Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 September 2007, 07:52   #1
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Thumbs down Tongkussen

Dag lieverds

Mijn nieuwe vriend tongkust als een spons!Om jullie een idee te geven: hij raakt enkel het laatste puntje van mijn tong aan en draait heel kleine rondjes, JAKKIE!Het maakt bovendien nog een heel raar geluid. Hij doet dat telkens in het openbaar en ik voel me gegêneerd in zijn plaats. Ik heb geprobeerd om zijn tong meer in mijn mond te krijgen, maar dat lukt niet. Hij zegt dat het lekkere kusjes zijn tussen ons, maar ik vind dat helemaal niet!!!!! Vroeger heb ik altijd op de normale manier gekust die je ook ziet in de romantische komedies, bijvoorbeeld, dus hij doet abnormaal en niet ik!!!!! Ik vind het echt degoutant hoe hij kust...

& lieve groetjes van Melanie
xXx
Melanie_DB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2007, 07:54   #2
Anubis
Lid
 
Geregistreerd op: 3 August 2004
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Probeer eens i.p.v. dit hier te posten gewoon eens met hem erover te praten. Hier posten gaat hem niets helpen hoor.
Anubis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2007, 09:44   #3
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Anubis Bekijk Bericht
Probeer eens i.p.v. dit hier te posten gewoon eens met hem erover te praten. Hier posten gaat hem niets helpen hoor.
.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2007, 17:26   #4
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Juaah.. dat is de beste oplossing.. (( erover prate met hem zelf.. ))
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 09:10   #5
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik sluit me erbij aan. zeg t hem gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 17:05   #6
050
Lid
 
Geregistreerd op: 7 May 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melanie_DB Bekijk Bericht
Dag lieverds

Mijn nieuwe vriend tongkust als een spons!Om jullie een idee te geven: hij raakt enkel het laatste puntje van mijn tong aan en draait heel kleine rondjes, JAKKIE!Het maakt bovendien nog een heel raar geluid. Hij doet dat telkens in het openbaar en ik voel me gegêneerd in zijn plaats. Ik heb geprobeerd om zijn tong meer in mijn mond te krijgen, maar dat lukt niet. Hij zegt dat het lekkere kusjes zijn tussen ons, maar ik vind dat helemaal niet!!!!! Vroeger heb ik altijd op de normale manier gekust die je ook ziet in de romantische komedies, bijvoorbeeld, dus hij doet abnormaal en niet ik!!!!! Ik vind het echt degoutant hoe hij kust...

& lieve groetjes van Melanie
xXx

hoe moet een jongen dAN wel goed zoenen gwoon benieuwd
050 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 20:10   #7
koenler
advisuur
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Locatie: vlak bij ijmuiden
Berichten: 64
Standaard

ik zou het niet weten
koenler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 20:27   #8
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

wacht even, daar heb ik nog een heel leuk artikel over uit de fancy van jaren geleden XD

Dit is hoe het NIET moet:

Wat kietelt mijn huig?

Zoenen is leuk. Meestal dan. Want er zijn momenten dat het tonggeworstel zo dramatisch verschrikkelijk is, dat je het liefst zo hard als je kunt zou willen wegsprinten. Dit zijn de meest waardeloze zoenen die je als nietsvermoedend meisje kunnen tegenkomen...

De Douche
De meest smerige zoen in dit rijtje. En helaas ook de meest voorkomende. De heer in kwestie vergeet in zijn kusgrage enthousiasme om af en toe zijn speeksel weg te slikken. Het gevolg: het kwijl druipt langs je kin en jij moet dubbel zo vaak slikken om geen wateroverlast bij de benedenburen te veroorzaken. Meestal zijn dit geen zoenen die je wilt herhalen, of je moet heeeel erg verliefd zijn. In dat geval kun je hem misschien subtiel iets duidelijk maken door na het zoenen je gezicht droog te deppen met een badhanddoek. Of vraag hem gewoon om zijn nattigheid af en toe door te slikken. Dat vragen ze ons ook wel eens.

De Kreun
De goden zij dank niet veel voorkomend, maar zo nu en dan kom je een kreuner tegen. Hij geniet zo intens van jullie tongpartij dat hij luidkeels begint te kreunen. Misschien dat jij er niet mee zit, maar ondergetekende had ooit een dusdanig woest kreunend vriendje dat alle lust tot verder zoenen verging. Alsof je met een bronstig hert staat te tongen. Het zorgt er tevens voor dat zoenen in public een no go is. Heel oncomfortabel, als jij intens staat te zoenen en de ganse omgeving draait zich naar jullie toe om te checken waar dat vreemde gebrom vandaan komt.

De Rafel
Zodra zijn lippen op de jouwe drukken, voel je een vreemd raspende sensatie. Dit keer niet afkomstig van een stoppelige kin, maar van rafelige lippen. Het bestaan van lippenbalsem is dit heerschap kennelijk onbekend. Nu heb jij zelf ook wel eens kapotte lippen, maar toch blijft het een minder spannend idee dat zijn lippen bij iedere beweging tot bloedens toe kunnen openbarsten. Dit probleem is wel op een subtiele manier op te lossen. Roep uit: 'Ach arme schat, doet dat geen pijn?' Vervolgens trek je je trouwe labellostift uit je achterzak en geef je zijn lippen een tedere behandeling. Even laten intrekken en de ergste vellen en droogteplekken zijn al een stuk zachter geworden. Haal jij je in elk geval niet meer open aan zijn korsten.
Geef hem daarna zijn eigen (mannelijke) labello en je bent voorgoed van het loshangende vellenwerk verlost.

De Rasp
Met name girls die op iets oudere types vallen, zullen ten prooi vallen aan De Rasp. Als de guy in kwestie al enige baardgroei heeft, betekent dat: stoppels. Op zich niet eens zo'n drama, een beetje prikkerij is niet zo erg. Maar als het er woest aan toe gaat, is de kans groot dat jij de volgende dag rondloopt met een vurige, geschaafde kinpartij en een bovenlip die eruitziet alsof je te heet hebt geharst. Motiveer vriendlief om de kin zo glad mogelijk te houden. Of investeer in een camouflagestift.

De Propellor
Je buigt je hoofd naar het zijne, plaatst teder je lippen waar ze moeten zijn en steekt je tong uit. Om hem een nanoseconde later verschrikt weer terug te trekken in je eigen mondholte. Grote kans dat jij een zogeheten propellor-kusser voor je hebt staan. Met name de wat minder ervaren zoeners denken soms dat hoe harder ze die tong in de rondte zwiepen, hoe fijner dat voor jou is. Alsof je je tong in een centrifuge stopt.
Deze psychotische zoenvorm is af te leren. Weiger om mee te gaan in zijn tempo en take over control. Trek je tong terug, begin opnieuw aan een zoen en laat je tong dwingend doch langzaam rond de zijne draaien. Iedere keer als hij weer woest begint te draaien, trek je terug. Net zolang tot hij tongemans in een normaal tempo om de jouwe heen zwengelt.

De Grot
Als je je tong richting de zijne beweegt, ervaar je ineens een grote leegte. Omdat hij schijnt te denken dat jouw liklapje het formaat van een uit de kluiten gewassen koeientong heeft, gooit hij zijn mond wijdopen. En dan bedoelen we echt tandartsstand. Aangezien deze mondhouding kan leiden tot een licht ontzette kaak, is hij niet aan te raden. Daarbij is het allesbehalve lekker om tegen die opgerekte lippen aan te hangen. Breek af en geef hem kleine kusjes op zijn mond. Pak dan zijn lippen vast met de jouwe en knabbel een beetje. Als hij dat doorheeft, laat je heel even je tong naar binnen glippen. Grote kans dat hij dan ontdekt dat je ook met een wat meer gesloten mondpartij heel prima kan zoenen. Lukt het niet, dan kun je hem gewoon verzoeken om die grot een tikkie minder open te zetten. Je bent Ali Baba niet.

De Beerput
Zodra hij zijn hoofd naar je toe buigt voor een innig lipcontact, bespeur je iets wat je nog niet eerder was opgevallen: bad breath. De jongen die zijn speeksel met het jouwe wil gaan uitwisselen, geurt naar een open beerput. In het beste geval komt dat omdat hij zijn net verorberde broodje shoarma in de knoflooksaus heeft gedrenkt. Het gunstige daaraan is dat hij niet altijd zo stinkt. Al blijft het natuurlijk een lompe hond omdat hij er niet eens voor zorgt dat zijn adem mintjesfris is voor hij jou zoent. Heb je pech, dan bezit je date een chronische mondgeur. En believe us: daar kom je niet zomaar van af. Een volhardende meid met lef biedt hem een tandenborstel met tongschraper aan (van je tong schijnt de meeste stank af te komen). Maar je vriendje mededelen dat hij uit zijn bakkes riekt, is helaas een vrij effectieve moodkiller. Fuhget it en ga op zoek naar iemand die wel weet hoe je een tandenborstel gebruikt.

Bron: Fancy nr. 09 2005
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2007, 19:03   #9
Marloes17
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2007
Berichten: 10
Standaard

Met hem praten.
Marloes17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2007, 20:51   #10
koenler
advisuur
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Locatie: vlak bij ijmuiden
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Marloes17 Bekijk Bericht
Met hem praten.
ber er mee eens

p.s. goei tip hoe het niet moet
koenler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 22:17   #11
050
Lid
 
Geregistreerd op: 7 May 2007
Berichten: 29
Standaard

@: tips van klijntje

bedankt voor de tips haha maar volgens mij heb ik het zo nog nooooit gedaan dus zit het wel goed met mij
050 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 22:23   #12
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind die tips van 'Klijntje' echt geweldig
ik heb echt dubbel gelegen achter de pc haha
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 18:12   #13
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 050 Bekijk Bericht
@: tips van klijntje

bedankt voor de tips haha maar volgens mij heb ik het zo nog nooooit gedaan dus zit het wel goed met mij


Laten we het voor je hopen XD Het is namelijk niet echt plezierig, kan ik uit ervaring vertellen XD
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 15:29   #14
robyy
Lid
 
Geregistreerd op: 3 May 2008
Berichten: 1
Standaard

wel, ik heb het nog nooit gedaan

maar morgen wel
robyy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 18:17   #15
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

alleen mijn eerste kus was zoals de douche:s
najah heeft dan ook niet lang geduurd met die jongen!
Gelukkig was dat maar 1 keer!!
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2008, 12:21   #16
MissyJ.
Joyce
 
Geregistreerd op: 30 June 2008
Berichten: 1
Standaard

Heey

Ja ik zou denk ik ook met hem praten Het is wel vervelend natuurlijk, maar goed anders kun je nooit normaal zoenen!

Ik heb zelf helaas ook een probleempje ondervonden.. Paar dagen geleden heb ik een tijdje gezoend met een jongen waarmee ik date , maarja was iets te heftig.. Loop nu met een geschaafde kin rond Echt te ziek, ik probeer het te camoufleren maar lukt niet zo :s Hopelijk zegt niemand er iets van, want heb geen zin om t te verklaren Ik herken 'de Rasp' van het Fancy artikel dus wel, haha. Alleen is mijn zoenpartner 19, dusja niet oud ofzo
MissyJ. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.