Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 October 2003, 21:04   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Angry ouders

gvd is altijd het zelfde !

ik zie laurier (mijn vriendje, we zijn meer dan 7maand samen) nu bijna gewoon niet meer! vraag ik net vriendelijk: ja is het ok als ik donderdagavond bij laurier ga slapen, na school, en dan kom ik vrijdagochtend weer terug, zodat we als gepland kunnen gaan winkeleN?
hun reactie: neeeeeeeee hij is gisteren (maandag) al eens geweest, en je moet nog iets voor school doen en lalalalalala (zit nu in hogeschool, studeer vertaler tolk)
maar zo gaat het dus elk weekend... hoe hard ik ook op voorhand studeer, het helpt echt niets! altijd is er weer het excuus van nee, je moet leren, en dan kan ik laurier niet zien ga er echt nog aan kapot want mis hem vreselijk en nix helpt hier, als ik boos word en me verzet straffen ze me door hem helemaal niet meer te mogen zien of geen pc of geen tv of eender wat , als ik vriendelijk ben profiteren ze er super hard van en zo en fff weet echt niet wat ik moet doen moet echt snel een oplossing voor komen want laurier en ik hebben hier al een erg zware ruzie over gehad, we kunnen niet samen zijn als we niet samen kunnen/mogen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel..
iemand een oplossing ofzo, is echt rotprobleem en wordt alsmaar erger, zelfs zijn ouders vinden dat ze nu eindelijk eens wat losser moeten zijn! we zijn tenslotte al meer dan 7 maanden slapen, en hij mag vaak hier blijven slapen maar ik niet bij hem (ze vinden altijd wel een smoes) en ik neem de pil dus ze moeten zich geen zorgen maken..;;; of doen ze dat nu gewoon om mij te pesten ?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 21:12   #2
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

waarschijnlijk doen ze het niet om te pesten nee.
vraag anders gewoon waarom dit niet mag , vertel rustig verhaal wat je hier hebt getypt enz , en kijk hoe ze reageren.

en anders ga je naar schooltijd naar je vriend , en bel je je ouders op : hoi met mij , ik blijf hier , doei......
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 21:17   #3
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
waarschijnlijk doen ze het niet om te pesten nee.
vraag anders gewoon waarom dit niet mag , vertel rustig verhaal wat je hier hebt getypt enz , en kijk hoe ze reageren.

en anders ga je naar schooltijd naar je vriend , en bel je je ouders op : hoi met mij , ik blijf hier , doei......
dat is het nu net, hun rede is altijd dat ik 'voor school moet werken' hoewel ze goed weten dat ik dan toch nooit echt iets doe, zeker niet de avond voor een vrije dag!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 21:45   #4
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ga eens met je vriend een goed gesprek houden met je ouders. misschien dat dat helpt
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 21:46   #5
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
ga eens met je vriend een goed gesprek houden met je ouders. misschien dat dat helpt
ik vrees ervoor heb al gedacht om zin ouders eens met mijn ouders te laten praten... maar ja mss ook niet zo'n goed idee
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 09:30   #6
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

fuh het is dus nu ruzie zoals we vorige week hebbe gehad en het is laurier denk ik niet meer waard om er voor te vechten en dan zegt hij dat hij mij nog graag ziet ok sva, maar waarom wilt hij er dan ni meer voor vechten? het is zelfs al zo ver gekomen dat hij hier niet meer in huis binne wil hij komt ni verder meer dan de deur da moet toch echt is gaan stoppen mar natuurlijk liefst ni da hij en ik utieen moeten ik zou er echt kapot van zijn :s het doet nu al zoveel pijn
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 14:01   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

hoe komt het dat je ouders zich zo met je studie bemoeien en precies weet wat jij wel en/of niet voor je studie moet doen?

je ouders moeten gewoon minder op de hoogte zijn van je studie (vertel ze dus minder over je bezigheden) want het lijkt nu wel of ze precies weten wat jij voor iedere dag af moet hebben en dergelijke..

nu wil ik niet zeggen dat dit een uitkomst zou bieden voor het feit dat je ouders steeds studievoorop stellen en dergelijke. en je hierdoor meer vrije tijd zou krijgen..

maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn ouders mij nooit op huiswerk gecontroleerd of bemoeit hebben. en ik derhalve ook gewoon zeeen van vrije tijd heb gehad vroeger.. (dat ik die vrije tijd niet nuttig besteedde door wel aan huiswerk te gaan en niet me school zo fucked up heb laten worden is een 2e) vrije tijd..die je met je vriendje door zou kunnen brengen..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 14:21   #8
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

in het begin toen ik een vriendje had (waarvan ze afwisten ) was het bij mij ook alleen maar gezaag over leren en studies... was zelff zo dat m'n pa zei dat ik niet meer naar het unief mocht gaan en hogeschool moest doen enkel en alleen maar omdat ik een vriend had..
Uiteindelijk is dat wel gebeterd (ook doordat m'n resultaten niet veel zijn veranderd) .. nu ja, m'n pa vraagt wel nog vaak als ik in het weekend naar m'n vriend ga "moet je niet werken?" en dan zeg ik mooi : "neen, heb al gans de week gewerkt"
Dus hopelijk gaat het van jou ook gewoon over.. maar ja uiteindelijk hebben ze me nooit echt "verboden" om te gaan, maar wist dat ik vaak heel lang moest zagen...

Mss helpt het als je meer met je vriend bij jou thuis afspreekt, en ze je dus "in de gaten" kunnen houden...
En idd zoals ik_ben_de_man al zei, als je nu eens rustig hier heel dit verhaal aan je ouders en mss afspreekt dat je hem min.1keer in de week mag zien of zo?
Hopelijk komt het allemaal beetje goed

Btw:
Citaat:
...en ik neem de pil dus ze moeten zich geen zorgen maken
volgens mij maken ouders zich altijd wel zorgen
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 18:57   #9
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik herken je probleem...
Volgens mij zoeken je ouders gewoon allerlei excuses omdat ze je nog te jong vinden voor een lief en ze willen je beschermen enzovoort...
Weinig aan te doen vrees ik
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 20:49   #10
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat je moeder deze 'post' zien...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 20:59   #11
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe oud ben je als ik vragen mag?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2003, 13:07   #12
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BaRBie
hoe oud ben je als ik vragen mag?
18


btw denk dat we wel een goeie oplossing gevonden hebben

heb voorgesteld om een soort weekschema te maken waarop opstaat wanneer ik tijd met laurier doorbreng, wanneer ik voor school werk, wanner het basket is enzo.. en dan zien ze wanneer ik allemaal leer enzo, en als ik me eraan hou zien ze dat ik ook verantwoordelijk kanzijn

en mijnouders vonden het een goed idee dus

nuja mijn moeder is nog altijd wat u know maar dat betert wel, ze is net zo koppig als ik

tnx iig vor te tips enzow
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.