Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 April 2006, 21:36   #1
geartoon
Guest
 
Berichten: n/a
Question engels kijk/luistertoets/ eindexamen

Hallo

Gisteren, 12 april, heb ik een kijkluistertoets engels vwo gemaakt, (kweet niet precies welke, iemand zei dat 2004,5 of 6 was). Ik zou graag de antwoorden hebben om te kijken wat ik voor punt heb gehaald. Ik ben namelijk niet zo goed in engels en daarom super benieuwd naar de antwoorden. Verder duurt het nog wel even voordat ik de antwoorden krijg, omdat de leraar voorlopig niet op school komt (door zijn rug gegaan ). Wanneer iemand mij die antwoorden zou kunnen geven dan zou je me daar veel plezier mee doen.

De tweede vraag gaat over het eindexamen engels dat eraan zit te komen. Ik ben er niet goed in, heeft iemand tips/aanwijzingen om goed voorbereid engels te maken op het eindexamen? Hoe hebben jullie dat gedaan?

mvrg Ric
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 08:36   #2
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

www.eindexamen.nl
www.havovwo.nl

daar kan je het wel vinden + andere oefenstof. Staan complete examens op met antwoorden en normeringen etc.
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 09:55   #3
geartoon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kheb op die site gekeken, maar daar staan alleen antwoorden en vragen op van het eindexamen van vorig jaar en geen antwoorden van kijk-luistertoetsen van voorgaande jaren.

Weten jullie een site, waar ik deze antwoorden kan vinden of een hebben jullie zelf nog antwoorden thuis liggen?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2006, 15:42   #4
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Ik heb ook een aantal van die toesten gemaakt, maar heb geen antwoorden... Mare bij jou op school zal vast een leraar wel die antwoorden hebben. Of hebben jullie geen mediatheek ofzo? Misschien kun je ze daar vinden..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2006, 19:44   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ja van een kijk en luistertoest... Daar kan je niet zoveel mee als je nou gewoon weet of het ten eerste een eindexamen was en ten tweede gewoon had onthouden welk jaar dat was waren we al een stuk verder.
En verder wil google ook altijd wel helpen
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.