Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 August 2003, 23:57   #1
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard Tom Soetaers de volgende 4 jaar bij Ajax

Ajax is de belgische nationale ploeg aan het inkopen ofzo ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:04   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel jammer dat Ajax met zoveel buitenlanders speelt en niet Nederlands talent de kans geeft, zij het uit de eigen jeugd of van elders. Met een beetje geluk staan v/d Vaart en Sneijder erin, en sporadisch Stekelenburg en Heitinga. Maar dan heb je het ook wel gehad

Verder is Soetaers wel een goede voetballer. Jammer voor Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:05   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

:respect: :respect: :respect: EINDELIJK zijn we van die lamzak af. Ik begrijp niet hoeveel pillen en joints men bij ajax heeft gerookt voordat men deze waardeloze speler overnam, maar ik zou zo zeggen: grote strik eromheen en de ballen!

Even wat feitjes op een rijtje:
Tom Soetaers kwam in 2000 over van Anderlecht.
Is sindsdien jaarlijks nóg slechter gaan presteren.
Heeft een voorzet van een 3e klasse amateur.
Heeft het talent om corners aan de lopende band recht in de handen van de keeper te schieten.
Kan alleen een vrije trap binnenschieten als Zoetebier in de goal staat (maar neemt ze wel allemaal).
Komt met een beetje pech niet één keer zijn man voorbij.
Is wél snel.

Dat was het zowat. Oftewel, het kan bij ons alleen maar beter erop worden. Wat ik alleen niet snap is wat wij in GODSNAAM met Wamberto moeten aanvangen?! We hebben geloof ik inmiddels 40 spitsen, 4 middenvelders en 3 verdedigers. Geweldig beleid Roda, dat wordt wat! Sergio, Cristiano, Anastasiou, Sonko, Berglund en nu nog die prutstert erbij Achjaa..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:05   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Jammer voor Bart
Bij mij hangt de vlag uit Tuur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:06   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vechtlust heeft ie trouwens ook niet Wel zaniken op zijn medespelers
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:07   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehehe onze grote vrind Wambi.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:34   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel grappig deze "ruil"


wie is er eigelijk wel blij mee alleen de coaches???


denk dat wampie wel handig is voor zn ervaring,maar ja aan de andere kant neemt niemand wat van hem aan. iedereen denkt dat ie word uitgelachen als ie door wampie word aangekeken. die kerel heeft 24u p/d een braziliaanse samba smile op zn harses
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 00:43   #8
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Wel jammer dat Ajax met zoveel buitenlanders speelt en niet Nederlands talent de kans geeft, zij het uit de eigen jeugd of van elders. Met een beetje geluk staan v/d Vaart en Sneijder erin, en sporadisch Stekelenburg en Heitinga. Maar dan heb je het ook wel gehad



heitinga heeft altijd zijn kansen gekregen maar is iedere keer weer langdurig geblesseerd. jongens als snijder, vaart en de jong hebben een kans gekregen en ook gepakt (dit zijn dus 4 spelers die, als ze allemaal 100% fit zijn bij de eerste 18 horen)

jongens als seedorf,stekelenburg,nieuwenburg,hersi etc hebben allemaal een kans gekregen maar gewoonweg niet op de goede manier gepakt. dus om zomaar te zeggen dat ajax het nederlands talent geen kans geeft vind ik een beetje ongepast en ondoordacht

ps

v/d gun een nederlandse jongen krijgt nu voor de 1000 keer weer een kans van ajax om zich bij de selectie te spelen.

Laatst aangepast door maupstar : 8 August 2003 om 00:59
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 01:02   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmjah, Nieuwenburg was gewoon geblesseerd, net als Heitinga. Stekelenburg vond ik gewoon goed keepen in de wedstrijden die ik van hem gezien heb (o.a. in Europese wedstrijden, waarin hij er toch gewoon stond). Die jongens gaan waarschijnlijk toch niet veel spelen.

Maar je kunt toch niet ontkennen dat er gewoon veel buitenlanders bij Ajax spelen?

En eigenlijk doelde ik ook niet zozeer op de bestaande groep, maar meer bij het aantrekken van versterkingen. Zijn er op bepaalde posities dan niet eigen jeugdspelers of andere Nederlandse spelers te krijgen? Afgezien van de absolute buitenlandse toppers zoals bijvoorbeeld Litmanen en Pienaar, vraag ik me wel eens af waarom er altijd uit het buitenland gehaald moet worden
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 01:06   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Precies. Het hoeft niet per se eigen jeugd te zijn! Kijk naar PSV, de laatste jongen die daar slaagde uit de eigen jeugd was zowat Zenden. Maar ze halen wél goede talentvolle nederlanders, zoals Vennegoor, Van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bouma, Bruggink enzovoorts. Dat zou ajax ook best kunnen doen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 01:12   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Hmjah, Nieuwenburg was gewoon geblesseerd, net als Heitinga. Stekelenburg vond ik gewoon goed keepen in de wedstrijden die ik van hem gezien heb (o.a. in Europese wedstrijden, waarin hij er toch gewoon stond).
dat bedoel ik. ze kregen wel een kans maar ja als je geblesseerd raakt word je gepasseerd. en stekelenburg stond inderdaad erg goed te keepen, maar kwam best wel vaak nerveus over en maakte daardoor soms kleine foutjes. maar vergeet niet dat hij nog steeds keept bij ajax. ok momenteel wel als derde keeper omdat boschker dr is maar das ook niet meer de jongste. ik verwacht dat stekelenburg over een klein aantal jaartjes 1ste of 2de keeper is van ajax




Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Maar je kunt toch niet ontkennen dat er gewoon veel buitenlanders bij Ajax spelen?
geef ik je helemaal gelijk in. ik zie ook liever een eftal vol met amsterdammers/nederlanders,maar ja helaas


Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

En eigenlijk doelde ik ook niet zozeer op de bestaande groep, maar meer bij het aantrekken van versterkingen. Zijn er op bepaalde posities dan niet eigen jeugdspelers of andere Nederlandse spelers te krijgen? Afgezien van de absolute buitenlandse toppers zoals bijvoorbeeld Litmanen en Pienaar, vraag ik me wel eens af waarom er altijd uit het buitenland gehaald moet worden

ajax kijkt denk ik ook wel naar nederlandse versterkingen. als ik het goed heb wou ook ajax robben hebben. maar omdat psv meer familiar overkwam bij robben koos robben voor psv

en ja eigen kweek is er wel maar ajax heeft ook heel veel buitenlanders in hun opleiding. dus als ajax een talent de kans geeft is er een grote kans dat het een buitenlands kereltje is
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 01:16   #12
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Precies. Het hoeft niet per se eigen jeugd te zijn! Kijk naar PSV, de laatste jongen die daar slaagde uit de eigen jeugd was zowat Zenden. Maar ze halen wél goede talentvolle nederlanders, zoals Vennegoor, Van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bouma, Bruggink enzovoorts. Dat zou ajax ook best kunnen doen.
je hoort mij toch ook niet zeggen dat ze het beter doen dan psv
ik reageerde alleen maar op de opmerking ajax geeft talent geen kans. dat vond ik onterecht. ik vind net als jullie dat ze het wel beter kunnen doen VEEEL beter zelfs.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 01:19   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Precies. Het hoeft niet per se eigen jeugd te zijn! Kijk naar PSV, de laatste jongen die daar slaagde uit de eigen jeugd was zowat Zenden. Maar ze halen wél goede talentvolle nederlanders, zoals Vennegoor, Van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bouma, Bruggink enzovoorts. Dat zou ajax ook best kunnen doen.
komt ook bij dat ajax ook een groot aantal van de spelers die jij opnoemde wou hebben, maar psv heeft ze allemaal voor de neus van ajax heeft weggekaapt. toen zagen de talenten(ouders van de talenten) psv als betere keus. net zoals ik nu denk dat veel talenten ajax zien als betere keus, omdat er nu zo n grote jonge groep op het veld staat met zeer veel ambitie.

dus nogmaals echt zeggen ajax geeft talent geen kans of doet er niks aan mmm. er zijn meerdere factoren in het spel zoals andere clubs zoals psv die het WEL beter heeft gedaan en dus de talenten kreeg

maar moet ajax ook een compliment geven. tis dan wel geen nederlands talent,maar de nieuwste aankopen grygera en SQD, gewilligd door meerdere zeer grote clubs zijn uit eindelijk toch aangetrokken door ajax.

en ik zie ook het liefst allemaal nederlandse spelers, maar ik zie ook graag dat fey psv en ajax zwaar ver komen in de championleague of dat nou met 2 zuidkoreanen is of met een japanner dan wel met 3 extra nederlanders tsjaa...

Laatst aangepast door maupstar : 8 August 2003 om 01:32
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 11:21   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


komt ook bij dat ajax ook een groot aantal van de spelers die jij opnoemde wou hebben, maar psv heeft ze allemaal voor de neus van ajax heeft weggekaapt. toen zagen de talenten(ouders van de talenten) psv als betere keus. net zoals ik nu denk dat veel talenten ajax zien als betere keus, omdat er nu zo n grote jonge groep op het veld staat met zeer veel ambitie.

dus nogmaals echt zeggen ajax geeft talent geen kans of doet er niks aan mmm. er zijn meerdere factoren in het spel zoals andere clubs zoals psv die het WEL beter heeft gedaan en dus de talenten kreeg

maar moet ajax ook een compliment geven. tis dan wel geen nederlands talent,maar de nieuwste aankopen grygera en SQD, gewilligd door meerdere zeer grote clubs zijn uit eindelijk toch aangetrokken door ajax.

en ik zie ook het liefst allemaal nederlandse spelers, maar ik zie ook graag dat fey psv en ajax zwaar ver komen in de championleague of dat nou met 2 zuidkoreanen is of met een japanner dan wel met 3 extra nederlanders tsjaa...
Feyenoord heeft geeneens Champions League

Verder, zo bijzonder is het toch niet dat je je eigen club in compliment maakt? Daarnaast kan ik me ooit de geweldige talenten Bennedict McCarthy, en Froylan Ledezma herinneren. Daarvoor stonden Paris St. Germain, AC Milan, Barcelona en Bayern München in de rij. Daar heeft Ajax toch maar mooi profijt van getrokken dat ze naar Amsterdam kwamen! Zelfde geldt voor Mariano Juan en nog zo'n flapdrol.

Ik denk dat de talenten nog steeds liever naar PSV gaan. Aangezien die club heeft bewezen nederlands talent kansen te geven, daar waar ajax jongens als Sikora na 2 slechte wedstrijden meteen afserveert. Bij PSV heeft Robben een jaar de kans gehad, en voilà, die jongen hoort al thuis in het Nederlands XI-tal. Daarnaast is PSV gewoon de beste club van Nederland, dus ook dat is een reden daarvoor te kiezen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 18:03   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehehe, ik dacht ff dat t 1 april was.. en trouwens, wamberto is 10x betert dan die tommie bartje.. Dus voor jullie is t iig niet slechtert geworden ...

en over van der gun, die heeft best wel goed voetbal laten zien, alleen presteerde ajax als team toen geen fuk. Goed dat die wat mag laten zien in het huidige team.

verders,,,,,, T IS WEEEKENNDDD
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 22:28   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wamberto gedraagt zich als een mongool, en daar zitten we hier niet op te wachten. We hebben liever bikkels, zoals De Kock bijvoorbeeld, of tegenwoordig Van Dijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 01:18   #17
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Boukari, Sikora, Soetaers... ze blijven bezig aan de linker veurkant...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 01:41   #18
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

snap er ook geen kont van. de 1 is niet beter als de ander. en wampie naar mijn idee de beste buitenspeler van dat rijtje gaat weg. daar komt bij dat ajax op rechts ook nie echt goed bezet is.
goed bezig dus
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 11:45   #19
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ajax he... Kopen, kopen, kopen... bevallen ze na één jaar niet, gelijk dumpen of een ander halen...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2003, 01:08   #20
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
snap er ook geen kont van. de 1 is niet beter als de ander. en wampie naar mijn idee de beste buitenspeler van dat rijtje gaat weg. daar komt bij dat ajax op rechts ook nie echt goed bezet is.
goed bezig dus
Helemaal mee eens,
wamberto is in topvorm denk maar aan de Amsterdam Tournemant, en dan geven ze hem weg en dan komt Soetaers, sorry hoor maar ik vind het 3x niks!
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2003, 18:09   #21
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ajax: 'Wamberto blijft, Soetaers komt later'

Ajax is niet bereid Wamberto naar Roda JC te laten vertrekken in ruil voor de komst van Tom Soetaers naar Amsterdam. Coach Ronald Koeman heeft aangegeven de Braziliaanse buitenspeler niet kwijt te willen. Twee spelers die Koeman wel wil afstaan, wil Roda juist weer niet.
'De enige spelers uit mijn selectie die voor deze transactie in aanmerking komen, zijn Cedric van der Gun en Nourdin Boukhari. Die wil Roda echter niet. Daarom laat alles nog op zich wachten', legde Koeman zondag uit op de persconferentie in de aanloop naar het eerste kwalificatieduel voor het hoofdtoernooi om de Champions League tegen Grazer AK.

Het veto van Koeman betekent echter niet dat de komst van Soetaers van de baan is. 'Ik wil Soetaers er graag bij hebben. Gaat geen speler van ons naar Roda dan zal de prijs ongetwijfeld wat omhoog gaan. Daarover wordt de komende dagen gesproken. Ik reken op een goede afloop', aldus Koeman.
lopen gelukkig nog een paar mensen met verstand rond bij ajax.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2003, 18:42   #22
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
:respect: :respect: :respect: EINDELIJK zijn we van die lamzak af. Ik begrijp niet hoeveel pillen en joints men bij ajax heeft gerookt
pillen roken?

jah dan zal ik soetaers denk ik ook wel nemen ja
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 23:16   #23
Ajacied-vak409
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat mij betreft blijft tommie waar hij is
gaat wamsnerto transfervrij naar roda
en komt zenden ons versterken
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 12:19   #24
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

De transfer word vandaag (donderdag) afgerond.

Staat allemaal op www.vi.nl
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:16   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De nieuwe linkerspits Roda J.C. heet Arouna Kone

Wij zijn er in geslaagd een opvolger voor Tom Soetaers te contracteren. Vanmiddag is definitief overeenstemming bereikt met Arouna Kone welke afkomstig is van Lierse SK. Kone staat bekend als een van de grootste talenten die vorig seizoen in de Jupiler League in Belgie speelden.

De speler, afkomstig uit Ivoorkust, kwam vorig jaar naar het Belgische Lierse alwaar hij snel furore maakte. Hij speelde als 18-jarige in zijn eerste seizoen 32 wedstrijden, scoorde 11 doelpunten en gaf 9 beslissende assists. Hiermee was hij een van de revelaties op de Belgische velden in het afgelopen seizoen.
Bekend was dat RSC Anderlecht interesse had in het nu 19-jarige talent Kone. Ook het Franse Bastia toonde interesse. Roda J.C. was echter slagvaardiger en is trots op zijn nieuwe aanwinst.



Alwééér een buitenlander Al klinkt het me al 100.000x beter dan Soetaers in de oren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.