Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 June 2005, 21:35   #1
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Hebben ze niets anders te doen ?

Onlangs had een vriendin van me voor:
ze was gehaast want ze was ergens verwacht, maar daarvoor wou ze nog naar de kruidenierwinkel achter een fles water. Hier voor moeste ze op een bepaald moment t'straat oversteken, maar het was rood, en aangezien er geen auto'saankwamen besloot ze toch maar over te steken. Bijgevolg werd ze onmiddelijk tegen gehouden door een politie agent die dat gezien had. Hij had zich nl verstopt achter de hoek, en hield zo de mensen in de gaten. Mijn vriendin kreeg flink onderhaar voeten , en als straf moest ze hand in hand met deze politie agent t'straat heen en weer oversteken.(3x)Eerst dacht ze dat het een grap was voor een of ander tv programa..maar dit was het niet. Toen ze trug naar haar auto ging merkte ze op dat de politie agent een oud vrouwtje had tegen gehouden voor dezellfde reden...

wat moeten we daarnu van denken ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:39   #2
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Regels zijn regels. Daar moet je je aan houden, wie weet wat er kan gebeuren
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 23:16   #3
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee zo hoort het. goede man, die agent.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 23:19   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, lekker effectief tijd benutten. Op iedere hoek hand in hand met mensen gaan oversteken terwijl er geen kip op de weg is Is er dan écht niks beters te doen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 23:42   #5
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Het grootst aantal mensen sterft nog steeds in het verkeer, dus ergens wel begrijpelijk vind ik: je ziet niet altijd de wagen afkomen en de snelheid waarmee hij nadert is vaak moeilijk in te schatten. Als mensen zich meer gaan houden aan de regels (oversteken op een zebrapad, pas overlopen als het groen is, stoppen voor rood, etc.) denk ik dat men ervan overtuigd is dat het aantal verkeerslachtoffers zal dalen.

En waarschijnlijk vond je vriendin dit vrij genant en zal ze in de toekomst toch twee keer nadenken...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 10:26   #6
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha, geweldig
politieman met humor
van mij mogen ze doorgaan met zo'n aanpak
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 12:19   #7
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
haha, geweldig
politieman met humor
van mij mogen ze doorgaan met zo'n aanpak
het was niet rechtstreeks met humor bedoeld.


Ze zal er allesziends haar les uit hebben getrokken.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:38   #8
Chinesepinguin
Erik
 
Geregistreerd op: 26 June 2005
Locatie: Ede
Berichten: 109
Standaard

Die politieman moet toch maar eens een nieuw windje in z'n seksleven laten blazen. Als hij er op geilt/kickt om hand in hand met mensen en oma's de straat 3x over te steken. Is er iets goed mis
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:57   #9
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

vind het een raar verhaal.. maarjah...
laat ze maar iets anders gaan doen.. dan in een hoekje zitten wachten tot iemand oversteekt..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 16:32   #10
Drummergirl
Lid
 
Geregistreerd op: 21 May 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar Drummergirl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
haha, geweldig
politieman met humor
van mij mogen ze doorgaan met zo'n aanpak
Vind ik ook, ik bedoel die vriendin zou het geen tweede keer doen denk ik?
__________________
GUNS N ROSESS 8-)
Drummergirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 16:52   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drummergirl
Vind ik ook, ik bedoel die vriendin zou het geen tweede keer doen denk ik?
Het 3x oversteken met een agent belet mij er absoluut niet in om de volgende keer weer door rood te fietsen/lopen/rijden als ik haast heb.. Het is hooguit een leuke anekdote voor op verjaardagen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 23:59   #12
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mwhaha ik steek altijd gwn over.. meestal op een straat steek ik over in de hoop dat auto's voor me stoppen enzow..
Ze zegge wel meer dattek ooit nog eens overrede wordt.. tege die tijd weet ik et zelfs wrs al niet meer, lig ik daar vredig te zien in mn kist
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 08:39   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
Mwhaha ik steek altijd gwn over.. meestal op een straat steek ik over in de hoop dat auto's voor me stoppen enzow..
Ze zegge wel meer dattek ooit nog eens overrede wordt.. tege die tijd weet ik et zelfs wrs al niet meer, lig ik daar vredig te zien in mn kist
Vredig zul je er niet bijliggen als je overreden wordt door een auto.

Ik kijk wel altijd of het gaat. Dan moet er dus niets aankomen; oversteken in de hoop dat de auto's wel stoppen is levensgevaarlijk..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 16:42   #14
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vredig zul je er niet bijliggen als je overreden wordt door een auto.

Ik kijk wel altijd of het gaat. Dan moet er dus niets aankomen; oversteken in de hoop dat de auto's wel stoppen is levensgevaarlijk..
Dan weet k ut wrs toch nimeer huh..
Kzeg nu ook wel nii dat k dood wil fzo.. lijkt wel precies met mn postje mr kom
Meestal kijk k wel is links rechts terwijl ik oversteek... als er nu egt een auto heel dicht bij is blijf k ff staan, mr bv in herentals, als je daar moet wachten tot de auto's weg zijn sta je er de volgende dag nog ff te kijke...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 13:12   #15
Wenniej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drummergirl
Vind ik ook, ik bedoel die vriendin zou het geen tweede keer doen denk ik?
of ze gaat de volgende keer kijken of er niet zown politiemannetje in de bosjes verstopt ligt!!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 10:50   #16
Chinesepinguin
Erik
 
Geregistreerd op: 26 June 2005
Locatie: Ede
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wenniej
of ze gaat de volgende keer kijken of er niet zown politiemannetje in de bosjes verstopt ligt!!
Daar heb je ook nog kans van.
Sta je wel raar te kijken trouwens.
__________________
Liefde is er om te delen.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:31   #17
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ja, lekker effectief tijd benutten. Op iedere hoek hand in hand met mensen gaan oversteken terwijl er geen kip op de weg is Is er dan écht niks beters te doen?
Vind je dit echt geen goede zaak? Ik absoluut wel. Wie zich niet aan de wetten houdt, moet gestraft worden. En dit lijkt me een erg effectieve straf.
En waarschijnlijk hebben ze op dat moment ook niets beters te doen. Dan is het al helemaal juist dat ze hiermee hun tijd gaan opvullen. Wie weet zal hierdoor het dodental door verkeersongelukken afnemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:36   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Vind je dit echt geen goede zaak? Ik absoluut wel. Wie zich niet aan de wetten houdt, moet gestraft worden. En dit lijkt me een erg effectieve straf.
En waarschijnlijk hebben ze op dat moment ook niets beters te doen. Dan is het al helemaal juist dat ze hiermee hun tijd gaan opvullen. Wie weet zal hierdoor het dodental door verkeersongelukken afnemen.
Geloof mij; de politie heeft zó veel meer nuttig werk te verichten dan met mensen de straat oversteken.. Bovendien is dat niet echt een straf natuurlijk, je raakt mensen niet in hun portemonnee.

Nu weet ik niet in welke plaats dit voorval precies plaatsgevonden heeft, maar ik kan mij zo voorstellen dat in een gemiddelde provinciestad genoeg andere problemen spelen die mijns inziens absoluut prioriteit hebben. Ik noem overlast van hangjeugd, inbraak, diefstal, zwaardere criminaliteit en tal van andere problemen in de wijk.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:40   #19
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er sterven meer mensen door onoplettendheid in het verkeer dan door hangjongeren...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:41   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Er sterven meer mensen door onoplettendheid in het verkeer dan door hangjongeren...
Die onoplettendheid komt natuurlijk niet alleen door oversteken onder rood licht, dus dat lijkt me een volstrekt irrelevante vergelijking

Daarnaast moet je je afvragen of het 3x oversteken van een straat in dat geval de beste oplossing is.. Een bekeuring is sneller uitgeschreven.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:42   #21
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Geloof mij; de politie heeft zó veel meer nuttig werk te verichten dan met mensen de straat oversteken.. Bovendien is dat niet echt een straf natuurlijk, je raakt mensen niet in hun portemonnee.

Nu weet ik niet in welke plaats dit voorval precies plaatsgevonden heeft, maar ik kan mij zo voorstellen dat in een gemiddelde provinciestad genoeg andere problemen spelen die mijns inziens absoluut prioriteit hebben. Ik noem overlast van hangjeugd, inbraak, diefstal, zwaardere criminaliteit en tal van andere problemen in de wijk.
Wie zegt dat een straf die de portomonnee raakt effectiever is dan zo'n straf als deze? Ik denk juist dat je door zo'n straf eerder twee keer na gaat denken dat een boete van pakkembeet 20euro.
En ik denk niet dat de politie zo'n zaak verkiest boven een overval of iets dergelijks. Ze stellen heus wel hun prioriteiten. Waarschijnlijk was er eventjes niets te doen. Nou goed toch dat ze in ieder geval nog van die luie reet gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:48   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Die onoplettendheid komt natuurlijk niet alleen door oversteken onder rood licht, dus dat lijkt me een volstrekt irrelevante vergelijking

Daarnaast moet je je afvragen of het 3x oversteken van een straat in dat geval de beste oplossing is.. Een bekeuring is sneller uitgeschreven.
Veel ongelukken komen voort door haast... Haast veroorzaakt onoplettendheid, want je kunt niet evenveel aandacht aan het verkeer besteden als zou moeten... Verkeersovertredingen zijn evengoed overtredingen en jaarlijks sterven veel te veel mensen onnodig omdat ze zelf (of erger nog: een ander) niet opletten. Dat ze hun tijd maar lekker besteden aan verkeersovertredingen dus ipv kansloos veel geld uittrekken in de strijd tegen terrorisme.

Ik vind het wel een beetje een kinderachtige straf, maar wat Karima ook zegt, dit voelt ze beter dan een of andere minieme boete, dus effectief zal het wel zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:48   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zo'n boete is in de regel wat hoger dan pak 'm beet 20 euro, hoor. Ik zou gaan voor het netjes (arm in arm desnoods) oversteken van de straat, beleefd groeten en de volgende keer wanneer ik haast heb dan steek ik gewoon weer door het rood over wanneer er niks aankomt.

Ik merk zelf veel te vaak in de stad dat de politie weer niet is op plekken waar voortdurend overlast is en zich bezighoudt met fietsers die (stapvoets) fietsen door de stad..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:52   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Veel ongelukken komen voort door haast... Haast veroorzaakt onoplettendheid, want je kunt niet evenveel aandacht aan het verkeer besteden als zou moeten... Verkeersovertredingen zijn evengoed overtredingen en jaarlijks sterven veel te veel mensen onnodig omdat ze zelf (of erger nog: een ander) niet opletten. Dat ze hun tijd maar lekker besteden aan verkeersovertredingen dus ipv kansloos veel geld uittrekken in de strijd tegen terrorisme.

Ik vind het wel een beetje een kinderachtige straf, maar wat Karima ook zegt, dit voelt ze beter dan een of andere minieme boete, dus effectief zal het wel zijn.
Verkeersongevallen zijn van alle tijden en nog moeilijker te controleren (of anders gezegd: beheersen) dan zware criminaliteit. Wanneer ik goed uitkijk of er iets aankomt en ik constateer dat dit niet het geval is dan steek ik over. Dat staat compleet los van onoplettendheid in de vorm van rijden onder invloed of met 80 door een woonerf.

Strijd tegen terrorisme. Kinderachtig voorbeeld vind ik dat, vooral omdat het in beginsel een zeer belangrijke strijd is. Dat onze regering dat verkeerd aanpakt (en Amerika nog veel extremer) is wat anders. Wat nu wanneer er binnenkort in de trein naar Tilburg een bom ontploft en blijkt dat Defensie hier ernstige blunders heeft begaan? Honderden, zo niet duizenden doden vallen en de regering heeft er niets aan gedaan omdat de prioriteit lag bij het 3x de straat heen en weer oversteken op een stil kruispunt? Dan brul je weer dat de regering heeft lopen slapen.. Nee, laat ze daar hun tijd maar aan besteden hoor..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 21:03   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach, terroristen kunnen beter een klusprogramma beginnen, door ongelukjes in eigen huis en tuin sterven jaarlijks meer mensen dan door terroristisch geweld. Ik geloof dat het maar goed is dat we niet weten hoeveel geld daar in gepompt wordt, daar moeten heel wat lullige verkeersboetes voor uitgeschreven worden hoor.

Maar goed, je hebt gelijk dat het een wanargument is dat ik dat er bij haal... Maar aan de andere kant voer jij je argument ook weer in extremis door. Wanneer jij goed uitkijkt en door rood loopt ben je in overtreding, dat weet je, dus moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt. Een van de kerntaken van de politie is controle.. Maar goed, door rood lopen of rijden doet iedereen wel eens en als je goed oplet kan het ook niet zoveel kwaad (desalniettemin moet je niet zeuren als je op de bon geslingerd wordt). Maar dit is de kern van de discussie niet...
Het wordt dus echter wel anders als je gehaast bent in het verkeer! Om tijd te winnen door rood rijden vind ik dan gewoon niet kunnen. Stel je maar eens voor (en dit vind ik een reëlere voorbeeld dan het jouwe) dat je snel door rood schiet omdat je haast hebt, een auto over het hoofd ziet, die jou vervolgens probeert te ontwijken, maar daardoor zelf tegen een boom rijdt met alle te verzinnen gevolgen van dien. Op die manier gebeuren echt zoveel ongelukken... En daar moet gewoon op gecontroleerd worden. Dat kun je doen door gelijk je bonnenboekje te trekken, maar ik vind bovengenoemde oplossing eigenlijk wel enigzins ludiek... Dit vergeet ze zeker niet, een simpele boete (hier krijg je echt geen hoge boete voor hoor ) is na een week alweer vergeten door de meeste mensen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 21:52   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tuurlijk moet er toezicht gehouden worden op kruispunten, op snelheidsovertredingen enz. Dat hoor je mij ook niet ontkennen, hoor.

Waar het mij om gaat is dat je moet kijken wat in principe belangrijker is. Het is een feit dat de politie niet overal kan zijn. Het is helaas zo dat er de politie tijd tekort heeft. Ontelbaar haast zijn de voorbeelden waarbij er ingebroken is bij mensen en de politie niet eens tijd heeft om te komen kijken. Of de voorbeelden waarbij er niet of onvoldoende naar zaken gekeken wordt omdat de tijd ontbreekt.

Het is dan heel moeilijk om dat te verkopen wanneer meneer agent iemand gaat 'leren oversteken'. Ik weet wel dat het belangrijk is, en dat het in het slechtste geval erg gevaarlijk kan zijn, maar ik zie andere prioriteiten. Nogmaals; het verkeer is absoluut belangrijk, maar ik vind dit veel te ver gaan, er is meer te doen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.