Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 April 2007, 04:44   #1
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Travian - browser based MMOG

Ik zag in het overzichtje niet zo snel een Travian topic dus maak ik hem zelf maar aan.. had ook geen zin om te zoeken of er ook al 1 bestond


Travian.nl (en nog vele andere versies)

Travian is een browser based MMOG waar je kan wedijveren met duizenden andere spelers door de leiding over een klein dorp

--

Wie speelt er hier nog meer op Travian?
Op welke server en welk domein?

Ik zelf speelde op 4 servers, heb het eindspel van S2 op Travian.nl overleeft, en ben op S1 gestopt omdat ik daar zover vernietigd werd dat enige hoop op overleving nihiel werd.

Ik speel nu nog op Travian.nl op S4 met op moment 5 dorpen en op Travian.com S2 met op moment 3 dorpen.



---

Uitleg van het spel.

Je begint met 1 dorpje, dit kan je opbouwen en een leger trainen. Hiermee kan je oases veroveren (verdien je meer grondstoffen mee), nog meer dorpjes stichten of dorpjes van andere spelen overnemen, met geweld dus

Je kan andere spelers aanvallen, beroven maar ook helpen door te versterken met je leger.

Je hebt allianties die je zelf kan oprichten of lid van worden, waarmee je niet aanval verdragen kan sluiten met andere allianties.

Er zijn 3 verschillende rassen waar je mee kan spelen, met ieder zijn voor en nadelen.

En het kan best verslavend zijn

Voor meer informatie: http://www.travian.nl/
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 21:19   #2
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door Saduf Bekijk Bericht
travian is kut...heb het een tijd gespeeld. het neemt té veel tijd in beslag en je krijgt er natuurlijk weer geen reet voor terug.
Zijn ook niet veel spellen waarbij je er wat voor terug krijgt of je moet goed kunnen pokeren

Tja, het neemt idd heel veel tijd in beslag.
Elke ochtend voor ik naar school vertrek email ik een lijst naar me ma toe welke gebouwen ze mag verhogen en welke manschappen getraind of verbeterd moeten worden.

Zo schiet het wel btj op

Er zijn gasten die 70 dorpen hebben, hoe die het voor elkaar krijgen omdat allemaal te beheren wil ik niet eens weten, maar een afbeelding van iemand vastgegroeid aan ze bureau komt in mijn geest..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 16:36   #3
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Moby92 Bekijk Bericht
Ik heb 't gedaan.. 2 rondes. en ik kwam er snel achter dat het te veel tijd in beslag nam. altijd ff kijken in de schoolpauzes en natuurlijk voor al je dorpen updates aanzetten constant. ben er maar mee gekapt. en dat luchte enorm op

Met het plus pakket heb je daar geen last van, want dan kan je de 2e 'update' ook van te voren er al in zetten.
En als je dorpje beetje groot is duurt het vaak tussen de 3 tot 16u voordat iets afgebouwd is.. Dus kan je rustig 2 dingen erin zetten en smorgens en savonds nog wat dingen doen

Maar idd, het is op zich wel tijd rovend.
Al besteed ik er gemiddeld per dag ook niet meer dan een uurtje aan.

Smorgens 10 minuten, en als ik thuis kom 10 minuten en dan op de loop van de avond tijdens de reclames op tv ff naar de pc lopen.. wat verhogen, aanvalletje, iets trainen, iets verhandelen, en weer tv kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 20:32   #4
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door Moby92 Bekijk Bericht
Ik ken 't pluspakket. Helaas geld 't maar 3 dagen. Heb 1xtje gesmst maar ik wil niet het "habboverschijnsel" dat ik 3 jaar geleden heb gehad (50,- naar de klote).

Het is natuurlijk wel een leuk en strategisch spelletje.
Is nu 10 dagen gratis
Dus als je een week vakantie heb en genoeg kolonisten hebt klaar staan, schakel je het in, bouw je snel een aantal nieuwe dorpen en kan je ze in no-time opgebouwd hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2007, 11:11   #5
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

ik speel ook travian op s6 2 dorpen
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2007, 22:10   #6
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
ik speel ook travian op s6 2 dorpen
Is dat niet de speedserver?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2007, 18:43   #7
Skicks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wiz Bekijk Bericht
Is dat niet de speedserver?
Jep dat is ie! Daar ben ik ook ingeschreven!
Erg leuk spelletje, ben op 6 dagen tot 141 populatie gekomen!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2007, 16:48   #8
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wiz Bekijk Bericht
Is dat niet de speedserver?
nope s6 is een gewone server... inmiddels 6 dorpen , gister 1 dorp veroverd. En me leger begint zich uit te breiden

speed is sx3, speel ik ook op lol met 146 pop ofzo
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.