Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 September 2003, 12:42   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Elber vraagt geduld voor Makaay

Citaat:

3/9/2003 10:39

Hoewel de komst van Roy Makaay zijn plaats bij Bayern München kostte, breekt Giovane Elber een lans voor de Nederlander. De Braziliaan vertrok naar Olympique Lyon.
'Laat Makaay nu toch, brand hem niet af. Hij heeft jarenlang in Spanje gespeeld. Daar wordt nu eenmaal anders dan in de Bundesliga gespeeld', zei Elber tegen Sport1. De Braziliaan was gewend aan het Duitse voetbal toen hij in 1997 binnenkwam bij Bayern München.

'Ik had al eerder bij VfB Stuttgart gespeeld. Ik kende de Bundesliga, Bayern kende mij en ik kende Bayern. Dit voordeel heeft Roy nu eenmaal niet. Voor hem is alles nieuw. Daarom kan je Elber en Makaay niet vergelijken. Vergeet de naam Elber. Roy zal zijn weg vinden en veel doelpunten maken.'

Makaay kent een stroeve start. In de eerste drie wedstrijden, waaronder een bekerwedstrijd tegen het kleine Borussia Neunkirchen, scoorde de Nederlander niet. Elber verwacht dat Makaay de ban snel zal breken. 'Hij zal in de volgende wedstrijd, tegen VfL Wolfsburg, scoren. Hij zal het oppakken. Daar ben ik van overtuigd. Hij heeft een beetje tijd nodig. Ze zullen in München nog veel vreugde aan hem beleven.'
bron: vi



Tis misschien niet echt een nieuw topic waard, maar ik wil hier toch een opmerking op maken.

Elber moet weg bij een club waar hij al een tijdje speelt. Rede hiervoor is de komst van Makaay. Een normaal mens zou hier de pest in hebben en daardoor geen goed woord kunnen spreken over zijn "rivaal", laat staan "geduld vragen" en "de tijd gunnen"


:respect: Elber:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 12:59   #2
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ze moeten inderdaad ff chillen die duitsers
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 14:06   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, zeer net en sportief gebaar van der Elber.

Maar volgens mij ziet hij een transfer wel zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 14:14   #4
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel jammer dat Elber eerst riep van dat ie Makaay persoonlijk wou komen ophalen.. en dat ie zo snel mogelijk naar bayern moest komen, en dat ie dan weggaat als ie er eindelijk is..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 00:12   #5
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
wel jammer dat Elber eerst riep van dat ie Makaay persoonlijk wou komen ophalen.. en dat ie zo snel mogelijk naar bayern moest komen, en dat ie dan weggaat als ie er eindelijk is..
Hmm hij wou er zeker van zijn dat er iemand was om hem op te volgen ?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.