Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 July 2006, 23:33   #1
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard Ik weet het niet meer! (Advies gevraagt!!)

Heuj! Ik zit met een probleem. Mijn ex en een goede vriend hebben wat met elkaar. We hebben een gesamelijke vriendengroep. Nu heb ik het volgende op het forum gezet van ons. En heb aan de hand daarvan wat vragen.
Citaat:
Zoals velen misschien wel weten is het zo dat 'MEISJE' en 'JONGETJE' een relatie hebben. Die relatie is begonnen nog geen 5 dagen na het einde van mijn relatie met haar. (JAJA BINNEN 1 WEEK).

Het vreemde aan dit alles is: 'JONGETJE' heeft uitspraken over 'MEISJE' gedaan die absoluut niet stroken met het feit dat ze nu een relatie hebben. Voorbeeld: "Ik snap niet dat je het met haar uithoudt, ik wordt nu al mesjogge van die smsjes en msn gesprekken van haar. Laat staan dat het erger zou zijn." en "Knap hoor dat je met die borderline om kan gaan. Ik zou het niet kunnen." (Bijna letterlijke citaten) Daarnaast heeft 'MEISJE' ook uitspraken gedaan. Uitspraken als: "'JONGETJE' die komt ook nooit meer sinds ik mijn bier op heb. Proviteur." en "Mijn god wat is die jongen dun. Ik snap wel dat hij geen vriendin heeft." (Bijna letterlijke citaten)

Nu is het enige wat ik wil: Meld het aan elkaar. Ze zeggen beide het gemeld te hebben aan elkaar. Persoonlijk geloof ik daar niet in. Zou een relatie op basis van zulke uitspraken een goede relatie zijn?
Wat ook heel goed zou kunnen is het volgende: Hebben ze mij lopen uitspelen? Lekker 'MIJ' opschepen met onwaarheden over elkaar dan loopt hij vanzelf weg en kunnen wij verder. Ik weet het niet meer.

Nu werd afgelopen maandag (3 JULI 2006) 'MEISJE' om niets boos op mij. Zo maar uit het niets. Ik heb enige navraag gedaan. Daaruit komt dat ik een lul ben en alleen maar uit ben op sex met mijn ex. Dat was misschien de 1e week zo. Sex met je ex moet tenslotte kunnen vind ik. Op dat moment had ze al een relatie met 'JONGETJE', daar wist ik niets van. Dat was dus de plotselinge boosheid van 'MEISJE'. Op zich uit het niets omdat het reeds 3 week geleden gebeurd was.

Toen heb ik via email 'MEISJE' op de hoogte gebracht van het feit dat ik nog geld van haar krijg. Zegge 400 euro. Doe haar een voorstel: Nu 250 volgende maand 150. Vrij coulant aangezien ik er al 4 maand op wacht. Als ruil voor die 400 euro krijgt ze haar huisdeursleutel terug. Die heb ik nog steeds als onderpand. Ik heb haar ook gezegt: Heb je het geld niet, verkoop ik op marktplaats je inboedel. Ik moet toch ergens aan mijn geld komen.

Nu krijg ik een nieuw emailtje waarin staat dat ze, als ik mijn voorstel niet intrek, ze aangifte gaan doen. Nou en daar is deze jongen niet van gedient. Sorry, dat gaat me te ver.
Nu wordt er gereageerd alsof ik de boeman ben. Nu is mijn vraag: Ben ik de boeman? Heb ik een verkeerde kijk op de zaken of ligt het niet aan mij? (Gezien deze feiten. Haar kijk op de zaak wil ze niet geven)
Ik wil echt weten of het aan mij ligt of dat ik een verkeerde kijk op de zaak heb.

nb: MEISJE is mijn ex, JONGETJE is mijn 'goede vriend', MIJ dat ben ik.

Oja.. als het verkeerd staat hoor ik het graag. Ik zie het als een klacht, maar ook een gedeelte Liefde en Discussie.
Ik hoor het wel.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)

Laatst aangepast door Kampie : 5 July 2006 om 22:49
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2006, 23:40   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat je gelijk hebt als het gaat om het terug eisen van de 400 euro. Het is gewoon jouw geld en ik vind dat je het nog netjes terug eist want ik was het komen ophalen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 00:10   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Bewijs het maar eens. Dat lijkt me de lastigste stap

Verder denk ik dat dit hele gebeuren uit de hand gelopen is en dat je het wat tijd moet geven (hulde aan het nachtelijke advies)
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 00:20   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Bewijs het maar eens. Dat lijkt me de lastigste stap
Daar gaat het niet om. Ik krijg het heus wel. Alleen wil ik het gewoon hebben. Niet dreigen met iets.

Nu is gewoon mijn vraag, ben ik zo slecht dat ik het geld zsm wil? Als ik echt zo slecht ben zeg het dan. Dan weet ik tenminste hoe ik ben, dan kan ik er rekening mee houden. Voor mijn gevoel doe ik het netjes. Ik wil dus eigenlijk weten of ik de boeman ben of niet? Als ik de boeman ben dan hou ik mij rustig en wacht af wanneer ik het krijg. Mocht mij geen blaam treffen (danwel nauwelijks). Dan wil ik het gewoon zsm vanwege het feit hoe zij met mij omgaat.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 07:32   #5
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik denk dat het logisch is dat je je geld terug wilt. Het is tenslotte toch 400 euro.

Op dat geld stuk na is dit ongeveer hetzelfde gebeurd in mijn vrienden groep.
Alleen toen was meisje de ex van een goede vriend, en jongentje de ex van een goede vriendin. Daar is heel wat ophef over geweest.

Het vervelende vind ik altijd dat als je zoiets op een forum zet de mensen tegen je beginnen te zeiken. En als je het ze persoonlijk (one-on-one) verteld ze je meestal gelijk geven.

Ik denk dat jou vrienden dit bericht hebben gezien als een poging om te stoken in de nieuwe relatie. De reactie van jou kan ik me goed voorstellen, ook al had ik het zelf niet gedaan, aangezien ik een soortgelijke reactie zou verwachten van mijn vrienden.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 07:57   #6
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ik denk dat het logisch is dat je je geld terug wilt. Het is tenslotte toch 400 euro.

Op dat geld stuk na is dit ongeveer hetzelfde gebeurd in mijn vrienden groep.
Alleen toen was meisje de ex van een goede vriend, en jongentje de ex van een goede vriendin. Daar is heel wat ophef over geweest.

Het vervelende vind ik altijd dat als je zoiets op een forum zet de mensen tegen je beginnen te zeiken. En als je het ze persoonlijk (one-on-one) verteld ze je meestal gelijk geven.

Ik denk dat jou vrienden dit bericht hebben gezien als een poging om te stoken in de nieuwe relatie. De reactie van jou kan ik me goed voorstellen, ook al had ik het zelf niet gedaan, aangezien ik een soortgelijke reactie zou verwachten van mijn vrienden.
Ik heb het alleen geschreven om mijn kijk op de zaak te geven. Ik wil graag dat mensen weten hoe de vork in de steel zit. Vervolgens weigert zij dat te doen. Is het zo gek dat ik graag wil dat ze weten hoe het zit?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 08:27   #7
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

400 euro is niet niks, die moet ze dan ook lekker terug gaan geven.
Toch ook diefstal
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 08:27   #8
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Ik heb het alleen geschreven om mijn kijk op de zaak te geven. Ik wil graag dat mensen weten hoe de vork in de steel zit. Vervolgens weigert zij dat te doen. Is het zo gek dat ik graag wil dat ze weten hoe het zit?
Als je iets op schrijft dan laat je altijd ruimte over voor mensen om het op hun eigen mannier te interpreteren

Ik kan me wel voorstellen dat je wil weten hoe het zit, zou ik ook graag willen denk ik.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 09:55   #9
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Nu is gewoon mijn vraag, ben ik zo slecht dat ik het geld zsm wil?
Ik vind van niet. Het is ten slotte nog altijd 400 euro.

Of het slim is om mensen geld te lenen.. Dat is een ander verhaal
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 10:13   #10
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Of het slim is om mensen geld te lenen.. Dat is een ander verhaal
Ze had het destijds nodig.. ze was toen mijn vriendin en als je dan kan bijspringen doe je dat..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 10:32   #11
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik had niet meteen gedreigd met die huissleutel en het verkopen van haar inboedel op marktplaats. Haar er constant aan herhinneren is al genoeg lijkt me. En als het escaleert omdat ze maar niet betaald kun je met die huissleutel gaan dreigen.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 12:50   #12
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap dat je behoorlijk pissig bent op haar, maar je had beter niet kunnen dreigen met het verkopen van haar inboedel. Nu lijkt het er idd een beetje op dat jij de boeman bent, in haar ogen dan. Want misschien heeft zij het geld op dit moment niet om het je terug te geven? 250 Euro in één maand is ook best veel. Ik zou er gewoon vaak naar vragen. Misschien kan ze je nu al 100 kan geven, en over een paar weken weer 100? Jullie moeten iets bedenken wat voor jullie beiden werkt.
Die 400 euro moet je hoedanook krijgen natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 15:24   #13
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Het was misschien niet zo handig om dat te roepen, maar in een opwelling roep je wel eens dingen. Zeker wanneer zij boos is om niets.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2006, 17:40   #14
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Het was misschien niet zo handig om dat te roepen, maar in een opwelling roep je wel eens dingen. Zeker wanneer zij boos is om niets.
Nou deze opwelling van jou doet me denken aan me eigen situatie.

Ik had destijds toen ik nog in zwolle woonde, ook een vriend.
Omdat ik voor'n een baan een auto nodig had om me te kunnen verplaatsen buiten de OV tijden kon ik 750 euro lenen van een vriend van mij.

Na denken toch ook maar gedaan. Omdat het toch om me toekomst ging. Ik heb de auto gekocht en ben toen ook verhuist naar Den Haag. De afspraak was dat ik het in Juni volledig terugbetaald had. En dat kon ook makkelijk.

Maar omdat diegene ineens zijn geld nodig had ging die zeggen dat die het in Februari moest hebben. Nou dat ging me niet lukken zei ik.

Ik proberen van alles te regelen maar tevergeefs.
Paar weken later zei die. Als je het geld niet morgen hebt dan ga ik naar de poltie en ga ik aangifte doen.

het idee dat hij zijn geld wilt hebben is zijn volste recht natuurlijk en begrijp ik volkomen. Maar dat hij dan naar de politie wilt gaan om dit, dan denk ik van ben jij nou heel mijn leven al een beste vriend van mij?

Het is zoiezo niet verstandig om geld te lenen van iemand vooral niet als het om een erg groot bedrag gaat. Uiteindelijk heb ik het toch nog allemaal kunnen regelen en hem het hele volle bedrag betaald die dag.

Maar denkna bij wat je wilt gaan doen, je kan er nml iemand persoonlijk mee in de problemen werken. Probeer dus met veel vragen erna het geld terug te vragen.
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 09:45   #15
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Het is helemaal niet dat ik nu het geld perse nodig ben maar ik ben haar gedrag spuugzat. Het kan toch niet zo zijn dat je dat gedrag maar kan vertonen zonder bestraffing.. nou die bestraffing is er.. (inmiddels al 3 dagen geleden geld beloofd en heb nog niets)
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 09:53   #16
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Het is helemaal niet dat ik nu het geld perse nodig ben maar ik ben haar gedrag spuugzat. Het kan toch niet zo zijn dat je dat gedrag maar kan vertonen zonder bestraffing.. nou die bestraffing is er.. (inmiddels al 3 dagen geleden geld beloofd en heb nog niets)
ik zeg ook niet dat je haar neit moet bestraffen. maar niet zo wreed iig.

probeer op een ander oplossing te komen.
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 10:26   #17
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RandyJC
ik zeg ook niet dat je haar neit moet bestraffen. maar niet zo wreed iig.

probeer op een ander oplossing te komen.
Hoezo wreed? Ze heeft mijn geld en ik wil het terug.. is eigenlijk niet eens een bestraffing..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 10:42   #18
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zolang je maar niet naar je moeder luisterd kampie
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 10:44   #19
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Hoezo wreed? Ze heeft mijn geld en ik wil het terug.. is eigenlijk niet eens een bestraffing..
Waarschijnlijk doelt hij meer op het feit dat je dreigt met de inboedel
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 10:58   #20
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Waarschijnlijk doelt hij meer op het feit dat je dreigt met de inboedel
Ik denk dat dit inderdaad wel een aandeel speelt, omdat op deze manier het een beetje zo overkomt van "doe je het niet, dan doe ik hetzelf" waarbij zij misschien het idee heeft van "goh, doe ik het niet kan ik misschien wel eens bij een leeg huis aankomen".
Maar ik vind het wel terecht dat je je geld zo spoedig mogelijk terug wilt, jij moet toch zelf ook rondkomen lijkt mij?!?!

De boeman ben jij zowieso niet, jij hoort het van twee kanten en jij maakt je eigelijk conclusie's hieruit, en dat je ex kwaad wordt over het feit dat jij na de relatie nog een maal sex hebt gehad met haar, is toch ook haar schuld want ze werkt er zelf aan mee.
Maar aangezien jij niet wist dat ze een relatie had met die jongen kun je er ook vrij weinig aan doen denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 11:34   #21
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik zie nergens staan dat hij sex met haar heeft gehad hoor
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 14:38   #22
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

dr zijn van die dagen dat je er echt hélémaal geen zin meer in hebt...
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 17:28   #23
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ik zie nergens staan dat hij sex met haar heeft gehad hoor
Heb ik ook niet hoor..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 17:55   #24
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Logisch dat je je geld terug wilt, maar als je zo'n heel verhaal op het forum zet kan ik me voorstellen dat je je niet geliefd maakt. Dat kan toch gewoon persoonlijk lijkt me? Als ik dat verhaal lees wat je op jullie forum hebt gepost dan komt het heel erg jaloers en stokerig over en dan zou ik ook de geldkwestie - als ik haar of hem was - snel verkeerd opvatten en in de verdediging schieten.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 22:23   #25
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
Logisch dat je je geld terug wilt, maar als je zo'n heel verhaal op het forum zet kan ik me voorstellen dat je je niet geliefd maakt. Dat kan toch gewoon persoonlijk lijkt me? Als ik dat verhaal lees wat je op jullie forum hebt gepost dan komt het heel erg jaloers en stokerig over en dan zou ik ook de geldkwestie - als ik haar of hem was - snel verkeerd opvatten en in de verdediging schieten.
Ik heb het persoonlijk geprobeerd.. ze negeren mij beide.. ook negeerden ze wat ik graag wou dat ze tegen elkaar zouden zeggen.. daarom heb ik het openbaar geprobeerd, ook om haar kijk op de zaak naar voren te brengen.. dat negeert ze ook gewoon.. als ik echt jaloers zou zijn had ik wel andere dingen geroepen.. dingen die ze mij beide in vertrouwen hebben gemeld en wat niets met hun te maken heeft, alleen hun relatie wel tot een einde brengt... dat soort dingen ga ik echt niet roepen.. maar die dingen die gezegt zijn hebben ze mij verteld ten koste van de ander.. ik wil gewoon dat ze dat van mekaar weten.. het waren tenslotte vrienden van mij en ik wil dat ze eerlijk zijn..

Omdat ze plotseling boos werd om niets (haar borderline dus) was ik het beu.. mij voor alles wat slecht is uitmaken zonder reden.. nou prima.. dan wil ik asap mijn geld terug.. niet op haar manier, maar op de mijne..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 22:37   #26
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik snap gewoon niet zo goed wat al die dingen er mee te maken hebben dat jij je geld terug wilt..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2006, 22:42   #27
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
Ik snap gewoon niet zo goed wat al die dingen er mee te maken hebben dat jij je geld terug wilt..
De nadruk wordt er heel erg op gelegt dat ik mijn geld wil.. ik wou in eerste instantie dat ze gewoon eerlijk zouden zijn.. maar nu ze dat niet doen en ze vervolgens om niets boos wordt wil ik gewoon asap mijn geld terug..

Je moet het zien als een aan een schakeling van dingen die er uiteindelijk toe leiden dat is asap mijn geld wil..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2006, 01:15   #28
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind het eerlijk gezegd maar een wazig verhaal.

Je vindt dat ze eerlijk tegen elkaar moeten zijn? Lekker boeiend lijkt mij, waar maak je je druk over? Zoiets op een persoonlijk forum plaatsen komt op mij over als het geklaag van een jaloerse ex. Ik kan je frustraties hierover wel begrijpen overigens, maar kun je er niet beter proberen boven te staan?

Vervolgens wordt ze om niets boos op je. Dit heeft te maken met haar borderline. Vervelend, maar kon je niet meer begrip opbrengen voor haar situatie?

En dus wil je je asap je geld terug? Anders niet?
Komen nog vervelende dreigementen bij ook. Als je haar huis leeghaalt ben je zelf nog strafbaar ook. Maar ik geloof niet dat je dat zult doen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2006, 04:04   #29
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Ik vind het eerlijk gezegd maar een wazig verhaal.

Je vindt dat ze eerlijk tegen elkaar moeten zijn? Lekker boeiend lijkt mij, waar maak je je druk over?
Op het moment van starten kon ik nog goed met beide opschieten dus wou ik dat beide eerlijk tegen mekaar zouden zijn.. lijkt me logisch.. eerlijkheid hoort bij een relatie.. en als zij de relatie voort willen zetten moeten ze eerlijk tegen mekaar zijn..
Citaat:
Zoiets op een persoonlijk forum plaatsen komt op mij over als het geklaag van een jaloerse ex. Ik kan je frustraties hierover wel begrijpen overigens, maar kun je er niet beter proberen boven te staan?
zoals al eerder gemeld had ik maar een licht moment van jaloezie.. als ik echt zwaar jaloers zou zijn geweest had ik wel andere dingen gemeld.. dat ik het op een forum zet waar al onze vrienden op kijken wou ik juist gebruiken om een ieder een gelijke kijk op de zaak te geven.. aangezien ze allemaal blind voor hun kiezen omdat het zo geweldig is dat zij binnen een week weer een relatie heeft.. notabene met een vriend van mij die op een bepaalde manier over haar denkt (dacht)
Citaat:
Vervolgens wordt ze om niets boos op je. Dit heeft te maken met haar borderline. Vervelend, maar kon je niet meer begrip opbrengen voor haar situatie?
Ik heb 1,5 jaar begrip gehad voor haar situatie.. maar momenteel kan ik niets goeds doen.. alles wordt als verkeerd opgemerkt.. een vriendelijke groet wordt bij haar al gezien als dat ik haar terug wil.. en dus ben ik een jaloerse lul..
Citaat:
En dus wil je je asap je geld terug? Anders niet?
Komen nog vervelende dreigementen bij ook. Als je haar huis leeghaalt ben je zelf nog strafbaar ook. Maar ik geloof niet dat je dat zult doen.
Nee.. iedereen die mij een beetje kent weet dat ik die rommel niet verkopen ga.. maar ik wil er graag een beetje druk achter hebben.. logisch lijkt mij..

Ik moet alles maar accepteren van hun. Maar niemand heeft begrip voor mijn situatie. Ik ben jaloers als ik de waarheid wil horen. Ik ben een lul als ik mijn geld wil hebben, terwijl ik daar recht op heb. Wees toch eens reëel!
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2006, 20:55   #30
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat je je geld terug wil vind ik normaal... Maar het hangt ervan af dat jij het echt nodig hebt. En kan zij dat wel betalen. Als ze dat kan vind ik het onterecht dat ze zo tekeer gaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2006, 02:02   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zou nooit op een forum van een vriendengroep zoiets neerzetten.. Mocht zoiets ooit voorkomen, dan zou ik ze lekken in hun eigen vet laten gaarkoken.
Dit komt op mij gewoon over als stoken in een relatie.

Het geheel komt op mij gewoon een beetje kinderachtig over. Van hun kant, maar ook van jouw kant. Als dat wief op deze manier op jou meent te moeten reageren, is ze je aandacht dan uberhaupt waard?

En dat je je geld zo snel als mogelijk terug wilt snap ik verder best.. je moet imho alleen de juiste weg zien te vinden en dat lijkt me deze niet te zijn.
Maar verder weet ik dus niet meer dan wat jij hier gekalkt hebt en zul je toch moeten handelen zoals jou het beste lijkt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2006, 20:46   #32
Mieketjeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het verhaal zo vertelt lijkt het erop dat je volledig in je recht bent (ben je volgens mij dus ook), maar hoe ga je dat in godsnaam bewijzen? als je haar inboedel verkoopt kan het nog zijn dat jij extra boete en geld aan haar moet geven, en dat is wel het laatste wat je wilt, denk ik...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2006, 10:47   #33
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je iets leent heb je het genomen om terug te geven. Ik vind het dus terecht dat je je geld terug wil en helemaal nu het je relatie over is. Je zet er alleen wel druk achter. Jullie raken allebij wel erg opgewonden over iets dat ontzettend onbelangrijk is. Ze heeft dat geld geleent omdat ze geld nodig had. het kan natuurlijk heel goed zijn dat ze op het moment nogsteeds in geldnood zit. Ze heeft het geld gewoon niet. Als jij het niet nodig hebt. Zou ik het als gegeven zien. Anders kun je elke maand een beetje terug vragen. Bijv 50 per maand is al een veel mindere klap dan 400. Welk bedrag het wordt moeten jullie samen bespreken ga een keer met haar rond de tafel zitten om dat goed af te spreken en leg je standpunt uit.

Die uitspraken over elkaar daar zou ik niet teveel over nadenken. het is hun relatie. Als je dat probeert te beeindigen met deze argumenten komt dat misschien toch uit jaloesie. Ik denk overigens dat ze die uitspraken over elkaar deden. Zodat jij niet in de gaten zou hebben dat ze wat voor elkaar voelden.
Liefde is gewoon moeilijk.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.