Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 February 2015, 14:52   #1
Westeros
Lid
 
Geregistreerd op: 21 February 2015
Berichten: 2
Standaard Enquête participanten nodig voor thesis research data. 3 a 4 min.

Hallo allemaal,

Momenteel studeer ik in de UK aan de Universiteit van Northampton waar ik druk bezig met mijn laatste jaar Graphic Communication. Ik heb wat hulp nodig met het verzamelen van research data voor mijn thesis en hierbij kunnen jullie mij ontzettend helpen door de volgende Enquête in te vullen.

Onderwerp: The influence of packaging attributes on consumer’s purchase decision.
Tijdsduur: 3 a 4 minuten.
Anoniem: Alleen leeftijd, geslacht en land is nodig.
Taal: Engels

https://www.surveyplanet.com/54e323be9ab2ffb94400dbeb

Mocht je vragen en/of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag!
[Edit] Vragen over Engeland of Studeren in Engeland kan ik proberen te beantwoorden als bijdrage aan dit forum.

Ontzettend bedankt voor het invullen!
Westeros is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2015, 15:23   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ik neem aan dat je je er van bewust bent dat je in een forum post voor voornamelijk middelbare scholieren?
In dat geval zou ik het onderwerp van je thesis even naar het Nederlands vertalen, ik denk niet dat de gemiddelde scholier begrijpt wat jij met "The influence of packaging attributes on consumer’s purchase decision" bedoelt.

Mocht je op een hogeropgeleid publiek doelen ( hogeschool studenten) dan denk ik dat je hier niet veel mensen binnen je doelgroep zult vinden.
Dan zou ik adviseren om dit op de sociale netwerken van hogescholen zelf te posten ( ik weet in ieder geval dat Hogeschool Utrecht een eigen sociaal netwerk heeft).
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2015, 15:29   #3
Westeros
Lid
 
Geregistreerd op: 21 February 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Ik neem aan dat je je er van bewust bent dat je in een forum post voor voornamelijk middelbare scholieren?
In dat geval zou ik het onderwerp van je thesis even naar het Nederlands vertalen, ik denk niet dat de gemiddelde scholier begrijpt wat jij met "The influence of packaging attributes on consumer’s purchase decision" bedoelt.

Mocht je op een hogeropgeleid publiek doelen ( hogeschool studenten) dan denk ik dat je hier niet veel mensen binnen je doelgroep zult vinden.
Dan zou ik adviseren om dit op de sociale netwerken van hogescholen zelf te posten ( ik weet in ieder geval dat Hogeschool Utrecht een eigen sociaal netwerk heeft).
Ah, dat dacht ik al een beetje. Scrolde even snel door de posts op dit forum heen en zag er ook een 21+ vragenlijst voor HBO'ers staan dus dacht dat het misschien wel nut had om het hier ook te proberen. Ik ga wel even kijken naar sociale netwerken van hogescholen dan. Wist niet dat die ook forums hadden voor studenten buiten hun school.
Westeros is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.