Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 January 2008, 14:34   #1
alyssake
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vriendje en aandacht

Hey iedereen

Ik heb nu drie maandjes een vriend, en het voelt echt super aan. Het is de eerste relatie in lange tijd die zo goed loopt eigenlijk.
We zijn beide twee jaar vrijgezel geweest omdat we relaties beu waren, en eigenlijk nu pas iemand gevonden hadden die de moeite was om voor te gaan. Hij wou ook geen relatie, tot hij mij dan leerde kennen.

Toch zit ik soms met een onzeker gevoel. Hij werkt namelijk in een discotheek( wel niet als barman of garçon gelukkig) en er zijn dus best vaak meisjes die naar hem toekomen, zijn aandacht zoeken. Hij vertelt wel altijd zelf, zonder dat ik daar achter moet vragen als er iemand naar hem is toegekomen en wat zijn reactie erop was ( dat hij haar lopen stuurde). Daarom dat ik hem ook wel vertrouw, anders kom je dat niet zelf tegen je meisje zeggen als je iets mis zou willen doen.
Maar toch betrap ik mezelf erop dat ik soms denk: zoveel mooie meisjes daar en tussen zijn collega's, misschien loopt dat ooit mis.
Ik wil zo niet denken, maar heel soms komt er zoiets naar boven als hij bijvoorbeeld een feestje heeft met collega's, of niet terugsmst ofzow. Ook droom ik soms dat hij me bedriegt.
En het is niet dat ik hem niet vertrouw, ik denk eerder gewoon de onzekerheid over mezelf.
Herkent iemand zich hierin, of weet iemand misschien of ik er wat op kan vinden?

xXx
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2008, 14:43   #2
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

nou dit is best wel een moeilijk onderwerp maar als je heb vertrouwd dan moet je er gewoon niet aan denken en waarscheinlijk asl hij niet trug smst is dat omdat hij het druk heeft ofzo en als het echt zo aan is tussen jullie en hij echt om je geeft dan zou hij niet vreemdgaan maar ja je zegt wel dat je hem vertrouwd maar wat je nu hier schriijft lijkt het alsof je er nog niet zeker van ben mischien moet je hem nog meer gana vertrouwen veel succes
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2008, 20:05   #3
Bly
Lid
 
Geregistreerd op: 25 January 2008
Locatie: maassluis
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Bly
Standaard

In een relatie moet je elkaar toch ook kunnen vertrouwen, vind ik dan, ik weet niet hoe jij erover denkt. Probeer er niet aan te denken en elke keer als je zo´n gedachte krijgt, denk aan van jullie leuke momenten samen en houdt aan de gedachte vast dat hij alleen van jou houdt en niet van iemand anders.. en dat je hem vertrouwd! En als je dat niet kunt, misschien kun je het met je vriend erover hebben? vraag bijvoorbeeld of hij weleens leuke meisjes tegenkomt op het werk waarvan hij denkt van: die ziet er leuk uit ofzo. Misschien kan hij meer vertrouwen in jou praten
Ik hoop dat je er wat aan heb.
Bly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2008, 13:51   #4
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

Ik had ook soms dat gevoel. Mijn vriend waarmee het net gedaan is, is ook erg gewild dooor andere meisjes. Soms verteld hij dan over een meisje die aandacht probeerde te krijgen en dat hij haar dan maar straal negeerde of gewoon zei dat hij daar geen zin in had. Dat vond ik dan natuurlijk super leuk en ook goed dat hij dat gewoon vertelde, maar dan kwamen er wel eens gedachten op van stel dat hij een mooier meisje tegen komt ofzo ...

En toch vertrouwde ik hem hoor maar ergens was ik wel jalours.

Volgens mij is dat wel normaal en ook wel een beetje goed.
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.