Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 September 2004, 22:19   #1
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Arrow 2 wat lastige problemen

Hey mensen 2 vrienden van me hebben een probleem wat ik op afstand niet 1 2 3 kan oplossen, misschien kunnen jullie me helpen.

okey 1:
Windows deed vaag, alles netjes afgesloten en starte daarna helemaal niet meer op, ging rebooten bij het opstart scherm van xp.... dat balkje wat beweegt in het midden van je scherm, snappie!
Enig id wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben?
Okey maar blijft nog steeds bij probleem 1:
Nieuw geinstallerd dus maar nu is een partitie niet meer leesbaar, kan niet worden geopend, zegt dat ie geformateerd moet worden. De data staat er nog wel op want er is te zien heoveel schijfruimte gebruikt word van die schijf. Tis 1 HDD met 2 partities NTFS.... ik zat te denken misschien dat de beveiliging iets ermee heeft gedaan ofzo dat je er niet meer opkan. (of de TOC weg, maar dan kan je toch niet meer zienhoeveel schijfruimte er vrij is, of is dat niet daaraan gekoppeld?)..... hoe kan ik dit nou weer fixen, zei al tegen hem data recovery programma gebruiken, maar heb daar totaal geen ervaring mee! jullie any tips?

okey probleem 2:
De computer was ook vaag aan het doen en zat te zijken over een worm die in de computer zat. Ik zei dus, update je virus scanner, installer adaware en update die en voer de scans helemaal uit zonder internet te gebruiken. dat dus gedaan.... meestal word de eerste keer dan om een reboot gevraagd ivm met harde spyware die erop staat (gevonden... 800+items gruwelijk veel), dus rebooten die... zover alles goed.
Wil je dus inloggen onder een account, krijg je windows inlog geluidje en dan logt ie weer uit (bij alle accounts, winxp).
Heb haar niet over safemode verteld want tis echt een computern00b en van afstand kan ik daar ook niet veel fixen!
weten jullie wat hier het probleem is en of dit op te lossen is!?

okey alvast bedankt.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2004, 23:49   #2
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

probleem 1: Windows instaleren op andere partitie -> data redden -> volledig nieuwe install.

probleem 2: begrijp ik niet of ik weet geen oplossing..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 13:35   #3
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

dus niet iemand heeft echt een duidleijke oplossing of oorzaak hiervoor begrijp ik wat zijn jullie nou voor nurds
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.