Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 July 2003, 21:52   #1
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Bosvelt is weg

Tja, dat is het dan


Geen Bosvelt meer, dus Bart, gefeliciteerd met de 3e plaats.

Wat gaat Feyenoord beginnen zonder Bosvelt? De enige man die elke wedstrijd alles gaf en het voorbeeld voor de anderen was is niet meer.

Geen Bosvelt meer, dus een zoutloos elftal.
Bosvelt en Emerton weg, maar wat halen we terug?

Dirk Kuyt, ben ik tevreden mee.
Peter van den Berg. Wie?? oh Peter van den Berg, die knakker van RKC, nooooit van gehoord.
een 18 jarig talentje uit Joegoslavie voor in de spits
Weer een 1 of andere kamelenneuker genaamd hassan el al fatisma die een kokosnoot tegen een boom kan schoppen dus kopen we hem maar. En nog een 19 jarige "Jean" alleen die naam al uit Brazilie maar we weten nog niet wat z'n kwaliteiten zijn

Kan leuk worden dit seizoen

ja ik lul weer lekker wazig maar wat moet je anders op zo'n moment
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 22:02   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

4 beste spelers pissen

niet best, ik denk dat het weer tussen psv en ajax zal gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 22:03   #3
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Bosvelt is weg

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Tja, dat is het dan


Geen Bosvelt meer, dus Bart, gefeliciteerd met de 3e plaats.

Wat gaat Feyenoord beginnen zonder Bosvelt? De enige man die elke wedstrijd alles gaf en het voorbeeld voor de anderen was is niet meer.

Geen Bosvelt meer, dus een zoutloos elftal.
Bosvelt en Emerton weg, maar wat halen we terug?

Dirk Kuyt, ben ik tevreden mee.
Peter van den Berg. Wie?? oh Peter van den Berg, die knakker van RKC, nooooit van gehoord.
een 18 jarig talentje uit Joegoslavie voor in de spits
Weer een 1 of andere kamelenneuker genaamd hassan el al fatisma die een kokosnoot tegen een boom kan schoppen dus kopen we hem maar. En nog een 19 jarige "Jean" alleen die naam al uit Brazilie maar we weten nog niet wat z'n kwaliteiten zijn

Kan leuk worden dit seizoen

ja ik lul weer lekker wazig maar wat moet je anders op zo'n moment
wazig??? gewoon de waarheid met een goede dosis humor

spijtig dat ie weg is hoor. de naam feyenoord doet mijn haren al..... maar toch jammer dat hij niet meer te zien is volgend seizoen

heeft fey er nog veel voor gevangen (geld) misschien dat ze nog iets nuttigs kunnen doen met het geld en dan bedoel ik niet een JEAN 2 kopen maar wat extra geld voor de jeugd ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:05   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sorry hoor, maar je boegbeelden zo makkelijk van de hand doen duidt echt op wanbeleid.. Bosvelt was gewoon Feyenoord en Feyenoord was Bosvelt. Zo'n man verkoop je van je leven toch niet???
Kalou en Emerton kan ik begrijpen, daar hadden ze redelijke vervangers voor.. Pi-air en Feyenoord ging niet meer samen, kan ook nog...

Maar dat ze Bosvelt zo makkelijk laten gaan...

Ik ben benieuwd wat Feyenoord in huis heeft gehaald nu, stelletje onbekende buitenlanders, die vaak een grote flop zijn bij Feyenoord.. Vd Berg (kan nog een jaar of 3 meedoen) ingewisseld voor drie talenten... Zes linksbuitens, anderhalve linksback.

Zit goed in elkaar dat Feyenoord... Ik denk dat de supporters dit niet zullen pikken en dat bij een ongelukkige competitiestart niet alleen van Marwijk, maar ook Baan en vd Herik het zwaar te verduren zullen krijgen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:23   #5
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"Weer een 1 of andere kamelenneuker genaamd hassan el al fatisma die een kokosnoot tegen een boom kan schoppen dus kopen we hem maar"

  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:31   #6
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Onze achterhoekse trots weg bij Feyenoord .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:42   #7
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
"Weer een 1 of andere kamelenneuker genaamd hassan el al fatisma die een kokosnoot tegen een boom kan schoppen dus kopen we hem maar"

Ja zo is het toch?

Ik snap dat toch niet hoor. koop je zo'n pikkie van 18 of 19 die geen woord Nederlands praat, niks van Feyenoord of Nederland weet, slechte communicatie met de medespelers en wat zou hij dan hebben dat de jeugdspelers niet hebben?
Bijvoorbeeld die Jean, was laatst op tv Rijnmond.

Vroeg die verslaggever aan van Marwijk wat ie van Jean vond?
Ja dat weet ik nog niet zo goed, en weet ook nog niet wat nou z'n beste positie is. Koop dan godver zo'n gozer! Maar het is natuurlijk weer een geweldig talent zoals altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:45   #8
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja was ook met die kerl uit saudi arabie van jullie ofzo... meshal ofzo? die bert had hem nog zien spelen en ze hadden hem al binne.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:54   #9
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
ja was ook met die kerl uit saudi arabie van jullie ofzo... meshal ofzo? die bert had hem nog zien spelen en ze hadden hem al binne.
ja uit Qatar

zoals op lunaticnews staat

Citaat:
Er dient dus goed geïnvesteerd te worden om de achterstand op PSV en Ajax niet te vergroten. Maar daar gaat het dus mis. Kon in een eerder stadium op een slimme manier voor weinig geld Dirk Kuijt van FC Utrecht worden aangetrokken, de zomertransfers kan men niet van onder de indruk zijn. Danko Lazovic is weer één van de grootste talenten in Europa, Peter van den Berg heeft totaal geen (Europese) ervaring op topniveau, Jean is een linkerverdediger waarvan men niet eens weet of hij wel kan verdedigen en van Hossam Ghali moet ook maar afgewacht worden of hij niet in de voetsporen zal treden van zijn landgenoot Haysan Farouk en onze tropische verrassing uit Qatar Mushal Mubarak.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:59   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was ik toch lekker aant voetballen, fiets ik naar huis, krijg ik een telefoontje dat Bosvelt verkocht is...... nouja ik lees nu net op een feyenoordsite dat de vraagprijs van Feyenoord 2,4 mln euro was, maar volgens britse media heeft hij maar 700.000 pond (=1,1 mln €) moeten kosten uiteindelijk...

ik heb vorige week nog geroepen dat ik mijn scc zou inleveren als Bosvelt verkocht zou worden...snap echt helemaal nix van deze actie en ben echt diep teleurgesteld en kwaad. Zoals Tyskie al zei is Bosvelt Feyenoord en andersom...

Opzich gun ik Bosvelt het avontuur in Engeland wel, maar van Feyenoord is dit toch wel een dramatisch slechte actie...hoe zal de supporter hier op reageren? acties, protesten, spreekkoren richting het bestuur? ik verwacht het opzich wel..vooral als het in 't begin ff niet loopt zal wellicht van Marwijk (die volgens mij toch al gaat beginnen aan het 'jaartje teveel') er als eerste uitvliegen...

en wat te denken van van Wonderen? die scheen vorig seizoen al een conflict gehad te hebben en was toch met Bosvelt en van Hooijdonk samen de mensen die het voor het zeggen hadden binnen de selectie en die ook richting het bestuur de mond open durfden te trekken. Dat Baan en vd Herik van de oudjes afwilde was opzich al wel duidelijk, maar waarom op deze manier? Is Kees de volgende dan...?

Ook snap ik niet waarom spelers van Feyenoord altijd voor een appel en een ei mogen vertrekken. Dudek leverde niet het gewenste bedrag op, maar eerder de helft, Emerton is slechts 4 mln waard, Kalou nog minder, van Hooijdonk 1 mln en nu Bosvelt NOG minder! En dan lees je dat de geschatte transferwaarde van die Lazovic (die nog nooit echt iets gepresteerd heeft...) op 7 mln euro ligt...dat hebben Emerton, Kalou, Bosvelt en van Hooijdonk dan maar met pijn en moeite opgeleverd...

en haal dan maar een 31-jarige van den Berg, die zonder risico 2 jaartjes mee kan komen centraal achterin. Waarom niet een risico nemen en een Olfers daar neerzetten of een andere jonge jongen uit eigen gelederen? En haal dan ook maar een stel gasten van begin 20 uit Brazilie, Egypte en Servie.... Moeten die strax het nieuwe Feyenoord gaan vormen samen met een Japanner, een Zuidkoreaan en een stel Chilenen? pfffff

kan een leuk seizoen worden en een mooie crisis bij Feyenoord (of is die er al eigenlijk een tijdje...)
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 00:03   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie


Ja zo is het toch?

Ik snap dat toch niet hoor. koop je zo'n pikkie van 18 of 19 die geen woord Nederlands praat, niks van Feyenoord of Nederland weet, slechte communicatie met de medespelers en wat zou hij dan hebben dat de jeugdspelers niet hebben?
Bijvoorbeeld die Jean, was laatst op tv Rijnmond.

Vroeg die verslaggever aan van Marwijk wat ie van Jean vond?
Ja dat weet ik nog niet zo goed, en weet ook nog niet wat nou z'n beste positie is. Koop dan godver zo'n gozer! Maar het is natuurlijk weer een geweldig talent zoals altijd
om even jou verhaal/mening te bekrachtigen

Coach Van Marwijk ziet Ghali wel zitten

22/7/2003 15:34 V.I.

Het moet wel zeer raar lopen als Hossam Ghali komend seizoen niet bij Feyenoord speelt. Na twee trainingen zegt coach Bert van Marwijk al genoeg te hebben gezien

'Het ziet er goed uit, ik moet alleen nog zien of hij niet te makkelijk is. Tijdens een partijtje liet hij zich even vallen, maar toen heb ik bewust door laten spelen. Dat pikte hij snel op, want hij corrigeerde zichzelf meteen.'

Overigens verklaarde Van Marwijk ook via Ahmed Hossam het een en ander over Ghali te weten zijn gekomen. 'Van Mido weet ik toevallig wél dat hij gecharmeerd is van Ghali. En een mening van een voetballer is vaak nog niet zo slecht.'
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 08:25   #12
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


Overigens verklaarde Van Marwijk ook via Ahmed Hossam het een en ander over Ghali te weten zijn gekomen. 'Van Mido weet ik toevallig wél dat hij gecharmeerd is van Ghali. En een mening van een voetballer is vaak nog niet zo slecht.'
Ja, maar aan de mening van Mido twijfel ik eerlijk gezegd wel .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 08:29   #13
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans


Ja, maar aan de mening van Mido twijfel ik eerlijk gezegd wel .
ik mag dan wel ajax-fan zijn maar mido is ook een verhaal apart. hij heeft wel kwaliteiten maar het enige probleem bij hem is dat hij zijn mentaliteit tegen zich heeft. khoop voor hem dat hij dit een beetje kan inhouden bij marseille
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 09:15   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit gaat de verkeerde kant op voor Feyenoord ben ik bang

En ben het eens met de kritiek op weer een volgend opengetrokken blik met onbekende buitenlanders uit de meest vage windhoeken.

Feyenoord moet proberen een nieuw team te bouwen, en dat op dezelfde manier doen als het succesteam dat de UEAFA cup won. Dat waren veelal jongens die van Nederlandse clubs gehaald waren en bij Feyenoord uitgegroeid waren tot topspelers. Dan denk ik, investeer dat geld goed, en betaal maar wat meer voor spelers als Bosschaarte en Kuyt: jonge Nederlandse talenten.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 23:45   #15
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lunaticnews



  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 23:46   #16
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

duidelijk!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 00:10   #17
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 08:28   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, ik las net rustig bij mijn ontbijtje de Volkskrant:

Citaat:

Maar Swart kan spelersgroep en trainer gerust stellen. Een spandoek ('Met dit beleid raken we iedereen kwijt' ...




En mijn oog viel ook al meteen op de tussenkop, die ook "Met dit beleid raken we iedereen kwijt" luidde.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 10:09   #19
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe, zonde van y.. Maar wel werelds remmie, zo wordt je nog beroemd
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 22:48   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik kreeg het ook te horen via de sms, ik was behoorlijk over de zeik.
Plekje bij de eerste 8 lijkt wel de doelstelling van het huidige bestuur. Die sparta infiltrant van een Rob Baan helpt de club aardig naar de klote en centengeiler Jorien loopt er vrolijk achteraan....

Ophoeren met die wanbeleid, we krijgen een seizoen met bananenplukkers, wijven, en bejaarden te zien.
Ik wil gewoon 'moordenaars' in het veld!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.