Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 July 2003, 16:51   #1
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Pi-Euro naar Fenerbahçe...

Citaat:
Pierre van Hooijdonk bevestigt dat hij op het punt staat een contract te tekenen bij Fenerbahce. De Feyenoorder verwacht deze week een tweejarige verbintenis te tekenen bij de Turkse club. Fenerbahce betaalt ruim 900.000 euro voor de aanvaller, die bij Feyenoord nog een contract voor één jaar heeft.

Van Hooijdonk blijft voorlopig bij de Rotterdamse club meetrainen tot zijn vertrek definitief is.
De man die weer naar Nederland kwam om prijzen te winnen, gaat (hoogstwaarschijnlijk) naar Fenebahçe.
Pierre die naar de Kuip kwam omdat hij eindelijk het sportieve eens de voorkeur gaf boven het financiele, blijkt toch voor de zoveelste keer van club te gaan verwisselen omdat hij elders beter kan verdienen.
Nou, Pierre veel plezier met je sportieve successen in Instanboel we zien je wel in de Europacup! Oh wacht Fenebahçe speelt niet europees.
Nou tis in ieder geval nog op je drieëndertigste een sportieve voortuitgang, toch Pierre?

Lang heeft Van Hooijdonk bij mij het voordeel van de twijfel gehad, maar als geld zo ernorm de enige drijfveer is ga dan maar lekker. Pierre heeft de afgelopen jaren bij Feyenoord goed verdiend, HEEL goed verdiend, hij was misschien wel de best betaalde voetballer van de HCE. Maar Pierre die met zijn volle verstand, in z'n contract een éénzijdig optie voor verlenging van een jaar, voor het helft van het salaris ondertekende, ging weer moeilijk lopen doen.
Ik ben het met iedereen eens dat Pierre sportief veel goede dingen heeft gedaan. Zonder hem geen UEFA beker, maar ook bij Feyenoord houdt de geldkraan weleens op.
Het is de zoveelste keer dat Pierre in zijn voetballoopbaan van club verhuist vanwege financiele problemen, Pierre's bankrekening moet wijken voor alles.
Ik wens Pierre veel succes toe in Turkije, in het land waar ze nog wel eens een maandsalaris vergeten over te schrijven
Dag Pierre, Welkom Dirk!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 8 July 2003 om 17:02
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 16:57   #2
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Pi-Euro naar Fenerbahçe...

En dan zegt ie dat hij naar Fenerbahce gaat om kampioen te worden
Dat heb ik eerder gehoord
Van mij mag die nu trouwens ook wel gaan, spitsen zat. Alhoewel ik denk dat je er nooit meer eentje als van Hooijdonk krijgt

Laatst aangepast door MarkNMGN : 8 July 2003 om 16:59
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 17:26   #3
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

ach feyenoord heeft immers dirk kuyt nog
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 18:46   #4
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard Re: Pi-Euro naar Fenerbahçe...

Citaat:
Originally posted by theo tank


Pierre's bankrekening moet wijken voor alles.


is dat niet andersom?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 18:56   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Theo is duidelijk dankbaar voor bewezen diensten
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 20:28   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Pi-Euro naar Fenerbahçe...

Citaat:
Originally posted by HugoBoss




is dat niet andersom?
Hehe eigenlijk wel
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 20:29   #7
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap eigenlijk die hele geldkwestie van Feyenoordkant niet helemaal. Ik zie net in de sportweek dat die Lazovic 7 mln euro moet kosten. Waarom een relatief onbekende, jonge gozer halen voor 7 mln en Pierre niet ietsje meer betalen? Met nog een jaar van Hooijdonk kan je misschien een gooi doen naar de landstitel..hij schopt er toch elk seizoen zeker 20 in. Met een aanval Bufflel/Kuijt (of Lazovic als ie komt...) heb je die garantie (nog) niet. Koop dan een Lazovic niet en hou van Hooijdonk. Naja aan de andere kant is het ook weer te begrijpen dat Feyenoord zijn poot stijf houdt, omdat Pierre dat contract met zijn volle verstand getekend heeft...

phuu wat een gezever..als hij niet bij Feyenoord wil blijven spelen dan rot hij maar op... Hij moet alleen niet zo schijnheilig lopen doen en steeds maar blijven roepen dat hij bij Feyenoord wil blijven en het niet meer voor het geld doet.....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 20:32   #8
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Die omhaal van Lazovic die je steeds ziet is trouwens wel zeer fraai

Laatst aangepast door Nickchange : 8 July 2003 om 20:35
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 20:35   #9
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Theo is duidelijk dankbaar voor bewezen diensten
Pierre's sportieve prestaties staan buitenkijf, dat lijkt me duidelijk.
Maar daar voor is hij toch aangetrokken, daarvoor is hij toch twee jaar zéér goed beloond.
Mijn baas verwacht toch ook 100% volle inzet? Of niet dan? Ik zeg toch ook dan niet, nou als je het dubbele ga betalen dan zet ik me wel volledig in.
Pierre wist wat hij had ondertekend of niet dan? Mede door een derde jaar een salarisverlaging in het contract aan te brengen kon hij de eerste twee jaar zeer goed boeren bij Feyenoord.

Feyenoord is met Pierre CL voetbal misgelopen, dus financieel is er gewoon minder ruimte. En geen enkele speler is groter dan de club.
Feyenoord en Pierre hadden en afspraak, maar nu Pierre over de brug moet komen geeft hij niet thuis.

Das typisch Nederlands lijkt het wel. Als ze goed presteren schreeuwen ze het van de daken, en willen ze meer meer meer, maar als het slecht gaat zijn ze dan ook bereid in te leveren? Nee tuurlijk niet zie alleen al het voorbeeld van AZ, dan geeft niemand thuis!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:19   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Pierre's sportieve prestaties staan buitenkijf, dat lijkt me duidelijk.
Maar daar voor is hij toch aangetrokken, daarvoor is hij toch twee jaar zéér goed beloond.
Mijn baas verwacht toch ook 100% volle inzet? Of niet dan? Ik zeg toch ook dan niet, nou als je het dubbele ga betalen dan zet ik me wel volledig in.
Pierre wist wat hij had ondertekend of niet dan? Mede door een derde jaar een salarisverlaging in het contract aan te brengen kon hij de eerste twee jaar zeer goed boeren bij Feyenoord.

Feyenoord is met Pierre CL voetbal misgelopen, dus financieel is er gewoon minder ruimte. En geen enkele speler is groter dan de club.
Feyenoord en Pierre hadden en afspraak, maar nu Pierre over de brug moet komen geeft hij niet thuis.

Das typisch Nederlands lijkt het wel. Als ze goed presteren schreeuwen ze het van de daken, en willen ze meer meer meer, maar als het slecht gaat zijn ze dan ook bereid in te leveren? Nee tuurlijk niet zie alleen al het voorbeeld van AZ, dan geeft niemand thuis!
Ik geef je helemaal gelijk hoor Theo Punt is alleen dat Pierre het recht nu eenmaal heeft om onder zijn contract uit te komen. We moeten niet meer de illusie hebben dat een speler een clubhart heeft. Pierre is in de 30, wil nog graag geld beuren, bij Feyenoord moest ie met de helft terug, bovendien waren de sportieve vooruitzichten niet dusdanig dat hij kon verwachten bij Feyenoord kampioen te worden, en ook de CL is misgelopen. Tegen een bepaalde vergoeding mocht hij weg, en dat gaat ie nu (als ik het goed begrepen heb allemaal Heb t eerlijk gezegt maar met een half oor gevolgt ). Nouja, dan is het hartelijk bedankt, en hastelavista. Geen rancunes meer
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:35   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Ik geef je helemaal gelijk hoor Theo Punt is alleen dat Pierre het recht nu eenmaal heeft om onder zijn contract uit te komen. We moeten niet meer de illusie hebben dat een speler een clubhart heeft. Pierre is in de 30, wil nog graag geld beuren, bij Feyenoord moest ie met de helft terug, bovendien waren de sportieve vooruitzichten niet dusdanig dat hij kon verwachten bij Feyenoord kampioen te worden, en ook de CL is misgelopen. Tegen een bepaalde vergoeding mocht hij weg, en dat gaat ie nu (als ik het goed begrepen heb allemaal Heb t eerlijk gezegt maar met een half oor gevolgt ). Nouja, dan is het hartelijk bedankt, en hastelavista. Geen rancunes meer
Ik heb ook niet echt een racune, daar was Pierre te belangrijk voor, ik vind alleen dat het niet helemaal netjes afgehandeld is.
Pierre heeft na de winterstop inhoudelijk over de wedstrijden nog nauwelijks wat gezegd, het ging enkel over de contracten en over clubs in het buitenland.
Pierre heeft gezegd voor de prijzen te willen ballen, maar uiteindelijk kiest hij voor de zoveelste keer voor het geld. Hij gaat nu naar de nummer 6 (!) van Turkije. Als ik dat dan lees dan gaan me haren toch overeind staan, dan is er toch geen sprake van een sportieve vooruitgang. Veel supporters voelen zich toch gepiepeld door Pierre.

Maar inderdaad Pierre is nu weg, en wordt bedankt voor bewezen diensten, we strijken nu nog 9 ton op, en zijn een grote last op de begroting kwijt.
Tijd om te gaan werken aan een nieuw Feyenoord, want met de huidge selectie/verdediging spelen we denk ik niet voor meer dan de plaatsen 3 t/m 6
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:36   #12
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

phuu wat een gezever..als hij niet bij Feyenoord wil blijven spelen dan rot hij maar op... Hij moet alleen niet zo schijnheilig lopen doen en steeds maar blijven roepen dat hij bij Feyenoord wil blijven en het niet meer voor het geld doet.....
Precies, dit is nou wat veel supporters 'dwars' zit!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:39   #13
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Precies, dit is nou wat veel supporters 'dwars' zit!
hehe, nu je t zegt ja Bobke Peeters ging naar een cluppie waar ie nu tegen degradatie strijdt, en ook hij werd met de grond gelijk gemaakt.. En terecht. Het enige verschil is dat dit heerschap een week van tevoren nog wist te verkondigen dat Roda ZIJN cluppie was, en dat ie dat nooit zou inruilen voor een gelijkwaardige club. In feite had ie gelijk, hij ging naar een mindere maar jullie hebben helemaal gelijk in feite
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:44   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach, tja, echt een beeld van een standaard voetballer.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 21:58   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmjah beetje jammer, en ik sluit me helemaal aan bij Theo's inleidende post. Ik snap deze transfer vanuit Pierre ook niet echt, Fenerbahce lijkt me beste een avontuur, maar niet meer op zo'n leeftijd als je financieel ook al binnen bent? Wat Pierre nu heeft geroepen en roept over sportieve uitdagingen lijkt me inderdaad wat schijnheilig. En jammer voor Feyenoord, met hem en de rest van de ploeg intact -afgezien van Emerton- en eventueel aangevuld met wat goede aankopen gaf ik een redelijke kans voor de landstitel. En Kuijt zal ook eerst moeten aanpassen, je kan niet verwachten dat hij er meteen net als Pierre 20 inschiet, dat deed hij in de eerste paar seizoenen Utrecht ook niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 22:50   #16
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probleem van Feyenoord is dat het feit dat de ploeg bijeen blijft geen voordeel gaat zijn ben ik bang. Van Wonderen/Bosvelt/Paauwe/Lodewijks of Zoetebier wordt niet meer beter. Eerder minder, en echte opvolgers zijn er niet, en het geld daarvoor ontbreekt ook. Kuijt lijkt me een ´vervanger´ voor Pierre, op zijn hoogst. Een verbetering lijkt me sterk. Ook Emerton en Lurling of Buffel lijken me vrijwel op hun top. Hooguit van Persie zal nog wat groeien. Maar dat was het dan ook wel. Plus dat Feyenoord met Pierre een kracht verliest die een wedstrijdje of 7 a 8 per jaar minimaal beslist voor zijn club. Dat moet ik Kuijt nog zien doen!! Nouja, we zullen zien
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 10:39   #17
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het zal komend jaar denk een hele leuke strijd gaan worden om de uefa cup plaatsen. als je ziet dat ajax en psv verruit de betere selecties hebben, zal die strijd gaan tussen roda, rkc?, nec? nac, fnoord, h`veen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 11:23   #18
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
het zal komend jaar denk een hele leuke strijd gaan worden om de uefa cup plaatsen. als je ziet dat ajax en psv verruit de betere selecties hebben, zal die strijd gaan tussen roda, rkc?, nec? nac, fnoord, h`veen
Reactie's uit proberen te lokken van Feyenoord supporters.. Hoe zielig ben je .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 12:01   #19
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Probleem van Feyenoord is dat het feit dat de ploeg bijeen blijft geen voordeel gaat zijn ben ik bang. Van Wonderen/Bosvelt/Paauwe/Lodewijks of Zoetebier wordt niet meer beter. Eerder minder, en echte opvolgers zijn er niet, en het geld daarvoor ontbreekt ook. Kuijt lijkt me een ´vervanger´ voor Pierre, op zijn hoogst. Een verbetering lijkt me sterk. Ook Emerton en Lurling of Buffel lijken me vrijwel op hun top. Hooguit van Persie zal nog wat groeien. Maar dat was het dan ook wel. Plus dat Feyenoord met Pierre een kracht verliest die een wedstrijdje of 7 a 8 per jaar minimaal beslist voor zijn club. Dat moet ik Kuijt nog zien doen!! Nouja, we zullen zien
Buffel heeft nog wel potentie, die jongen is pas aan z'n eerste seizoen bezig en is pas 21, was vorig seizoen toch al goed voor achtien goals.
Emerton is ook verkocht, die is naar de Blackburn Rovers. Kalou is nog steeds niet officieel rond, net zoals dat Lazovic naar de Kuip komt.
Maar ook met het vertrek van Pierre zal het maken van goals niet het probleem worden, het tegenkrijgen daarvan wel

Het is inderdaad tijd voor een goede verjonging binnen Feyenoord, de vaste kern krijgt toch slijtage, wat afgelopen seizoen ook te zien was. En meteen werd toen ook duidelijk dat er buiten die vaste kern nog geen spelers waren die de 'kar konden trekken'
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 12:04   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
het zal komend jaar denk een hele leuke strijd gaan worden om de uefa cup plaatsen. als je ziet dat ajax en psv verruit de betere selecties hebben, zal die strijd gaan tussen roda, rkc?, nec? nac, fnoord, h`veen
Gaan jullie de Joop Zoetmelk troffee dan weer zo uitbundig vieren
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 12:07   #21
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Buffel heeft nog wel potentie, die jongen is pas aan z'n eerste seizoen bezig en is pas 21, was vorig seizoen toch al goed voor achtien goals.
Emerton is ook verkocht, die is naar de Blackburn Rovers. Kalou is nog steeds niet officieel rond, net zoals dat Lazovic naar de Kuip komt.
Maar ook met het vertrek van Pierre zal het maken van goals niet het probleem worden, het tegenkrijgen daarvan wel

Het is inderdaad tijd voor een goede verjonging binnen Feyenoord, de vaste kern krijgt toch slijtage, wat afgelopen seizoen ook te zien was. En meteen werd toen ook duidelijk dat er buiten die vaste kern nog geen spelers waren die de 'kar konden trekken'
Uit de jeugd komt niet geweldig veel door eigenlijk, behalve Van Persie en Buffel komt er weinig door. Misschien moet Feyenoord proberen PSV na te doen. De beste subtoppers weghalen bij andere clubs. Wie weet heeft Feyenoord nog wel een betere uitstraling ook dan PSV wat dat betreft. PSV heeft toch jongens als Waterreus, Van Bommel, Hofland, Vennegoor, Robben, Bruggink, Ooijer enzo gehaald. Omdat uit de jeugd weinig komt. Feyenoord heeft dat ook even geprobeert, en meteen kwamen jongens als Bosvelt en Van Wonderen, die succesvol waren. Daarna zakten ze helaas weer terug naar buitenlanders, zoals Elmander, Kalou enzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 12:41   #22
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Uit de jeugd komt niet geweldig veel door eigenlijk, behalve Van Persie en Buffel komt er weinig door. Misschien moet Feyenoord proberen PSV na te doen. De beste subtoppers weghalen bij andere clubs. Wie weet heeft Feyenoord nog wel een betere uitstraling ook dan PSV wat dat betreft. PSV heeft toch jongens als Waterreus, Van Bommel, Hofland, Vennegoor, Robben, Bruggink, Ooijer enzo gehaald. Omdat uit de jeugd weinig komt. Feyenoord heeft dat ook even geprobeert, en meteen kwamen jongens als Bosvelt en Van Wonderen, die succesvol waren. Daarna zakten ze helaas weer terug naar buitenlanders, zoals Elmander, Kalou enzo..
Kijk daar ben ik het dus mee eens,
Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, toch Nederlandse jongens die zich gewoon bij Feyenoord uitstekend ontwikkeld hebben.
Maar nu hebben we Song, Ono, Acuna, Pardo, ook geen onaardige voetballers, maar of zij ooit in staat zullen zijn om te gaten die er gaan vallen op te vullen dat betwijfel ik.
En de jeugd van Feyenoord, ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord geen lef durft te tonen. Waarom mag Paauwe een heel seizoen schutteren, en branden we Loovens bij twee foute acties af. Ik zeg het niet graag maar in Amsterdam, hebben ze wel het lef om toch met die onervaren jongens te gaan voetballen.
Bij Feyenoord zeggen, nee ze hebben geen ervaring dat is onverantwoord, en vervolgens maken de zogenaamde ervaren voetballers, kinderlijke fouten....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 18:40   #23
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Kijk daar ben ik het dus mee eens,
Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, toch Nederlandse jongens die zich gewoon bij Feyenoord uitstekend ontwikkeld hebben.
Maar nu hebben we Song, Ono, Acuna, Pardo, ook geen onaardige voetballers, maar of zij ooit in staat zullen zijn om te gaten die er gaan vallen op te vullen dat betwijfel ik.
En de jeugd van Feyenoord, ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord geen lef durft te tonen. Waarom mag Paauwe een heel seizoen schutteren, en branden we Loovens bij twee foute acties af. Ik zeg het niet graag maar in Amsterdam, hebben ze wel het lef om toch met die onervaren jongens te gaan voetballen.
Bij Feyenoord zeggen, nee ze hebben geen ervaring dat is onverantwoord, en vervolgens maken de zogenaamde ervaren voetballers, kinderlijke fouten....
Die Oost-Europeanen was ik nog vergeten Maar een jongen als nou.. Pak m beet Van der Schaaf, misschien geen briljant voorbeeld, maar ik kan even niks beters bedenken, maar zo'n jongen is nog niet al te oud, en speelde uitstekend bij Vitesse. NAC heeft ongetwijfeld ook jonge jongens die best een stapje hogerop kunnen. Zelfde geldt voor NEC. Bij Heerenveen spelen alleen Scandinavïers, en ook bij Roda zijn de betere spelers buitenlander. Erg veel keuze is er dus niet, en in plaats van buitenlanders te halen zou je beter de jeugd een kans geven. Loovens heb ik meerdere keren aan het werk gezien, en wat me opvalt is dat hij stijf staat van de zenuwen. Bang afgebrand te worden zoals je al zei.. En dat terwijl goede verdedigers toch al schaars zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 20:29   #24
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Die Oost-Europeanen was ik nog vergeten Maar een jongen als nou.. Pak m beet Van der Schaaf, misschien geen briljant voorbeeld, maar ik kan even niks beters bedenken, maar zo'n jongen is nog niet al te oud, en speelde uitstekend bij Vitesse. NAC heeft ongetwijfeld ook jonge jongens die best een stapje hogerop kunnen. Zelfde geldt voor NEC. Bij Heerenveen spelen alleen Scandinavïers, en ook bij Roda zijn de betere spelers buitenlander. Erg veel keuze is er dus niet, en in plaats van buitenlanders te halen zou je beter de jeugd een kans geven. Loovens heb ik meerdere keren aan het werk gezien, en wat me opvalt is dat hij stijf staat van de zenuwen. Bang afgebrand te worden zoals je al zei.. En dat terwijl goede verdedigers toch al schaars zijn

Kijk precies! Als je de jeugd wil laten slagen zal je ze vertrouwen moeten geven, veel vertrouwen anders wordt het gewoon niks.
Overigens een jongen die ik heel graag zie komen is Bosschaert, een jonge die uit een echt Feyenoord gezin komt (iedereen scc), dat soort jongens zijn zeldzaam.
Maar bij Feyenoord is het op het moment weer 1 grote chaos. Nu heeft Bosvelt weer een meningsverschil met Van Marwijk en met de rest van de beleidsbepalers bij Feyenoord.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, Bosvelt is toch het boegbeeld van de club, en heb ik een stuk hoger staan dan Baan, Bert en al die andere figuren. Als Bosvelt ook vertrekt blijft van het "geen woorden maar daden" nog weinig over.
Ik ben het dus ook met Bosvelt eens dat de 3 jaar met Bert lang genoeg hebben geduurd, structureel is er weinig bereikt, het wordt tijd voor iets nieuws.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 20:32   #25
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Overigens om weer op het onderwerp te komen, Galatasaray is ook geinteresseerd in Van Hooijdonk.
Van Hooijdonk die eerst verklaarde dat hij voor 95% rond was met concurrent Fenerbahçe, wacht -geheel in zijn stijl- uiteraard op het bod van Galatasaray om te kijken of dat beter is.
Nou Pierre zo maak je vrienden....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 10 July 2003 om 21:01
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 21:11   #26
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En weer gekloot met Bosvelt nu, kan er ook nog wel bij dat die weggaat.. godverdomme
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 21:54   #27
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

kalou weg
pi-air weg
emerton weg

ik denk dat ik ook maar een feyenoord speler koop..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2003, 15:53   #28
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Fenerbahce... Galatasaray... wie wilt daar in godsnaam nou spelen... Kerl he... laat die van hooijdonk ff lekker heel snel oprotten. elk jaar een andere club. is toch niet meer normaal jung... je zou ze vrouw maar zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2003, 21:33   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op zich zijn die derbies tussen Galatasaray en Fenerbahçe wel leuk en sfeervol, maar verder lijkt mij de competitie van Turkije niet beter dan die van Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2003, 21:39   #30
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

voetbalonline: Mooi stuk (Y)


De transfer van Pierre van Hooijdonk richting Turkije komt al lang niet meer als een verrassing. Na Feyenoord training van gisteren gaf Van Hooijdonk zijn laatste shirt aan trouwe supporter Piet. Dat had hij beloofd. De deal met Fenerbahce was dus rond, wisten de echte kenners. Toch blijft de overgang uiterst merkwaardig. Van Hooijdonk zelf mocht immers drie jaar geleden van Feyenoord bepalen hoe hij 6 miljoen euro (!!) aan salaris over drie jaar uitbetaald wilde hebben. De spits koos toen zelf voor de 2-2-1 constructie en tekende vervolgens met zijn volle verstand een contract dat hem voor de zoveelste maal miljonair maakte. De clubleiding van Feyenoord nam een risico en bood Van Hooijdonk ook nog eens een groot internationaal podium wat resulteerde in de winst van de UEFA-Cup. De gok van Feyenoord, Van Hooijdonk was immers al 30 toen hij tekende, pakte goed uit. Toch krijgt Feyenoord nu stank voor dank. Gelukkig zijn de heren Van den Herik en Baan wel zo slim om zich te realiseren dat met een bewsut muitende Van Hooijdonk weinig te beginnen valt. Met Rob Baan sprak Van Hooijdonk al sinds december niet meer, nadat deze wat denigrerende opmerkingen had gemaakt. En contact met de voozitter was er de laatste maanden merkwaardig genoeg ook niet...
Van Hooijdonk kiest dus opnieuw voor het geld. Daar is op zich niets mis mee, maar het is wel opvallend dat alle voormalige werkgevers van de Brabander met een slecht gevoel afscheid van hem hebben genomen. Diverse malen werden afspraken en/of contracten niet gerespecteerd. Niet alleen in Rotterdam, maar ook in Glasgow, Nottingham en Lissabon kunnen ze daar over meepraten. Ander opmerkelijk feit: Van Hooijdonk heeft altijd geroepen dat hij er graag bij wil zijn op het EK van volgend jaar in Portugal. Door te kiezen voor de nummer zes (!) van de meest recente Turkse competitie heeft Van Hooijdonk die kans waarschijnlijk verspeeld. Dick Advocaat heeft immers genoeg spitsen voor handen die wel voor een topclub spelen. De Feyenoord supporters hebben twee seizoenen lang genoten van de man die eindelijk Ove Kindvall heeft doen vergeten. Qua doelpunten dan, qua loyaliteit en persoonlijkheid mag Van Hooijdonk helaas nog niet in de schaduw staan van de legendarische Zweed.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2003, 03:54   #31
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gelukkis zijn de heren Baan en Van den Herik mensen in wie je wél optimaal vertrouwen hebt, en mensen die hebben bewezen niet vies te zijn van veel €€€€€!!!

  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2003, 12:22   #32
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Gelukkis zijn de heren Baan en Van den Herik mensen in wie je wél optimaal vertrouwen hebt, en mensen die hebben bewezen niet vies te zijn van veel €€€€€!!!

Nee, een sterk vertrouwen in Van der Herik en Baan heb ik ook niet. Maar ik ben er wel ondertussen van overtuigd dat zij in deze situatie goed gehandeld hebben.
De spelers die Feyenoord die jaar heeft verkocht, vind ik allemaal zeer verklaarbaar. Alleen wie Feyenoord daarvoor terug haalt, dat slaat inderdaad als een tang op een varken (van der berg?!!)
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.