Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 November 2008, 18:37   #1
RP333
Lid
 
Geregistreerd op: 14 November 2008
Berichten: 6
Standaard computer start niet goed op!

Toen ik een paar weken geleden mijn computer opstartte, ging hij na ongeveer een halve minuut weer uit. Ik startte mijn computer toen weer een paar keer op, maar er gebeurde gewoon hetzelfde. Ik ontdekte dat hij na een bepaalde tijd steeds uitging. Toen ik het weer probeerde, deed hij het opeens weer wel, maar was wel veel langzamer. Ik zette meteen mn virusscanner aan, maar die liep na een uur vast. Toen moest ik wel mn pc uitzetten. Al ik 'm nu weer aandoe, krijg ik een zwart scherm waarop staat:
'' windows kon niet goed worden gestart. Onze excuses voor dit ongemak. mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van. als de computer niet meer reageerde, onverwachts opnieuw opstartte of automatisch werd afgeslotenom uw mappen en bestanden te beschermen, kunt u het beste voor ''laatst bekende juiste configuratie'' kiezen om terug te keren naar de instellingne toen de computer nog wel werkte.
ik kan dan kiezen uit ''windows opnieuw starten'', ''laatst bekende juiste configuratie'' en veilige modus, maar bij alle3 start hij gewoon weer hetzelfde op.
DUS KAN IEMAND MIJ AUB HELPEN???
RP333 is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.