Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 February 2007, 15:27   #1
Chikkiie
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Wat moet ik doen?

hey hey,,
ik ben nu al weer 3,5 week thuis omdat ik ziek ben alleen weten ze niet wat ik heb loop al sinds augustus met hoofdpijn. En de doktoren weten niet wat het is. Maar ik zit nog op school.. en mijn ''vrienden'' hoe ik ze nog noem geloven niet dat ik ziek ben en wat heb en ik mag niet voor mijn mening uit komen enzo. En dat doet mij pest wel pijn. Mijn vriend zegt wel je moet schijt aan ze hebben maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan zeg ik dan. En dat is ook wel zo zegtie dan. Ik moet donderdag weer naar school maar ben best wel bang dat ze mij wat gaan doen ofzo. En ik weet niet waar ik moet zitten ofzo. En dan zegt me mentor ook zo van ja weet niet als ze wel over kan omdat ze zo veel mist zegt me moeder zo van jah hadden jullie het op moeten sturen maar dat doen ze dan niet. Heb best wel schijt aan me school gekregen maar ik weet niet wat ik moet doen. want ze gaan over me heen lopen en wat terug zeggen druf ik niet.. ik vin alles maar best. weten jullie misschien wat ik kan doen of juist niet? Al vast bedankt dat je naar me wou luisteren xx Mii
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2007, 20:58   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

omg dat is echt duidelijk
maar van wat ik er uit kan opmaken: ga naar de dokter.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2007, 21:01   #3
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Dat zijn dat niet je echte vrienden als ze dat over je zeggen.
en dan over school, je moet er gewoon voor zorgen dat mensen jou doorgeven wat je moet doen, ik weet niet in welke groep/klas/jaar je zit, maar dat moet je gewoon doen. Gewoon ook je leerstof thuis doornemen. Je moet ook een beetje op je gezondheid letten. Maak je je niet teveel druk dat je al een tijd hoofdpijnen heb?
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2007, 21:39   #4
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

migraine?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2007, 15:15   #5
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

laat ze deze topic zien dan begrijpen ze het wel <3
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2007, 13:32   #6
wtr
Lid
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Berichten: 34
Standaard

mm ik ken iemand die al een tijd thuis is met verkoudheid en koppijn heeft enzo... mm

hoe dan ook... ik ben ook is een tijd ziek geweest en school dee ook geen flikker voor me. maar bel een vriend(in) en vraag die dan om huiswerk enzo... of bel elke leraar al durf je geen vriendinnen te bellen.

en fuck die vrienden die je niet geloven... dat zijn je echt vrienden niet... en heb schijt aan wat al die andere stomme mensen zeggen.
wtr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2007, 14:17   #7
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan het zelf ook.. je hoeft niet altijd af te hangen van een ander..

en dat is ook gewoon k*t als je vrienden je late stikke..
heb zelf ook ervaring..

op de basis school waren mijn vriendin en een ander meisje altijd met ze tweeë.. en toen in de 1e en 2e klas.. ware wij dus beste vriendinne en ik dacht dat NIKS ons stuk kon krijgen..
en toen in de 3e zat dat meisje bij ons in de klas.. en nu besta ik niet meer.. alles is dom wat ik zeg.. en ik kan niks goed doen..

gelukkig heb ik ook andere vrienden gemaakt..

en als ik ziek was.. gaf ook NOOIT iemand het huiswerk door.. ik moest altijd zelf informere.. en dan gave ze evengoed niet alles door.......
maar ik belde wel Hun op als ze ziek waren.. om het huiswerk door te geve..
het is gewoon niet eerlijk....

en wat de ziektes en hoofdpijn betreft..
maak je niet teveel zorgen over die mense die je vrienden noemt.. ga leuke dingen doen met mensen die je wel mag..
laat je leve niet verpesten door een paar klojo's
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.