D&A had ik persoonlijk geen inspiratie meer en te weinig inbreng. Wil je dat forum daadwerkelijk goed aanpakken en naar een hoger niveau krijgen dan is het beter dat er een enthousiaste, frisse FB komt (eventueel naast Bootje?) die aan de slag gaat en zelf ook discussies aanzwengelt en ook echt beleid voert (ik deed dat niet consequent genoeg maar slechts af en toe en had alleen zin in de topics waar ik zelf wat mee kon).

Voor Sport geldt wel ongeveer hetzelfde, misschien zijn wat algemenere (centrale)topics daar één van de mogelijke initiatieven om het forum nog levendiger te krijgen en de vaste groep bezoekers groter te maken. Belangrijk is denk ik dat de toekomstig FB een regelmatig Sport-ganger is en feeling heeft met het forum.
 
Oud 12 January 2005, 12:11   #87
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het feit dat iemand nu opeens veel post, nogal een stomme reden om iemand FB te maken...
 
Oud 14 January 2005, 15:33   #88
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 2 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
maar ben bang dat FF daarna nog meegezogen zal worden naar een FB functie. Als dat voorkomen kan worden heb ik geen problemen bij haar aanstelling.
zoals amber al zegt... FB worden is echt het laatste wat ik wil en das maar goed ook voor jou, want dan gingen na deze opmerking al je topics op slot

dusszz
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 14 January 2005, 16:48   #89
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
zie je het zelf zitten dan?

ik bedoel met dat ik je niet serieus neem, dat ik niet denk dat je serieus genoeg bent voor FB dat het te snel je aandacht verliest, maar dat kan ik ook fout hebben ...
nou, als er nou eens een nieuw stukje forum geopend word

'' Nieuws ''

daar hou ik me altijd erg mee bezig en dat is neit iets wat snel mijn aandacht zou verliezen omdat ik het leuk vind.

daar zou ik wel intresse in hebben en ik ben er van overtuigd dat een nieuwsforum een goede aanwinst is voor het forum.

ik bedoel we heben hier wel een discussie en actualiteiten forum maar kun je dat niet beter splitsen, naar een specifiek forum voor discussies en een specifiek forum voor actualteiten?

als je dat dan combineert met een nederlandse fb en een belgische FB die dan samen nieuws uit NL en B posten heb je een duidelijke aanwinst.
 
Oud 14 January 2005, 17:01   #90
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

discussie en actualiteiten zijn al eens gescheiden geweest. dat was toen geen succes omdat er in actualiteiten niet gepost werd. maar met een goede fb die ook daar (dagelijks?) nieuws in post, zou het idee wel overlevingskansen hebben.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 14 January 2005, 17:04   #91
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is allemaal een kwestie van inzet
 
Oud 14 January 2005, 17:12   #92
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
met een goede fb die ook daar (dagelijks?) nieuws in post, zou het idee wel overlevingskansen hebben.
Het is niet enkel aan de FB om iets te doen slagen. Er moet medewerking zijn van je leden, als zij niet mee initiatief nemen, brengt het nog nx op vrees ik
WishfulDreaming is offline  
Oud 14 January 2005, 17:33   #93
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Het is niet enkel aan de FB om iets te doen slagen. Er moet medewerking zijn van je leden, als zij niet mee initiatief nemen, brengt het nog nx op vrees ik
dat is dus een instelling van niets, je moet als fb ook mogelijkheden geven en als er niet genoeg actiefe topics zijn dan moet je ze maken.
 
Oud 14 January 2005, 17:49   #94
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat je als forumbaas er juist voor moet zorgen dat leden blijven posten, en als je een keer een topic opent, dat je leden op ideeen brengt om andere topics te plaatsen.
 
Oud 14 January 2005, 17:51   #95
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
het is allemaal een kwestie van inzet
Het zou op zich wel handig zijn als er leden zijn die interesses hebben
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 14 January 2005, 19:09   #96
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Doet het goed bij de slechte kant van LL.com maar ook wel bij de goede kant.
Dit lees ik nu pas.. Magie mij uitleggen.. Jij doet dus als ik het goed begrijp aan een vorm van hokjesplaatsen? 'jij bent slecht en jij bent goed'?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 14 January 2005, 19:44   #97
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dat is dus een instelling van niets, je moet als fb ook mogelijkheden geven en als er niet genoeg actiefe topics zijn dan moet je ze maken.
ik kan de mensen nie dwingen om op kunst te gaan posten he. gewoon al omdat het "kunst" heet, blijven veel mensen er weg...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 14 January 2005, 20:58   #98
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

noem het dan creativiteit
 
Oud 14 January 2005, 21:07   #99
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het zou op zich wel handig zijn als er leden zijn die interesses hebben
Eindelijk iemand die mijn punt begrijpt.

Volgens mij als je actualteit en discussie gaat scheiden, gaat discussie verloren en groeit actuailteit uit.

Want discussies kunnen ook in Cybertalk "zogezegd"
en actualiteit is iets wat je letterlijk dagelijks kunt posten
WishfulDreaming is offline  
Oud 14 January 2005, 21:10   #100
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tuurlijk neit, zet er een paar op die van goeie discussies houden en ze weten te starten en dat probleem is opgelost,

ik heb bij jou zoiets van de leden moeten het doen en t enige wat ik meot doen is oppas spelen, luiheid noem ik dat meer niet.
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.