Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 July 2004, 14:03   #1
Nicje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard dagbehandeling

hey,

Nadat het RIAGG niet helpt.Ben ik naar iets anders gaan zoeken samen met iemand van t riagg.Dat bleek dagebehandeling.
Ik ben al vanaf half april bezig met de intake.Toen half april heb ik t opgestuurd de vragwenlijst.En ben nu nog steeds bezig.Heb nu n bericht gehad dat ik op 17 augustus mn PO heb,Psychologisch onderzoek heb.Ben daar bang/zenuwachtig voor!
Het duurt allemaal zo lang!
is er iemand die bij dagbehandeling zit....?die mij kan vertelen wat jij dr precies doet en of t nut heeft..

KUS!
Nicole
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2004, 14:44   #2
Nicje
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Ik word er zo gestoord van dat ik hele tijd moet w88! ...
ik zit soms gewoon te huilen.Ik wil gewoon weer normaal zijn...maar zal ik dat ooit worden?
denk t niet!
ik zit zo raar in mekaar!

HELP!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2004, 20:05   #3
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicje
Ik word er zo gestoord van dat ik hele tijd moet w88! ...
ik zit soms gewoon te huilen.Ik wil gewoon weer normaal zijn...maar zal ik dat ooit worden?
denk t niet!
ik zit zo raar in mekaar!

HELP!
Mja maar wat denk je hiermee te bereiken? Je kan hiero wel om aandacht schreeuwen maar hier kan ook niemand wat betekenen.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2004, 20:24   #4
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicje
Ik word er zo gestoord van dat ik hele tijd moet w88! ...
ik zit soms gewoon te huilen.Ik wil gewoon weer normaal zijn...maar zal ik dat ooit worden?
denk t niet!
ik zit zo raar in mekaar!

HELP!
waarschijnlijk verkeerde plek voor deze opmerking, maar normaal bestaat niet. dus dat zal je nooit worden nee.

groter is de kans dat ze je gaan proberen zover te krijgen dat je vrede met jezelf weet te krijgen. je kan niet zomaar even iemand worden die je niet bent. en mensen herprogrammeren kunnen ze nog niet.

iedereen zit raar in elkaar, op dat punt ben je zo normaal als je maar zijn kan.

klinkt misschien wat grof, heb ook geen idee wat er precies aan de hand is, maar vanuit filosofish oogpunt ben je onduidelijk bezig.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 09:44   #5
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: dagbehandeling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicje
hey,

Nadat het RIAGG niet helpt.Ben ik naar iets anders gaan zoeken samen met iemand van t riagg.Dat bleek dagebehandeling.
Ik ben al vanaf half april bezig met de intake.Toen half april heb ik t opgestuurd de vragwenlijst.En ben nu nog steeds bezig.Heb nu n bericht gehad dat ik op 17 augustus mn PO heb,Psychologisch onderzoek heb.Ben daar bang/zenuwachtig voor!
Het duurt allemaal zo lang!
is er iemand die bij dagbehandeling zit....?die mij kan vertelen wat jij dr precies doet en of t nut heeft..

KUS!
Nicole
Je hoeft niet bang te zijn voor een psychologisch onderzoek. Ik weet niet precies wat er met je aan de hand is dus kan ik ook niet zeggen wat ze je gaan vragen hé. Wat ik wel zeker weet is dat deze mensen je willen helpen en daarvoor echt hun best vgaan doen. Je hoeft dus niet zenuwachtig te zijn voor mensen die je willen helpen hé. Volgens mij gaan ze je gewoon vragen stellen over wat je denkt en voelt en mss nog andere testen doen. Voor zulke testen hoef je ook niet bang te zijn, die mensen menen het wel goed. De procedure waar je nu door gaat is lastig, maar nodig om je voldoende te kunnen helpen.

Het lukt je wel hoor, sterkt!!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 16:19   #6
Toverfee
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar sluit ik me bij aan.... dus je hoeft ook echt niet bang te zijn om daar te gaan praten, Een raar antwoord is ook nooit erg!
Je hoeft je ook nooit te schamen ergens voor... die mensen vinden niks gek! ze zijn er om jou te helpen ( en ik spreek uit ervaring )
Het komt heus wel goed
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2004, 11:27   #7
Nicje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

owkee.

thnx...
ik moet er maar mee leren leven blijkbaar hoe ik in mekaar zit....
ok al is dat soms lastig...

KUS!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2004, 12:54   #8
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicje

ik moet er maar mee leren leven blijkbaar hoe ik in mekaar zit....
ok al is dat soms lastig...
dat is niet waar hoor. je kan jezelf ook veranderen en aan jezelf werken. als je inziet waar je zwakke punten zitten, en waarom die er zitten, kan je die zwakke punten sterker maken.

als je bijvoorbeeld bang bent om dingen fout te doen, en je weet waar dat vandaan komt (dit ontdek je niet in een week ofzo, duurt lang om jezelf te leren kennen) dan kan je daaraan gaan werken, zodat je op den duur dingen fout durft te doen, en zo jezelf een "prettiger persoon" maken.

als je een probleem met een karaktereigenschap hebt, dan is het moeilijk dat anders te maken, maar je kan er wel op letten dat die eigenschap niet overheerst
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2004, 17:15   #9
Nicje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je zette t als voorbeeld erin van t fout doen..maar je hebt t precies goed...wat bij mij ook zo is...
ik ben heel erg bang om dingen fout te doen...ik weet al waardoor t komt...maar tis zo lastig om dat te veranderen...
Want t zit in alles...
thnx electricity!

KUS!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 11:34   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicje
ik moet er maar mee leren leven blijkbaar hoe ik in mekaar zit....
ok al is dat soms lastig...
Ik denk dat ieders van ons moet leren leven hoe hij in elkaar zit.
Er zijn geen twee dezelfde mensen. Je moet jezelf eerst en vooral leren accepteren, dan gaan anderen dat automatisch ook doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 23:00   #11
Nicje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb me altijd anders voorgedaan dta ik was,dus mensen accetpeerden toen wel die "mij".Maar nu ik mijn echte ik laat zien,doen sommige mensen dat niet meer.Laten ze me zitten.
IK heb gehoord met de intake enzo, dat ik er heel sne; terecht kan.Er is geen wachtlijst ervoor.Paar weekjes intern.5 dagen in de week.Duurt 3 maanden.
Ben wel blij maar ook weer zenuwachtig.
hoor disndag hoe t allemaal zal gaan enzo.

KUS!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2004, 13:59   #12
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou meid, wees maar wie je bent en wie je zo niet aanvaardt is het niet waard je vriend te zijn!

Gelukkig dat je er zo snel terecht kan, des te sneller wordt je geholpen!! Wees maar niet te zenuwachtig, het gaat heus wel goed!!

Sterkte daar en ik hoop dat het je helpt!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.