Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 October 2003, 18:49   #1
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wat vinden jullie ervan?

Kep een vriendin (type blond, blauwe ogen, kan alle jongens krijgen én dat weet ze) ze heeft nu een superlief vriendjuh. Ze hebben al 3 weekjes met elkaar. Hij is dol op haar en zij (hoop ik voor hem) ook op hem.

Maar, in de zomervakantie heeft ze een vakantievriendje gehad. Hij was de eerste met wie ze zoende en dat maakt het al speciaal. Daarbij komt ook nog dat ie superlief was/is en knap. De meeste vriendinnen van haar vonden hem knapper dan haar vriendje, ik ook. Ze kon voor dat ze een vriendje had niet stoppen met over hem te praten. Ze spreekt hem nu heel weinig.

Maar nou is het zo dat ze volgend jaar terug gaat naar de vakantieplek van vorig jaar.............en hij zal daar ook zijn. Nu is ze in de zevende hemel omdat ze weet dat ze hem terug zal zien. Maar dat vind ik niet helemaal eerlijk tegenover haar vriendje. Ze is egt super happy nu, maar niet omdat ze zo'n lief vriendje heeft. Ze heeft zelf ook toegegeven dat ze haar vakantieliefde leuker vindt dan haar vriendje. Wat vinden jullie daarvan? Ben ik gewoon té gevoelig?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2003, 18:51   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het kan niet, maar als ik jou was zou ik me er niet mee bemoeien. jij wilt immers niet een vriendin kwijt toch? Dus hou je erbuiten of praat er met haar over , dat jij het eigenlijk niet vind kunnen. Ga het niet zelf vertellen aan 1 van dei jongens
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2003, 18:51   #3
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze is 13 ofzo,tegen die tijd is hij haar toch vergeten,en zij hem ook.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2003, 18:55   #4
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik bemoei me er ook niet mee hor. Ik wil alleen weten of ik nou terecht of onterecht vind dat het (einguhlijk) niet kan.
En ik ben nie van plan het aan hun te vertellen dat moet ze zelf maar oplossen (vakantieliefde weet trouwens dat ze een vriendje heeft) En ik denk niet dat ze hem zo snel vergeet en hij haar ook niet. Ze hebben nog wel ocntact, niet heel veel, maar elke keer nadat ze elkaar hebben gesproken is ze helemaal in de zevende hemel
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2003, 18:55   #5
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Het kan niet, maar als ik jou was zou ik me er niet mee bemoeien. jij wilt immers niet een vriendin kwijt toch? Dus hou je erbuiten of praat er met haar over , dat jij het eigenlijk niet vind kunnen. Ga het niet zelf vertellen aan 1 van dei jongens
ze weet wat ik ervan vind
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 18:19   #6
Floris17
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahhahah je vriendin is een playster!!! Maar over een jaar is ze toch beide jongens vergeten!! Nie echt een probleem lijkt me!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 15:05   #7
webgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

watn slet jong!! whahahaaaaaa dies goed bezig!! wie gaat nu vreemd ze kan beter eerst helemaal geen verkering nemen en dan later als ze der echt aan toe is en zeker weet dat ze voor die jongen kan gaan dan kan ze pas verkering nemen want dit kan zo ook niet als ze nou eens denkt aan der huidige vriendje noooooouuuuuuuu dat vink echt zielug dusseeee kzou der adviseren omt uit te maken!

kussas webbie

Laatst aangepast door webgirl : 9 October 2003 om 15:08
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 10:28   #8
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze is geen playster hor, ze zal ut denk ik ook nooit worden. Omdat ze het te graag niet wilt zijn. Maar ze heeft er wel de kwaliteiten voor moet ik eerlijk bekennen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.