Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 May 2002, 17:19   #151
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ssjoerd




Eindelijk had Nederland eens een persoon die zij wat andere mensen alleen maar durfden te denken, (half Nederland zo'n beetje, want de rest is allochtoon) deze man was echt een wereldvent.

Een ontzettend groot verlies!
gedeeltelijk heb je gelijk.. maar niet alle nederlanders waren het met hem eens.. maar weinig zoals ik hier hoor.
ook al in me eige omgeving is haast iedereen voor hem,
Ik ook, ik d8 zelf dat er nu iemand was die er iets aan ging doen..
En word die neergeknald..pff de maatschappij hier in nederland klopt ook nix van, hoop dat LPF gewoon doorgaat en de ideeen van Pim behouden..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 20:31   #152
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica


nou osama bin laden wel!!! maar dies ook de enigste en dat willen wel meer mensen denk, maar oke back to topic...
Die is volgens mij allang dood, maarja.......

Dan nog........ Ik zei: NIEMAND!!!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 21:18   #153
kadafi
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

ik vindt het klote dat pim is neergeschoten ik was voor hem en als ik mocht stemmen zou ik wel op hem stemmen...
hij is de enigste die durft te zeggen wat hij denkt (ook al is het niet altijd correct)...
maarjah tegenwoordig als je een keer iets hard op denkt krijg je meteen een mes of lood in je lijf (heel jmmr voor nederland maar wel realiteit)..
die andere zeikerds van de pvda zijn allemaal achterbaks en durfen niet te zeggen wat ze denken.. stelletje lafaards..
pim was niet extreem rechts hij zei wat hij d8 wat het beste voor nederlands was....
zoiets moet je respecteren...
de media maakte hem maanden lang zwart daagden hem uit en provoceerden hem...
ook verdraaiden ze zijn woorden en legden hem dingen in de mond....
ik zelf ben geen rasict en zal dat ook nooit worden en ik veroordeel niemand...
maar pim fortuyn gaat de geschiedenis in als de grootse man die een schok veroorzaakte in de nederlandse politiek...door hem praat de jeugd weer over politiek...
ook voelde hij zelf aankomen dat hij vermoord zou worden dat weet ik zekerz hij zei zelf al dat de linkse partijen schuld zouden hebben aan zijn dood als hij veroord zou worden...

pim fortuyn werd 54 jaar en nederland zal hem noooit vergeten...!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 19:39   #154
Sheila
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euhm, waarom maakt iedereen elkaar af hierzow, tis toch je eigen mening?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 19:43   #155
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sheila
euhm, waarom maakt iedereen elkaar af hierzow, tis toch je eigen mening?
tja... omdat de meeste hiero nog wel gezond zijn misschien?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 19:51   #156
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sheila
euhm, waarom maakt iedereen elkaar af hierzow, tis toch je eigen mening?
sommige lopen hie te schelden naar elkaar.....die kunnen dus niet discusseren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 21:36   #157
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

zo ik ben 1 dag in duitsland en er gebeurt gelijk wat. word die gast afgemaakt. tering, kwist ff niet wat ik dneken moest. arg vind het gewoon een kut streek dat die gast zo word afgemaakt....

dat hoort gewoon niet in een democraties land als nederland!!!! gewoon onzin!! F*CKING BULLSHIT
dat hoor je gewoon niet te doen, ook al is het een racist of een extreem rechtste gast.

RESPECT
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 10:14   #158
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kadafi
maarjah tegenwoordig als je een keer iets hard op denkt krijg je meteen een mes of lood in je lijf (heel jmmr voor nederland maar wel realiteit)..
goh wat een naieveling....je moet schrijver worden van doomscenarioboeken

Ik bedoel daarmee, dat je zwaar overdrijft
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 10:19   #159
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


goh wat een naieveling....je moet schrijver worden van doomscenarioboeken

Ik bedoel daarmee, dat je zwaar overdrijft
Waarom is pim dan nu dood?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 10:26   #160
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ja omdat ie hard 'op dacht' maar hij heeft t blijkbaar over ALLE Nederlanders. als ik iets denk, dan word ik toch ook nie gelijk afgemaakt of wel soms?

conclusie, t is zwaar overdreven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 12:17   #161
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Waarom is pim dan nu dood?
Zoals direwolf al grotendeels aangaf. Er wordt 1 moord gepleegd door 1 iemand en HEEL NEDERLAND is maar een verneukte boel....
Door mensen met gedachten zoals jij wordt het alleen maar erger. Want je maakt van een probleem een GROOT probleem, die er helemaal niet hoefde te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 15:46   #162
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
ow en dan moet hij metteen dood?? zouden we jou ook moeten dood schieten omdat ik het niet met je eens bent
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 17:13   #163
Ivo
Beheerder
 
Ivo's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 January 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 493
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
Heh met jou hoef ik niet meer te praten.
__________________
Creativity is the key to life.
Ivo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 21:07   #164
kadafi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
ja omdat ie hard 'op dacht' maar hij heeft t blijkbaar over ALLE Nederlanders. als ik iets denk, dan word ik toch ook nie gelijk afgemaakt of wel soms?

conclusie, t is zwaar overdreven
srry maar volgens mij snap jij het niet helemaal...
jij wordt niet dood geschoten omdat jij geen macht hebt en ook niet binnenkort krijgt...
pim was bezig om premier te worden of in het kabinet te komen

snapie..?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 21:11   #165
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kadafi


srry maar volgens mij snap jij het niet helemaal...
jij wordt niet dood geschoten omdat jij geen macht hebt en ook niet binnenkort krijgt...
pim was bezig om premier te worden of in het kabinet te komen

snapie..?
Hij heeft wel gelijk..

Je kan je mening geven hoelang je maar niet als te beroemd bent of iets gaat bereiken zoals pim deed..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 21:29   #166
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by kadafi


srry maar volgens mij snap jij het niet helemaal...
jij wordt niet dood geschoten omdat jij geen macht hebt en ook niet binnenkort krijgt...
pim was bezig om premier te worden of in het kabinet te komen

snapie..?
wrom zeg je t dan op die manier?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 22:12   #167
Esther
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb mening.

Hoi, ik wil even zeggen dat alle mensen die pim fortuyn een racist vinden niet weten wat een racist is!!!!!.
Hij zei op een gegeven moment "die rotmarrokanen" maar toen had hij het (ik heb dat moment gezien) over echt een specifieke groep, van vandalisten, maar dat wordt zo vervormd en verdraaid dat het lijkt alsof hij alle marrokanen rot marrokanen vind.
hij zei ook nog: "ik vind de islam een achterlijke godsdienst" waar ik het best wel mee eens ben want ze lopen wel echt EEUWEN achter, en je bent toch ook achterlijk als je vrouwen zo achtersteld, en vind dat een vrouw minder is. EN in de koran staat letterlijk dat alle niet islamieten satanskinderen zijn en flink minder zijn dan wel-islamieten, en moeten branden in hel. maar dat allemaal terzijde.
Kijk ik was het met bijna al zijn plannen wel eens, want hij zei alles wat stiekem toch ontzettend veel mensen ook vinden, hij drukte zich alleen zo ontzettend extreem uit.
Maar ik vind het foute aan hem dat hij altijd wegliep als iemand die veel meer voorstelde dan hijzelf een kritische vraag stelde.
En hij gaf bijna nooit echt regelrechte antwoorden op een kritische vraag.
En ik vind het wel een beetje makkelijk om alles te roepen wat het volk wil horen, en allemaal zeggen ja ik ga het allemaal verbeteren, terwijl er gewoonweg niet genoeg geld is voor al die plannen en sommige plannen gewoonweg niet reëel zijn.
Maar wat ik nu eng vind is wat er nu gaat gebeuren, want al die mensne in zijn partij zijn gefrustreerde mannetjes en vrouwtjes, die ontzettend nodig hun zin moeten doordrijven, en pim was de enige in die partij die hersens had.
Maar we will see, als je het mij vraaagt is er geen enkele goede partij op het moment, ik bedoel pvda is echt niets, en groenlinks...mwa, vvd, ja best ok maar die lijsttrekker is ook een nul, cda, no way ik zou op niets stemmen wat met godsdienst te maken had, en d66 is al helemaal neits, sp vind ik ook niet zo, maar dat is mischien nog de minst rotte appel.
Naja gelukkig hoef ik de komende 4 jaar nog niet te stemmen!
x ik ga nu slapen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 22:49   #168
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

tja....zo kan je zeggen dat alles word verdraaid als een 'blanke' iets zegt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 23:01   #169
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
tja....zo kan je zeggen dat alles word verdraaid als een 'blanke' iets zegt
doen de "zwarten"niet hetzelfde dan

Werkgever : Sorry ik neem je niet aan omdat je te weinig opleiding hebt gedaan voor deze baan

Solicitant : Heej jij discriminere mij jij domme kaaskop wacht maar ikke kome terug....



en hoppa nederlander die weer discrimineert discriminatie is een vervaal begrip gewroden in de samenleving,
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 23:14   #170
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

das waar......wel leuk hoe je sommige dingen kan brengen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 08:03   #171
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
das waar......wel leuk hoe je sommige dingen kan brengen
er is altijd een actie reactie effect natuurlijk,

Wat mij echter op valt is dat het woord rassisme en discriminatie vaak gebruikt wordt als een excuus om iets goed te praten wat helemaal niet goed is. Zodra sommige alochtone mensen op hun fouten worden gewezen of als hun acties aan de kaak worden gevoelt, of als er iets is wat hun niet goed uit komt en ze krijgen het niet voor elkaar dan komen ze aan met het machtige wapen discriminatie

Beetje jammer want zo is de waarde van dit woord voor mensen die echt gediscrimineerd worden al helemaal afgeslapt en 3x niks meer waard.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 10:37   #172
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het valt me wel op dat iedereen die op pim stemt/van plan was om hem te stemmen/achter zijn plannen staan
allemaal gaan voor zijn allochtonenbeleid....

BEst triest eigenlijk als je kijkt dat dat maar een klein deel is van alle beslissingen waar ze over moeten gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 11:28   #173
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

nu verwijt je ons weer dat we het alleen over zijn alochtonen beleid hebben en niet kijken naar al zijn anderen punten terwijl duidelijk eerder in deze discussie werdt genoemd dat het over het alochtonen beleid ging,


ALs je om thee vraagt moet je niet gaan zeuren als je thee hebt gehad over de koekjes die bij de koffie hadden gezeten
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 16:11   #174
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
nu verwijt je ons weer dat we het alleen over zijn alochtonen beleid hebben en niet kijken naar al zijn anderen punten terwijl duidelijk eerder in deze discussie werdt genoemd dat het over het alochtonen beleid ging,


ALs je om thee vraagt moet je niet gaan zeuren als je thee hebt gehad over de koekjes die bij de koffie hadden gezeten
Hey dies goed moet ik onthouden, en je hebt trouwens wel gelijk!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 15:43   #175
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
nu verwijt je ons weer dat we het alleen over zijn alochtonen beleid hebben en niet kijken naar al zijn anderen punten terwijl duidelijk eerder in deze discussie werdt genoemd dat het over het alochtonen beleid ging,


ALs je om thee vraagt moet je niet gaan zeuren als je thee hebt gehad over de koekjes die bij de koffie hadden gezeten
deels heb je gelijk
Ik heb namelijk niet gezegd dat ik jullie verwijt dat jullie het alleen over het allochtonenbeleid hebben, maar dat de meeste die op pim stemmen, op hem stemmen vanwege dat beleid (en nauwelijks vanwege de andere punten). Mijn opermking is dan waarschijnlijk beetje misplaatst in dit topic

ennuh thee met koekjes?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 19:27   #176
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


deels heb je gelijk
Ik heb namelijk niet gezegd dat ik jullie verwijt dat jullie het alleen over het allochtonenbeleid hebben, maar dat de meeste die op pim stemmen, op hem stemmen vanwege dat beleid (en nauwelijks vanwege de andere punten). Mijn opermking is dan waarschijnlijk beetje misplaatst in dit topic

ennuh thee met koekjes?
waar baseer je op dat de LPF stemmers alleen LPF stemmen om wille van het alochtonen beleid ik heb dat onderzoeks raport dan echt gemist hoor

Thee hoort met koekjes anders kom ik niet
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 21:03   #177
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


waar baseer je op dat de LPF stemmers alleen LPF stemmen om wille van het alochtonen beleid ik heb dat onderzoeks raport dan echt gemist hoor

Thee hoort met koekjes anders kom ik niet
Waar ik dat op baseer? niet op onderzoeksrapport (is dat dan alleen een geldig bewijs? dacht het niet), maar op de zeker honderd mensen die ik heb horen zeggen dat ze op pimmeke stemmen met als reden het asielbeleid.
En meer dan enkelen, die alleen vanuit die visie keken.

Dat onderzoek kon je zelf verrichten door TV te kijken.

Doe maar rode wijn en een hostie
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 18:59   #178
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Ach ga toch weg, hij had foute ideeen maar ik schiet iemadn ook niet neer omdat ie me niet aanstaat, en hij had ook echt wel goeie ideen, dit heeft ie absoluut niet verdient, man nederland begint op amerika te lijken, volgende keer word er een school uitgemoord!!!!
ALS ZE EENS HOGERE STRAFFEN HIER ZOUDEN GEVEN DAN GEBEURT ER NIKS MEER MAAR NEE HOOR IN DE KUT LAND DENKEN ZE ALTIJD MAAR AAN DE MOORDENAAR VOOR WAT DIE BIJVOORBEELD VOOR JEUGD HEEFT GEMAAKT.. DAT IS GEWOON BOELSHIT ik hoop dat die volkert echt zwaar gestrafd word maar het zou toch wel over vijf jaar op vrije voeten lopen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:01   #179
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kim13
ik vind het wel lullig dat ze hem neergeknald hebben, maar eerst loopt iedereen een beetje op hem te zeiken ( de ministers enzow) en nu issie bijna dood en dan hebben ze opeens spijt van alles en dat klopt in mijn ogen ook niet. maar nogmaals ik wens het niemand toe dat ze neergeschoten worden dus Pim ook niet
ja dat zijn nou eenmaal schijnheilige mensen.. en zou zijn bijna alle mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:04   #180
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by moucie
weetje nu hij dood is (wat gewoon een zieke actie was) kan het natuurlijk wel zijn patij ten goede komen ik bedoel iedereen gaat nu uit protest op zijn partij stemmen
ja maar die doen het dan om medelijden en dat is helemaal niet slim
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:08   #181
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..

vertel dat dan eens wijsneus.? jij weet zeker wel wat zijn plannen waren he.? JE KOMT ECHT OVER ALS EEN BETWETERTJE
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:10   #182
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


ALS ZE EENS HOGERE STRAFFEN HIER ZOUDEN GEVEN DAN GEBEURT ER NIKS MEER MAAR NEE HOOR IN DE KUT LAND DENKEN ZE ALTIJD MAAR AAN DE MOORDENAAR VOOR WAT DIE BIJVOORBEELD VOOR JEUGD HEEFT GEMAAKT.. DAT IS GEWOON BOELSHIT ik hoop dat die volkert echt zwaar gestrafd word maar het zou toch wel over vijf jaar op vrije voeten lopen
denk je nou werkelijk dat als er hogere straffen komen, dat er dan nix meer gebeurt?
en zet je caps ook s uit
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:23   #183
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by pamela
falen engel

als ik een berichtje 1000 keer wil herhalen dan doe ik dat en daar hoef jij je niet mee te bemoeien ok en hou het een beetje gezellig je hoeft niet gelijkte gaan schelden ok
IK HEB NERGENS SCHELDWOORDEN GEZIEN DUS WAT LUL JIJ NOU..?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:26   #184
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the6thgate

denk je nou werkelijk dat als er hogere straffen komen, dat er dan nix meer gebeurt?
en zet je caps ook s uit
NATUURLIJK GEWELD EN ZO BLIJFT ALTIJD BESTAAN.. maar ze moeten gewoon hoge straffen geven.. want het is boelshit om iemand vijf jaar te geven terwijl ze bijvoorbeeld twee personen hebben vermoord.. ze horen gewoon voor de rest van hun leven vastzitten
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:27   #185
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

(offtopic)

Okay Betsy nog een zo'n knullige actie van jou en ik ban je..okay?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:33   #186
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bennie
zouden we elkaar niet beter kunnen blijven respecteren!

We willen toch juist een betere samenleving??
hebben we volgens mij nooit gehad een goeie samenleving.. ..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:37   #187
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by nevaeh1987
Tis gewoon... belachelijk! Het is toch gewoon verschrikkelijk om mensen met een andere mening te gaan vermoorden. Jezus, ik ga loeloe toch ok nie kogels door d'r kop schieten omdat ze er anders over denkt. Sjee... niet normaal.
mensen die al iemand vermoord zijn niet normaal

behalve de mensen die het doen om hun te eigen te beschermingen

kijk als jij thuis lekker loopt te slapen en je hoort beneden iemand rotzooien (kortom een inbreker) en je gaat naar beneden en je word aangevallen en daarna pak je bijvoorbeeld Een fles en sla het op zijn kop en hij gaat dood ben je geen moordenaar want je deed het om je eigen te beschermen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:38   #188
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
(offtopic)

Okay Betsy nog een zo'n knullige actie van jou en ik ban je..okay?
PARDON WAAROM OMDAT IK IETS ZEG WAAR JIJ HET NIET MEE EENS BENT.??
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 19:52   #189
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ik nu ga zeggen heeft niks met pim te maken maar ik wil het toch even kwijt.

ik vind al heel lang dat mensen elkaar niet meer echt respecteren...en accepteren.. we kunnen er helaas niks tegen doen..we moeten er mee leven vrees ik
ik denk dat het ook nooit weg gaat maar ik hoop het wel..
ik weet niet hoe het vroeger was.. mijn ouders zeiden dat het prima was en dat er geen geweld was enzo maar dat is denk ook boelshit ik denk dat geweld enzo altijd al in de wereld heeft gezeten en wat er al duizende jaren in zit kun je er nooit uit krijgen het is zo iets als een kind kun je wel uit de oorlog halen maar een oorlog niet uit een kind en gaat her ook een beetje met geweld/discrimanatie.. en het is boelshit om te zeggen dat mensen dat doen omdat hun ouders dat deden of dat het iets met de opvoeding te maken.. een demonstraties of acties tegen zinloos geweld of discrimanatie levert echt niks op.. ook willen we het wel.. ik heb ook een hekel aan racisten en ****,s maar ze blijven bestaan..


we hebben geen nette beschaving meer.. als bijvoorbeeld een discussie groep bij de alains word gehouden denk dat ze zeggen over de aardbewoners dat we gevaarlijk zijn.. en weet je als de dieren wisten wat wij allemaal hun aan deden was de mensheid verdwenen..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 20:03   #190
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

over het pim fortuyn gedoe wil ik dit nog zeggen:


ik heb nooit intresse gehad in de politiek.. wist soms niet eens wat het was.. maar pim fortuyn heeft het wel even wakkergeschud.en door pim had te jeugd ook meer intresse in politiek op tv/internet/kranten/tijdschriften/boeken..
pim was in..!! ook al was/ben je het niet eens met zijn mening.!!
ik vind dat we ook in deze kwestie elkaar mening moeten accepteren.. dus kortom ook wat Loe-Loe zei.. het is haar mening en dat horen we de accepteren het is moeilijk maar als jij het probeert.. proberen mischien anderen het ook bij jou.. En ga er gewoon niet op in als iemand het niet eens is met jou mening je verspilt gewoon tijd eraan.. ik weet het is moeilijk om elkaar met rust te laten inverband met meningen maar doe het nou gewoon en dan ondek je gewoon dat anderen mensen het ook bij jou doen.. al ben je het er niet mee eens.. ik weet ik doe het ook hoor tegen iemand mening inpraten en ik heb er ook oprecht spijt van.. want ik hoor het gewoon te accepteren wat anderen denken..ik wil het proberen.. mischien komt de betere samenleving wel terug als je gewoon anderen accepteerd
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 20:04   #191
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy



vertel dat dan eens wijsneus.? jij weet zeker wel wat zijn plannen waren he.? JE KOMT ECHT OVER ALS EEN BETWETERTJE
een loze opmerking van mij.. ik had verder moeten kijken dan me neus lang is want je anderen post naar deze bericht waren toch beter.. sorryzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 20:06   #192
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah je gaat dus toch door..wat je wil

Ik irriteer me mateloos aan jou en wel hierom
  • Je haalt topics van jaaaaaaaren terug naar boven
  • Iedereen moet JOUW mening maar goed vinden, ze mogen niet eens commentaar hebben, anders ga jij weer eindeloos repleyen over niks
  • Je weet vast niet waar de CapsLock zit...
  • Je bent irritant
  • Ik waarschuw je 100 keer en nog ga je door
  • Mjah het is nu een beetje te laat voor je om sorry te zeggen dus..Bye Bye Betsy
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 20:24   #193
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Mjah je gaat dus toch door..wat je wil

Ik irriteer me mateloos aan jou en wel hierom
  • Je haalt topics van jaaaaaaaren terug naar boven
  • Iedereen moet JOUW mening maar goed vinden, ze mogen niet eens commentaar hebben, anders ga jij weer eindeloos repleyen over niks
  • Je weet vast niet waar de CapsLock zit...
  • Je bent irritant
  • Ik waarschuw je 100 keer en nog ga je door
  • Mjah het is nu een beetje te laat voor je om sorry te zeggen dus..Bye Bye Betsy


niemand hoeft mij mening goed te vinden.. voor mij part vind je het slecht ik wil gewoon dat mensen elkaar mening accepteren of je het nou eens bent of niet meer niet en over ik topics van jaren terug naar boven hem gehaald was omdat ik me verveelde ik weet dondersgoed wat capslock is.. ik ben door jou niet 100 keer gewaarschuwd. mischien een keer ja . en het is bebsy
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.