Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 May 2003, 19:44   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vandaag, elf jaar geleden...

...op 13 mei 1992 veroverde Ajax in het Olympisch Stadion de UEFA Cup, waarmee het de eerste Nederlandse en, na Juventus pas de tweede Europese club werd, die alle drie de Europese bekers een keer gewonnen had...



AFC AJAX - AC TORINO 0-0 (eerste wedstrijd: 2-2)

AFC AJAX: Menzo; Blind, Silooy, Jonk, F. de Boer;
Alflen, Winter, Kreek (80' Vink); Van 't Schip, Pettersson, Roy (64' Van Loen)

AC TORINO: Marchegiani; Fussi, Mussi, Policano, Benedetti;
Cravero (56' Sordo), Scifo (60' Bresciani), Lentini, Casagrande; Vazquez, Venturin

Scoreverloop: -
Scheidsrechter: Petrovic (Joe)
Plaats: Amsterdam
Stadion: Olympisch Stadion
Toeschouwers: 44.475

  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:20   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sja als je tegenwoordig zo'n baggerploeg bent, dan zul je wel moeten verderteren op herinneringen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:26   #3
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
Sja als je tegenwoordig zo'n baggerploeg bent, dan zul je wel moeten verderteren op herinneringen
precies ajax stelt niks voor. nationaal wordt niks gewonnen , laat staan dat we europees is een keertje ver komen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:36   #4
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

precies ajax stelt niks voor. nationaal wordt niks gewonnen , laat staan dat we europees is een keertje ver komen
idd blij dat je het zelf zegt
"helemaal niets ole ole"

  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:39   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

idd blij dat je het zelf zegt
"helemaal niets ole ole"

30 jaar niets oleh oleh
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:42   #6
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

30 jaar niets oleh oleh
ben ik ff blij dat deze topic niet over NEC maar over Ajax gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:44   #7
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

ben ik ff blij dat deze topic niet over NEC maar over Ajax gaat
joh kan je niet eens een beter antwoord geven als je uitgeluld bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:46   #8
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

joh kan je niet eens een beter antwoord geven als je uitgeluld bent?
nee jij geeft toch ook geen normaal antwoord?
maakt niet uit hoor ben ik van je gewend

voor de rest, zo snel ben ik niet uitgeluld en al helemaal niet met jou
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:49   #9
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

joh kan je niet eens een beter antwoord geven als je uitgeluld bent?
jij reageert meestal niet eens meer als je bent uitgeluld.. en wat wil je met dit soort topics bereiken dan??

ga toch weg met je propaganda..zit niemand op te wachten

en heel goed hoor dat je voor de club bent die het meeste heeft gewonnen..gefeliciteerd..in 87 had jij nog niet eens van ajax gehoord

daaaaaaag
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:49   #10
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
nee jij geeft toch ook geen normaal antwoord?
maakt niet uit hoor ben ik van je gewend

voor de rest, zo snel ben ik niet uitgeluld en al helemaal niet met jou
ik weet iig niet wat ik jou te melden heb, laat staan jij mij. maar wie begon er met helemaal niets? oja dank u
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:50   #11
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


jij reageert meestal niet eens meer als je bent uitgeluld.. en wat wil je met dit soort topics bereiken dan??

ga toch weg met je propaganda..zit niemand op te wachten

en heel goed hoor dat je voor de club bent die het meeste heeft gewonnen..gefeliciteerd..in 87 had jij nog niet eens van ajax gehoord

daaaaaaag
ach joh ga toch weg. jij hebt nog nooit van clubliefde gehoord. zit ie eerst vrolijk tussen de joodjes bij rkc-AJAX, dan gaat ie weer naar r`dam. en om als reden aan te voeren dat je klein was, nou met 18/19 ben je toch vrij volwassenl. en bon is trouwens heus wel volwassen genoeg om het in d`r eentje af te kunnen. daar heb ze jou hulp niet bij nodig hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:52   #12
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ik weet iig niet wat ik jou te melden heb, laat staan jij mij. maar wie begon er met helemaal niets? oja dank u
beetje intelligentie gaat op zo'n droge opmerking van mij niet eens in...
altidj als jij over ajax lult, en iemand daar een opmerking over maakt en ik daarop inga moet je het op NEC gooien... ik snap dat niet... ik hoef geen club die (ooit) alleen maar prijzen heb gewonnen... maar helaas snap je dat niet, of wil je dat niet snappe
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:54   #13
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ach joh ga toch weg. jij hebt nog nooit van clubliefde gehoord. zit ie eerst vrolijk tussen de joodjes bij rkc-AJAX, dan gaat ie weer naar r`dam. en om als reden aan te voeren dat je klein was, nou met 18/19 ben je toch vrij volwassenl. en bon is trouwens heus wel volwassen genoeg om het in d`r eentje af te kunnen. daar heb ze jou hulp niet bij nodig hoor
mwah ik denk dat remco meer clubliefde kent als de hele arena bij elkaar
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:55   #14
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
ik snap dat niet... ik hoef geen club die (ooit) alleen maar prijzen heb gewonnen...
naja of jij wat te willen hebt voor wie je bent. het is maar net hoe je opgegroeid bent, dat heeft niks te maken met of die club wel of geen prijzen gewonnen heeft. dat geldt voor jou, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:57   #15
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


naja of jij wat te willen hebt voor wie je bent. het is maar net hoe je opgegroeid bent, dat heeft niks te maken met of die club wel of geen prijzen gewonnen heeft. dat geldt voor jou, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen.
hoezo, in de arena zitten mensen uit heel Nederland... alsof het hun erom gaat hoe ze zijn opgegroeid of waar?!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 20:59   #16
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

hoezo, in de arena zitten mensen uit heel Nederland... alsof het hun erom gaat hoe ze zijn opgegroeid of waar?!
over wie hebben we het nou? toch niet over heel nederland? en tsja het is ook wel logisch dat er voor clubs als ajax en psv, en dat rotterdamse vereningetje fnoord, meer mensen zijn. deze clubs hebben gewoon veel meer bereikt.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:24   #17
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

over wie hebben we het nou? toch niet over heel nederland? en tsja het is ook wel logisch dat er voor clubs als ajax en psv, en dat rotterdamse vereningetje fnoord, meer mensen zijn. deze clubs hebben gewoon veel meer bereikt.
naja of jij wat te willen hebt voor wie je bent. het is maar net hoe je opgegroeid bent, dat heeft niks te maken met of die club wel of geen prijzen gewonnen heeft. dat geldt voor jou, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:30   #18
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518


naja of jij wat te willen hebt voor wie je bent. het is maar net hoe je opgegroeid bent, dat heeft niks te maken met of die club wel of geen prijzen gewonnen heeft. dat geldt voor jou, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen.
maar dat precies. beetje onduidelijk. maar ff voor de duidelijkheid, ik tel mensen die geen echte supporters zijn dus niet mee. die bobo`s noem ik geen voetbalsup. en die komen alleen maar op de successen af, net als trouwens vele andere "supporters". maar de echte supporters die hebben vroeger weinig keuze gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:34   #19
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
maar dat precies. beetje onduidelijk. maar ff voor de duidelijkheid, ik tel mensen die geen echte supporters zijn dus niet mee. die bobo`s noem ik geen voetbalsup. en die komen alleen maar op de successen af, net als trouwens vele andere "supporters". maar de echte supporters die hebben vroeger weinig keuze gehad
dan blijft er bij Ajax heel heel heel weinig over... want eerlijk is eerlijk in de arena zitten heel veel successupporters...
laat ajax 2 jaar achter elkaar 7e worden en jullie kennen op zoek naar een kleiner stadion reken maar van
Je hebt ze er overal tussen zitten, bij jullie meer als bij Groningen, NEC en NAC bij elkaar
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:38   #20
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

dan blijft er bij Ajax heel heel heel weinig over... want eerlijk is eerlijk in de arena zitten heel veel successupporters...
laat ajax 2 jaar achter elkaar 7e worden en jullie kennen op zoek naar een kleiner stadion reken maar van
Je hebt ze er overal tussen zitten, bij jullie meer als bij Groningen, NEC en NAC bij elkaar
precies bon. ik begrijp jou, jij begrijpt mij. maar zitten er successupporters bij grun, nec, nac? die kennen toch geen successen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:40   #21
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het blijft trouwens mooi om deze topic te openen. zie ik telkens weer die mooie plaatjes, om kippenvel van te krijgen. die plaatjes doen jou ook wel iets he bon?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:42   #22
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ach joh ga toch weg. jij hebt nog nooit van clubliefde gehoord. zit ie eerst vrolijk tussen de joodjes bij rkc-AJAX, dan gaat ie weer naar r`dam. en om als reden aan te voeren dat je klein was, nou met 18/19 ben je toch vrij volwassenl. en bon is trouwens heus wel volwassen genoeg om het in d`r eentje af te kunnen. daar heb ze jou hulp niet bij nodig hoor


jeetje zeg..wat een argumenten, maar leg mij eens even uit waarom jij geen 'Feyenoord' kan schrijven? ernstig infantiel...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:43   #23
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

precies bon. ik begrijp jou, jij begrijpt mij. maar zitten er successupporters bij grun, nec, nac? die kennen toch geen successen?
aargh ik word moe van jou... kerel hey... successen bij NAC? nou van degradatie naar subttopper? successen van NEC? nou van jaarlijks degrdant naar mooie en gezonde club? successen van Groningen is idd beetje moeilijk, maar een echte supporter zou ze voor me op kennen schrijven successupporters heb je overal waar een hoofdtribune is ... maar komop hey hoeveel % in de de Arena is succes supporter? Hoeveel % van Nederland roept "IK BEN VOOR AJAX" terwijl ze met pa en ma voor Canal+ en teletekst zitten? heel heel HEEL wat meer als bij de rest van de Hollandse clubs
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:44   #24
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
het blijft trouwens mooi om deze topic te openen. zie ik telkens weer die mooie plaatjes, om kippenvel van te krijgen. die plaatjes doen jou ook wel iets he bon?
nee want door dat &%#$@ plaatje opent het scherm telkens eerst aan de bovenzijde, terwijl hij bij een normale topic meteen naar onder gaat... daarom heb ik ff "pictures out" aangezet
krijg je zo'n kruisje... das ook om kippevel van te krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:46   #25
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

Hoeveel % van Nederland roept "IK BEN VOOR AJAX" terwijl ze met pa en ma voor Canal+ en teletekst zitten? heel heel HEEL wat meer als bij de rest van de Hollandse clubs
ik zat zondag ook fijn voor de anal+ hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:47   #26
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman




infantiel...
zo remco heeft weer is tien voor taal gekeken
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:48   #27
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ik zat zondag ook fijn voor de anal+ hoor
en komende zondag heb je zeker weer eens geen zin??
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:50   #28
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ik zat zondag ook fijn voor de anal+ hoor
tja een beetje supporter had gewoon aan een NEC'er die hij kent gevraagd of ze kaartjes wou regelen... maar dat deed je ook niet he? beetje moeite enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:50   #29
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


en komende zondag heb je zeker weer eens geen zin??
kan me niet meer opladen voor zulke wedstrijden. is lastig hoor als je milan, arsenal, valencia, roma gewend bent hoor. maar daar zal jij de komende jaren geen last van hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:50   #30
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
zo remco heeft weer is tien voor taal gekeken
nee, is dat leuk dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:51   #31
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


nee, is dat leuk dan?
ja. en daar kwam dat woord van jou ook in voor, dus de link was snel gelegd
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:52   #32
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

kan me niet meer opladen voor zulke wedstrijden. is lastig hoor als je milan, arsenal, valencia, roma gewend bent hoor. maar daar zal jij de komende jaren geen last van hebben
gelukkig dat ik daar de komende jaren geen last van zal hebben dat jullie tegen de europese top zullen spelen..mooi man!! wanneer gaan jullie weer wel meedoen dan??
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:52   #33
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

ja. en daar kwam dat woord van jou ook in voor, dus de link was snel gelegd
had je dus mazzel dat je wist wat het betekende

  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:57   #34
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


gelukkig dat ik daar de komende jaren geen last van zal hebben dat jullie tegen de europese top zullen spelen..mooi man!! wanneer gaan jullie weer wel meedoen dan??
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:58   #35
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard





  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:58   #36
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

kan me niet meer opladen voor zulke wedstrijden. is lastig hoor als je milan, arsenal, valencia, roma gewend bent hoor. maar daar zal jij de komende jaren geen last van hebben
maar goed dat ik dan elke keer weer zin heb om te gaan... mijn club blijft boeiend :respect:

en gelukkig ook met veel eigen vervoer
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:59   #37
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518



en gelukkig ook met veel eigen vervoer
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:00   #38
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
kom op markie, ff iets harder denken zoals je normaal doet.. dan snap je m wel
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:01   #39
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi




hai anke!!!








(groot gelijk heb je)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:02   #40
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
moeilijk heh?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:03   #41
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi







  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:07   #42
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen dit is ontzettend interessant hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:12   #43
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Waarom moet hier een topic over geopend worden? Ajacieden waren toch juist niet geinteresseerd in de B-cupjes van Europa?

__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 22:13   #44
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
mensen dit is ontzettend interessant hoor
dat is het toch altijd ald ik een conversatie met mark heb en jij je daar ook nog een beetje bij mengt
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 11:36   #45
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

dat is het toch altijd ald ik een conversatie met mark heb en jij je daar ook nog een beetje bij mengt
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 11:37   #46
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Waarom moet hier een topic over geopend worden? Ajacieden waren toch juist niet geinteresseerd in de B-cupjes van Europa?

jammer dat je nog niet zo lang bestaat, maar toen was het dus zo dat de nummer een CL speelde, en nummer 2/3 uefa cup. de bekerwinnaar speelde mee in de europa cup 2. dit is dus heel anders dat momenteel de nummers 6/7 uit enkele competities europees mogen spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:08   #47
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
jammer dat je nog niet zo lang bestaat, maar toen was het dus zo dat de nummer een CL speelde, en nummer 2/3 uefa cup. de bekerwinnaar speelde mee in de europa cup 2. dit is dus heel anders dat momenteel de nummers 6/7 uit enkele competities europees mogen spelen
je moet idd trots zijn op een beker die je wint ten koste van Örebro SK, Rot-Weiß Erfurt, CA Osasuna, AA Gent, Genoa en Torino. Het zijn nu misschien geen wereldclubs meer, maar 10 jaar geleden wel!! poe poe
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:09   #48
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


jammer dat je nog niet zo lang bestaat, maar toen was het dus zo dat de nummer een CL speelde, en nummer 2/3 uefa cup. de bekerwinnaar speelde mee in de europa cup 2. dit is dus heel anders dat momenteel de nummers 6/7 uit enkele competities europees mogen spelen
Jah dat anderhalve jaar meer levensevaring wat jij hebt zal uit maken

Sorry dat ik deze toppers vergat die Ajax moest uitschakelen voor het winnen van de UEFA Cup:
Örebro SK
Rot-Weiss Erfurt
CA Osasuna
AA Gent
Genoa
Torino

Als Feyenoord vorig jaar een B-cup won, en tegen B-teams speelde hoe wil je dit dan noemen
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:10   #49
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


je moet idd trots zijn op een beker die je wint ten koste van Örebro SK, Rot-Weiß Erfurt, CA Osasuna, AA Gent, Genoa en Torino. Het zijn nu misschien geen wereldclubs meer, maar 10 jaar geleden wel!! poe poe
2 zielen 1 gedachte?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:13   #50
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


2 zielen 1 gedachte?
great minds think alike
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.