Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 August 2005, 12:59   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Bekritiseer mij

en mijn stijl van muziek schrijven

http://rapidshare.de/files/4035707/HUPSEL_1.mid.html

Er moeten nog vocals op, maar dit is in grote lijnen de opzet hoe het nummer uiteindelijk gaat worden. Ik heb het overgezet naar guitarpro4 en vanuit daar naar midi, dus het klinkt nogal electronisch enzo
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2005, 17:04   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Door het nummer heen wordt het steeds beter!
maar het begin moet je even veranderen, want daar zit op een gegeven moment een samenklankje in het akkoord dat niet helemaal lekker klinkt * klein septiem onderin, grondtoon bovenin, klinkt waarschijnlijk beter als je het omdraait *.
Je hoort ook 2 keer in het nummer zo'n vrolijk riedeltje ( bijv. vanaf de 9e maat ). Daar zou ik een kleine terts van maken ipv een grote terts
klinkt klein die verschilletjes, maar het maakt wel stijlbewuster
Voor hetzelfde geldt vindt jij de dingetjes die hierboven staan niet mooi, dat kan natuurlijk. Maar je kunt het proberen.
Voor de rest heb je het goed gedaan, en interessant gemaakt!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2005, 19:41   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Door het nummer heen wordt het steeds beter!
maar het begin moet je even veranderen, want daar zit op een gegeven moment een samenklankje in het akkoord dat niet helemaal lekker klinkt * klein septiem onderin, grondtoon bovenin, klinkt waarschijnlijk beter als je het omdraait *.
Zó gemeen vind ik dat dat jij dat gewoon kunt horen.. Mijn leraar zei precies hetzelfde toen ik het aan hem liet horen en ik zat echt zo van ' '


Citaat:
Je hoort ook 2 keer in het nummer zo'n vrolijk riedeltje ( bijv. vanaf de 9e maat ). Daar zou ik een kleine terts van maken ipv een grote terts
Als ik dat doe, valt het totaal uit de toonsoort

Citaat:
klinkt klein die verschilletjes, maar het maakt wel stijlbewuster
Voor hetzelfde geldt vindt jij de dingetjes die hierboven staan niet mooi, dat kan natuurlijk. Maar je kunt het proberen.
Voor de rest heb je het goed gedaan, en interessant gemaakt!
Ik ga er nog wel verder aan frutselen enzo, mijn leraar gaat me in de volgende les in supervaart door akkoordfuncties en harmonieleer trappen zodat ik er meer gevoel voor krijg

Dank u voor uw reactie
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.