Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 August 2003, 15:33   #1
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard Loting CL

Groep A
Bayern Munchen
Lyon
Celtic
Anderlecht
Groep B
Arsenal
Dynamo Kiev
Inter
Lokomotiv Moskou
Groep C
Deportivo
PSV
AEK
Monaco
Groep D
Juventus
Galatasaray
Sociedad
Olympiakos
Groep E
Manchester
Vfb Stuttgart
Rangers
Panathinaikos
Groep F
Real Madrid
Marseille
Porto
Part. Belgrado
Groep G
Lazio
Chelsea
Besiktas
Sparta Praag
Groep H
AC Milan
Ajax
Celta de Vigo
Club Brugge

hoe schatten we de kansen van psv en ajax in?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 15:43   #2
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik verwacht van beide clubs goede resultaten, hoewel ik denk dat PSV in een lastigere poule zit, uit in Griekenland is nooit makkelijk, en Deportivo is wel een aansprekende tegenstander

Ajax begint eerst uit in Milan, als ze daar een goeie resultaat neerzetten, verwacht ik verder eigenlijk geen problemen eerlijk gezegd, maar dan moeten ze niet zoals gisterenavond gaan spelen, want dan vlieg je er na 3 wedstrijden al uit
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 17:02   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er zijn moeilijkere groepen te verzinnen...
Depor en AEK uit zijn lastig, maar in Eindhoven moeten ze allebei te pakken zijn. Van AS Monaco heb ik niet zoveel verstand, maar volgens mij heeft die club het financieel moeilijk en moet het te doen zijn voor PSV.
Depor is ook zijn topscorer kwijt en is geen echte Europese top...

Dus ik ben vol vertrouwens... De eerste wedstrijden goed door zien te komen is van groot belang, lukt dat dan zit er iets moois in...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 18:04   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ajax moet maar gaan mikken op plek 3, want Milan en Celta zijn te sterk. Bovendien is Club Brugge met name uit zeer lastig te kloppen. Het zal tussen Ajax en Club gaan om plek 3.

PSV zal voor plek 2 moeten gaan. Deportivo is te sterk (ook zonder Makaay ). AEK Athene zal uit een heksenketel worden. En Franse ploegen zijn zowat per definitie sterk. Denk maar aan Nantes 2 jaar terug.. Nee, ik moet het nog zien..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 18:41   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als Ajax de vorm van het vorige CL seizoen kan hervinden dan moet het mogelijk zijn, maar normaal gesproken wordt het lastig de volgende ronde te halen. De verwachtingen zullen in ieder geval (onrealistisch?) hoog zijn.

Ook PSV zal het niet makkelijk krijgen... maar als ik die groepen zo zie dan zijn het allemaal zware poules. Dus een veel lichtere loting is niet eens mogelijk denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 19:00   #6
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ajax moet maar gaan mikken op plek 3, want Milan en Celta zijn te sterk.
ik vind het wel een beetje te voorbarig om op voorhand te zeggen dat Celta te sterk zal zijn voor Ajax...dat is toch geen wonderploeg?? verder denk ik dat Ajax misschien wel meer punten zal halen tegen celta en milan dan tegen brugge. Kijk vorig jaar de wedstrijden tegen Rosenborg, waar Ajax de favoriet was en het 2x niet waar kon maken....

ik denk dat het tussen Ajax en Celta zal gaan voor de 2e plek

In de poule van PSV zijn er denk ik 3 kandidaten voor de 2e plek. Depor zal denk ik wel bovenaan eindigen en daarachter zal het heel spannend worden voor p.2. Zal een klein verschil zitten tussen de nr.2 en 4 in deze poule denk ik. Maar dus zeker wel kansen voor PSV...hopen dat die Grieken 4e worden, om in de toekomst weer een extra plekje in de CL te krijgen (Roda de CL in ofzow over paar jaartjes...)
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 19:05   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat we in Nederlans uitgerekend de 2 clubs onderschatten waar Ajax en PSV nu tegen gaan spelen. Celta de Vigo speelt al zeker een jaartje of 4 of 5 in de top van de Spaanse competitie . Wij staren ons te blind op Barcelona en Real Madrid. Deportivo begint nu een beetje tot ons door te dringen hoe goed zij zijn, maar Celta de Vigo is zeker niet veel slechter. Een ontzettend linke club is dat .. Overigens hoef ik geen CL. Uefa-cup is beter Ik denk dat je eerder voor jezelf moet spreken. Want bij de eerste 2 komt Feyenoord uit zichzelf toch nauwelijks
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 20:00   #8
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Want bij de eerste 2 komt Feyenoord uit zichzelf toch nauwelijks
ik bedoelde eigenlijk ook dat Feyenoord voorbij gestreefd gaat worden door Roda...

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.