Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 December 2011, 09:37   #1
CEMDOGAN
Lid
 
Geregistreerd op: 17 December 2011
Berichten: 5
Standaard ex-vriendin HELP!!!

Beste gebruikers

Ben een jongen van 17 en ik heb serieuze relatieproblemen met mijn ex-vriendin. Na 4 maanden had ik haar MOETEN dumpen omdat ik geen andere keuze had.. maar na de zomervakantie zei ik dat ik haar miste en het was wederzijds. Ze zegt dat ze tijd nodig heeft en met alle begrip geef ik haar ook de tijd, maar we sms'en al sinds begin september en nog steeds zijn we niet samen? ze ziet mij echt graag en ik haar ook, waar ligt het probleem dan? ik zal nu alles in detail proberen uit te leggen zodat jullie een beter zicht kunnen krijgen...

we hadden dus een relatie van 4 maanden, maar in die relatie maakte ze nooit tijd voor mij terwijl da ze mij echt graag zag. ik deed altijd mijn best en mijn vrienden steunden me erbij, ze zei altijd dat ik een betere kon krijgen maar elke keer dat ze dat zei had ze daar altijd een kutgevoel bij. we sms'ten constant en ik heb haar maar 10 keer of zo kunnen zien in die 4 maanden, haar ouders wisten het niet en elke keer als ik haar zag keek ze nooit in mijn ogen, geen deftig kusje geven, tongzoenen, gewoon niks?! ze werd jaloers om de kleinste dingen, zelfs op mijn beste vriendin? na een tijdje kon ik het niet meer aan en na de examens had ik het uitgemaakt, ze was er kapot van en ze zei dat ze er heel erg spijt van had gekregen, marja kdacht dat moving on de beste oplossing was, we gingen allebei op vakantie en ik heb mij er nooit bij slecht gevoeld, omdat ik wist dat ik mijn best had gedaan maar ik kreeg er niets voor terug...

ik ging op surfkamp en daar leerde ik een nieuwe meisje kennen, terug in België waren we samen. toen ik met mijn ex voor het eerst terug contact had, had ik een ongelofelijk misgevoel! ik miste haar zoveel, ik zag dat ze mij ook heel erg miste..ik zei dat ik een vriendin had en ze was er natuurlijk kapot van, op een subtiele manier... ik zei dat we er is over moesten praten, nadat ze terug was van vakantie en dat vond ze oke.. op het einde van augustus zei ik dat ik haar terug wou, maar ze zat toen heel de tijd met mijn voormalige vriendin in haar hoofd.. ik begreep waarom maar ik kon er ook niets aan doen, je leert nieuwe mensen kennen en dingen veranderen.. ik zei dat ik het uit ging maken, voor haar en dat had ik ook gedaan.. ze houdt heel erg van mij maar ze wist niet hoe ze het moest aanpakken omdat ik samen met een ander was, ze zij toen dat ze tijd nodig om er over na te denken, of ze mij kon vertrouwen...

sinds september sms'ten we altijd, ik zei dat ik echt veel van hield en ik had er altijd een kutgevoel bij omdat ik haar nooit kon zien, ze ging naar een andere school, had nieuwe vrienden gemaakt.. ze was heel gelukkig, met of zonder mij.. ze gedroeg zich heel volwassen tegenover mij en toen wist ik dat ze sterker was geworden, uit haar fouten had geleerd.. en ja nu maakt ze er gebruik van.. ik was altijd superlief en ik had echt hoop dat we terug samen zouden zijn, ze deed altijd 'droog' bij het sms'en en ze was bang om mij terug te zien, bang dat alles weer zoals het oude ging zijn.. ik was er altijd kapot van, ik had haar teveel gekwetst en sinds september zijn er nog een paar zaken die haar gekwetst hebben, het ging vooral om de kleinste dingen..ze kan er niet tegen dat ik met andere meisjes omga en reageerde dit af op mij, ze deed heel gemeen, misbruik van mij maken precies.. genieten van het feit dat ik haar altijd graag zal zien, dat ze nooit alleen zal zijn.. daarom was ze ook chill en had geen haast, ze had tijd nodig maar geen ruimte? ik bedoel ze vond het niet erg dat we sms'ten, ze vond het zelfs leuk dat ik altijd lief was maar ze liet het niet zien dat het wederzijds was.

vandaag de dag zijn we nog steeds niet samen, al mijn vrienden zeggen dat ze met mijn voeten aan het spelen is, ze is ook niet meer zoals vroeger.. het sms'en gaat vlotter en ik ben ook niet meer 'needy' als vroeger. een paar was ik het beu dat ze nog steeds tijd nodig had, terwijl ze steeds contact wou, ik was/ben heel erg in de war.. ze is heel erg veranderd door haar nieuwe vrienden en ze heeft altijd veel praat en ze voelt zich ook graaf tegenover mij, ze gaat vaker uit... het probleem is dat ze niet zonder mij kan, elke keer als we ruzie maken voelde ze zich er ook slecht bij en ze zei altijd sorry.. en ja toen heb ik het gevoel dat ze mij echt graag wilt, misschien dat ze het hierna wel terug wilt aanmaken maar no results.. altijd weer hetzelfde; sms'en...

IK WEET ECHT NIET MEER WAT IK MOET DOEN!!!!!! ik zie haar nog steeds graag en zij mij ook, denk ik.. mijn vrienden haten haar echt erg en ze zeggen dat zij gewoon op mijn uiterlijk valt, omdat ik qua lichaam gespierd ben.. als ze lieve dingen zegt is dat altijd over mijn lichaam, hoe knap ik ben maar over mijn innerlijk? niks.. ze is dan ook niet meer zo droog als vroeger maar ze lacht nooit met mijn grappen, het is altijd als ik iets grappigs zeg dat ze er expres niet mee lacht maar daarop iets grappigs zegt en ja ik moet er wel mee lachen.. twee weken geleden zei ik nog dat ik er mee wou stoppen omdat ik er genoeg van had en dat ik te lang bij haar ben blijven hangen, na een dag zei ze da ze er heel erg spijt van had en ik mezelf nog een kans gegeven.

nu is het examens en gisteren liet ik haar niets weten omdat ik het ECHT BEU BEN! want de dag ervoor, zei ze dat ze ging eten en normaal laat ze mij daarna altijd iets weten maar dat deed ze niet, ze was heel de tijd op facebook. rond 10u stuurde ik haar een sms of er iets was en ze reageerde er heftig op, "als ik niets laat wete, denkt gy altijd of er iets is me mij he " en ik zei toen dat het een misverstandje was, omdat ik het niet gewoon was van haar.. sindsdien heb ik er niet echt zin meer in, normaal gezien zoude wij binnen 2 maanden een jaar samen zijn, mrja helemaal terug opnieuw beginnen?

ik weet dat als ik haar dit allemaal vertel dat zij er kapot van zal zijn, nu vraag ik jullie om hulp wat ik al van int begin moest doen... HOE KRIJG IK HAAR TERUG? want kzien da meiske echt geire!! ik weet echt niet meer wat ik moet doen..

mvg, Cem
CEMDOGAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2011, 12:37   #2
Lupadi
I am bored
 
Lupadi's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 2.307
Standaard

kwam jij zo ver?
__________________
Vind ik Ook!
Lupadi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2011, 13:05   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

ga door met je leven, bagage uit het verleden in het verleden laten.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2011, 16:47   #4
Omar207
Lid
 
Geregistreerd op: 8 December 2011
Berichten: 21
Standaard

Volgens mij weet zij dat jij veel te makkelijk bent. Altijd zegeen dat het haar spijt en jij ermee akkoord gaan... Laat haar een beetje moeite doen voor jou, als ze je echt wilt zien, doet ze dat. Antwoord eens niet op AL haar sms'jes. Beantwoord sommige sms'jes niet, met als smoes: dat je het helemaal vergeten was omdat je iets dringends moest doen ofzo. Het lijkt een beetje alsof ze met je speelt. Jij hebt ook een eigen leven neem ik aan, laat zien dat je niet ALTIJD tijd voor haar hebt, zoals zij ook bij jou doet.
Omar207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2011, 16:58   #5
Omar207
Lid
 
Geregistreerd op: 8 December 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Henkus Bekijk Bericht
gvd goed fatsoen heet zoiets. als iemand wat smst, dan reageer je gewoon.
Bullshit, als iemand met je aan het spelen is, dan hoor je dat niet zomaar te accepteren. Laat maar weten dat je niet zo makkelijk gek te maken bent. Ja hij moet dan een beetje moeilijk gaan doen met antwoorden. Hij is toch haar hondje niet.
Omar207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2011, 17:02   #6
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

en allah is mijn poedel
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2011, 01:00   #7
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Ik heb ook zo'n "vriendin" gehad, al ben ik nooit zover gekomen als jij.
(ik heb overigens alleen de eerste 2 alinea's van je bericht gelezen)
Die vriendin van mij vertelde mij ook steeds dat we iets af moesten spreken. Dat we een keer samen gingen snowboarden en een keertje naar het strand gingen en daar wat dineren.
Altijd zeggen dat ze het leuk vond en iets leuks wilde doen, maar uiteindelijk kwam er nooit iets van.
Ik had gevoelens voor haar dus in het begin nam ik het maar voor lief.
Overigens werd ze ook altijd boos of deed ze alsof ik de drama-queen was wanneer ik iets verkeerd begreep of niet goed onthouden had. Moest ik weer sorry zeggen voordat het goed was.. In het begin deed ik dat ook wel maar dat houdt ook al snel op.

Tegenwoordig spreek ik haar om de zoveel tijd.. Wat zegt ze dan weer: "We moeten snel weer bijpraten!" Ik zeg dan dat zij een datum mag prikken, ik ga er niet meer achteraan. Dus daar komt toch nooit wat van.

Mensen die geilen op aandacht. Moet je niet veel van hebben imho
Dat zijn geen echte vrienden.

De situatie zal bij jou allicht niet precies hetzelfde zijn als bij mij, maar misschien herken je bepaalde dingen wel.
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2011, 01:03   #8
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Omar207 Bekijk Bericht
Bullshit, als iemand met je aan het spelen is, dan hoor je dat niet zomaar te accepteren. Laat maar weten dat je niet zo makkelijk gek te maken bent. Ja hij moet dan een beetje moeilijk gaan doen met antwoorden. Hij is toch haar hondje niet.
Iets niets accepteren is iets anders dan sociaal gedrag vertonen.
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2011, 08:34   #9
CEMDOGAN
Lid
 
Geregistreerd op: 17 December 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ze niet echt verliefd op me is, we waren bezig over een vriendin die hopeloos verliefd is en mijn ex zei " ze is naïef, onzelfzeker en bang terwijl ik juist al het tegenovergestelde ben". ik bedoel als je echt verliefd bent heb je die dingen een beetje, toch? en ja jullie hebben gelijk dat ze aandacht wilt van me, ze zegt altijd dat ik heet ben, meer niet... gewoon zodat ik iets liefs terugzeg denk ik, man ik haat deze situatie echt.. ze is altijd chill tijdens gesprekken, ik ken die gevoel want als andere meisjes achter mij flashen doe ik ook wel zo... kheb het gevoel dat ze denkt van als ik het ineens niet meer wil, dat het haar geen zak kan schelen... als ze echt van me hield, had ze al lang teruggekomen maar wat heb ik al die tijd verkeerd gedaan? en wat kan ik er aan doen? waarom doet ze zo? waarom wilt ze steeds genieten van het feit dat ik haar zo graag zie? ik kan haar gewoon niet vergeten, ben bang dat ze gelukkiger zal zijn met een ander...
CEMDOGAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2011, 12:31   #10
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

- bontkraagjes alarm -
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2011, 15:45   #11
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

onzelfzeker?

had ze teruggekomen?

Besides, bang dat ze gelukkiger zal zijn met een ander?
Who cares.. Dat is haar leven, niet het jouwe.
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2011, 10:29   #12
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Eerst 'kan' ze maar 10 keer afspreken in 4 maanden, als je haar ziet kijkt ze je niet eens aan, en ze wil je terug maar denkt niet dat ze je kan vertrouwen. Sorry hoor, maar die zijn bij mij na 2 dagen al uit m'n leven en telefoon.

Als ze gaan denken dat ze op en voetstuk staan hebben zer het goed mis. Man, dat jij dat niet ziet, wees is een vent.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.