Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 September 2003, 11:37   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Wat heeft Waterreus uiteindelijk gepresteerd? Ok hij was dan het afgelopen seizoen de beste keeper (maar dat kwam ook alleen maar omdat ze kampioen zijn geworden) als hij bij een cluppie als Volendam had gezeten had hij het ook verprutst.


Ga eens inhoudelijk in op de kwaliteiten of gebreken van Waterreus in plaats van een raar voorbeeld te geven. Wie weet hoe Waterreus het bij een kleine club had gedaan? En wat hij heeft bereikt? Het Nederlands Elftal... en daarnaast al jarenlang een basisplaats bij een topclub in Nederland, ondanks veel concurrentie die hij moest overwinnen. Bovendien won PSV vorig jaar helemaal altijd niet zo makkelijk z'n wedstrijden, soms met een doelpuntje verschil, in zulke wedstrijden was hij echt wel belangrijk.

Citaat:
Originally posted by Kampie
Ooijer: Een absolute nul. 1,5 wedstrijd nederlands eltal en plak er direkt maar een jaartje dokter aan vast. Weet je wat? na de dokter presteer ik gewoon niet weer! Hofland: Kijk dat is een jongen met enig perspectief. Alleen jammer dat we al 2 jaar wat van em verwachten en dat het er eigenlijk niet uit komt.


Hier spreek je jezelf tegen: Ooijer wordt afgerekend op een blessure en bij Hofland is het gewoon pech en kan hij er niets aan doen?
En geef eens voorbeelden van spelers die na langdurige blessures direct weer op topniveau presteren?

Citaat:
Originally posted by Kampie
Van Bommel: Dick Advokaat moet wel blind zijn of een smak geld van de familie van Bommel krijgen maar ik zie niet in wat die jongen in het nederlands elftal doet.


Noem eens Nederlandse alternatieven voor Oranje?

Citaat:
Originally posted by Kampie
Vennegoor? mmm deed het bij twente leuk alleen jammer dat meneer Kezman hem zo gruwelijk in de weg staat nu. Hij maakt er ook weinig van.


Zowaar ben ik dit redelijk met je eens.

Citaat:
Originally posted by Kampie
Puntje Robben: Uitermate slecht beleid van PSV. Speelt bij Groningen 1 goede wedstrijd. En direkt klimmen de scouts op de tribune. Scoort daarna nog 1 wedstrijd en PSV koopt hem. Groningen mikt hem vervolgens op de bank omdat hij nix presteerd. Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft.


Robben laat toch wel nu wel degelijk zien dat hij een groot talent is dat tegen het Nederlands Elftal aanzit. Blijkbaar heb jij er meer verstand van dan ervaren scouts, trainers, technische mensen en deskundigen in de media, maar je kunt alles van PSV zeggen, maar een neus voor talent hebben ze wel.

Citaat:
Originally posted by Kampie
Ajax 1x in de 5 jaar? ik noem een paar namen: v/d Vaart, v/d Meyde, Stekelenburg (pech gehad met blesure), de Jong toch allemaal jongens die in Oranje presteren of gaan presteren.


En weer spreek je jezelf weer tegen. Ten eerste noem je weer een blessure van voetballer A pech, en van voetballer B (Ooijer) is het slecht dat hij een blessure heeft. Ten tweede vond je het raar dat Robben goed gevonden werd na een paar wedstrijden. Stekelenburg en De Jong zijn prima talenten en leuke voetballers, maar Robben zit dichter bij Oranje en heeft meer gepresteerd. En blijkbaar kun jij nu wel zien aan een handvol wedstrijden dat de Jong een talent is?
Citaat:
Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft


PSV is ook niet mijn favoriete club, maar de post van jou sloeg toch echt nergens op. Ook ik vind het jammer dat PSV weinig zelf opleidt en dat het publiek af en toe wat tegenvalt, maar beetje jammer om te zeggen dat PSV allemaal kneusjes zijn en dergelijke sterke argumenten Bovendien winnen die kneusjes dan wel van Ajax, maar dat terzijde.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.