Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 August 2002, 12:17   #1
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vakken?

Hee Allemaal,

Ik had nu eens een vraagje. Ik doe nu 5 vwo (N&G) en dan heb ik natuurlijk ook vakken in mijn vrije ruimte gekozen.
Ik heb gekozen: Aardrijkskunde, Economie, KCV, M&O.
Maar degene die al wat verder zijn: denken jullie dat dit een beetje al te veel is?
Want je moet wel een bepaald aantal uren opvullen, maar ik weet eigenlijk niet hoe snel dat gaat, en of er makkelijk aan te komen is? Er staat wel aangegeven hoeveel uren de vakken waard zijn, maar toch!!

Girltje155
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 13:47   #2
Smarthezz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: vakken?

Citaat:
Originally posted by girltje155
Hee Allemaal,

Ik had nu eens een vraagje. Ik doe nu 5 vwo (N&G) en dan heb ik natuurlijk ook vakken in mijn vrije ruimte gekozen.
Ik heb gekozen: Aardrijkskunde, Economie, KCV, M&O.
Maar degene die al wat verder zijn: denken jullie dat dit een beetje al te veel is?
Want je moet wel een bepaald aantal uren opvullen, maar ik weet eigenlijk niet hoe snel dat gaat, en of er makkelijk aan te komen is? Er staat wel aangegeven hoeveel uren de vakken waard zijn, maar toch!!

Girltje155
Nou ja kijk, KCV is verplicht, dat ten eerste. Daarnaast zou ik Aardrijkskunde dumpen, want daar heb je nix aan.. En anders kom je gewoon tijd tekort in de 6e.
M&O kan ook, het is namelijk nogal onzinnig. Mja, een vak waarvoor je niet hoeft te leren voor je examen is altijd leuk

Waarsch is het bij jou op school zo dat je frans en duits nog moet doen in de 6e, dus das allemaal extra tijd. Je hebt bio2, wisk B1, na 1, engels, nederlands, eco1, M&O en aardrijkskunde. Als je een stuutje bent: veel plezier: zo niet.. nou ja, zou ik een vak dumpen dat je niet nodig hebt voor je vervolgstudie..

(even ter vergelijking: ik heb te weinig tijd eigenlijk, ik heb NT profiel met INF en ECO1)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 18:01   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou er niet aan moeten denken dat ik vorig jaar (5VWO) zoveel vakken in de vrije ruimte had gekozen, ik had het al druk genoeg met alle PO's, dossiertoetsen, pw's, handelingsdelen, etc. Maar dat wil niet zeggen dat je een slechte keuze hebt gemaakt, ook zal alles anders geregeld zijn bij jou op school.

Ik heb trouwens alleen DU1,2 in mijn vrije ruimte.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2002, 16:32   #4
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik heb geen duits of frans ofzo in de 6e hoor, en kcv is ook helemaal niet verplicht (ik doe geen gymnasium)
Ik ben trouwens geen stuudje, maar hoe kom ik anders aan al die verplichte uren???
Naja en ik wilde misschien wel iets laten vallen, maar eerst zeker weten dat ik die uren heb.











Al zit ik er nu al redelijk doorheen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2002, 16:17   #5
ikke87
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoi
ik doe nu 4vwo N&G maar verschilt het niet per school hoeveel je erbij mag kiezen?
mijn school heeft namelijk al een deel van het vrije deel ingevuld met vakken zoals: godsdienst, ict, enz
Ik heb er nu economie1 bijgekozen en m&o dat is eigenlijk al over de uren heen die ik mocht invullen
Dus als ik kijk naar jou bijvakken dan lijkt me dat wel erg veel, maar als je genoeg tijd hebt kan het toch?
succes
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.