Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 January 2003, 20:41   #51
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sinds wanneer heeft vite$ originele liedjes??
''Forza vites
Hup vites maak een goal''
enigste originele liedje (wat ze ook daadwerkelijk zingen) is dat clubliedje van ze
En ze komen nog eens uit Arnhem ook
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 21:43   #52
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kerl... geen enkele club heeft originele liedjes... ajax niet, vites niet, nek niet, psv niet ga maar door... ga maar verder huile vriendelijke vriend.. enne bon.. wie is die dimitri dan weer.. hejje weer een Nijmeger erbij gehaald die je te hulp mot schiete...

de groete
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 21:48   #53
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Kerl... geen enkele club heeft originele liedjes... ajax niet, vites niet, nek niet, psv niet ga maar door... ga maar verder huile vriendelijke vriend.. enne bon.. wie is die dimitri dan weer.. hejje weer een Nijmeger erbij gehaald die je te hulp mot schiete...

de groete
uh neh, waarom zou ik
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 21:58   #54
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon

uh neh, waarom zou ik
ja weetnie was een gokje ..

trouwes..kzag een kerl met een nec-sjaal lopen op arnhem cs... ik kon me weer nie inhouwe . word je ook nie bepaald vrolijk van
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 22:06   #55
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


ja weetnie was een gokje ..

trouwes..kzag een kerl met een nec-sjaal lopen op arnhem cs... ik kon me weer nie inhouwe . word je ook nie bepaald vrolijk van
ohw, oke
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 22:09   #56
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


trouwes..kzag een kerl met een nec-sjaal lopen op arnhem cs...
zo zag ik een neger bij de metro op schiedam centrum met een zwarte muts met gele letters

ik dacht dat er Vitesse stond maar er stond levis
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 22:14   #57
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x


zo zag ik een neger bij de metro op schiedam centrum met een zwarte muts met gele letters

ik dacht dat er Vitesse stond maar er stond levis
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 22:18   #58
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trouwes.. ik lees net dawwe Van Halst binne hebbe gehaald.. en we hebben interesse in Wooter en een verdediger uit nieuw zeeland... hmmm oke..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 22:25   #59
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
trouwes.. ik lees net dawwe Van Halst binne hebbe gehaald.. en we hebben interesse in Wooter en een verdediger uit nieuw zeeland... hmmm oke..
Laat Wooter maar lekker naar Arnhem gaan. Ik lees vandaag dat Feyenoord ook geinformeerd heeft naar die gozer. na eerst een strot van die Aziaten bereiken we een nieuw dieptepunt door te gaan informeren bij Wooter....:r
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 23:28   #60
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wat zie ik nou?! Ik heb de vraag helemaal niet beantwoord ..


"NEE"
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 01:07   #61
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimitri


Gaan die niet na ee ntijdje weg naar een of andere topclub of terug naar Ajax Capetown dan? Achja, hopelijk met het nieuwe kabinet...

Ik had een grote hekel aan Ajax tot het moment dat iedereen in Amsterdam meesprong op "En wie niet springt is voor Vites" tijdens de studentenstaking in November (huh? student? wasda?, hoor ik 'superjood' al denken). Ik heb een tip voor je: bel Willibrord eens op, misschien mag je zijn Israelische vlag over het huis van Gretta Duisenberg wel eens lenen om in de Arena te hangen.

Want jij brengt je club ten schande manneke. Als jij Vitesse zo hoog hebt zitten dan moet je eens een Vitesse shirt kopen en op de F-side gaan zitten. Wedden dat jij dat niet doet?

Achja, net toen ik Ajax een beetje leerde te respecteren help jij dat om zeep. Jammer is dat, want de rest van Nederland is het allemaal met ons eens: N.E.C. is de nummer 1 van Gelderland! Maarja, joden en arneppers... het blijven etnische minderheden he?
ik ga ff lekker happen. wat ben jij voor kneus dan. ik vraag een ding. hoe ziet een stadion van binnen eruit??? oke ik weet genoeg mzzl. heb trouwens respect voor joy
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 01:08   #62
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Kerl... geen enkele club heeft originele liedjes... ajax niet, vites niet, nek niet, psv niet ga maar door... ga maar verder huile vriendelijke vriend.. enne bon.. wie is die dimitri dan weer.. hejje weer een Nijmeger erbij gehaald die je te hulp mot schiete...

de groete
niet origineel. ga je mee naar ajax-vites?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 11:42   #63
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x


zo zag ik een neger bij de metro op schiedam centrum met een zwarte muts met gele letters

ik dacht dat er Vitesse stond maar er stond levis
hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 16:13   #64
Dimitri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

ik vraag een ding. hoe ziet een stadion van binnen eruit???


zo, maarja dat weet jij niet want een echt voetbalstadion was De Meer en toen was jij zeker nog niet geboren...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 16:25   #65
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimitri

Mooooooooooooi stadion.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 16:53   #66
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Standaard... Heb je dat stadion welles in het echt gezien, stef
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 17:29   #67
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Standaard... Heb je dat stadion welles in het echt gezien, stef
Yoow kerol, Ckur weten. Heb bijna alle stadions in nederland wel gezien.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 02:24   #68
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimitri




zo, maarja dat weet jij niet want een echt voetbalstadion was De Meer en toen was jij zeker nog niet geboren...
Kerl.. met deze foto lijkt t net of t werelds eruit ziet.. helemala in een hoek, bijgewerkt... maar t stadion is gewoon bagger. Niet dat ons stadion werelds is, maar daar hebben we t nu niet over.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 02:25   #69
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

niet origineel. ga je mee naar ajax-vites?
wanneer is dat eigelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 02:54   #70
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimitri




zo, maarja dat weet jij niet want een echt voetbalstadion was De Meer en toen was jij zeker nog niet geboren...
ik was toen in de maak ja. maar wat lul je nou dom kneusje. weet je wel hoe je stadion schrijft dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 02:57   #71
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kan nog goed herrinneren dat superjood en ik 2 jaren geleden de grootste vijanden van elkaar waren op scholiere.com
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 03:02   #72
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
ik kan nog goed herrinneren dat superjood en ik 2 jaren geleden de grootste vijanden van elkaar waren op scholiere.com
hehe. tsja tijden veranderen. ik word ook volwassen, en jij blijkbaar ook een beetje. nu begrijpen we elkaar tenminste
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 03:07   #73
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

en jij blijkbaar ook een beetje...
nouja..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 12:08   #74
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ik was toen in de maak ja. maar wat lul je nou dom kneusje. weet je wel hoe je stadion schrijft dan?
Superjood nooit in de Meer geweest?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 12:34   #75
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit

Superjood nooit in de Meer geweest?
jawel. een keertje. ajax - twente 0-1. doelpunt door Prince Polly. was ook mijn 1e wedstrijd van ajax.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 12:56   #76
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, ik ben er ook één keertje geweest Dat was ergens begin 1995. Het enige wat ik er nog serieus van weet is dat het koud was, we weer met 0-1 voorkwamen en uiteindelijk gelijk speelden . Oftewel, net als de vorige tig wedstrijden. Ook staat me natuurlijk nog bij het gigantische verschil met het huidige stadion. Wat een historie droop af van De Meer. Ondanks mijn leeftijd was ik er direct door bevangen. En wat hebben ze dan nu . Een betonnen bak, zonder iets.. Dood- en dood-zonde nog steeds .
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 13:12   #77
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff, ik ken het niet natellen hoevaak ik in dat ouwe lelijke geval geweest ben, ben wel 4 keer in olympisch geweest. Maar het lukte me pa gelukkig niet dat ik voor ajax ben. Want kwas al voor psv.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 14:46   #78
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
pff, ik ken het niet natellen hoevaak ik in dat ouwe lelijke geval geweest ben, ben wel 4 keer in olympisch geweest. Maar het lukte me pa gelukkig niet dat ik voor ajax ben. Want kwas al voor psv.
en nu voor NEC... kerl wat een nepperd zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 14:52   #79
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


en nu voor NEC... kerl wat een nepperd zeg
kerl, ik was een klein kerltje die lekker tegendraads deej. Later begon ik erachter te komen dat me hartje ergens anders ligt.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 18:49   #80
Dimitri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ik was toen in de maak ja. maar wat lul je nou dom kneusje. weet je wel hoe je stadion schrijft dan?
wat leuk, we gaan overhoren. ja hoor: stadion, s-t-a-d-i-o-n... 24... staattttttttttttt NIET op de kaart!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 18:51   #81
Dimitri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK


Kerl.. met deze foto lijkt t net of t werelds eruit ziet.. helemala in een hoek, bijgewerkt... maar t stadion is gewoon bagger. Niet dat ons stadion werelds is, maar daar hebben we t nu niet over.
zeg ik dat dan? ik geef antwoord op de vraag of ik weet hoe de binnenkant van een stadion eruit ziet. en om op jouw reactie in te gaan: jullie hebben niet eens een stadion maar jullie mogen af en toe (tsja hoe moet dat nu met de beker als NAC niet wilt?) in de evenementenhal van Gelredome BV spelen.

Maargoed, ik vond de oude Goffert mooier ja. En die heb ik wel gezien, voordat we dat weer krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 22:24   #82
annegarn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zonder alle posts te lezen dus weet ook niet of het al gezegd is


maar bon wat ik niet snap dat jij het jammer vind dat vitesse is gered.

Wat is nou het hoogtepunt van het jaar voor jouw in de nederlandse competitie dat zijn toch de wedstrijden tegen vitesse? Daar leven je toch weken naar toe??? daar heb je het toch nog weken/maanden over??? zonder vitesse heb je voor jouw cluppie haast geen doelstellingen meer en wordt nec weer het lelijke eendje hoor

die derby's zou je toch niet willen missen?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 22:36   #83
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annegarn
zonder alle posts te lezen dus weet ook niet of het al gezegd is


maar bon wat ik niet snap dat jij het jammer vind dat vitesse is gered.

Wat is nou het hoogtepunt van het jaar voor jouw in de nederlandse competitie dat zijn toch de wedstrijden tegen vitesse? Daar leven je toch weken naar toe??? daar heb je het toch nog weken/maanden over??? zonder vitesse heb je voor jouw cluppie haast geen doelstellingen meer en wordt nec weer het lelijke eendje hoor

die derby's zou je toch niet willen missen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 19:40   #84
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annegarn
zonder alle posts te lezen dus weet ook niet of het al gezegd is


maar bon wat ik niet snap dat jij het jammer vind dat vitesse is gered.

Wat is nou het hoogtepunt van het jaar voor jou
w in de nederlandse competitie dat zijn toch de wedstrijden tegen vitesse? Daar leven je toch weken naar toe??? daar heb je het toch nog weken/maanden over??? zonder vitesse heb je voor jouw cluppie haast geen doelstellingen meer en wordt nec weer het lelijke eendje hoor

die derby's zou je toch niet willen missen?
ik vin het jammer dat vitesse is gered omdat ik het gewoon een teringclub vin voor joy
ik vin het daarintegen jammer dat DE Derby er niet meer is, maar dat is wel te vervangen(Graafschap ) en anders helaas....
Daar heb ik het inderdaad maanden over, ben ik ook trots op(duh)
Voor ons blijven er doelstellingen, met of aonder vitesse, en een zo lelijk eendje zullen we niet worden, want er is een helehoop veranderd voor ons...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.