Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 July 2003, 19:23   #1
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

.. dus geen Bruggink.. wat ook een mogelijkheid was..

Me dag is weer goed...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 19:31   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard Re: Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
.. dus geen Bruggink.. wat ook een mogelijkheid was..

Me dag is weer goed...
Zij hebben gelukkig geen 40 miljoen euro schuld
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 19:43   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl


Zij hebben gelukkig geen 40 miljoen euro schuld


en joh, alles beter dan steeds buitenlanders aan te trekken toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 19:44   #4
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze willen bruggink nog steeds hebben . dus beide
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 20:49   #5
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

Citaat:
Originally posted by bartje518


Zij hebben gelukkig geen 40 miljoen euro schuld
nog 1x beginnen over die schuld kerl.. gvd.. houd je kankerbek eens..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 20:50   #6
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
ze willen bruggink nog steeds hebben . dus beide
ze wouden een spits halen als Tumba weg zou gaan... Tumba ging bijna weg.. de freitas komt... Tumba gaat niet weg... dus zitten ze met Tumba én de Freitas.. denk je dat ze dan óók nog Bruggink aan gaan trekken?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 20:54   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bruggink wil toch liever naar Spanje...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 21:29   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

fabian de freitas?????? in de wedstrijden dìe hij al voor fc den bosch speelde heb ik hem NOOIT (of ja misschien 1 keer) iets goeds zien doen. wat een vreselijke luie speler is dat
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 21:51   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard Re: Re: Re: Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


nog 1x beginnen over die schuld kerl.. gvd.. houd je kankerbek eens..
Als jij nu eens je kankerbek hield steeds over wat anderen voor minderwaardige spelers kopen, dan houd ik mijn kankerbek over jullie schuld Man, hoezo triest, als je al niks hebt, en je haalt Konterman. En wanneer een andere club wél netjes doet, en een mindere speler haalt, dan moet JIJ met je KANKERBEK daarover belachelijk gaan lopen doen? Doe anders eens TRIEST kerl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 21:52   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Overigens, onze grootste thuisnederlaag ooit was tegen FC Volendam (de enige keer ooit dat ze wonnen bij ons ), en dat was 1-5. We scoorde er toen 3x, juist ja, Fabian de Freitas . Was in 1991 ofzo, ken je nagaan hoe oud die knakker is trouwens .

Ontopic, geen bijzonder slimme aankoop trouwens, dan kun je nog beter Tumba houden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 22:09   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Bruggink wil toch liever naar Spanje...
bruggink heeft aangegeven graag naar nec te willen, alleen is er nog geen concrete aanbieding gedaan
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 23:10   #12
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


bruggink heeft aangegeven graag naar nec te willen, alleen is er nog geen concrete aanbieding gedaan
bruggink wil nog steeds liever naar spanje maar die onderhandelingen gaan langzaam vanwege geldprobleempjes bij die clubs

kzou nec trouwens nog best mooi voor bruggink vinden, leuk cluppie (en toch me geboortjestadje he), tenminste beetje in de buurt kan ik wat makkelijker komen kijken dan op mallorca
lekker europees voetballen en wekelijks aan de bak... wie weet kan ie dan daarna weer hogerop... zou wel mooi zijn op zich
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 00:05   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
kzou nec trouwens nog best mooi voor bruggink vinden, leuk cluppie (en toch me geboortjestadje he), tenminste beetje in de buurt kan ik wat makkelijker komen kijken dan op mallorca
lekker europees voetballen en wekelijks aan de bak... wie weet kan ie dan daarna weer hogerop... zou wel mooi zijn op zich
En anke dan in NEC shirt met Brugginks naam erachterop lopen?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 00:33   #14
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
En anke dan in NEC shirt met Brugginks naam erachterop lopen?
eh nee
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 01:59   #15
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi


bruggink wil nog steeds liever naar spanje maar die onderhandelingen gaan langzaam vanwege geldprobleempjes bij die clubs

kzou nec trouwens nog best mooi voor bruggink vinden, leuk cluppie (en toch me geboortjestadje he), tenminste beetje in de buurt kan ik wat makkelijker komen kijken dan op mallorca
lekker europees voetballen en wekelijks aan de bak... wie weet kan ie dan daarna weer hogerop... zou wel mooi zijn op zich

je hoort mij ook niet zeggen dat hij niet liever naar spanje wil,maar dat als hij de mogelijkheid zou hebben om naar nec te gaan dat hij daar wel serieus over nou zou denken. zoals je zelf zegt tis een leuk cluppie.

dit laatste zei ik omdat arthur zei "Bruggink wil toch liever naar Spanje..."
dit klonk een beetje als hij wil toch niet naar nec. toen dacht ik misschien heeft ie dat stukje op V.I niet gelezen. meer nie

ik zou het trouwens ook leuker vinden als "bruggie" hier blijft. tis een leuke voetballer om naar te kijken, maar als ik joy rfjk zo hoor zit dat er niet in.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 12:46   #16
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Superspits Fabian de Freitas naar NEC...

Citaat:
Originally posted by bartje518


Als jij nu eens je kankerbek hield steeds over wat anderen voor minderwaardige spelers kopen, dan houd ik mijn kankerbek over jullie schuld Man, hoezo triest, als je al niks hebt, en je haalt Konterman. En wanneer een andere club wél netjes doet, en een mindere speler haalt, dan moet JIJ met je KANKERBEK daarover belachelijk gaan lopen doen? Doe anders eens TRIEST kerl
Oke dat is goed bartje.. ik zal wel minder triest doen over zo'n speler.. hejje wel gelijk in. Maar ik kon het op dat moment ff niet laten. Ik vind t gewoon geen speler voor NEC die een jaar niet heeft gevoetbald en zijn met z'n vrienden een jaartje heeft zitten zaalvoetballen, en niet al te veel goals heeft gemaakt in zijn carriére... NEC verwachtte ook veel van Stefan Jansen, die een jaar daarvoor topscorer werd van Den Bosch... die faalde in Nijmegen. Ik zie de Freitas niet als een speler die even dé spits van NEC word. Of ie veel beter is dan een Tumba... ik weet t niet. Dan schat ik Demouge nog hoger in. Ik denk dat NEC te hoog gegrepen is voor hem is. NEC heeft ambities.. dan haal je niet Bruggink ofzo.. maar de freitas vind ik niet echt een verbetering voor de toekomst... Haal dan een speler die teminste eredivisie ervaring heeft. maar we zullen het zien of het een miskoop is of niet.

später

Laatst aangepast door JoY_RFJK : 25 July 2003 om 12:57
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 17:31   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Oke Joy..

Maar ff over het aankoopbeleid van NEC.. Qua spitsen vind ik ze niet zo gelukkig, maar voor de rest petje af De Nooijer is niks, Van Rijswijk helemaal niet, Tumba niet, en de Freitas lijkt me ook niks. Maar voor de rest, met Hersi, Zonneveld, Wielaert, en die andere kerel in de verdediging, Schuurman, hebben ze goede aankopen gedaan! Snap alleen nie dat ze voor de spits steeds 30-ers halen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 02:55   #18
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmm daar gaan we weer

We kunnen het telkens maken om zo'n waardeloze aankoop te doen zeg, godsamme...
De Freitas. Ja werkelijk. Zo'n gare opa knakkebeen.
Ik voelde Bruggink al de nodige doelpuntjes scoren bij ons, maar tjah... ach jah we gaan Europa maar in laten we dan toch maar onze Fabian de stad inslepen.
Mijn complimenten voor de aankoop hoor, hier heb je tenminste wat aan. Ook lekker om te weten dat je zo lekker hard op je muil gaat Europees. Niet dat het mij heel veel uitmaakt, veel verwachtte ik er echt niet van en ik wil het toch wel 1 keertje meemaken...
maar om dan de Freitas te nemen
Mjah we hebben Ebbinge nog
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 03:00   #19
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe geet slape joh..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.