Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 June 2003, 21:31   #1
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat vinden meiden nou echt super geil bij jongens?

(Please topic niet close, want dan kan je b.v. ook elk zoen topi closen etc..)

Bedenk je leukste ideen, waar zou jij je vriend nou in willen zien .. s'nachts..
Of wat doen bij jou...

En dan niet zeggen, naakt en neuken..

Maar.. hoe maak je iemand gekker dan gek en gestoord

(Eigenlijk ist een overbodige vraag van me, omdat het me al een jaar lukt , maar misschien bennik toe aan iets nog specialers )
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2003, 21:39   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Allereerst ben ik zeeeeeeeeer knuffelbaar dus wat mij betreft mag ie daar de hele tijd mee doorgaan..just feeling so lovely

Nah ik heb wel een paar van die dingen waarvan ik denk: Damn zo zou ik nou weleens een keertje uh....


Maar jah da's beetje geheimpje voor mezelf denk ik
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2003, 21:44   #3
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat vinden meiden nou echt super geil bij jongens?

Citaat:
Originally posted by Eelcotje
(Eigenlijk ist een overbodige vraag van me, omdat het me al een jaar lukt , maar misschien bennik toe aan iets nog specialers )
Nou sprak ik danielle laatst, en volgens mij doe je het toch niet helemaal goed hoor.. want.. jah...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 10:29   #4
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe ik iemand knettergek zou maken? en geil ... ? dat zal ik es vertellen: als het heel donker is een roze of rood nachtlampje aandoen. dat je nèt niet alles ziet men vriendje moet dan *naakt uiteraard* op bed gaan liggen ofzo en dan zoen ik 'm over zijn hele lichaam. alsie helemaal opgegeild is, ga ik langzaam naar hèt plekje toe *u all know where that is * en dan .... laat je fanatasie maar werken. mischien vinden jullie dit niet voor het liefde-forum, maar ik vind dat het toch veel met lifde te maken heeft *om niet te zeggen alles*
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 10:41   #5
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Duffie
hoe ik iemand knettergek zou maken? en geil ... ? dat zal ik es vertellen: als het heel donker is een roze of rood nachtlampje aandoen. dat je nèt niet alles ziet men vriendje moet dan *naakt uiteraard* op bed gaan liggen ofzo en dan zoen ik 'm over zijn hele lichaam. alsie helemaal opgegeild is, ga ik langzaam naar hèt plekje toe *u all know where that is * en dan .... laat je fanatasie maar werken. mischien vinden jullie dit niet voor het liefde-forum, maar ik vind dat het toch veel met lifde te maken heeft *om niet te zeggen alles*
Voor jouw hoef je niet veel moeite te doen... beetje goeie sfeer en de man moet naakt gaan liggen...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 10:57   #6
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

ik kon mn ex helemaal gek maken als ie niet aan me mocht zitten. Geen echte bondage hoor maar de afspraak dat hij zijn handen niet onder het kussen onder zijn hoofd vandaan mocht halen
Hoe maak je mij gek? sjah ik laat me niet makkelijk gaan dus het beste is gewoon de tijd voor me nemen en na verloop van tijd kan ik me steeds beter laten gaan
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.