Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Bekijk resultaten enquête: Beginnen jongeren te vroeg aan seks?
Ja, veel te vroeg 11 20,75%
Behoorlijk vroeg 22 41,51%
Nee, niet erg vroeg 10 18,87%
Nee, mooie leeftijd 10 18,87%
Stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 September 2005, 20:38   #1
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Jongeren Beginnen Te Vroeg Aan Seks

Haj allemaal!
Ik zit in 4TVWO en we hebben net een oefendebat gedaan met Nederlands. Onze stelling was: Jongeren beginnen te vroeg aan seks. Wat vinden jullie hiervan?

Momenteel ligt de gemiddelde leeftijd op 15,2 jaar. Maar dan moet je wel onthouden dat er mensen zijn die pas met 18 jaar voor het eerst seks hebben en om dat in evenwicht te brengen zijn er dus ook kinderen die al met hen 13e voor het eerst seks hebben.

Ik was het dus ook met de stelling eens--> Jongeren beginnen inderdaad te vroeg aan seks. Ikzelf ben 16 jaar oud en ik ben nog maagd. Ben er trots op! Seks is bij teveel jongeren een doel op zich geworden en geen logisch gevolg van de liefde.

REAGEER ALLEMAAL VLUG OP DE STELLING: 'JONGEREN BEGINNEN TE VROEG AAN SEKS'.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2005, 23:08   #2
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Jongeren Beginnen Te Vroeg Aan Seks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy
Haj allemaal!
Ik zit in 4TVWO en we hebben net een oefendebat gedaan met Nederlands. Onze stelling was: Jongeren beginnen te vroeg aan seks. Wat vinden jullie hiervan?

Momenteel ligt de gemiddelde leeftijd op 15,2 jaar. Maar dan moet je wel onthouden dat er mensen zijn die pas met 18 jaar voor het eerst seks hebben en om dat in evenwicht te brengen zijn er dus ook kinderen die al met hen 13e voor het eerst seks hebben.

Ik was het dus ook met de stelling eens--> Jongeren beginnen inderdaad te vroeg aan seks. Ikzelf ben 16 jaar oud en ik ben nog maagd. Ben er trots op! Seks is bij teveel jongeren een doel op zich geworden en geen logisch gevolg van de liefde.

REAGEER ALLEMAAL VLUG OP DE STELLING: 'JONGEREN BEGINNEN TE VROEG AAN SEKS'.
Daar ga ik volledig mee eens Misty. Jongeren beginnen inderdaad veel te vroeg aan sex. Dat heeft veel te maken met het milieu waarin ze opgroeien, met welke mensen ze omgaan, ... En we laten ons allemaal wel eens te rap beïnvloeden of we worden onder druk gezet. Ikzelf ben ook nog maagd. En ben ook wel redelijk nieuwschierig. Maar hou het toch vol. Hier in België is sexuele geslachtsgemeenschap legaal vanaf 16jaar. Hetzelfde als in Nederland dacht ik.

Mvg, Eagle
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 10:30   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vind het niet erg vroeg. Iedereen moet het doen op de leeftijd dat hij/zij er zelf klaar voor is, simpel. Met uitspraken als 'ik ben 16 jaar en maagd en ik ben er trots op' kan ik niet zoveel. Daarmee suggereer je dat wanneer je dus geen maagd meer bent dat je dan iets verkeerds doet.
Gewoon kinderen goede voorlichting geven opdat ze het vooral maar veilig doen en zelf de keuze laten maken!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 10:43   #4
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik vind het niet erg vroeg. Iedereen moet het doen op de leeftijd dat hij/zij er zelf klaar voor is, simpel. Met uitspraken als 'ik ben 16 jaar en maagd en ik ben er trots op' kan ik niet zoveel. Daarmee suggereer je dat wanneer je dus geen maagd meer bent dat je dan iets verkeerds doet.
Gewoon kinderen goede voorlichting geven opdat ze het vooral maar veilig doen en zelf de keuze laten maken!
Onzin ! We weten ook wel dat we niet meer of minder zijn als maagd. Maar vind je het soms normaal dat je ontmaagd word op je 13/14 jaar. Dat is gewoon zonder besef ! 9/10 meisjes heeft later spijt dat ze zo vroeg begonnen waren. Mijn zoon of dochter zou het niet moeten risceren voor zijn 15j !
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 10:46   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle_Forest
Onzin ! We weten ook wel dat we niet meer of minder zijn als maagd. Maar vind je het soms normaal dat je ontmaagd word op je 13/14 jaar. Dat is gewoon zonder besef ! 9/10 meisjes heeft later spijt dat ze zo vroeg begonnen waren. Mijn zoon of dochter zou het niet moeten risceren voor zijn 15j !
Anders wat?

Alsof je wanneer je wanneer je tot je 16e wacht er geen spijt van kunt/zult hebben? Dat is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Het betekent overigens niet dat ik vind dat iedereen het op zijn 14e zou moeten kunnen doen. Ikzelf was er toen bijvoorbeeld absoluut niet klaar voor. Op mijn 16e wel, nou, prima toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 13:03   #6
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik vind het niet erg vroeg. Iedereen moet het doen op de leeftijd dat hij/zij er zelf klaar voor is, simpel. Met uitspraken als 'ik ben 16 jaar en maagd en ik ben er trots op' kan ik niet zoveel. Daarmee suggereer je dat wanneer je dus geen maagd meer bent dat je dan iets verkeerds doet.
Gewoon kinderen goede voorlichting geven opdat ze het vooral maar veilig doen en zelf de keuze laten maken!
ik zeg niet dat je iets fout doet wanneer je geen maagd meer bent. Ik vind alleen dat het niet erg is om dat nog wel te zijn als je de gemiddelde leeftijd ruim hebt gepasseerd.

Veel jongeren denken namelijk dat je er niet meer bij hoort wanneer je geen seks hebt gehad. Maar dat is echt onzin.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 14:09   #7
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind niet dat je daar een 'correcte' leeftijd op kan plakken, ik bedoel ja mensen (kinderen) beginnen er eerder mee, maar zijn ook jonger volwassen dan de pubers van 20 jaar geleden.
De een kan er klaar zijn op jongere leeftijd, de ander niet. Dat verschilt gewoon per persoon.
Nu vind ik niet dat iedereen vanaf z'n 12 er maar op los moet gaan natuurlijk

Oja Mitsy, ik weet niet met welke ' jongeren' jij omgaat, maar onder mijn vrienden en in mijn omgeving is het dus echt niet een issue om er wel of niet bij te mogen horen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 15:52   #8
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons ook niet, maar bij veel jongeren wel. Het ligt natuurlijk ook aan je milieu. Leef je in Rotterdam of Amsterdam zal je (denk ik) veel eerder beginnen met seks dan wanneer je in Beekbergen (bij Apeldoorn) woont.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 22:15   #9
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik vind wel dat jongeren (kinderen) veel te vroeg met seksualiteit bezig zijn en op een verkeerde manier en ik denk dat de media daar een veel te grote negatieve rol in speelt.

ik denk dat jongeren niet beseffen dat bij seksualiteit niet alleen de fun komt kijken maar ook liefde en vertrouwen en ander van dat soort zaken.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 10:18   #10
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik vind wel dat jongeren (kinderen) veel te vroeg met seksualiteit bezig zijn en op een verkeerde manier en ik denk dat de media daar een veel te grote negatieve rol in speelt.

ik denk dat jongeren niet beseffen dat bij seksualiteit niet alleen de fun komt kijken maar ook liefde en vertrouwen en ander van dat soort zaken.
Dat bedoelde ik dus dat het voor veel jongeren een doel op zich is geworden en geen logisch gevolg van de liefde
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 13:29   #11
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik vind wel dat jongeren (kinderen) veel te vroeg met seksualiteit bezig zijn en op een verkeerde manier en ik denk dat de media daar een veel te grote negatieve rol in speelt.

ik denk dat jongeren niet beseffen dat bij seksualiteit niet alleen de fun komt kijken maar ook liefde en vertrouwen en ander van dat soort zaken.
Totally agree
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 16:37   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

ik denk dat jongeren niet beseffen dat bij seksualiteit niet alleen de fun komt kijken maar ook liefde en vertrouwen en ander van dat soort zaken.
Dat laatste is natuurlijk het ideaal-beeld van de meeste mensen. Maar niet iedereen denkt er (meer) over op die manier. Dit is dus subjectief en zeker geen feit!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 16:54   #13
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik vind het niet erg vroeg. Iedereen moet het doen op de leeftijd dat hij/zij er zelf klaar voor is, simpel. Met uitspraken als 'ik ben 16 jaar en maagd en ik ben er trots op' kan ik niet zoveel. Daarmee suggereer je dat wanneer je dus geen maagd meer bent dat je dan iets verkeerds doet.
Gewoon kinderen goede voorlichting geven opdat ze het vooral maar veilig doen en zelf de keuze laten maken!
Heel ideaal natuurlijk, iemand moet het doen als diegene er klaar voor is en daar zit niet echt een leeftijd aan gebonden, natuurlijk. Maar ondertussen heeft zekerweten meer dan de helft spijt van hun vroege ontmaagding. Daaruit blijkt wel dat jongeren steeds vroeger aan seks beginnen. Te vroeg, als je het mij vraagt.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:17   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Heel ideaal natuurlijk, iemand moet het doen als diegene er klaar voor is en daar zit niet echt een leeftijd aan gebonden, natuurlijk. Maar ondertussen heeft zekerweten meer dan de helft spijt van hun vroege ontmaagding. Daaruit blijkt wel dat jongeren steeds vroeger aan seks beginnen. Te vroeg, als je het mij vraagt.
Wanneer je er later mee begint en die gast blijkt naderhand een enorme hufter te zijn/die meid blijkt een enorme bitch te zijn, dan hebie er toch ook spijt van? Neemt niet weg dat het ook niet mijn keuze is, hoor, om er op je 14e ofzo mee te beginnen, maar je hebt erbij zitten die werkelijk snel zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 18:00   #15
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat laatste is natuurlijk het ideaal-beeld van de meeste mensen. Maar niet iedereen denkt er (meer) over op die manier. Dit is dus subjectief en zeker geen feit!
Het is inderdaad een mening, natuurlijk kun je ook voor de lol seks hebben, one-night-stands enzo. Maar ik denk dat dit NIET je eerste ervaringen moeten zijn, en ik heb het gevoel dat het tegenwoordig wel die kant op gaat. Ik vind dat je eerst moet leren dat sex intimiteit en vertrouwen met zich mee brengt en dat je daar zorgvuldig mee om moet gaan.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:20   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wanneer je er later mee begint en die gast blijkt naderhand een enorme hufter te zijn/die meid blijkt een enorme bitch te zijn, dan hebie er toch ook spijt van? Neemt niet weg dat het ook niet mijn keuze is, hoor, om er op je 14e ofzo mee te beginnen, maar je hebt erbij zitten die werkelijk snel zijn
Op latere leeftijd ben je beter in staat rationele keuzes te maken en dat is nou juist het punt waar het om draait.. niet of je door een hufter ontmaagd wordt of niet, want dat kan op je 75e nog wel gebeuren..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:40   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
want dat kan op je 75e nog wel gebeuren..
Ontmaagd worden? Maar je hebt er toch juist spijt van wanneer het niet 'met de goede persoon' geweest is? Ervan uitgaande dat je tussen je pak 'm beet 12e en 18e echt in de puberteit zit en dus maar 'wat doet' lijkt me dat een probleem dat wel over een langere periode speelt..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 21:13   #18
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk nou ben ik zelf op me 17e ontmaagd, maar als je het zo hoort dat ze nu tegenwoordig op hun 13e al beginnen vind ik dat aardig ziek
Dat vind ik dus veel te vroeg aangezien de helft dan pas net haar daaronder begint te krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 14:35   #19
Hyper_Chicken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard *

ik vind het net iets te j0ng , .. maar als zei dat nu willen??
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 16:30   #20
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind gewoon dat je het moet doen op het moment dat je er zelf voor klaar bent. Maar ik vind het tegenwoordig wel de trend om zo vroeg mogelijk ontmaagd te worden.
Ik ben 'pas' op mn 19e ontmaagd. Dus ik ben echt een late
maar was er zelf voor die tijd ook nog gewoon niet aan toe.
En zelf kan je dat het beste beslissen voor je.
Maar ik ben het nog steeds eens met de stelling dat 13 veel te vroeg is.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 16:53   #21
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Op latere leeftijd ben je beter in staat rationele keuzes te maken en dat is nou juist het punt waar het om draait.. niet of je door een hufter ontmaagd wordt of niet, want dat kan op je 75e nog wel gebeuren..
Ik denk dat als je wat ouder bent je ook makkelijker die hufter eruit kunt pikken en je minder snel iets doet waar je nog niet aantoe bent..
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 16:59   #22
buzybee
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Jongeren Beginnen Te Vroeg Aan Seks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy
Haj allemaal!
Ik zit in 4TVWO en we hebben net een oefendebat gedaan met Nederlands. Onze stelling was: Jongeren beginnen te vroeg aan seks. Wat vinden jullie hiervan?

Momenteel ligt de gemiddelde leeftijd op 15,2 jaar. Maar dan moet je wel onthouden dat er mensen zijn die pas met 18 jaar voor het eerst seks hebben en om dat in evenwicht te brengen zijn er dus ook kinderen die al met hen 13e voor het eerst seks hebben.

Ik was het dus ook met de stelling eens--> Jongeren beginnen inderdaad te vroeg aan seks. Ikzelf ben 16 jaar oud en ik ben nog maagd. Ben er trots op! Seks is bij teveel jongeren een doel op zich geworden en geen logisch gevolg van de liefde.

REAGEER ALLEMAAL VLUG OP DE STELLING: 'JONGEREN BEGINNEN TE VROEG AAN SEKS'.
Ik ben het helemaal met je eens.. om nou te zeggen dat je pas sex moet hebben na het huwelijk..? neej niet bepaald maar 15 jaar en nog wat dat njah laat maar zitten maar ik vind het abnormaal mischien 17 ofzow dat is toch best redelijk..?

Veel liefs en groetjes..,

Buzybee
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 17:38   #23
Mitsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Jongeren Beginnen Te Vroeg Aan Seks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buzybee
Ik ben het helemaal met je eens.. om nou te zeggen dat je pas sex moet hebben na het huwelijk..? neej niet bepaald maar 15 jaar en nog wat dat njah laat maar zitten maar ik vind het abnormaal mischien 17 ofzow dat is toch best redelijk..?

Veel liefs en groetjes..,

Buzybee
Jah he...ik vind 17 ook een mooie leeftijd
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 17:44   #24
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik was zelf 16, maar ik vond het niet te vroeg. Je hoort dan ook niet na te denken over je leeftijd, maar over hele andere dingen. Voelt het vertrouwd? Kan ik die persoon vertrouwen? De meest belangrijke vraag: WIL ik het?

En als daaruit een positief antwoord komt, wat houd je dan nog tegen? Dat je nog geen 18 bent? Jammer dan!

Ik merk wel dat ik na mijn eerste keer er makkelijker in ben geworden.. Ik weet ook wel dat als het met deze jongen iets wordt, wij sneller seks met elkaar zullen hebben dan dat ik mijn eerste keer gehad heb. Maar dat komt door het feit dat ik de eerste keer heel erg speciaal vind/vond.
En nu is het toch net even anders, als het vertrouwd voelt gebeurt het toch al gauw.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2005, 16:49   #25
mats
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

15 vind ik wel een goeie leeftijd voor te beginnen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2005, 08:07   #26
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij kan je dit niet in een leeftijds groep gaan bekijken.
dit moets volgens mij zeker per individu bekeken worden.

en meisje van 14 kan al zeer volwassen zijn en zeer " volgroeid " integenstelling tot iemand van 18 jaar.
dus ik denk dat dit per persoon bekeken moet worden en je u niet zomaar kan uitspreken over een bepaalde leeftijds groep.

ikzelf ben nog maagd. vindt het niet erg.
mijn vriendin is ook nog maagd.
en de keer dat we het voor het eerst doen ligt niet ver meer weg, dat voelen we allebij.
en we zien er naar uit om op een respect volle , tedere manier vol romantic spanning humor en liefde elkaar te " ontmaagden " en het voor het eerst te doen.
en dit is meer waarvoor ik pleit , doe het met iemand die je graag ziet die je je maagdelijk heid wil laten wegnemen.
maar doe het niet zomaar met iemand omdat je je maagdelijkheid kwijt wil en/of omdat je er wil bijhoren.


mvg
kurobu
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2005, 17:54   #27
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach ik ben nog steeds van mening dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, en is iemand het hier niet mee eens das dan JOUW PROBLEEM!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2005, 01:52   #28
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik was bijna 15 toen en ik was toen enkele maanden samen met mn vriendje..
Die leeftijd vind ik best kunnen, zolang je er zelf klaar voor bent en je het echt wil...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2005, 20:06   #29
kellymellytjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gelijk heb je een jongen uit mijn klas is bijna 13 en een meisje van 14 wil met hem naar bed,,... ik hoop dat hij het niet doet
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2005, 12:02   #30
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kellymellytjuh
gelijk heb je een jongen uit mijn klas is bijna 13 en een meisje van 14 wil met hem naar bed,,... ik hoop dat hij het niet doet
Waarom niet?
Als hij vind dat hij er klaar voor is?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2005, 18:59   #31
kellymellytjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken hem heel goed en dat is niet zo hij doet er alleen maar stoer om dat vin ik echt niet leuk
heb hem er niks meer over horen zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 19:26   #32
PloP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ikzelf word er in februari 17, en ik ben nog steeds maagd. En ik zal niet zeggen dat ik me er voor schaam, noch dat ik er trots op ben.

Het ligt nu eenmaal voor iedereen anders wanneer je klaar bent om aan seks te beginnen. Het is wel een vaststaand feit dat jongeren zich in deze tijden steeds meer gepushed voelen om er snel aan te beginnen omdat ze er anders niet meer bijhoren.

Of zo ervaar ik het toch in ieder geval. Als je jezelf goed voelt bij je vriend(in) en zeker weet dat je haar graag ziet en zij jou ook. Dan zie ik niet in waarom seks op je 14de niet kan. Hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2005, 15:50   #33
Narell
Guest
 
Berichten: n/a
Wink leeftijd :S

Ik vind 16 of 17 een mooie leeftijd ,,
maar daar heb ik een rede voor want sommige van m'n vriendinnen die hebben t al gedaan en die denken dan meteen dat ze alles zijn.
Dus met de bedoeling : jij hebt t nog niet gedaan dus dan ben jij een mietje.
Rot op h0or daar kan ik echt niet tegen.
Je moet HET doen als je er helemaal klaar voor bent en niet als je vriendje dan zegt : als je het niet met me wil doen , zoek ik wel een ander meisje !
Ja zo ......dan maar !!
Dan weet je meteen dat die jongen jou niet waard is !

  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2005, 19:39   #34
_madeliefjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Jongeren Beginnen Te Vroeg Aan Seks

Ik ben 16, en mijn vriend is 18, we verkeren nu reeds zes maand en een sjiek, en zijn beide nog maagd. We zijn nu wel klaar voor seks, maar hebben nooit de mogelijkheid om het te doen.


Ik vind niet dat 15jaar te vroeg is, allé ergens wel, kamerate van mij, ware soms zelfs jonger, andere hebbe spijt, andere niet. da valt te zien
Als je zelf 14jaar bent en je bent er klaar voor dan is het niet te vroeg, doe je het omdat je vriend dat wil, of omdat je opontdekking wilt gaan, dan is het idd te vroeg
dat is iets wat ieder voor zich moet uitmaken
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.