Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen Formule 1?
Michael Schumacher 7 58,33%
Kimi Raikkonen 4 33,33%
Ralf Schumacher 1 8,33%
Iemand anders, nl.. 0 0%
Stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 July 2003, 18:49   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Formule 1-seizoen over de helft..

Wie wordt er wereldkampioen? En waarom natuurlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2003, 18:52   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

schoenmaker, omdat hij de beste dit jaar is...(was dit antwoord op die vraag zo lastig te bedenken bartje? )
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2003, 18:53   #3
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
schoenmaker, omdat hij de beste dit jaar is...(was dit antwoord op die vraag zo lastig te bedenken bartje? )
Hij kan wel t beste zijn, maar de vraag is of zijn Ferrari en zijn Bridgestones dat ook wel zijn dit jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2003, 19:24   #4
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Raikkonen want die heb ik net gekocht met dat formule 1 spelletje
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2003, 23:55   #5
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Michael Schumacher, omdat ie toch het beste rijd denk ik. Hij zal het wel zwaar krijgen met kimmi en ralf op ze hielen.
Kimmi zou hem denk ik nog wel van ze zoveelste titel af kunnen houden, hij rijd heeeel sterk dit seizoen.

Stiekem hoop ik dat kimmi wint maar Michael blijft me favo.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2003, 20:05   #6
Sjarkie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Michael is toch mijn favoriet maa rik denk dat hij het dit seizoen veel lastiger krijgt, kimi, ralf en juan-pablo op zun hielen...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2003, 22:25   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

werelkampioen laat me niet lachen

ok stel dat kimi of schumi "kampioen" word en dan??? is hij dan de beste??? mwa nee volgens mij niet. je kan pas zien wie de beste is als je een seizoen lang alle rijders alle races in hetzelfde wagentje laat rijden. degene met de meeste punten yep die is WERELDKAMPIOEN

zie je het al voor je federer met een spiksplinter nieuw tennisracket
en schalken met een houte stok lekkah eerlijk

Laatst aangepast door maupstar : 16 July 2003 om 22:28
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2003, 23:54   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
werelkampioen laat me niet lachen

ok stel dat kimi of schumi "kampioen" word en dan??? is hij dan de beste??? mwa nee volgens mij niet. je kan pas zien wie de beste is als je een seizoen lang alle rijders alle races in hetzelfde wagentje laat rijden. degene met de meeste punten yep die is WERELDKAMPIOEN

zie je het al voor je federer met een spiksplinter nieuw tennisracket
en schalken met een houte stok lekkah eerlijk
Ja, dat doet Sjeng ook echt. Jij hebt er verstand van . Schumi begon ooit ook bij Jordan, hij heeft zich opgewerkt naar ferrari. Dat dat niet altijd gebeurt is een 2e. Jos verdient al lang een betere wagen, maar krijgt hem niet. Het is net als met voetbal. Wie weet speelde de beste VOETBALLER afgelopen jaar wel niet bij PSV. Simpelweg omdat PSV in totaal het beste was.

Alonso was in 2001 één van de beste coureurs, maar haalde geen enkel punt. Was hij de beste? Dat weet je niet. Hij reed ook met heel weinig druk. Als hij laatste werd, kon hij altijd zijn auto nog de schuld geven. Schumacher móet in feite altíjd winnen. Heel wat anders!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 01:09   #9
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Ja, dat doet Sjeng ook echt. Jij hebt er verstand van .
???????? plezies pino hij speelt ook liever met een racket bedoel er inderdaad mee aan te geven dat het dan wel een eerlijke strijd is


Citaat:
Originally posted by bartje518

Het is net als met voetbal. Wie weet speelde de beste VOETBALLER afgelopen jaar wel niet bij PSV. Simpelweg omdat PSV in totaal het beste was.
het is niet net als voetbal. bij voetbal kan je altijd nog de spelers vergelijken op hun individuelen kwaliteiten (ze hebben namelijk allemaal 1 paar schoenen aan en een broekie + shirt) ongeacht in welk team ze spelen.

Citaat:
Originally posted by bartje518

Alonso was in 2001 één van de beste coureurs, maar haalde geen enkel punt. Was hij de beste? Dat weet je niet.
pleziesss bartje
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 01:13   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

En nu fatsoenlijke argumenten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 01:23   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee das makkelijk je typt een stukkie met een paar alinea s waar bijna niet normaal op te reageren is, zie alleen al je eerste alinea (die dan wel uit meerdere alinea s bestaat) deel 1 slaat nergens op, je "probeert"alleen maar lollig te zijn en heeft niks te maken met mijn mening en deel 2 "voetbal" hmmm slaat ook nergens op maar dat heb ik mijn vorige bericht al uitgelegd

en op alinea 2 hoef ik niet te reageren want die verduidelijkt mijn mening alleen maar snappie!!!!

en dan nog verontwaardigd reageren na opmerkingen die eigelijk best nog wel ergens op slaan

zie jou mening over de vergelijking met voetbal en mijn reactie daarop. en jouw reactie daar op is " graag een fatsoenlijk argument"

oftwel ik sta met mn mond vol


want wat je ook zegt of probeerd te beweren

zijn namelijk meer rijders dan alleen schumi en kan jij mij vertellen wie beter is dan wie nope.

hoe kan je dan spreken over een wereldkampioen en vice wereldkampioen en 3, 4, 5, 6 ,7, 8 etc etc

Laatst aangepast door maupstar : 17 July 2003 om 01:45
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 01:53   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Natuurlijk kan dat! De Formule 1 is het allerhoogst haalbare. Niet voor niets is er een individueel WK voor coureurs, en een voor constructeurs. Rubens Barrichello en Michael Schumacher rijden in dezelfde wagen. Schumacher is 9 van de 10 beter dan Rubens. Zelfde verhaal bij Williams. Ralf is meestal beter dan Montoya.

In de Formule 1 moet je je opwerken. Schumacher werd óók kampioen bij Benneton, daar waar de Williams-Renault destijds een veel betere wagen was. De formule 1 is geen sport waarbij de coureur alles bepaalt. Achter Ferrari zit een technicus, Ross Brawn, een ontwerper, Rory Byrne, een teamchef: Nigel Stepney, een bandenfabrikant: Bridgestone, een teambaas: Jean Todt, een man voor de motor: Stefano Dominicale. Bij Williams is dat net zo.

Kortom, Ferrari heeft een bijzonder breed pakket. En de coureurs die zij in hun bolides laten rijden kiezen zij zelf uit. Daarvoor kiezen ze de in hun ogen beste coureurs. Die hebben eerder, bij een minder team (Barrichello reed van 1993 t/m 1996 voor Jordan-Hart, Jordan-Peugeot en van 1997 t/m 1999 voor Stewart-Ford) (Michael Schumacher bij Jordan-Ford en bij Benetton-Ford en Benetton-Renault). Zij hebben dáár bewezen uit een 'mindere' auto meer te halen. Je 'promoveert' bij wijze van spreken.

Ado den Haag kan zeggen: wij waren beter dan PSV dit jaar, maar konden dat niet laten zien! Welnu, komend jaar krijgen ze dus die kans!

Michael Schumacher is een betere coureur dan zijn teamgenoot. En ook beter dan teams met zet zo'n goede auto. Williams mag je daaronder rekenen. Althans, dat was vorig jaar zo!!

Overigens ben ik geen Schumacher-fan, integendeel. Ik ben fan van Jos, Jacques Villeneuve. En in mindere mate Ralf Schumacher en Kimi Raikkonen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 02:03   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Natuurlijk kan dat! De Formule 1 is het allerhoogst haalbare. Niet voor niets is er een individueel WK voor coureurs, en een voor constructeurs. Rubens Barrichello en Michael Schumacher rijden in dezelfde wagen. Schumacher is 9 van de 10 beter dan Rubens. Zelfde verhaal bij Williams. Ralf is meestal beter dan Montoya.

In de Formule 1 moet je je opwerken. Schumacher werd óók kampioen bij Benneton, daar waar de Williams-Renault destijds een veel betere wagen was. De formule 1 is geen sport waarbij de coureur alles bepaalt. Achter Ferrari zit een technicus, Ross Brawn, een ontwerper, Rory Byrne, een teamchef: Nigel Stepney, een bandenfabrikant: Bridgestone, een teambaas: Jean Todt, een man voor de motor: Stefano Dominicale. Bij Williams is dat net zo.

Kortom, Ferrari heeft een bijzonder breed pakket. En de coureurs die zij in hun bolides laten rijden kiezen zij zelf uit. Daarvoor kiezen ze de in hun ogen beste coureurs. Die hebben eerder, bij een minder team (Barrichello reed van 1993 t/m 1996 voor Jordan-Hart, Jordan-Peugeot en van 1997 t/m 1999 voor Stewart-Ford) (Michael Schumacher bij Jordan-Ford en bij Benetton-Ford en Benetton-Renault). Zij hebben dáár bewezen uit een 'mindere' auto meer te halen. Je 'promoveert' bij wijze van spreken.

Ado den Haag kan zeggen: wij waren beter dan PSV dit jaar, maar konden dat niet laten zien! Welnu, komend jaar krijgen ze dus die kans!

Michael Schumacher is een betere coureur dan zijn teamgenoot. En ook beter dan teams met zet zo'n goede auto. Williams mag je daaronder rekenen. Althans, dat was vorig jaar zo!!

Overigens ben ik geen Schumacher-fan, integendeel. Ik ben fan van Jos, Jacques Villeneuve. En in mindere mate Ralf Schumacher en Kimi Raikkonen.


klopt je kan inderdaad zien dat dat schumi beter is dan barrichello want die rijden in dezelfde auto.

klopt je kan inderdaad zien dat ralf beter is dan montoya want die rijden in dezelfde auto

maar kruislings vergelijken kan dus niet meer. je geeft DE hoofdreden van mijn mening juist weer.

tuurlijk moet je je opwerken en je bewijzen maar wat dacht je van deze redenering:

schumacher werkt zich op laten we zeggen vanaf 1990
heeft 13 jaar de tijd om zich te laten promoveren (zie jouw verhaal) naar de ferrari
wilson komt net kijken heeft zich dus geen 13 jaar kunnen bewijzen en zal dan ook niet nu in een ferrari rijden.
maar misschien is hij momenteel beter maar kan dat niet bewijzen omdat hij gewoon domweg in een minardi rijd!!! you get my point

en inderdaad er zit een heel brein achter schumi en de ferrari s net zoals achter elk team wat de term WERELDKAMPIOEN voor mij alleen maar vager maakt want als jij onder WERELDKAMPIOEN beste taktiek, meeste geld, meest arrogante akties (zie barrichello die schumi voor moet laten gaan in de laatste bocht voor de finish) verstaat dan snap ik jouw redenering wel

maar onder wereldkampioen versta ik beste rijder nothing more nothinh less

Citaat:
Originally posted by bartje518 En de coureurs die zij in hun bolides laten rijden kiezen zij zelf uit. Daarvoor kiezen ze de in hun ogen beste coureurs. [/B]
ps die opmerking mist iets, volgens mij was het geld dat iemand mee brengt ook een belangrijke beweegrede om iemand te kiezen.

Laatst aangepast door maupstar : 17 July 2003 om 02:19
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 02:30   #14
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 10:29   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als alle courreurs in dezelfde type kart zitten, dan wint schumi gegarandeerd. Dus dat zal ook wel zo zijn als ze allemaal in de zelfde F1 auto zouden zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 11:33   #16
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
als alle courreurs in dezelfde type kart zitten, dan wint schumi gegarandeerd. Dus dat zal ook wel zo zijn als ze allemaal in de zelfde F1 auto zouden zitten.
denk dat niemand je daar ongelijk in kan geven

hij is gewoon een klasse appart
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 12:41   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar




klopt je kan inderdaad zien dat dat schumi beter is dan barrichello want die rijden in dezelfde auto.

klopt je kan inderdaad zien dat ralf beter is dan montoya want die rijden in dezelfde auto

maar kruislings vergelijken kan dus niet meer. je geeft DE hoofdreden van mijn mening juist weer.

tuurlijk moet je je opwerken en je bewijzen maar wat dacht je van deze redenering:

schumacher werkt zich op laten we zeggen vanaf 1990
heeft 13 jaar de tijd om zich te laten promoveren (zie jouw verhaal) naar de ferrari
wilson komt net kijken heeft zich dus geen 13 jaar kunnen bewijzen en zal dan ook niet nu in een ferrari rijden.
maar misschien is hij momenteel beter maar kan dat niet bewijzen omdat hij gewoon domweg in een minardi rijd!!! you get my point

en inderdaad er zit een heel brein achter schumi en de ferrari s net zoals achter elk team wat de term WERELDKAMPIOEN voor mij alleen maar vager maakt want als jij onder WERELDKAMPIOEN beste taktiek, meeste geld, meest arrogante akties (zie barrichello die schumi voor moet laten gaan in de laatste bocht voor de finish) verstaat dan snap ik jouw redenering wel

maar onder wereldkampioen versta ik beste rijder nothing more nothinh less



ps die opmerking mist iets, volgens mij was het geld dat iemand mee brengt ook een belangrijke beweegrede om iemand te kiezen.
Maar ik legde even verderop uit waaróm Justin Wilson daar nog maar zit. Hij kan nu laten zien, door bijvoorbeeld Jos te verslaan, dat hij een uitstekend coureur is. Zie: Jaguar zal hem naar alle waarschijnlijkheid volgens jaar vastleggen. Mark Webber maakte die stap een jaar eerder, en is nu weer een trede hoger opgeklommen.

Het valt ook best te vergelijken met de Tour de France. Roberto Heras, in de ploeg van Armstrong, mag in feite niet voor eigen kansen rijden. Hij moet knechten voor Armstrong. Hij heeft niet de mogelijkheid zélf volle bak te rijden, en kan daarna welliswaar roepen: ik was de beste, maar Lance wint de Tour! Wie weet kan een jongen als Tyler Hamilton, of iemand anders, met een net zo goede ploeg als Armstrong om zich heen ook wel de Tour winnen, maar die ploeg heeft ie niet. Die worden er stuk voor stuk afgereden wanneer US Postal zich op kop zet. Laat een coureur echter dit jaar zien dat hij in ieder geval wel goed meekan, wie weet trekt een topploeg hem daarna aan, en kan hij daar wél de juiste mensen om zich heen krijgen. Want winnaar van de Tour word je niet alleen, wereldkampioen F1 ook niet.

In de Formule 1 spelen namelijk meer belangen een rol. Namelijk de autofabrikanten. Je kunt niet iedereen dezelfde auto geven. Wat is er dan nog interessant voor Mercedes, Fiat (Ferrari), Jaguar (Ford), BMW enzovoorts? Ook tussen hen is competitie, het constructeurskampioenschap. Wil je iedereen in dezelfde wagen stoppen, dan kun je de Formule 1 net zo goed opheffen. Dan is er commercieel namelijk geen bal meer aan. En zo moet het ook blijven.

Wat karten betreft, Stef, dat klopt nie helemaal. Jos klopt Schumi meer dan eens
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 12:17   #18
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


In de Formule 1 spelen namelijk meer belangen een rol. Namelijk de autofabrikanten. Je kunt niet iedereen dezelfde auto geven. Wat is er dan nog interessant voor Mercedes, Fiat (Ferrari), Jaguar (Ford), BMW enzovoorts? Ook tussen hen is competitie, het constructeurskampioenschap. Wil je iedereen in dezelfde wagen stoppen, dan kun je de Formule 1 net zo goed opheffen. Dan is er commercieel namelijk geen bal meer aan. En zo moet het ook blijven

tuurlijk geef ik jou ook gelijk in het is ook niet te doen, je kan niet elke rijder indezelfde auto zetten.

maar al die verschillen qwa moter,chassis en zelfs het rijden op verschillende banden geeft aan dat het een oneerlijke strijd is voor de titel "BESTE!!!!! rijder.

is toch logisch zet 2 hardlopers naast elkaar en 2 f1 wagens met een rijder er in

bij welke strijd kan je zien wie het beste is..... precies

geef jou trouwens helemaal gelijk over het feit hoe beter je bent hoe langer je rijd des te vaker je promoveert en in een beter team komt te rijden, maar dat maakt iemand niet per direct beter dan een ander.
als ik ergens nieuw kom werken wil niet zeggen dat iemand die er al 20 jaar werkt beter is dan mij. hij kan misschien meer ervaring hebben maar ik meer talent of doorzettingsvermogen, wat ook zwaar telt.



Citaat:
Originally posted by bartje518




Het valt ook best te vergelijken met de Tour de France. Roberto Heras, in de ploeg van Armstrong, mag in feite niet voor eigen kansen rijden. Hij moet knechten voor Armstrong. Hij heeft niet de mogelijkheid zélf volle bak te rijden, en kan daarna welliswaar roepen: ik was de beste, maar Lance wint de Tour! Wie weet kan een jongen als Tyler Hamilton, of iemand anders, met een net zo goede ploeg als Armstrong om zich heen ook wel de Tour winnen, maar die ploeg heeft ie niet. Die worden er stuk voor stuk afgereden wanneer US Postal zich op kop zet. Laat een coureur echter dit jaar zien dat hij in ieder geval wel goed meekan, wie weet trekt een topploeg hem daarna aan, en kan hij daar wél de juiste mensen om zich heen krijgen. Want winnaar van de Tour word je niet alleen, wereldkampioen F1 ook niet.

ik snap die vergelijkingen van jou niet echt hoor.

als armstrong nu de tour wint is hij geen wereldkampioen. of een tyeler hamilton met WEL een goede ploeg is ook geen wereldkampioen, maar alleen winnaar van de tour de france

natuurlijk heeft lance armstrong knechten nodig zoals roberto heras. maar diezelfde heras kan in WERELDbekerwedstrijden voor zichzelf rijden en niet voor armstrong (iedereen weet dat armstrong alleen voor de tour de france rijd) en kan dus WERELDkampioen worden na meerdere wedstrijden.

je hoort mij ook niet zeggen dat je bij de tour wel kan zien dat dat de beste rijder is en die 2de (dus wereldkampioen en vice wereldkampioen) omdat er inderdaad geknecht word
dit kan je volgens mij beter zien bij de wereldbekerwedstrijden, natuurlijk word ook daar voor elkaar geknecht, maar ik ben er van overtuigd dat je na een heel seizoen goed kan zien dat de 1 beter is dan de ander (ook hier geld voor, ze rijden allemaal op een duur fietske)
Het is wel zo dat bij wielrennen de ene ploeg meer geld heeft en bv meer in de windtunnel heeft kunnen staan om zo te testen op dynamica, maar goed dat soort verschillen (qwa geld) zal je altijd blijven houden. alleen vind ik het verschil bij de f1 iets groter dan bij wielrennen

Citaat:
Originally posted by bartje518

Roberto Heras, in de ploeg van Armstrong, mag in feite niet voor eigen kansen rijden. Hij moet knechten voor Armstrong. Hij heeft niet de mogelijkheid zélf volle bak te rijden, en kan daarna welliswaar roepen: ik was de beste, maar Lance wint de Tour!
neem aan de beste rijder (gene met de meeste kans om winnaar te worden van de tour, ook in de ogen van de ploeg/org.) de terechte kopman is.

Laatst aangepast door maupstar : 18 July 2003 om 12:27
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 13:01   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar



tuurlijk geef ik jou ook gelijk in het is ook niet te doen, je kan niet elke rijder indezelfde auto zetten.

maar al die verschillen qwa moter,chassis en zelfs het rijden op verschillende banden geeft aan dat het een oneerlijke strijd is voor de titel "BESTE!!!!! rijder.

is toch logisch zet 2 hardlopers naast elkaar en 2 f1 wagens met een rijder er in

bij welke strijd kan je zien wie het beste is..... precies

geef jou trouwens helemaal gelijk over het feit hoe beter je bent hoe langer je rijd des te vaker je promoveert en in een beter team komt te rijden, maar dat maakt iemand niet per direct beter dan een ander.
als ik ergens nieuw kom werken wil niet zeggen dat iemand die er al 20 jaar werkt beter is dan mij. hij kan misschien meer ervaring hebben maar ik meer talent of doorzettingsvermogen, wat ook zwaar telt.





ik snap die vergelijkingen van jou niet echt hoor.

als armstrong nu de tour wint is hij geen wereldkampioen. of een tyeler hamilton met WEL een goede ploeg is ook geen wereldkampioen, maar alleen winnaar van de tour de france

natuurlijk heeft lance armstrong knechten nodig zoals roberto heras. maar diezelfde heras kan in WERELDbekerwedstrijden voor zichzelf rijden en niet voor armstrong (iedereen weet dat armstrong alleen voor de tour de france rijd) en kan dus WERELDkampioen worden na meerdere wedstrijden.

je hoort mij ook niet zeggen dat je bij de tour wel kan zien dat dat de beste rijder is en die 2de (dus wereldkampioen en vice wereldkampioen) omdat er inderdaad geknecht word
dit kan je volgens mij beter zien bij de wereldbekerwedstrijden, natuurlijk word ook daar voor elkaar geknecht, maar ik ben er van overtuigd dat je na een heel seizoen goed kan zien dat de 1 beter is dan de ander (ook hier geld voor, ze rijden allemaal op een duur fietske)
Het is wel zo dat bij wielrennen de ene ploeg meer geld heeft en bv meer in de windtunnel heeft kunnen staan om zo te testen op dynamica, maar goed dat soort verschillen (qwa geld) zal je altijd blijven houden. alleen vind ik het verschil bij de f1 iets groter dan bij wielrennen



neem aan de beste rijder (gene met de meeste kans om winnaar te worden van de tour, ook in de ogen van de ploeg/org.) de terechte kopman is.
Wat betreft dat laatste: zo zit het ook in de Formule 1 hoor De Ferrari wordt ontworpen op de rijstijl van Schumacher. Barrichello moet er maar mee leren rijden. Dat gaat vaak goed, maar niet altijd.

Verder snap ik het punt niet zo eigenlijk, waarover we (al veeel te lang ) discusiëeren . Ik blijf van mening dat het wereldkampioenschap Formule 1 een complex kampioenschap is, waar méér dan alleen de rijder telt. Zo zijn er mijns inziens dus veel meer sporten, als ben jij het daar nie mee eens So be it, kunnen we nog wel lang over doorzeuren, maarja Jammer dat Theo Tank er nie bij was, die had vast meegedaan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 13:43   #20
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

precies 2 mensen met een andere mening no problem
ik heb trouwens geen problemen met dit soort lange discussies (daar is forum volgens mij voor) als er maar af en toe nieuwe argumenten worden bij gehaald en als meningen maar niet persoolijk worden opgevat, waardoor andere geirriteerd raken. het laatste was volgens mij niet het geval, toppie dus

kijk trouwens wel graag naar f1 hoor

Laatst aangepast door maupstar : 18 July 2003 om 13:54
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.