Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 September 2007, 12:39   #1
A-noniem
Lid
 
Geregistreerd op: 13 February 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 10
Standaard Probleem met MSN Live

Hey,
Ik heb een probleem met mijn MSN.
Gister wilde ik inloggen op mijn MSN. Dat was toen nog MSN Messenger 7.5, maar toen ik op inloggen drukte, stond er of ik de nieuwste versie van MSN wilde downloaden. Eerst drukte ik op 'Nee' omdat ik mijn versie wel goed genoeg vond, maar toen wilde 'ie' niet inloggen!

Ik werd dus gedwongen de nieuwste MNS te dowloaden. Nou dan maar doen dacht ik. Dus ik heb het gedowload, en log ik in, staat er dat het niet mogelijk is om met iemand te praten, als ik met diegene een gesprek wil starten.

Weet iemand hoe dit komt, en wat ik eraan kan doen? Ik dan dus nu niet praten met mensen, als zei een gesprek met mij beginnen, of andersom. Er staat dan letterlijk:

''Het is niet mogelijk om een gesprek te starten met ... Probeer het later nog eens.''

Dit vind ik er vervelend, want nu komt het er dus op neer dat ik niet kan MSN'en

Als iemand weet wat ik kan doen, zeg het alsjeblieft!
A-noniem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2007, 20:46   #2
Dawkins
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het probleem wat jij beschrijft klinkt mij niet bekend in de oren. Maar kan het zijn dat je nog een msn 'plus' of 'discovery' had geïnstalleerd? Want dat kan wel eens voor problemen zorgen als je dan je MSN versie update omdat die addons gebruik maakten van die MSN. Als je één van die twee hebt zou ik die eens proberen te verwijderen en dan kijken of je het probleem dan nog hebt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2007, 22:43   #3
Henk-Maffiabaas
Banned
 
Geregistreerd op: 23 September 2007
Locatie: London
Berichten: 57
Standaard

Sadufs oplossing werkte bij mij ook. Niet dat je dat rotprogramma nodig hebt, ik gebruik liever ICQ.
Henk-Maffiabaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2007, 21:05   #4
gloomy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja ik heb dan weer een ander probleem waar msn verdorie zelf het antwoord niet op weet -.-"

Ik heb het probleem dat als ik een smiley wil opslaan of schermafbeelding wil veranderen ik een error krijg. ik citeer:

"ongeldig bestandstype. Kies een andere afbeelding"

tja.... ik heb alles geprobeerd.
Kheb msn compleet verwijdert ( inclusief de reg-edit) nog een keertje een zoek odpracht gegeven voor messenger, msn, en microsoft. Opzoek naar restanten. Alles ervan . Re-install nogsteeds het probleem -.-"


of het is dus spyware wat ik neit kan detecteren of er is iets serieus mis
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.