Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 May 2005, 15:31   #1
JammyPastei
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Stomme vraag over geleiding....(fysica)

We hebben in de les gezien dat je electriciteit kan geleiden met water, daarom mag je nooit met een electrisch toestel in bad gaan. Je lichaam bestaat ook voornamelijk uit water dus dat versterkt de electrischiteit en je electroquteerd jezelf (duh)

Wel ik zat zo op de heide te wandelen en kwam aan bij wat koeien omgeven door prikkeldraad met daarop stroom, ik pak die draad vast en ZAP lekker verschieten
Welnu da vraag: Als je pist op zoon draad gaat je pis dan die electrischiteit geleiden, zodat je jezelf onder stroom zet?
Lijkt een stomme vraag maar ik vraag het me wel af
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 16:48   #2
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ja

En water opzich geleidt niet maar de onzuiverheden erin wel.
hij heeft gelijk want ik heb hier wel eens een test over gehad op school en puur water zonder onzuiverheden geleid niet maar water met onzuiverheden zelf wel en daarom als je op stroomdraad heen pist dan krijg je flinke flik door je heen en ik kan het weten want een kennis van me die heeft het eens gedaan toen die straalbezopen was en dat is hem niet bevallen al lachte ik me wel rot
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 17:46   #3
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In Rusland is het toch ook een paar keer voorgekomen dat heren hun geslachtsdelen zijn verloren doordat plassen tegen die electrodraden? Ik heb wel zoiets gelezen in elk geval omdat hun de spanning hoger op de draden hebben staan.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 17:52   #4
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
In Rusland is het toch ook een paar keer voorgekomen dat heren hun geslachtsdelen zijn verloren doordat plassen tegen die electrodraden? Ik heb wel zoiets gelezen in elk geval omdat hun de spanning hoger op de draden hebben staan.
nou dat zou ik zo niet weten maar die vriend van mij was blij dat alles er nog aan zat en fatsoenlijk werkte al heeft die er wel tijd nog last van gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 20:44   #5
JammyPastei
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lol bedankt voor de reacties mensen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.