Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 April 2005, 17:11   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard Poëtische dingen.

Vandaag in de les Nederlands vlak voor het belsignaal nog vlug iets neergekrabbeld. Volgens de leraar beantwoorden de meeste mensen volgende vraag met heel eenvoudige, alledaagse dingen waarvan ze genieten. Kleine, poëtische momenten dus, zoals 's zomers achteraan op de fiets door de velden rijden toen je vier was of het ontwaken met het kwetteren van de vogels.
Dus nu de vraag:

Wat is voor jou een van de mooiste momenten die je tot nog toe in je leven hebt meegemaakt?
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 19:35   #2
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Poëtische dingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Vandaag in de les Nederlands vlak voor het belsignaal nog vlug iets neergekrabbeld. Volgens de leraar beantwoorden de meeste mensen volgende vraag met heel eenvoudige, alledaagse dingen waarvan ze genieten. Kleine, poëtische momenten dus, zoals 's zomers achteraan op de fiets door de velden rijden toen je vier was of het ontwaken met het kwetteren van de vogels.
Dus nu de vraag:

Wat is voor jou een van de mooiste momenten die je tot nog toe in je leven hebt meegemaakt?
dat van die envoudige alledaagse dingen dat klopt wel! smorgensvroeg als de zon lekker schijnt en je kan de zomer/lente echt ruiken, dat vind ik echt geweldig,is me dag ineens goed! of als het zo savonds in de zomer heel lang licht en warm is, kan ik ook echt van genieten!

maar wat een van m'n mooiste momenten is kan ik echt niet zeggen opt moment. ik zal er eens over nadenken
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.