Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 March 2003, 13:15   #1
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard meisje doet irritant, het is niet meer leuk!

IK ken een meisje op school. Ik ga niet echt met haar om. Maar als ze op MSN is, gaat ze altijd lullige dingen zeggen tegen me enzo. Zo van: 'Je stinkt, en ik hoop maar dat ik niet bij je in de klas kom met die kop, je hele fucking klas haat je, ik moest echt lachen om jou hoofd.' En als ik iets terug zeg gaat ze gelijk zeggen, oh wacht maar op school. Ik sta dan echt te trillen op m'n benen. Ik ben gewoon bang dat ze gaan slaan ...en ik weet niet wat ik terug moet doen. Ik kan ook niks terug doen, want dan komt ze weer op school zo van: 'Wat is jou probleem'. En op MSN gaat ze dan weer stoer lopen doen. Wat heb ik verkeerd gedaan. Ik zeg nooit wat tegen d'r. Wat moet ik hier tegen doen???
 
Oud 7 March 2003, 13:16   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

waarom heb je haar nog niet geblokkeerd en uit je msn gegooit dan
The6thgate is offline  
Oud 7 March 2003, 13:18   #3
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
waarom heb je haar nog niet geblokkeerd en uit je msn gegooit dan
Ik heb haar nu geblockt...maar wat ik moet ik nou doen?? Ik vraag mezelf soms wel af waarom ik dan zo sta te trillen. EN dan het eerste wat in me opkomt is dat ik bang ben dat ze gaan slaan
 
Oud 7 March 2003, 13:35   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

eerst moet je een houding hebben van "whatever" daarna als ze iets tegen jou zegt denken van "wat is jou probleem?" en steeds meer negeren trouwens, als ze gaat slaan is er wel een kans dat ze geschorst wordt of mag nablijven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 7 March 2003, 14:11   #5
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

of je moet gewoon terug slaan.... of een gespierde vriend inroepen
 
Oud 7 March 2003, 15:08   #6
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah, ze komt maar hoor, ik sla haar helemaal verrot, ze is kleiner dan me, dus ze kan komen, haha...
 
Oud 7 March 2003, 15:14   #7
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

fight or flight (ofzoiets)...oftewel wegrennen of vechten....ga voor die laatste, sla ze pauper

m.a.w. dit past nog beter op ADB dan hier, of klaagcorner
 
Oud 7 March 2003, 21:03   #8
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als eerste moet je niet bang zijn voor een paar klappen en ten tweede heeft dat mens alleen maar een grote bek, maar stelt voor de rest niet zoveel voor
 
Oud 7 March 2003, 21:05   #9
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ow jah, enkeltje klaagcorner
 
Oud 7 March 2003, 21:36   #10
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niks van aantrekken..
blijft ze vervelend op school..
Klappen geven, (werkt heelas het beste)
 
Oud 8 March 2003, 18:53   #11
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
eerst moet je een houding hebben van "whatever" daarna als ze iets tegen jou zegt denken van "wat is jou probleem?" en steeds meer negeren trouwens, als ze gaat slaan is er wel een kans dat ze geschorst wordt of mag nablijven
*AGREE*AGREE*AGREEEEEEEEEEe.

Just ignore the bitch. Mensen die zoiets doen zijn toch watjes, want IRL life durven ze niks te zeggen(laat staan doen).............Gewoon lekker negeren girl!!!!!!
 
Oud 10 March 2003, 12:12   #12
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

-Blocken en verwijderen uit MSN
-Aankijken zo van: "pff wat ben jij een kleine kut beftekkel" en niet antwoorden en of reageren met gebaren (schouders ophalen mag wel)
-Mocht het vechten worden... dan haar eerst laten slaan! scheelt je straf...

Zo deed ik het altijd... na 6 maanden werd ik niet meer gepest en had ik meer respect dan sommige andere
 
Oud 17 March 2003, 21:58   #13
Philosopher
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga op zelfverdediging. Ik raad karate aan, als ze je slaat kan je dan gaan nadneken over de 20 manieren waarop jij haar heel erg kan gaan verwonden. Of niet als je toch wel aardig bent

wat verdere gedachten
als mensen je echt slaan geven ze geen waarschuwing, dat is toch het stomste wat ze kunnen doen? Jij loopt nu heelmaal stijf van de spanning rond, waarschijnlijk hoeft ze maar 1 dreigende beweging te maken en je slaat haar al neer.

Mocht ze je toch slaan als het hard genoeg is voel je even niks en kan je haar aan, voel je iets dan is het niet hard genoeg en kan je haar ook aan.

Het kan ook zijn dat ze heel zielig is en graag aandacht wilt.
Dus denk aan haar als een heel zielig meisje waar je eigenlijk medelijde mee moet hebben.
 
Oud 18 March 2003, 09:38   #14
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: meisje doet irritant, het is niet meer leuk!

Citaat:
Originally posted by Judith14
IK ken een meisje op school. Ik ga niet echt met haar om. Maar als ze op MSN is, gaat ze altijd lullige dingen zeggen tegen me enzo. Zo van: 'Je stinkt, en ik hoop maar dat ik niet bij je in de klas kom met die kop, je hele fucking klas haat je, ik moest echt lachen om jou hoofd.' En als ik iets terug zeg gaat ze gelijk zeggen, oh wacht maar op school. Ik sta dan echt te trillen op m'n benen. Ik ben gewoon bang dat ze gaan slaan ...en ik weet niet wat ik terug moet doen. Ik kan ook niks terug doen, want dan komt ze weer op school zo van: 'Wat is jou probleem'. En op MSN gaat ze dan weer stoer lopen doen. Wat heb ik verkeerd gedaan. Ik zeg nooit wat tegen d'r. Wat moet ik hier tegen doen???
wat dacht je van haar blokkeren en uit je msn lijst gooien???
 
Oud 18 March 2003, 18:28   #15
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blokkeren,uit je msn-lijst gooien,en nooit maar dan ook nooit als eerste slaan...
als ze als eerste slaat kan je
A. terugslaan
B. weglopen
C. je laten vallen,en doen alsof ze je zo vreselijk pijn heeft gedaan
 
Oud 26 March 2003, 12:02   #16
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Ach, dit typsich een geval van keihard uitlachen en boven der staan
gewoon dom op in gaan. Als ze bijv zegt van huh je stinkt, gezellig antwoorden dat dat de enige mainer is om haar op een beetje afstand te houden... om maar wat doms te noemen

en dan kapt ze snel genoeg
Jochemmm is offline  
Oud 26 March 2003, 21:50   #17
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man
niks van aantrekken..
blijft ze vervelend op school..
Klappen geven, (werkt heelas het beste)
mee eens , maar niet te hard hihi.
 
Oud 27 March 2003, 06:19   #18
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wil der wel slaan voor je
 
Oud 27 March 2003, 17:03   #19
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

gewoon laten weten wat je van der vind (lees slaan) en gooi der gelijk uit je msn lijst
Atjeuh is offline  
Oud 29 March 2003, 15:15   #20
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

owja, slaan lost altijd veel op in zo'n situatie...
Dan krijgt dat meisje alleen maar voldoening van haar geplaag en gaat ze 2 keer zo hard door.
Jochemmm is offline  
Oud 30 March 2003, 21:02   #21
liesj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vergeet niet dat msn niet 'echt' is . Omdat je de mensen niet recht voor je heb staan durven ze vaak dingen te zeggen die ze normaal nooit zouden doen.
Ik ben er wel mee eens dat je NIET als eerste moet slaan. Je moet alleen slaan uit zelfverdediging. Zij is ook niet zo dom en kan gaan zeggen dat jij begonnen ben en krijg je alleen maar meer problemen.
veel succes
 
Oud 31 March 2003, 18:15   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by liesj
vergeet niet dat msn niet 'echt' is . Omdat je de mensen niet recht voor je heb staan durven ze vaak dingen te zeggen die ze normaal nooit zouden doen.
Ik ben er wel mee eens dat je NIET als eerste moet slaan. Je moet alleen slaan uit zelfverdediging. Zij is ook niet zo dom en kan gaan zeggen dat jij begonnen ben en krijg je alleen maar meer problemen.
veel succes

waar slaat dat fotootje nu op?
 
Oud 1 April 2003, 10:03   #23
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny



waar slaat dat fotootje nu op?
ja dat vroeg ik me ook al af?
 
Oud 5 July 2003, 17:57   #24
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hej mensen, uhm....het gaat nu veel beter.....dat wijf is gewoon dom...op msn heeft ze een grote bek maar op school staat ze letterlijk naast me en dan trekt ze d'r scheur helemaal niet open! Ze kan komen hoor, en als ze moeilijk gaat doen, negeer ik haar gewoon, en als ze gaat slaan, geef ik haar gewoon een vuist op haar lelijk neus!
 
Oud 7 July 2003, 23:18   #25
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Judith14
Hej mensen, uhm....het gaat nu veel beter.....dat wijf is gewoon dom...op msn heeft ze een grote bek maar op school staat ze letterlijk naast me en dan trekt ze d'r scheur helemaal niet open! Ze kan komen hoor, en als ze moeilijk gaat doen, negeer ik haar gewoon, en als ze gaat slaan, geef ik haar gewoon een vuist op haar lelijk neus!
hahaha zo mag k et hore!!
Vaak is het toch alleen maar bluf van ik ga je slaan
 
Oud 13 July 2003, 08:20   #26
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das het zusje van joy

ook een echte internet hooligan
 
Oud 13 July 2003, 09:52   #27
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: meisje doet irritant, het is niet meer leuk!

Citaat:
Originally posted by Judith14
IK ken een meisje op school. Ik ga niet echt met haar om. Maar als ze op MSN is, gaat ze altijd lullige dingen zeggen tegen me enzo. Zo van: 'Je stinkt, en ik hoop maar dat ik niet bij je in de klas kom met die kop, je hele fucking klas haat je, ik moest echt lachen om jou hoofd.' En als ik iets terug zeg gaat ze gelijk zeggen, oh wacht maar op school. Ik sta dan echt te trillen op m'n benen. Ik ben gewoon bang dat ze gaan slaan ...en ik weet niet wat ik terug moet doen. Ik kan ook niks terug doen, want dan komt ze weer op school zo van: 'Wat is jou probleem'. En op MSN gaat ze dan weer stoer lopen doen. Wat heb ik verkeerd gedaan. Ik zeg nooit wat tegen d'r. Wat moet ik hier tegen doen???
geen blokkeren man!! dan praat je niet meer met der en heeft ze ook niet de kans meer om je uit te schelden via msn( en op school is het zeker minder)en dan laat ze je wel rusten
 
Oud 14 July 2003, 21:12   #28
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: Re: meisje doet irritant, het is niet meer leuk!

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
geen blokkeren man!! dan praat je niet meer met der en heeft ze ook niet de kans meer om je uit te schelden via msn( en op school is het zeker minder)en dan laat ze je wel rusten
ik scheld je niet uit waarom blok je mij dan?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 16 July 2003, 15:11   #29
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blaffende honden bijten niet, en als je zelf wat vrienden hebt, is het nu in de vakantie dé kans om die tegen die bitch op te praten, zodat je die al niet aan haar kunt verliezen.
Niet dat je vriendinnen kwijt kan raken aan een bitch natuurlijk, maar ja, dan heb je nog de categorie bitchvriendinnen, en daar moet je mee oppassen natuurlijk.
Maar ik denk dat da wijf gewoon ne groten bek heeft op msn, en da ze maar ne keutel is int echt!
 
Oud 16 July 2003, 15:15   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

topic is al vet oud en t probleem is al (min of meer) opgelost zegt ze zelf
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.