Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 August 2004, 13:06   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Cool PSV - Rode Ster Belgrado

Morgenavond staat alweer de eerste belangrijke Europese wedstrijd van een Nederlandse club op het programma, PSV mag tegen de Servische kampioen Rode Ster proberen het hoofdtoernooi van de CL te halen.

Dat verdient wel een eigen topic
Hopelijk gaan we met twee Nederlandse clubs de CL in! Ik vrees echter dat het nog bijzonder moeilijk gaat worden. Morgen wacht in Belgrado een hel met 50000 mensen, het team is nog in opbouw en geloof ik ook nog niet helemaal compleet (?). Cocu lijkt in ieder geval op tijd fit, las ik. Rode Ster lijkt me daarnaast ook geen verkeerde ploeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 13:32   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zet trouwens ernstige vraagtekens bij de 'plotselinge' fitheid van Cocu. Volgens mij gaan ze hem zo vroeg in het seizoen zeer onverantwoord al opstellen, puur en alleen vanwege het belang van de wedstrijd..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 16:11   #3
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zet trouwens ernstige vraagtekens bij de 'plotselinge' fitheid van Cocu. Volgens mij gaan ze hem zo vroeg in het seizoen zeer onverantwoord al opstellen, puur en alleen vanwege het belang van de wedstrijd..
Ik ga er toch vanuit dat ze dat niet zouden doen als het daadwerkelijk zeer onverantwoord zou zijn.
Cocu zal een heel belangrijke speler voor dit PSV kunnen en moeten zijn, lijkt me nogal dom om hem dan op te stellen als er een groot risico bestaat dat hij uit zou vallen & langer uit de roulatie zou zijn.
Is puur gissen wat je doet neem ik aan? Zo plotseling is de fitheid ook weer niet, er is/wordt gewoon hard naartoe gewerkt, lijkt me logisch.

Over de wedstrijd: Ik weet het niet.
Het is duidelijk dat het team nog niet klaar/ingespeeld is...
Ben sowieso nog niet echt overtuigd van de kwaliteiten van sommigen...
Ik ben benieuwd. Eigenlijk overbodig te zeggen dat ik natuurlijk hoop dat ze het redden .
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 17:01   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Neen, het is niet puur gissen De berichten die mij de voorbije weken bereikten waren dat hij Rode Ster zeker niet zou halen, en vandaag of gisteren las ik in de krant dat hij plotseling een stuk verder zou zijn.

Zoiets is in het verleden wel vaker voorgekomen; en ik snap dat de wedstrijd voor psv zeer belangrijk is. Als het dus even zou kunnen dan moet Cocu spelen. Dat is in het verleden wel vaker gebeurt. Beste voorbeeld is natuurlijk Ronaldo tijdens het WK van '98. Verder heb ik na Robben natuurlijk niet zo gek veel vertrouwen meer in de medische staf van PSV
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 17:05   #5
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Neen, het is niet puur gissen De berichten die mij de voorbije weken bereikten waren dat hij Rode Ster zeker niet zou halen, en vandaag of gisteren las ik in de krant dat hij plotseling een stuk verder zou zijn.

Zoiets is in het verleden wel vaker voorgekomen; en ik snap dat de wedstrijd voor psv zeer belangrijk is. Als het dus even zou kunnen dan moet Cocu spelen. Dat is in het verleden wel vaker gebeurt. Beste voorbeeld is natuurlijk Ronaldo tijdens het WK van '98. Verder heb ik na Robben natuurlijk niet zo gek veel vertrouwen meer in de medische staf van PSV
Robben was idd een grote fout. Betekent niet dat ze zo'n fout weer zullen maken, integendeel, zou je denken. Laten we hopen van niet.

Betreft Cocu: De berichten die mij bereikten waren anders niet dat hij het zeker niet zou halen hoor, het was constant onzeker.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 18:16   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ze in Belgrado verliezen en in Eindhoven winnen. Maar als ik geld zou moeten inzetten op wie erdoor gaat. Zet ik mn geld op RS, omdat ik niet veel vertrouwen heb in PSV op dit moment.
Maar zou geweldig zijn als ze doorgaan natuurlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 18:45   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Robben was idd een grote fout. Betekent niet dat ze zo'n fout weer zullen maken, integendeel, zou je denken. Laten we hopen van niet.

Betreft Cocu: De berichten die mij bereikten waren anders niet dat hij het zeker niet zou halen hoor, het was constant onzeker.
Feit blijft dat hij plotseling ineens een grote stap voorwaarts gemaakt heeft waar ik persoonlijk mijn vraagtekens bij zet. De belangen zijn per slot van rekening zeer groot
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2004, 22:44   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik heb er zeer weinig vertrouwen in...

Twee van de meest opvallende spelers uit de voorbereiding zitten niet bij de selectie (Takak en Vonlanthen). Aanvallend is het absoluut nog niet goed genoeg.. Hopelijk weet PSV de nul te houden, dat zou al geweldig zijn... Dan hebben ze toch nog weer twee (?) weken voor de thuiswedstrijd...

Maar Rode Ster heeft gewoon een goed elftal, is al enkele weken met de competitie bezig, zijn al redelijk lang bij elkaar, zeer fanatiek thuispubliek.. Wordt dus nog een hels karwei voor PSV.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 16:55   #9
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vermoedelijke opstelling PSV:
Zoetebier, Feher, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, De Jong, Park, Vennegoor of Hesselink en Beasley.

Ooijer (naar mijn mening: helaas) de pineut. Hiddink wil niet met zowel Cocu, Bouma als Ooijer spelen aangezien ze alledrie niet helemaal fit zouden zijn...

+
Vermoedelijke opstelling Rode Ster, voor zover dat de meesten hier iets zegt:
Disljenkovic, Djordjevic, Bisevac, Miladinovic, Dudic, Lukovic, Basta, Jankovic, Stancic, Pantelic en Žigic

Laatst aangepast door bruggi : 11 August 2004 om 17:01
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 17:45   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waar hebie die vandaan Anke? Op Teletekst stond een andere, met o.a. de Braziliaan de in goal
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 20:29   #11
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waar hebie die vandaan Anke? Op Teletekst stond een andere, met o.a. de Braziliaan de in goal
Nou idd, en met Bogelund dus.
Hij kwam van PSV Netwerk, normaal wel betrouwbaar...

En ik baal ongelooflijk dat PSV zich zo te kijk laat zetten bij 2 dode spelmomenten . Het begon zo lekker.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 20:33   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Phuu.. inderdaad.. heb helaas het eerste half uur gemist, maar het laatste kwartier was drama zag... Zat totaal geen lijn in het spel... ik had het idee dat iedereen maar wat deed en dat Bommel enorm z'n best deed om de lijn er in te houden, maar dat dat niet zo lukte.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 21:33   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

3-2 geworden dus. Toch ben ik er niet van overtuigt dat PSV over 2 weken de 0 gaat houden; in standaartsituaties is de organisatie namelijk dramatisch. 2x scoren is dus een pré, maar ik denk dat het wel gaat lukken. Gomez maakte een buitengewoon onzekere indruk. In zo'n belangrijk duel moet je beginnen met een zekerheidje, Zoetebier dus. Die 2-1 was weliswaar niet direct een gevolg van slecht keeperswerk; maar was met een keeper die makkelijker communiceert met zijn defensie waarschijnlijk níet gevallen.

Rode Ster was echter niet dusdanig sterk dat ik verwacht dat dit voor PSV een onoverkomelijke hindernis gaat zijn..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 21:39   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond PSV zelfs de betere van het spel hebben. Triest publiek daar....
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 21:45   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Goals vallen ongelooflijk knullig... Maar ik vind niet echt dat Gomes er schuldig aan is. Die muur stond op zich goed, maar het mag natuurlijk nooit zo zijn dat een bal dwars door de muur gaat, want dan heeft die muur ook geen nut meer...

Die derde goal was al helemaal drama, ongeloofelijk hoe vrij die kerel stond.. Park kwam er achteraan gehobbeld, maar zoals van Hanegem al zei: waar was Ooijer uberhaupt? Die hoort daar te staan, niet Park..
En ik vind het erg opvallend dat Rode Ster weer op identieke wijze kan scoren (en kansen krijgen) als tegen Young Boys.. Waarom zit Hiddink dan op de tribunes daar? Dan zou je toch verwachten dat zoiets niet zo vaak kan gebeuren.

Verder mist PSV toch wat stootkracht.. Vennegoor stond echt goed te spelen... Maar Beasly, Park en de Jong zijn allen geen spelers die echt schotkracht en koelbloedigheid hebben voor de goal... Beasly viel me absoluut niet tegen, Park zet zijn goede lijn van vorig jaar door en kan menigeen nog eens gaan verrassen.. Maar de Jong blijf ik toch een middelmatige speler vinden hoor.. Hopelijk komt op die positie nog een schotvaardige speler erbij, die om Vennegoor of Hesselink kan spelen.
Daarachter staat het met Cocu en van Bommel (hoelang nog?) erg goed...
Die stomme foutjes er uit, wat meer stootkracht voorin en het staat toch alleraardigst.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 22:00   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Ik vind organisatie voor de goal bij standaartsituaties toch zéker de verantwoordelijkheid voor een keeper, Tijs.. En wanneer deze, die toch het best zicht op een situatie heeft, slecht communiceert dan wordt het een lastig verhaal. Daarnaast vond ik hem voor die 1-1 al een paar keer zéér onzeker overkomen.

Het zal ongetwijfeld een getalenteerde doelman zijn, maar in dit soort belangrijke wedstrijden hoor je op zeker te spelen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 22:11   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mwa.. denk dat dat meer een taak is voor de trainer om vooraf de zaken op orde te stellen.. De keeper staat tegenwoordig toch midden in het gekrioel van spelers bij zo'n vrije trap, dan is coaching uberhaupt moeilijk.
Aan die vrije trap kon hij niets doen, daar ging iemand in de muur ernstig in de fout...
En bij die bal waarbij die kerel in het midden helemaal vrij stond.. is naar mijn mening ook niet echt aan hem te verwijten.. eerder aan Park, danwel Ooijer.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 22:17   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Mwa.. denk dat dat meer een taak is voor de trainer om vooraf de zaken op orde te stellen.. De keeper staat tegenwoordig toch midden in het gekrioel van spelers bij zo'n vrije trap, dan is coaching uberhaupt moeilijk.
Aan die vrije trap kon hij niets doen, daar ging iemand in de muur ernstig in de fout...
En bij die bal waarbij die kerel in het midden helemaal vrij stond.. is naar mijn mening ook niet echt aan hem te verwijten.. eerder aan Park, danwel Ooijer.
Elke vrije trap is anders, Tijs. Het is wel degelijk de taak van de keeper om organisatie neer te zetten. Verdedigers moeten enkel hun man in de gaten houden en hebben dat overzicht niet. Een trainer kan dat tijdens een wedstrijd natuurlijk helemáál niet. Als ik me niet vergis stond er bij die vrije trap trouwens ook niemand bij de 2e paal. Zelf stond hij uit zijn goal terwijl wanneer je dat als keeper doet en er komt een hoge bal rond de 5, dan moet je hem altijd hebben. Dit deed mij denken aan bange herinneringen aan Kalac die daar ook een handje aan had.
Verder duurde het neerzetten van die muur wel héél erg lang. Hij stond op het moment van schieten nog in de linkerhoek te organiseren, daar waar dat natuurlijk al lang goed had moeten staan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 22:29   #19
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hm ik ben het met Tyskie eens betreft die 2e goal: absoluut een grote fout van de muur. (Mietjes... staan blijven verdomme. ) Daar reken je als keeper natuurlijk niet op.

Ben het wel met Bart eens dat de organisatie achterin o.a. voorafgaande die vrije trap te wensen overliet en dat dat de keeper in zekere zin wel aan te rekenen is... Die communicatie loopt echt nog niet goed. Wat dat betreft zie ik ook graag Zoetebier onder de lat bij de return.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 22:34   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, die muur stond niet goed, maar erg rustig ging het er in het doel ook niet aan toe Op het moment dat het schot gelost werd rende hij naar het midden, om vervolgens in die hoek weer te laat te komen

Als je de beelden vanuit de rug van de schutter bekijkt zie je dat goed :S

Hoe dan ook, die volgende ronde moet te halen zijn nu
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 23:02   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Tering, wil je na werk snel naar huis om die wedstrijd te gaan kijken (laatste kwartiertje ofzo zou ik überhaupt hoogstens kunnen zien ), zijn er problemen met de deur die niet op slot wil, waardoor ik óók het Sportjournaal gemist heb en dus helemaal niets van de wedstrijd gezien heb. De TV in de kantine was namelijk ook te brak (geen kabelaansluiting ).
Op zich is 3-2 geen bar slechte uitgangspositie, al was 2-2 natuurlijk perfect geweest.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2004, 23:06   #22
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Tering, wil je na werk snel naar huis om die wedstrijd te gaan kijken (laatste kwartiertje ofzo zou ik überhaupt hoogstens kunnen zien ), zijn er problemen met de deur die niet op slot wil, waardoor ik óók het Sportjournaal gemist heb en dus helemaal niets van de wedstrijd gezien heb. De TV in de kantine was namelijk ook te brak (geen kabelaansluiting ).
Op zich is 3-2 geen bar slechte uitgangspositie, al was 2-2 natuurlijk perfect geweest.
Het was eerst 3-1 dus 2-2 heeft er helaas niet ingezeten...


Het kan nog beide kanten op in de return... maar heb er ook wel vertrouwen in dat PSV het redt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 01:19   #23
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nix met P$V-Rode Ster te maken, I know ... Maar toch met de Champions League ...

RSC Anderlecht - SL Benfica 3-0
1-0 Aruna Dindane
2-0 Aruna Dindane
3-0 Nenad Jestrovic (Pen)


Ginds 1-0 verloren door doelpunt van Zahovic ... Maar wat maakt het uit ...

Champions League ... Here we come !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 11:16   #24
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Nix met P$V-Rode Ster te maken, I know ... Maar toch met de Champions League ...
Ohjee is dat in Belgie ook al stoer...
Denk je dat je het aankunt PSV normaal te schrijven jochie ?


Iig, ik heb er wel vertrouwen in dat het vanavond gaat lukken voor PSV, ook zonder Cocu en evt. Bouma. Ik vertrek over een paar uurtjes naar Eindhoven en ik heb er zin in .
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 11:41   #25
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohjee is dat in Belgie ook al stoer...
Denk je dat je het aankunt PSV normaal te schrijven jochie ?
Ja en dan ook nog die grote letters. Stoere jongen!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 11:46   #26
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

mensen.... pak die hippe knul niet zo hard aan
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 13:03   #27
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohjee is dat in Belgie ook al stoer...
Denk je dat je het aankunt PSV normaal te schrijven jochie ?
Ik weiger P$V ook maar normaal te schrijven ... Vraag maar aan Van Bommel waarom wij P$V niet echt zo graag hebben ... En dan nog, ben Ajax fan ...

PS: Ik woon in Vlaanderen ...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 13:03   #28
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ja en dan ook nog die grote letters. Stoere jongen!
Kijk jij maar hoe je clubje weer naar 2de klasse zakt
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 14:28   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Kijk jij maar hoe je clubje weer naar 2de klasse zakt
Wat heeft dat er nou mee te maken joh Probeer minimaal te doen alsof je normaal bent
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 14:35   #30
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat heeft dat er nou mee te maken joh Probeer minimaal te doen alsof je normaal bent
Jij ziet er me in ieder geval het toonbeeld van een supporter uit joh ... Met je Wiljan rot op. Supporteren = je ploeg steunen, in goeie en in kwade dagen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 15:03   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Jij ziet er me in ieder geval het toonbeeld van een supporter uit joh ... Met je Wiljan rot op. Supporteren = je ploeg steunen, in goeie en in kwade dagen.
Mensen die de club echter kapot maken dienen zo snel mogelijk te vertrekken Daarnaast steun ik mijn club in alle tijden, aangezien ik iedere wedstrijd, thuis uit, europees of bekervoetbal en vele oefenwedstrijden allemaal bezoek, en spendeer ik daarnaast duizenden euro's en uren aan mijn club Daarnaast is dit de eerste trainer die van mij dient te vertrekken in mijn hele supporterscarrière, dus ga me nu in godsnaam niet vertellen hoe ik een goede supporter ben
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 16:34   #32
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar goed, vanavond dus PSV - Rode Ster
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 22:14   #33
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

5-0, zo'n nette overwinning had ik niet verwacht. Men zal Van Bommel trouwens wel enorm gaan missen in de CL.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 00:51   #34
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo, was dat even een mooi avondje.

Er hing echt al een superlekker sfeertje in de stad (Stratums Eind)... en dan de wedstrijd .
Toch wel echt boven verwachting... geen topvoetbal, maar niks te klagen natuurlijk. Die Joegoslavische kerels hebben echt geen moment de overhand gehad, of iets wat daarop lijkt.

En vBommel gaan we absoluut heel erg missen ja.........
Afscheid genomen van Kezman en Hofland in de rust trouwens, was wel even heel mooi, ook al was er jammer genoeg niet echt iets speciaals op touw gezet.

Kan iemand me vertellen of de rode kaart terecht was trouwens? Het leek mij van niet eigenlijk, kon het niet heel goed zien tussen de springende idioten (), maar hoor verschillende meningen erover.
Maarja, een beetje geluk mag ook wel een keer.


(Ohja Tom1985, we praten wel verder als je je stoere puberteit/tijd ontgroeid bent .)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 01:36   #35
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Hoewel ik geen PSV fan ben (forza Vites ) is het toch mooi meegenomen voor het Ned. voetbal.

Dus proficiat PSV-ers!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 08:31   #36
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985


knulletje toch


ik ben benieuwd wat ie over mij gaat zeggen
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:45   #37
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, de vraag is hoe hoog/laag we de prestaties van gisteren moeten inschatten. Aanvallend lijkt het ineens te lopen (daar waas juist dát het grote manco van de voorbereiding was). Achterin is het juist iets kwetsbaarder dan verwacht.

Ik hoorde iemand zeggen dat Feyenoord fris oogde, maar dat heb ik dus óók met PSV. Het lijkt erop dat het vertrek van enkele gezichtsbepalende spelers (Waterreus, Kezman, Rommedahl) PSV goed heeft gedaan, en ineens leeft Van Bommel helemaal op Jammer datie nu dan toch echt weg gaat. Eindelijk lijkt PSV kans te maken op een 2e ronde. Hoewel zoals gezegd het dus af te wachten is wat het allemaal waard is. Is PSV te vroeg in vorm? Daarnaast stelde Rode Ster wel heel erg teleur, zeker na de toch degelijke partij van 2 weken terug
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:51   #38
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond PSV 2 weken terug al de betere partij dan Rode ster. En nu de serviërs dan ook nog hun topspits missen en een verdediger terecht rood krijgt, worden ze natuurlijk overlopen. Voorafgaand de uitwedstrijd van PSV had ik er nauwelijks vertrouwen in dat ze het zouden halen.
Maar gelukkig is PSV gemakkelijk door , en nu 4 uurtjes wachten bij welke clubs PSV en Ajax worden geloot.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:52   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Ik vond PSV 2 weken terug al de betere partij dan Rode ster.
1e helft met name vorige week werd PSV overlopen, en mochten ze blij wezen met de ruststand die er toen stond
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:56   #40
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
1e helft met name vorige week werd PSV overlopen, en mochten ze blij wezen met de ruststand die er toen stond
dat vind jij.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:58   #41
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
dat vind jij.
Nou ehm, dat was gewoon zo
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 11:36   #42
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Afscheid genomen van Kezman en Hofland in de rust trouwens, was wel even heel mooi, ook al was er jammer genoeg niet echt iets speciaals op touw gezet.
Ik vind dat zoiets überhaupt niet goed in de rust kan. Een afscheid van dergelijke spelers zou je naar mijn idee gewoon vlak voor de aftrap moeten doen. Dan zit het stadion vol, is de sfeer ernaar en als je dan ook nog effe wat meer organiseert dan is zoiets een stuk mooier lijkt me
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 12:14   #43
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik vind dat zoiets überhaupt niet goed in de rust kan. Een afscheid van dergelijke spelers zou je naar mijn idee gewoon vlak voor de aftrap moeten doen. Dan zit het stadion vol, is de sfeer ernaar en als je dan ook nog effe wat meer organiseert dan is zoiets een stuk mooier lijkt me
De sfeer was wel heel goed hoor . Iedereen wist ook van te voren dat het in de rust zou zijn, dus niemand ging van zn plaats.
Er waren ook wel spandoeken enzo voor ze hoor, maar helaas niet echt iets spectaculairs dus.
Maar nu hadden ze ook alle tijd om de supporters te komen bedanken, wat natuurlijk niet kan zo vlak voor de aftrap. (Als je dat een kwartier van tevoren zou doen moeten er altijd nog wel veel mensen binnen druppelen eigenlijk.)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 13:03   #44
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Jij ziet er me in ieder geval het toonbeeld van een supporter uit joh ... Met je Wiljan rot op. Supporteren = je ploeg steunen, in goeie en in kwade dagen.

Hoor ik er met mijn ondertitel zeker ook niet bij?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 13:53   #45
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Kijk jij maar hoe je clubje weer naar 2de klasse zakt
2de klas? Dat kan niet eens in een jaar tijd . Of je moet het natuurlijk over mijn amateurclub hebben die dit jaar 3de klas speelt en gaat promoveren! Dan hoop ik met je mee!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 13:58   #46
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik herinnerde me na het lezen van het einde van het PSV artikel in de Volkskrant (waar dat aangehaald werd) weer dat Frank de Boer zondagavond bij Studio Voetbal de 5-0 al voorspeld had
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 23:29   #47
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nou ehm, dat was gewoon zo
Overlopen vind ik een groot woord... Maar realiseer wel dat dat zo'n beetje de eerste serieuze wedstrijd voor PSV was na een zeer matige voorbereiding, waarin telkens weer de bepalende spelers gemist werden... In combinatie met wat ongelukkige tegendoelpunten is het een en ander wel verklaard denk ik..

Gister hebben we naar mijn gevoel het nieuwe PSV op z'n top gezien.. Fel, aggressief, maar vooral een klasse-elftal...

Alleen vrees ik ook voor het vertrek van van Bommel... Hij is toch echt de duidelijke leider van het grut.. Zoiets kan Feher nooit opvullen. Cocu is natuurlijk ook een leider met al zijn ervaring, maar toch anders dan Bommel...
Van Bommel bepaalt duidelijk wanneer er gejaagd wordt. Hij neemt mannen als Park mee. Dat zou zeker een aderlating zijn... Maar als van Bommel blijft, en hij blijft zo spelen... dan ben ik een heel stuk positiever over die PSV dan een aantal weken terug.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 23:38   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, eerste echte wedstrijd of niet, dat heeft er weinig mee te maken toch? Ongelukkige tegengoals, maar het had toen allemaal nog veel erger kunnen uitpakken..

Hoe dan ook, deze poule biedt (wederom) perspectieven. Maargoed, vorig jaar bleken Depor en Monaco ineens heel aardig te kunnen ballen, met name Panathinaikos is niet te onderschatten. PSV kan goede zaken doen, aangezien Griekenland vlak boven Nederland staat op de Uefa-ranglijst!

Ajax wordt een lastig verhaal vrees ik. Juve is een maatje te groot, maar met name Bayern wordt heel lastig. Ik hoorde Koeman beweren dat hij Ajax even sterk acht, maar Bayern heeft zich heel degelijk versterkt, met Frings en Lucio. Hopen voor ajax dat bovengenoemde 2 clubs dan iets laten liggen tegen de Israëlisch, en zelf thuis weten te winnen van of Bayern of Juve..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2004, 13:28   #49
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ajax en PSV gaan allebei voor de UEFA cup
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2004, 14:11   #50
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Ajax en PSV gaan allebei voor de UEFA cup
Ik denk best dat ze mee kunnen doen voor de tweede plek in hun poule. Er is in zowel groep C als E één ploeg die er bovenuit steekt (Juventus en Arsenal), maar tegen de andere ploegen kunnen best wel resultaten geboekt worden..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.