Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 March 2002, 21:23   #1
anna.com
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Ouders.....!!!!

Sjonge jonge... Eerst zitte ze te zeike dat ik aan me huiswerk moet, heb ik dat gedaan... zegge ze dat ik niet goed geleerd heb; wordt me telefoon afgepakt! GRRRR! En dan zegge ze nog dat als ik nog zo'n grote mond geef ik een maand niet meer mag internetten....(ik hou me mond dus maar) GRRRRRRR!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2002, 23:24   #2
loevioem
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ochja, ouders

nu zeggen we allemaal dat we later anders gaan worden, maar als puntje bij paaltje komt gaan we identiek hetzelfde reageren later!

niets van aantrekken, doe gewoon je eigen zin!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2002, 14:56   #3
marijke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ouders.....!!!!

Citaat:
Originally posted by anna.com
Sjonge jonge... Eerst zitte ze te zeike dat ik aan me huiswerk moet, heb ik dat gedaan... zegge ze dat ik niet goed geleerd heb; wordt me telefoon afgepakt! GRRRR! En dan zegge ze nog dat als ik nog zo'n grote mond geef ik een maand niet meer mag internetten....(ik hou me mond dus maar) GRRRRRRR!!!!!!
ja ouder zijn vervelend maar eigelijk kan je niet zonder alhoewel je dat wel zou willen het kan nou een maal niet
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2002, 17:28   #4
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ouders.....!!!!

Citaat:
Originally posted by anna.com
Sjonge jonge... Eerst zitte ze te zeike dat ik aan me huiswerk moet, heb ik dat gedaan... zegge ze dat ik niet goed geleerd heb; wordt me telefoon afgepakt! GRRRR! En dan zegge ze nog dat als ik nog zo'n grote mond geef ik een maand niet meer mag internetten....(ik hou me mond dus maar) GRRRRRRR!!!!!!
gelukkig heb ik niet van die onrechtvaardige ouders...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2002, 20:21   #5
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hihihi, ik ken het

mijn moeder zit nu te zaniken dat ik aan mn huiswerk moet beginnen, maar ik hoor het zogenaamd niet want ik zit met die oordoppies in mn oren jaja, sneaky

maar wees blij dat je ouders hebt die om je geven
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2002, 06:11   #6
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb vet chille ouders: lucky me
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2002, 22:23   #7
liesbet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In dat huiswerk maken en dat ik niet voldoende studeer trekken ze er niet veel van aan. Maar soms dat gezaaaaaag!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2002, 00:25   #8
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Owww jeeeeee... We gaan beginne hoor OUDERSSSSSS AAAAARGGGGGGG!!!!!!!! verschrikkelijk. De mijne ik kan er gewoon NIET tegen. Ik ben zwaar depri geweeest, elke nacht huilen en ben ik eindelijk weer normaal (niet dankzij hen, want het enige dat ze me vertellen is wat een vervelend kind ik ben)

Ben ik happy, met me nieuwe vriend, mag ik em nauwelijks zien (het is al 2 jaar me beste vriend geweest) maar hijs ouder enzo ook geestelijk (WTF??????!!!!!! hijs twee jaar ouder, en ik ben geestelijk ook al ver) ik heb concert kaartjes, mag ik er eerst wel heen, en nou zeggen ze, goh we willen wel dat er nog iemand mee gaat! (WIE DAN de kaartjes zijn nou al uitverkocht)
Jah ik weet precies hoe je je voeld,
en natuurlijk ik heb een tip voor je.
RAAR wellliswaar maar goed, als ik boos ben, zet dan hele harde metal/rock stuff aan en ga lopen, da's ook nog goed voor je conditie. Nee als ik echt pissed ben loop ik me de tering, maar anders gaan ze weer zeiken dat ik een grote mond heb en mag ik gelijk helemaal nix meer.


Ik weet ut ut klinkt maaaaar, probeer het en laat me ff weten of het gewerkt heeft. (dan word het contact tussen ouders beter dan als je ze verrot gaat schelden, omdat je dan al helemaal niets meer mag)

Suc6!!!!!
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.