Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 May 2003, 20:18   #1
X-Warrior
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard een raar verhaal

hey iedereen,

Ik ben 17 jaar en voel al lang iets voor een meisje. Met lang bedoel ik toch wel 1 jaar . Het is lang maar ik heb in het begin gewoon contact met haar gezocht en we zijn nu hel goeie vrienden. Ik bedoel zij zegt alles tegen mij en ik alles tegen haar. Maar ze heeft een vriend gehad/ heeft nog altijd een vriend (het kan dus al gedaan zijn he dat weet ik dus niet ).

Ik ben al eens afgewezen , ik bedoel niet echt afgewezen , ik werd verliefd op haar en een relatie was niet mogelijk omdat ze een vriend heeft en ik wou ze ook niet kapot maken dus zijn we goede vrienden geworden.
De relatie met haar vriend heeft nooit goed gegaan maar toch is ze blijven duren.

Nu ik sprek er niet echt veel mee in real life ik zie ze wel bijna elke dag en dan lachen we wel naar elkaar enz. maar veel spreken komt er niet van . Maar op msn spreken we dan weer wel heel veel , ze zei zelf de laatstke keer zo van ja eigenlijk is het toch wel raar dat ik zoveel met u over msn spreek he normaal doe ikdat niet met mensen die ik zo goed ken. Het is ook zij die steed goeie dag zegt en begint te spreken. Nu ik had al berschillende voorstellen gedaan om eens iets met zen tweetjes te doen maar dat is er nooit van gekomen .(ze wil wel maar sociale situatie enz.laat het niet dikwijls toe )


thx for reading and replaying

Dus ik dacht ja als ze wil afspreken dan moet z e dat maar eens zelf vragen want als het maar van een kant komt wil dat zeggen dat zij er ook niet echt behoefte aan heeft , maar de laatste keer heeft ze het dus wel gevraagd.

Nu ik denk niet ineens dat ze iets voor me voelt ofzo maar ik wou eens julie meningen horen over onze (vriendschappelijke)relatie.

ps: ze praat altijd in raadsels , overlaatst circuleerde er op msn zo een vragen lijst voor vrienden en daarbij stond zou ik ooit je vriend kunnen zijn . En ze antwoorde ik weet het niet. Het komt er dus op neer da ze altijd zo in raadsels spreekt . (er stond duidelijk op de lijst da je zo'n vragen niet hoefde te beantwoorden)
 
Oud 12 May 2003, 20:47   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: een raar verhaal

Citaat:
Originally posted by X-Warrior
ps: ze praat altijd in raadsels , overlaatst circuleerde er op msn zo een vragen lijst voor vrienden en daarbij stond zou ik ooit je vriend kunnen zijn . En ze antwoorde ik weet het niet. Het komt er dus op neer da ze altijd zo in raadsels spreekt . (er stond duidelijk op de lijst da je zo'n vragen niet hoefde te beantwoorden)
ik heb ook in zulke mailtjes bij sommige vragen "ik weet het niet" gezet en dat zullen duizenden anderen ook wle hebben gedaan dus dat is niet zo vreemd.

volgens mij ziet ze je als een van haar beste vrienden en is t niet perse zo dat ze iets met je wilt hebben dus als ik jou was zou ik er niet te veel op hopen, dat je iets met haar zal gaan krijgen maar gewoon zien hoe t verder loopt en ondertussen gewoon verder gaat
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 12 May 2003, 20:54   #3
X-Warrior
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mja ok ik zoek er niets achter ofzo maar ik vindthet gewoon raar waarom ze het dan beatwoord terwijl ze andere vragen waar je dit ook kon zetten niet beantwoorde , maar ja het kan natuurlijk altijd he
 
Oud 12 May 2003, 21:29   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

maar als je even logisch nadenkt, hoe kan je van tevoren weten of je ooit iets met iemand krijgt? t leven kan anders lopen dan je denkt of verwacht
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 13 May 2003, 00:09   #5
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
maar als je even logisch nadenkt, hoe kan je van tevoren weten of je ooit iets met iemand krijgt? t leven kan anders lopen dan je denkt of verwacht
joh ?
 
Oud 13 May 2003, 07:20   #6
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn ervaring is met relaties die voortvloeien uit goede vriendschappen zijn niet erg best. Met 1 uitzondering, en dat is mijn vriendin.
2 jaar lang kenden we elkaar en opeens gebeurde het. Het was alsof ik haar voor het eerst zag en meteen verkocht was... dat gevoel heb ik nu nog steeds.
Zij verandert, jij verandert en je wereld verandert. Probeer niets te veranderen, het gebeurt toch wel. Vormen naar hoe jij het wilt lukt niet, maar hoop doet leven.
 
Oud 14 June 2003, 12:43   #7
zMe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blijf gewoon goed bevriend met haar en laat haar niet merken dat je haar meer dan aardig vindt want dat zou jullie goede vriendschap ernstig kunnen beschadigen als ze je nix met je wil. Zeg pas tegen haar dat je haar leuk vind als ze het heeft uitgemaakt met haar vriend!
 
Oud 14 June 2003, 19:08   #8
Snoesje152
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ...

Dat antwoord heeft er toch totaal nix mee te maken.
zegt ze nee ben je misschien gekwetst
zegt ze ja wijs jij haar misschien af ( in haar gedachten he )
Ik zou toch eerder bevriend blijven.
Ik heb een 'relatie' gehad met mijn beste vriend voor 2 maanden ofzo ... --> niet goed afgelopen , Hij deed helemaal anders dan als we vrienden waren. Dan vertelde ik hem al mijn geheimpjes over men dates enzo.
Ik zou aanrade het niet te doen , Als het dan (misschien) gedaan is en je komt niet echt meer overeen ??
Kan u nie zoveel raad geve maar kwou dit toch eens ff zegn

Veel liefs xxxxx
 
Oud 14 June 2003, 19:24   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

topicstartet komt toch nie meer
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.