Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 May 2003, 21:11   #1
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vreemd gaan

wat denk jij over vreemd gaan want als je een vriend of vriendin hebt dan moet je daar toch gelukkig mee zijn. als je vreemd gaat is het toch precies hetzelfde (of minder) dan als je het met je eigen vriend/vriendin doet???

en nog ff een vraagje stel je hebt een heel leuk meisje of jongen ontmoet maar je hebt een vriendin thuis en zij zit je heel de tijd te versieren enz.
nu zou je natuurlijk met hem/haar iets kunnen gaan doen zonder dat er ook maar 1 iemand achter zou kunnen komen.

zou jij dit dan doen????

mijn antwoord is nee want vreemdgaan is het ergste wat je kunt doen in een relatie.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 23:02   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by sk888er
wat denk jij over vreemd gaan want als je een vriend of vriendin hebt dan moet je daar toch gelukkig mee zijn.
kijk dit volg ik nog, en ik ben het ermee eens.

Citaat:

als je vreemd gaat is het toch precies hetzelfde (of minder) dan als je het met je eigen vriend/vriendin doet???


vind je dat? o_0

dus jij neukt maar een eind los met mensen op straat? mmkay, lijpe gast ben je

Citaat:

en nog ff een vraagje stel je hebt een heel leuk meisje of jongen ontmoet maar je hebt een vriendin thuis en zij zit je heel de tijd te versieren enz.
nu zou je natuurlijk met hem/haar iets kunnen gaan doen zonder dat er ook maar 1 iemand achter zou kunnen komen.

zou jij dit dan doen????

mijn antwoord is nee want vreemdgaan is het ergste wat je kunt doen in een relatie.
huh?! en daarboven vond je nog dat het doen met een ander hetzelfde (of iets minder) was dan met je eigen vriendin doen?!

Nee ik zou het niet doen, hooguit normaal gesprek o.i.d. mee aangaan, maar niet meer
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 23:46   #3
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
vind je dat? o_0

dus jij neukt maar een eind los met mensen op straat? mmkay, lijpe gast ben je
ik moest ook ff goed lezen maar wat hij bedoelt is dat neuken met je vriendin hetzelfde is als neuken met een ander meisje, je doet namelijk hetzelfde

enfin ik ben et met je eens, vreemdgaan doe je niet. Het doet de ander veel pijn, en dat lijkt me een goeie reden om et dus mooi te laten
Bovendien hoor je er eigenlijk niet echt behoefte aan te hebben, zoals je zelf zegt, een relatie is tenslotte niet voor niets een relatie!

Overigens kan ik me wel ergens voorstellen dat et gebeurt hoor, als de spanning in je relatie weg is en je wordt verliefd op iemand anders bijvoorbeeld. Maar dan nog is vreemdgaan fout
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 06:30   #4
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

dus jij neukt maar een eind los met mensen op straat? mmkay, lijpe gast ben je
met da ene bedoel ik dat je het net zo goed met je vriend/vriendin kan doen dan elke week met iemand anders. want dat is toch precies hetzelfde alleen kun je je eigen vriend/vriendin vertrouwen

snap je me nu of wil je nog meer verduidelijking.

en nee ik zelf haat vreemdgaan dus ik neuk nie er niet op los
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 08:11   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by sk888er
wat denk jij over vreemd gaan want als je een vriend of vriendin hebt dan moet je daar toch gelukkig mee zijn.
En als je er niet gelukkg mee bent, moet je er ook niet mee samenblijven


Citaat:

en nog ff een vraagje stel je hebt een heel leuk meisje of jongen ontmoet maar je hebt een vriendin thuis en zij zit je heel de tijd te versieren enz.
nu zou je natuurlijk met hem/haar iets kunnen gaan doen zonder dat er ook maar 1 iemand achter zou kunnen komen.

Als ik een leuke jongen zou hebben, zou ik dat niet doen nee. Hou jezelf dan maar een beetje in. En als ik het bijvoorbeeld achter iemand's rug zou doen, dan zou ik me daarna verschrikkelijk slecht voelen, ook al weet niemand het.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 08:45   #6
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Liefde is eeuwig, alleen de partners wisselen

vreemdgaan is not done, echter het kan best gebeuren dat je een partner hebt en een ander iemand tegen komt waar een betere relatie mee te beginnen valt. Neem langere relaties van bijvoorbeeld meer dan een jaar. daar gaat de verliefdheid van opdrogen en moet daar een basis liggen voor houden van. Soms is die basis niet sterk genoeg om de verliefdheid jegens een nieuw iemand te overwinnen. Als je dan niets begint met de nieuwe aanstaande partner alvorens de huidige relatie af te breken kan dat natuurlijk wel gebeuren.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 13:37   #7
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

In een relatie moet je niet de wens hebben om iemand anders te zoenen of weet ik ut wat meej te doen..
dan is er iets mis met je relatie, wil je dan zo graag iemand anders, maak het dan uit voordat je iets doet..
Vreemdgaat maakt kapot, het heeft geen zin om te proberen met het vreemdgaan verder te gaan. want dat maakt je relatie gewoon kapot..

Als ze bij mij vreemd zouden gaan zou ik zeggen. dan ben ik dus nie genoeg.. zoek dan maar iemand die wel genoeg voor je is.
Of ik ben de enige of niet..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 08:32   #8
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap nou niet dat nooit iemand van jullie een behoefte heeft een andere te zoenen/neuken. Misschien ga je dat pas merken na een aantal jaar relatie of ligt dat aan jongens. Maar vreemdgaan zoenen en sex heeft absoluut niets met houden van te maken. Vreemdgaan heeft met hormonen te maken niet met gevoelens.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 09:47   #9
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Maar je hebt voor 1 iemand gekozen, dan moet je je hormonen maar even onderdrukken

OF

Eerlijk zijn tegen die ene en zeggen dat je toch liever wat met die ander doet. Dus dan maak je het uit. Wel zo eerlijk lijkt me.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 12:32   #10
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Maar je hebt voor 1 iemand gekozen, dan moet je je hormonen maar even onderdrukken

OF

Eerlijk zijn tegen die ene en zeggen dat je toch liever wat met die ander doet. Dus dan maak je het uit. Wel zo eerlijk lijkt me.
houden van heb je voor een persoon gekozen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 13:15   #11
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben het wel met anemic eens.
Soms kan vreemdgaan zelf goed zijn. (is ook bewezen door wetenschappers.. oooeoooe....)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 13:33   #12
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
ik ben het wel met anemic eens.
Soms kan vreemdgaan zelf goed zijn. (is ook bewezen door wetenschappers.. oooeoooe....)
dan is het alsnog niet echt goed voor de partner..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 13:56   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

als je daarna de ruzie _goed_ oplost die eruit voortkomt, kan het misschien wel de onderlinge band versterken.
(hoewel er toch altijd wel een klein tikkeltje wantrouwen achter kan blijven richting de persoon die haasje-over ging. )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:05   #14
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Linnea
dan is het alsnog niet echt goed voor de partner..
Ik zeg ook soms... Het is natuurlijk nooit leuk, maar het ligt aan de omstandigheden (hoe, met wie, wanneer, hoe ging het in de huidige relatie etc.)... soms kan vreemdgaan goed zijn, maar dat is afhankelijk van veel dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:10   #15
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Ik zeg ook soms... Het is natuurlijk nooit leuk, maar het ligt aan de omstandigheden (hoe, met wie, wanneer, hoe ging het in de huidige relatie etc.)... soms kan vreemdgaan goed zijn, maar dat is afhankelijk van veel dingen
in zekere zin heb je gelijk, als er iets verkeerd zit in je relatie kun je daaraan gaan werken, omdat dat door vreemdgaan boven tafel komt.

Maar wantrouwen blijft, en dat vind ik een heel groot nadeel.

en anemic, ik zeg niet dat het raar is dat je het WIL maar dat je het DOET vind ik een kwalijke zaak. Dat doe je namelijk gewoon niet in een relatie. Als je het WIL vind ik dat je dat verlangen best kan onderdrukken. En natuurlijk is houden van anders dan sexen maar het heeft er wel mee te maken. En de partner verwacht terecht van je dat je niet vreemdgaat dus doe je dat ook niet vind ik

en als je weet dat je iemand anders wil, dan is dat misschien al een goed moment om over je relatie na te gaan denken en proberen er iets aan te doen.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:10   #16
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by 0Vera
ik moest ook ff goed lezen maar wat hij bedoelt is dat neuken met je vriendin hetzelfde is als neuken met een ander meisje, je doet namelijk hetzelfde

dat zeg ik toch? die gast neukt iedereen die die tegen komt...wat beoit het nou of je het 10 keer met je vriendin doet, of 10 mensen die je tegenkomt

tuurlijk maakt dat uit, de fysieke daad is misschien hetzelfde, maar een groot gedeelte van seks is een mentaal spel, en dan is er een reuzengroot verschil tussen je partner of een ander
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:15   #17
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard Re: Re: Re: vreemd gaan

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dat zeg ik toch? die gast neukt iedereen die die tegen komt...wat beoit het nou of je het 10 keer met je vriendin doet, of 10 mensen die je tegenkomt

tuurlijk maakt dat uit, de fysieke daad is misschien hetzelfde, maar een groot gedeelte van seks is een mentaal spel, en dan is er een reuzengroot verschil tussen je partner of een ander
dat ben ik met je eens maar ik dacht dat je em gewoon verkeerd begrepen had
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2003, 17:23   #18
konus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vreemd gaan is toch niet het einde vn de wereld je bent jong en je wilt wat en je bent wild en je jonkt wat
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2003, 20:13   #19
Maikje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vreemdgaan heeft meer met hormonen te maken en met de spanning omdat het immers niet mag. Zo ben ik ook een keer de fout ingegaan. Maar mijn relatie is er alleen maar sterker door geworden. Ik flirt nog wel, maar ik pas op dat ik niet te ver ga! Ik vind dat vreemdgaan mag, als jij en je partner er open voor staan. Vreemdgaan heeft niks met liefde te maken, maar vooral met lust.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 13:03   #20
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jaja vreemdgaan, altijd lastig denk dat het metname afhangt wat jezelf vind en je partner. Er is een onderzoek dat vreemdgaan goed is voor je relatie, dit om zeg maar de 'verboden' lusten tegemoet te komen en zo langer bij elkaar te blijven. Maar er is ook een ander onderzoek dat aan toont dat vreemdgaan slecht is voor de persoon met wie je een relatie hebt! Degene die bedrogen wordt kan er aan kapot gaan en andere personen nooit meer vertrouwen, wil jij dit op je geweten hebben? Sommige wel.
Vreemdgaan is heel vaak pure lust, the heat of the moment, vaak nix met liefde. Mja vindt je partner dit ook? En vindt diegene het dan ok als je een keer vreemdgaat? Als dit niet zo is heb je een probleem als je vreemdgaat en als ze dit wel goed vind heb je of iemand waarbij je geluk hebt(wat je geluk vind) of iemand die misschien wel nix om je geeft!
Ik zelf vind dat vreemdgaan not done is, je kiest voor 1 iemand, anders moet je niet voor 1 iemand kiezen, dus hou je het ook daarbij. Vreemd gaan maakt meer kapot dan je lief is!
Nja het is ieder voorzich, maar als je eerlijk tegenover elkaar bent kom je in elke situatie, vreemd gaan of niet, er samen wel uit of niet dan?

See ya
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2003, 14:19   #21
sk8-angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niemand zou dat dus bij mij moeten flikken want dan sodemietert diegene maar lekker op!
ik snap ook niet hoe sommige mensen een 'open relatie' kunnen hebben.
dat ze dan gewoon met andere mensen naar bed gaan en dat dat dan ook van elkaar mag.
komt er dan geen jalouzie bij kijken?
lijkt mij wel................

  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 21:08   #22
tJen.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vreemd gaan is gevaarlijk

ik ben al eens vreemd gegaan maar eigelijk was die relatie een beetje voor de lol ik eb haar 6keer bedrogen en daar kon ze niet echt mee lachen (begrijpelijk voor haar was het mega serieus) maar ik zat in mijn eige val ik werst zot verlieft op haar beste vriendin maar ik kon niet met haar beginnen ik was bezet het is uiteindelijk nog redelijk goed gekomen maar ik eb mijn lesje geleert voor mij geen relaties meer voor de fun en ook niet meer bedriegen hand der op tJen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 09:44   #23
FanOfFaith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vreemd gaan kan gewoon niet ook al doe je het "per ongeluk" dan ben je nog niet zeker over de relatie die je hebt..... als je dat doe kan je beter single blijven....
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2003, 13:59   #24
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

als je n relatie hebt dan heb je toch geen behoefte aan iemand anders? ik bedoel, je komt wel ns n leuk(e) ander(e) meisje/jongen tegen, maar dan moet je die lusten maar onderdrukken hoor! ik vind vreemdgaan echt t stomste wat je kan doen! als je t met iemand anders wil doen, zeg dat dan van te voreneerlijk tegen je vriend/vriendin, maak t dan uit...
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2003, 19:54   #25
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In een relatie waarbij je heel erg van je partner houdt, kan ook de verveling toe slaan, zo is het nu eenmaal.
Wanneer je iemand tegenkomt waar je in bent geinterresseerd op zo'n manier dat je best een relatie met diegene zou willen, maar je hebt al een vriend/in, dan kom je voor een moeilijke keuze. Je weet niet wat je aan de nieuwe persoon in je leven hebt en misschien is het maar een kleine crush, maar toch voel je je erg aangetrokken tot de persoon. Ik begrijp in zulke situatie best dat iemand erg nieuwsgierig kan zijn en zich kan laten verleiden door de charmes van de ander. Zolang de partner het niet weet, zal deze erook niet gekwetst door zijn. En misschien kom je er zelfs achter dat je toch de juiste partner hebt. Soms kan je eraan twijfelen, dat is heel natuurlijk en dat betekent niet dat je niet van je partner houdt. Zo zie ik het.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.