Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 June 2003, 14:27   #1
Fabolous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zij wil...

ik vind dus een meisje leuk die ik paar maanden geleden heb leren kennen op msn, we hebben veel gesmst en af en toe gebeld...ik heb r sindskort een paar keer vluchtig gezien...nu kwam ze afgelopen vrijdag langs bij me op mn werk...ik heb r die avond duidelijk gemaakt met bellen en sms dat ik het leuk vond dat ze langs kwam blablabla.....sindsdien is ze wat afstandelijker geworden....en dat heeft ze gister uitgelegt waarom, het blijkt dus dat ze me liever me in het echt wilt leren kennen,...maar afspreken wil ze niet echt want ze wil geen verkeerde ideeen opwekken ....helaas gaat ze ook redelijk tot zeer nooit uit dus ik kan r ook niet spontaan ergens tegenkomen...
nu denk k dat ze wel een redelijke vermoeden heeft dat ik r wel leuk vind. alleen vraag ik me af of het nou nog iets kan worden als we elkaar wat beter kennen dan..want ik heb een gevoel dat dit een subtiele manier was om te zeggen dat ze mij niet zo leuk vind maar wel vrienden wil zijn....maar ik vind r nog steeds leuk en als ik lees in de andere topics dat je r moet vergeten enzo blablabla, maar dat wil ik juist niet,...iemand tips om hiermee omtegaan en wat ik aan dit heb? of moet ik mn verlieftheid onderdrukken en gewoon een vriend zijn, of.....????
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 14:50   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

gewoon haar min of meer dwingen om wel eens iets in-real-life af te spreken, en dan echt op gaan bouwen...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 16:19   #3
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

i know the problem gewoon mensen niet meer via msn ontmoeten dat wordt toch alleen maar vriendschappen dat kan mooi zijn maar als je die gene leuk vind is het niet zo leuk
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2003, 09:06   #4
Fabolous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
i know the problem gewoon mensen niet meer via msn ontmoeten dat wordt toch alleen maar vriendschappen dat kan mooi zijn maar als je die gene leuk vind is het niet zo leuk

Hmm..is waar, maar ligt er ook aan wie het is....sommige willen snel afspreken en andere willen het rustig aan doen...alleen mijn probleem is weer dat ik de gene die het rustig aan wil doen leuk vind.

en wat dextor zegt om r te dwingen....ik weet niet of dat nou zo goed idee is, zometeen schrik ze er van en dan heb ik helemaal nix....

hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2003, 17:36   #5
Ochtendster
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het hoeft echt niets te betekenen als ze zegt dat ze je eerst wil lere kenne.. ik heb nl een vriendin die het ook moeilijk vindt met jongens te binden vanwege een nare ervaring (en dan bedoel ik nie: ze is ns gedumpt ofzo, maar echt naar). dus waarom spreken jullie nie gewoon ff een paar keer af, kijke hoe t loopt...

veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2003, 18:33   #6
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ow ja nog 1 ding METEEN AFSPREKEN want als je te lang wacht dan krijg je een msn relatie en dan worden jullie vrienden en vrienden kunnen wel met elkaar nemen maar er zit ook een risico aan vast............
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2003, 09:23   #7
Fabolous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
ow ja nog 1 ding METEEN AFSPREKEN want als je te lang wacht dan krijg je een msn relatie en dan worden jullie vrienden en vrienden kunnen wel met elkaar nemen maar er zit ook een risico aan vast............

Ja idd, dat hoorde ik laatst ook al....maar tis eigenlijk al beetje te laat...het contact tussen ons word al minder en ik zie er ook bijna nooit....het probleem was eigenlijk in het begin dat zij niet wou afspreken omdat ze toen slechte ervaringen had met afspreken via msn..dus het werdt meer een msn relatie..maar dat is nu blijkbaar ook afgelopen nadat ze dat zei wat mijn eerste post staat want lijk wel of ze afstand wil hebben...maar ik het mis het wel dan elke dag op msn

Laatst aangepast door Fabolous : 16 June 2003 om 09:25
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.