Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 May 2003, 21:53   #1
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wat moet ik nu?

heey boyz & girlz!
ik heb een vraagie...ik ken een jongen heel goed al bijna 3 jaar. ik heb hem ooit eens via de chat leren kenne. nu spreken we elkaar elke dag (aan de telefoon) we hebbe elkaar nog nooit in real life gezien, maar dat gebeurt ook snel! maar...we houden echt van elkaar en kunnen niet meer zonder elkaar. we praten ook vaak over 'als we later getrouwd zijn' dat gebeurt heel onbewust... we hebben elkaars wachtwoord van msn en laatst zat ik op zijn msn want bij mij was er geen flikker online. en toen begon een meisje tegen mij te praten. ik zei dus dat ik die jonge niet was. maar verder niet dat we zon super goede band hadden. en toen zei dat meisje dus tege mij dat ze verliefd op die jonge was en dat hij ok zegt dat hij ook op haar is. hun kennen elkaar ook alleen van internet. dat deed mij wel pijn. hij mag van mij gerust een vriendin hebbe hoor. maar ik weet niet. als je kijkt hoe wij met elkaar omgaan is het toch wel anders. en hij heeft ok helemaal nooit iets over dat meisje gezegd. maar daarna zei ze wel dat als die jonge haar belde (heeeel soms maar) dat hij het wel vaak over een ander meisje had (ik dus) maar dat zei k niet dat ik dat was. zou een beetje lullig zijn. hij zegt dan wel allemaal precies dezelfde dingen die hij ook gewoon tegen mij zegt. bijv. hij heeft tegen dat meisje gezegd dat hij niet meer zonder me kan en heel veel van me houd en bla bla bla en dat zegt ie ok gewoon tegen mij...maar nu weet ik dus niet meer wat ik van die jonge moet denken. gaat ie voor mij of voor dat andere meisje?
help me...!
kuss Moi
 
Oud 27 May 2003, 22:01   #2
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou klinkt voor mij als een ^@^#!
gewoon mee confronteren en kijken wat hij te zeggen heeft.
maar via internet kan iedereen wel zeggen wat hij of zij wil, zijn wie ze willen zijn snapje?
met internet moet je gewoon oppassen wie je vertrouwt en wie niet. je ziet nu dus weer dat iemand waarvan je denkt dat je hem kent.. toch een heel ander persoon is.
ik zou gewoon aan hem vragen wat dat te betekenen heeft.
succes er mee
 
Oud 28 May 2003, 17:30   #3
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

internet is geen rl,dus ergens wel dom al dat je in zoiets loopt... maar toch,ofwel er hem mee confronteren,ofwel wraak nemen?
 
Oud 28 May 2003, 17:35   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is altijd k*t als je der achter komt als "je vriend" andere relaties heeft, maar dat soort dingen word veel gezegd door vele jongen, het geeft een vrouw het gevoel dat ze speciaal is en dat willen vrouwen horen, dus misschien is het niks

het zou wel anders zijn als je elkaar ontmoet hebt, dan gaat die misschien meer om je geven en zegt hij wel tegen dat andere meisje dat hij een vriendin heeft
 
Oud 28 May 2003, 20:55   #5
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan er niet vanuit gaan dat iemand van je houdt als ie je alleen via internet of de telefoon kent, en wat jij voelt kan in mijn ogen ook echt geen houden van zijn. hoe weet je dat hij is wie hij zegt te zijn?
En dan blijkt er ook n ander meisje te zijn tegen wie hij dezelfde dingen zegt..
zet m maar uit je hoofd, of maak n afspraak voor heel snel en kijk dan maar verder.
 
Oud 28 May 2003, 22:48   #6
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nooit nooit nooit vertrouw iemand die je nog nooit gezien hebt
 
Oud 29 May 2003, 08:39   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Hem er over aanspreken en zeggen dat jij dit absoluut niet leuk vind. Vraag hem waarom hij zo'n dingen zegt, en wat jij nu van hem moet denken
Als hij geen zinnig antwoord klaar heeft, dump je em gewoon... Je verdiend beter dan iemand die op internet heel zen msn-lijst zit bijeen te neuken

*knuf*
WishfulDreaming is offline  
Oud 29 May 2003, 16:55   #8
ZzZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1. Verander je wachtwoord van msn.
2. Vraag hem rustig en duidelijk wat hij nou precies wil en of hij soms meiden achter de hand houdt als 'backup'.
3. Vraag of ie toevallig misschien gewoon een vriendin heeft.
4. Probeer (via zn msn) een goede vriend van m te pakken te krijgen die je kan vertellen hoe hij in real life is.
5. Mocht het allemaal meevallen en hij is ook in het echt 'helemaal the bomb', let dan gewoon op en vermeld duidelijk dat je eerlijkheid heel erg belangrijk vindt in een relatie.
6. Zoals iemand hiervoor al zei: echt 'houden van' is moeilijk als je elkaar niet kent en niet weet hoe de ander in het echte leven op bepaalde acties van jou reageert. Het is dus erg flauw van m als ie je dat voorhoudt, zeker als hij het ook nog tegen andere meisjes zegt.
7. Als ie echt een slet is: dump m, zo'n gast ben je niet waard.

Succes!
 
Oud 29 May 2003, 19:42   #9
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

verander ZIJN wachtwoord
 
Oud 14 June 2003, 13:14   #10
zMe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
verander ZIJN wachtwoord
 
Oud 14 June 2003, 13:16   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

geen oude topics uppen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.