Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 June 2005, 21:46   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking WK onder 20 in Nederland

Muziek, dans en Rembrandt centraal in openingsceremonie

Pro Shots / Jan Kanning

(FIFA.com) 07 jun 2005

Liefst 379 mensen verzorgen aanstaande vrijdag een half uur durende openingsceremonie van het FIFA WK voetbal tot 20. Op het veld van het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade zal de geschiedenis van de stad met doeken worden uitgebeeld. Daarin komen tal van onderwerpen aan de orde zoals de mijnen, de introductie van de euro en hét regionale feest van het jaar: carnaval.

Naast het uitbeelden van de geschiedenis zullen 26 mensen het wereldberoemde schilderij van Rembrandt, 'De Nachtwacht', uitbeelden. Zij worden daarin geassisteerd door talloze dansers en gymnasten.

Alle visuele gebeurtenissen op het veld zullen muzikaal begeleid worden door de opzwepende muziek van drumband 'Slagerij van Kampen', de sambaband 'Segura' en een samengestelde band van 120 muzikanten.

Als slotstuk zullen Wendy Kokkelkoren en Renée van Wegberg een moderne variant van 'Alle Menschen werden Brüder' zingen. Gedurende het lied zullen 5000 ballonnen uit een vijf meter hoge bal worden losgelaten en de lucht boven het Parkstad Limburg Stadion kleuren.

Hét hoogtepunt zal voor veel mensen echter pas na de openingsceremonie zijn, als Nederland en Japan aftrappen om 20.00 uur voor het FIFA WK voetbal tot 20.

==============================================


Vrijdag is de opening. Ik heb kaarten voor de 2e poulewedstrijd van het Nederlands elftal in Kerkrade. Andere speelsteden zijn Doetinchem, Emmen, Tilburg, Utrecht en Enschede.

Nederland is ingedeeld in poule A, met Japan, Benin en Australië. Alle wedstrijden in deze poule worden gespeeld in Kerkrade, op de laatste wedstrijd Nederland-Benin na. Omdat alle wedstrijden dan gelijktijdig gespeeld moeten worden wordt deze wedstrijd in Tilburg gespeeld.

Overige poule's:
B (speelstad Utrecht, 1 duel in Doetinchem): China, Oekraïne, Panama en Turkije.

C (Speelstad Doetinchem, 1 duel in Utrecht): Spanje, Marokko, Honduras en Chili.

D (Speelstad Enschede, 1 duel in Emmen): Argentinië, Duitsland, Egypte en de VS.

E (Speelstad Tilburg, 1 duel in Kerkrade): Canada, Colombia, Italië en Syrië.

F (Speelstad Emmen, 1 duel in Enschede): Brazilië, Zuid-Korea, Nigeria en Zwitserland.

De 1/8 finales vinden plaats in Enschede, Tilburg, Doetinchem en Emmen. De 1/4 finales in Utrecht, Tilburg, Kerkrade en Enschede. De 1/2 finales in Utrecht en Kerkrade en de finale op 2 juli in Utrecht.

Wat vinden jullie van dit toernooi? Sportief gezien spreekt het me weinig aan. Zeker de buitenlandse spelers zeggen me in eerste instantie weinig. Maar het is natuurlijk leuk dat je één of andere Braziliaanse ster over 5 jaar live bezig hebt gezien toen hij 16 was
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 14:50   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer dat die wedstrijden zonodig alleen maar in het oosten gespeeld moeten worden. Naja, misschien dat ik wel op de TV ga kijken. Van Oranje -17 heb ik ook bijna alle westrijden gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 15:07   #3
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

vind het juist wel kicke dat het hier in het oosten is

ik heb alleen kaartje van TUR - UKR ESP - HON
lijken mij wle leuke wedstrijden...
achjah.. 20 euro voor 2 wedstrijden.. valt mee...
en heb kaartje van iemand gekregen dus..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 15:50   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een buurjongen van me had het plan opgevat om volgende week naar wat wedstrijden in Utrecht te gaan. Het lijkt me in ieder geval wel een leuk toernooi, veel talent, het pure voetbal en cultuurverschillen qua speelstijl bijvoorbeeld. Verder is Oranje wel een aardig elftal waar je fan van zou kunnen worden
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 16:35   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Jammer dat die wedstrijden zonodig alleen maar in het oosten gespeeld moeten worden. Naja, misschien dat ik wel op de TV ga kijken. Van Oranje -17 heb ik ook bijna alle westrijden gezien
Het Kasteel kon niet ivm met Na-competitie, en voor de rest zijn er toch geen stadions van 10.000+ in het westen die niet te groot zijn? (Arena/Kuip..)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:00   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Leguber:

Morgen voor de openingswedstrijd van het WK < 20 zal er een minuut stilte in acht worden genomen vanwege het overleiden van de keeper van Benin. Na een nederlaag van zijn land is hij gestenigd..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:02   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Leguber:

Morgen voor de openingswedstrijd van het WK < 20 zal er een minuut stilte in acht worden genomen vanwege het overleiden van de keeper van Benin. Na een nederlaag van zijn land is hij gestenigd..
Sorry hoor, maar hier moet ik gewoon om lachen. Is dit serieus, dat kan toch niet man?!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:03   #8
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het Kasteel kon niet ivm met Na-competitie, en voor de rest zijn er toch geen stadions van 10.000+ in het westen die niet te groot zijn? (Arena/Kuip..)
Wat dacht je van de Vijverberg en de nacompetitie dan?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:09   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Daar was maandag de laatste pot? Geen idee, ik weet ook maar van wat ik gehoord heb Edit: dat konden ze van tevoren natuurlijk ook niet weten.. Geen idee dus!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:23   #10
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Nee, want van te voren kregen wij ook te horen dat we de thuiswedstrijden niet in eigen stadion zouden kunnen spelen vanwege het jeugd-wk enzo.. Allemaal vage verhalen waar achteraf dus niets van waar bleek te zijn..

Mjah.. Ik ben eigenlijk nog wel van plan een wedstrijdje in Doetinchem te gaan kijken ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:27   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Sorry hoor, maar hier moet ik gewoon om lachen. Is dit serieus, dat kan toch niet man?!
Was vannavond op het sportjournaal van na 2 vandaag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:36   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Was vannavond op het sportjournaal van na 2 vandaag
Tis toch te triest voor woorden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:39   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van mij mogen ze zo'n land weigeren op een toernooi als dit, maargoed.. Was niet ooit zoiets met Kalou? Dat de bevolking zo woest was dat ze in een militair kamp moesten blijven ofzo?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 22:48   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ja, inderdaad.

Maar het enige wat gebeurt is 1 minuut stilte..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 00:00   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens dit bericht is hij vermoord bij een nachtclub:

Citaat:
FIFA Wereldkampioenschap
Benin houdt hoop na dood keeper

(FIFA.com) 19 jan 2005

De spelers van Benin onder 20 hebben zich na de dood van hun keeper Samiou Yessoufou vermand. Zij versloegen gisteren verrassend Ivoorkust in hun tweede groepswedstrijd met 4:1.

De ploeggenoten van Yessouffou brachten hem met de zege een groots eerbetoon en hebben nog kans zich te plaatsen voor de eindronde in Nederland. De 18-jarige doelman, door fans Campos genoemd, werd zondagavond bij een nachtclub in Cotonou door onbekenden aangevallen en overleed onderweg naar het ziekenhuis.

Nigeria is tijdens de eindronde van de African Youth Cup het eerste land dat zich kwalificeerde voor het eindtoernooi in Nederland. Nigeria won de eerste twee wedstrijden (tegen Benin met 3:0 en Mali met 3:1) en plaatste zich voor de halve finale. Daarmee is de reis naar Nederland ook een zekerheid.
Het is verschrikkelijk, maar als het zo gelopen is dan is het natuurlijk geen reden om een land te weigeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 00:04   #16
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Benin... ben benieuwd hoeveel van die gasten weer op schiphol staan de dag dat ze terug naar huis moeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 01:27   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Volgens dit bericht is hij vermoord bij een nachtclub:

Het is verschrikkelijk, maar als het zo gelopen is dan is het natuurlijk geen reden om een land te weigeren.
Dit klinkt idd minder schokkend dan Jan Joost op het sportjournaal meldde
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 17:02   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Foppe de Haan: Vlaar, Maduro en Babel starten'
Ze zijn nog maar koud terug van het grote Oranje en ontbraken lange tijd bij de voorbereiding op het WK voor spelers onder twintig jaar. Toch starten Ron Vlaar, Hedwiges Maduro en Ryan Babel vrijdagavond in de basis bij Oranje in het eerste duel met Japan.
'Ze hebben natuurlijk maar kort geslapen, maar toch maakten ze op mij een heel goede indruk', liet bondscoach Foppe de Haan weten aan het ANP. 'Ik kan er wel omheen draaien. Maar dat heeft geen nut. Ze beginnen tegen Japan.'

De Haan heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de drie spelers met hun ervaring en kwaliteit een sleutelrol hebben in zijn ploeg. Vlaar en Babel kwamen bij Marco van Basten niet in actie tegen Roemenië en Finland, Maduro viel twee keer in.

De Haan kan in Kerkrade tegen Japan ook beschikken over Urby Emanuelson. De linksback van Ajax bleek tijdens de laatste training genezen van een kuitblessure. Emanuelson krijgt waarschijnlijk de voorkeur boven Jeroen Drost van Heerenveen. Collins John lijkt zijn matige vorm van de laatste tijd te moeten bekopen met een rol als reserve.

Vermoedelijke opstelling Nederland

Vermeer; Tiendalli, Vlaar, Van der Struijk Emanuelson; Kruijs, Maduro en Afellay; Vincken, Babel en Owusu Abeyie


rodajcfans.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 17:08   #19
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik verwacht veel van die amerikaanse gozer van 16 ofzo
daar zal ik dit toernooi zeker op gaan letten
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 17:19   #20
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik verwacht veel van die amerikaanse gozer van 16 ofzo
daar zal ik dit toernooi zeker op gaan letten
Freddy Adu?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 17:25   #21
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

doet die ook mee
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 17:32   #22
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
doet die ook mee
Volgens mij wel dan?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 19:53   #23
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
doet die ook mee
Staat wel bij "als een speler om op te letten" op http://www.wkonder20.nl
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 20:23   #24
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor het eerst PLS uitverkocht Bart?
En ze roepen HOLLAND!! in Limburg
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 00:38   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Voor het eerst PLS uitverkocht Bart?
En ze roepen HOLLAND!! in Limburg
Nee hoor, Roda-Zaragoza, Roda-Milan en Roda-Ajax waren al uitverkocht.

Echt tenenkrommend om dat tuig op mijn plek te zien zitten. Waarom spelen ze Nederland niet gewoon lekker in Utrecht Overigens kwam de helft helemaal niet uit Limburg naar ik begrepen heb. Gelukkig maar..

Edit: overigens wel een prachtige ceremonie voor zover ik in de samenvatting op L1 heb kunnen zien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 01:33   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik verwacht veel van die amerikaanse gozer van 16 ofzo
daar zal ik dit toernooi zeker op gaan letten

Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat hij gaat tegenvallen. Die gast is zoooo gehyped.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 12:14   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb gisteravond alleen een samenvatting kunnen zien, maar daaruit kwam wel een leuk team te voorschijn, met de absolute koning Quincy Owusu Abeyie Aantrekkelijk, enthousiast voetbal
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 13:58   #28
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat hij gaat tegenvallen. Die gast is zoooo gehyped.
de nieuwe pele
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 14:02   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
de nieuwe pele
Was Nii Lamptey dat ook al niet?
Nouja, die Adu zal best een aardige voetballer zijn hoor, maar het zou mij niet verbazen als je er nooit meer iets van hoort straks. Er komt nu al zoveel druk op dat kereltje af, dan moet hij mentaal ook wel bovengemiddeld sterk zijn om niet op te zijn voor zijn 20e.

En bij die goals zag Quincy er indrukwekkend uit ja. Meer heb ik er helaas niet van gezien, maar in principe heeft hij alle fysieke kenmerken om op dit toernooi te schitteren.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 17:11   #30
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er wordt hier en daar al gezegd dat Freddy Adu na het toernooi gewoon in Nederland blijft en niet terug komt bij DC United.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 17:27   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ja, hij zou naar PSV komen, want daar woont zijn vriendinnetje ook.
Wordt hij misschien de buurman van van der Vaart die een huis in Nuenen heeft gekocht en goede kans dat hij een vaste plek in het elftal krijgt zodra Robinho voor veel geld verkocht is.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 18:02   #32
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ja, hij zou naar PSV komen, want daar woont zijn vriendinnetje ook.
Wordt hij misschien de buurman van van der Vaart die een huis in Nuenen heeft gekocht en goede kans dat hij een vaste plek in het elftal krijgt zodra Robinho voor veel geld verkocht is.
Zijn vriendin is Ajacied en hijzelf is ook voor Ajax.

(als ik het goed heb )
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 18:19   #33
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

komen alleen de wedstrijde van nederland live op tv ?
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 18:42   #34
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
komen alleen de wedstrijde van nederland live op tv ?
Ja.. Ergens wel jammer, maar ja kost ook wel extreem veel om alles uit te zenden en aan reclamekosten krijgen ze dat er niet uit..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 15:54   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Canal + schijnt ze trouwens wel allemaal uit te zenden!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 16:07   #36
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gister Tristan op tv . Dankzij hem heeft mijn basisschool 3 keer op rij het scholenvoetbaltoernooi gewonnen Beetje jammer hoe t met hem afgelopen is in het voetbal.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 23:03   #37
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op RTV Utrecht worden alle 'Utrechtse' wedstrijden uitgezonden, daar kwam ik vandaag achter Toen we vandaag met een groepje op weg waren naar een trapveldje hier hebben we trouwens nog wat WK gevoel opgesnoven toen we twee Chinese gasten met van die perskaartjes de weg wezen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 10:14   #38
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vandaag Nederland-Australie, wie gaan er allemaal kijken???
En wat wordt het volgens jullie???
Ikzelf denk 3-1 voor Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 22:52   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarom moeten ze nu steeds inzoomen op die meute op mijn stoel Maargoed, wederom 3-0 gewonnen. Ik was werken en heb alleen het laatste half uur gezien. Zag er wel aardig uit, maar het optimisme gaat me weer veel tever. Wat weten we nu werkelijk van die andere landen?

Opmerkelijk wat Mulder zei: in veel grote landen krijgt jeugd nauwelijks kansen en daardoor presteren die meestal zwak op dit soort toernooien..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 22:55   #40
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Overigens valt me de publieke belangstelling in enkele stadions (met name Utrecht en Tilburg al helemaal) erg tegen. Emmen doet het erg goed, het zit daar vooralsnog alle wedstrijden erg vol.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 23:02   #41
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En in veel landen worden spelers meer op fysiek gescout en daardoor gaat Nederland vaak te onder. Nederland, waar veel jeugd de kans krijgt, presteert normaal echt helemaal niets op deze toernooitjes.

Ik vond het geen goede wedstrijd, maar Australie had geen schijn van kans op de overwinning. Ze kunnen ver komen, want er staat wel een leuk team.
Achterin is die Vlaar echt een mannetje hoor, vd Struijk maakt wel wat foutjes, een van de zwakkere schakels imho. De backs zijn aardig, geen top.

Middenveld vind ik erg goed. Maduro is de echte leider, Kruijs vind ik ook een erg leuke speler, fel en met een mooi schot. Dan staat er normaliter Afellay verder, dat gaat ook echt een grote speler worden. En als zo'n Emmanuelson speelt, dan ga je er ook niet echt op achteruit.

Voorin heb je de onvoorspelbaarheid en snelheid van Quincy, Babel kan ook heel wat en met Vincken heb je een erg leuke rechtsbuiten. Collins John vind ik met zijn Premier League-ervaring nog wat tegenvallen. Kwestie van mentaliteit?

Dat ze nu even wereldkampioen gaan worden wil ik niet zeggen. Zo'n Colombia speelt ook erg leuk. Argentinie en Brazilie zijn altijd sterk.
De wedstrijden tegen Australie en Japan zeggen me niet zo heel veel, dat zijn geen graadmeters. In de volgende ronde, daar gaat het er werkelijk om.

Maar het is wel een leuk team naar mijn mening met potentie.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2005, 17:14   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Geen hoogstaande wedstrijd voor zover ik heb kunnen beoordelen (alleen de tweede helft). Arbitrage was slecht.
Maar Vlaar speelde echt indrukwekkend. Staat positioneel ijzersterk, blijft rustig en geeft leiding aan die achterhoede. Dat gaat echt een hele grote worden.

Jammer voor Afellay dit.. was toch ook een van de spillen in dit elftal.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 16:53   #43
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Marokko-Chili 1-0. Dat mag ik als trotse Marokkaan toch even melden?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 22:23   #44
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

dat was tegen Japan
Nederland moet tegen Chili, morgen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 11:40   #45
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vanavond Nederland-Chili en die moet Nederland zeker wel winnen met alle toppers die wij erbij hebben
Maar het toernooi vordert mooi, met Italie die de VS eruit knikkert, wat ik zelf erg jammer vind omdat ik wel meer van die Freddy Adu had willen zien, maarja het is niet anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 12:50   #46
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Italië is bovendien een lelijk voetballend elftal.. Chili heeft overigens ook best een aardig elftal ..Overschat Nederland O20 vooralsnog maar niet..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 16:58   #47
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is 'het kan vriezen het kan dooien' een te groot cliché om Chili meet te omschrijven? 0-7 winnen en verliezen..

Gisteren trouwens wat rare Brazo's in het centrum van Tilburg joh.. Ik wist niet eens dat die gespeeld hadden. Op weg naar huis kwam ik 's nachts nog een sip kijkende spleetoog tegen met een Fifa-batch. Ik denk 'speelden die dan tegen Brazilië'? Nee us.. Waren 2 potten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 21:31   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

3-0. Ik heb half gekeken maar dat Chili stelde weinig voor. Nigeria moeten een stel schoppers wezen. Ik ben benieuwd! Weer Oranje-gedoe in de stad. In het weekend nog wel..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 11:07   #49
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
3-0. Ik heb half gekeken maar dat Chili stelde weinig voor. Nigeria moeten een stel schoppers wezen. Ik ben benieuwd! Weer Oranje-gedoe in de stad. In het weekend nog wel..
Nou ik heb Nigeria tegen Brazillie gezien, maar dat kan iedereen nog een moeilijke pot worden.
Maar ik vertrouw erop dat de topspelers bij Oranje (Owusu, Babel, Maduro, Vlaar en Emmanuelson) ons er weer prachtig doorheen slepen en er een goed spektakel uithalen.

  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 11:50   #50
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik vond babel, quincy en vooral emmanuelson gisteren ERG slecht spelen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.