Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 June 2006, 15:44   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Shape of my heart arrangement

Voor mijn opleiding moest ik 'Shape of my heart' van Sting reharmoniseren en een andere stijl geven!

Wil je het horen (er wordt ook door mij gezongen, dus keurkeurkeur), stuur dan even een pmtje en dan mail ik het je door!

kan het niet op een servertje zetten *leek* *mac*
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2006, 19:59   #2
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik vind het leuk
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2006, 22:23   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Alles wat ik ga zeggen komt er vast botter uit dan ik bedoel.. maar ik probeer mijn visie lief te geven, misschien heb je er wat aan he, mede muzikantje

In het begin, bij de herhalende (synth?) riedeltjes blijft diegene wel te lang op een dissonante noot hangen aan het eind van die motiefjes, als je snapt wat ik bedoel Dat vind ik wat jammer, want dissonantie kan mooi zijn, maar nu is het het nét niet

Je stem is een beetje dun/schel.. Maar daar kan je nu natuurlijk niks aan doen. Ik hoop dat die snel weer geneest!

Verder vond ik het een leuk stukje! Ik ken het origineel niet goed genoeg om te weten wat je hebt veranderd, maar het zit wel liefjes in elkaar! Goed gedaan hoor meissie Helemaal zelf?


Edit: Trouwens, als jij het voor elkaar krijgt om er een mp3tje van te maken, dan wil ik hem best op mn purevolume account gooien zodat iedereen hem makkelijker kan luisteren

Laatst aangepast door Impressions : 30 June 2006 om 23:26
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.