Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 April 2004, 13:26   #1
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Trillian/Msn

Wat vinden jullie de voordelen/nadelen van trillian en/of msn

Mijzelf-Trillian: Ik vind trillian relaxer.Je kan je ook tegelijk op icq of andere dingen aanmelden.De hoeveelheden skins vind ik ook leuk.Elke skin verandert het hele trillian uiterlijk.Ik vind trillian mooier .Je kan een auto-message versturen.En nog veel meer.je kan ook bijvoorbeeld alle links bekijken die mensen naar je gestuurd hebben

Mijzelf-Msn: Hier kan je cammen.Dat vind ik eig beter dn bij msn
De smilies zijn ook wel leuk...alleen daar doe ik het niet voor. Ook kan je samen op een internetsite ofzo..Dat is ook nog wel een voordeel

Kortom.....Trillian rulez
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2004, 15:19   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

met msn+ kan je ook een automessage instellen

ik hoef geen programma omdat de skin elke keer veranderd, vind ik kei irritant. ook gebruik ik alleen msn dus zou ik t daarom niet hoeven. waarschijnlijk zou ik alleen trillian nemen vanwege die spamvensters
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2004, 16:04   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik vind msn wat overzichtelijker. het oogt gewoon wat beter vind ik en ik hoef trillian ook niet meer
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2004, 16:31   #4
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Trillian/Msn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Wat vinden jullie de voordelen/nadelen van trillian en/of msn

Mijzelf-Trillian: Ik vind trillian relaxer.Je kan je ook tegelijk op icq of andere dingen aanmelden.De hoeveelheden skins vind ik ook leuk.Elke skin verandert het hele trillian uiterlijk.Ik vind trillian mooier .Je kan een auto-message versturen.En nog veel meer.je kan ook bijvoorbeeld alle links bekijken die mensen naar je gestuurd hebben

Mijzelf-Msn: Hier kan je cammen.Dat vind ik eig beter dn bij msn
De smilies zijn ook wel leuk...alleen daar doe ik het niet voor. Ook kan je samen op een internetsite ofzo..Dat is ook nog wel een voordeel

Kortom.....Trillian rulez
Uhm... ik wil niet veel zeggen.. maar waar zijn nou de voordelen? De dingen die jij nu opnoemt vind ik alleen maar onnodige ballast. Kortom, bagger
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2004, 17:55   #5
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

erg belangrijk onderdeel in trillian...

je kunt makkelijk (makkelijker dan bij msn+) je chathistory doorlezen.
je hoeft niet zoals bij msn+ een background progje hebben draaien ook al staat msn niet eens aan. (msgplus.exe)
je kunt mensen op je msn renamen. Sommige mensen vinden het soms nogal nodig om alle (%) etc. etc. in hun nickname te zetten, waardoor je eerst naar het email adres moet kijken wie het is.. erg onhandig naar mijn mening.. een nickname die je elke keer zo supervaak kan veranderen is er stom... zou bv beter zijn als de nickname altijd vast stond.. en daarachter nog een klein bericht kon zetten)
je kunt zelf een skin downloaden en uitproberen.... als je ook eenmaal een prettige skin hebt gevonden ga je ook niet zo snel meer van skin veranderen.

ps. die lelijke standaard smilies, kun je vervangen met bijvoorbeeld fok/got smilies.

zelf heb ik trillian pro 2.01 --> erg
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 11:40   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard Re: Re: Trillian/Msn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Uhm... ik wil niet veel zeggen.. maar waar zijn nou de voordelen? De dingen die jij nu opnoemt vind ik alleen maar onnodige ballast. Kortom, bagger
Nou voor sommige mensen is het wel belangrijk dat je verschillende skins kunt instellen, etc.
Mij maakt het niet zoveel uit..ik hoef er alleen maar mee te chatten en voor de rest kan het me niets schelen eigenlijk Doe mij maar MSN, lekker makkelijk.

@ funfair; met MSN kun je toch instellen dat ie automatisch al je gesprekken opslaat? Is ook wel makkelijk als je je chathistory wil teruglezen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 11:42   #7
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

dit is echt z'n topic van trillian heeft misschien 2 a 3 dingen die beter zijn dan msn maar om trillian de hemel in te prijzen gaan ze alle opties nauwkeurig uitleggen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 14:53   #8
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

De grote reden dat ik trillian gebruik is omdat ik MSN gewoon lomp en lelijk vind. Trillian kan je mooi klein aan de rechterkant van je beelscherm plakken en zit je niet meer in de weg. Met MSN daarentegen kan dat niet, bovendien heb je daar allemaal van die vage namen onder elkaar staan die je vervelend genoeg niet mag veranderen.

Verder is van trillian natuurlijk wel handig dat je meerdere chatprogrammatjes in 1 hebt. Dus dan kan ik gemakkelijk die paar mensen die geen MSN gebruiken der ook inzetten. En dat van de history is inderdaad wel handig, gewoon mooi in een notepad bestandje maarja, weet niet hoe dat werkt in MSN als je automatisch aanzet, misschien wel precies hetzelfde

MSN heeft dan wel 1 groot pluspunt, en dat is dat het overal te gebruiken is
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 15:25   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

met msn plus kan je de mensen in je contactpersonen lijst ook veranderen...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2004, 10:21   #10
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

msn 2.1 , k gebruik al die breezahfuncties niet. mail checken en altijd op offline weergeven laten staan is eigenlijk het enige waarvoor ik msn gebruik.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:15   #11
Marsje
Lid
 
Geregistreerd op: 13 February 2001
Berichten: 86
Standaard

Ik heb Trillian wel geprobeerd, maar de grote onhandigheid wat mij betreft begint al met het importeren van de contactlijst van MSN. Trillian vraagt bij iedereen die mij toegevoegd heeft, ook adressen die lang niet meer gebruikt worden maar die mij nog wel in hun lijst hebben, toestemming. Als je niet goed oplet, staat zo je hele lijst op block.
Een ander nadeel van Trillian is dat de contactlijst van ICQ niet automatisch van de server gehaald wordt zoals sinds versie 2002a wel gebeurt in de "gewone" ICQ.
Verder heb ik totaal geen problemen met de "gewone" MSN. Ik heb overigens geen MSN Plus, die functies daarin gebruik ik toch niet of nauwelijks.
Marsje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 12:46   #12
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik gebruik trillian omdat het minder lomp is als MSN, en je de namen kan renamen .. (vooral daarom)
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2004, 17:18   #13
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
ik gebruik trillian omdat het minder lomp is als MSN, en je de namen kan renamen .. (vooral daarom)
Das ook altijd handig
Die lange namen ook altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2004, 12:13   #14
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
ik gebruik trillian omdat het minder lomp is als MSN, en je de namen kan renamen .. (vooral daarom)
dan kan ook met msn(plus) alles wat je zo een beetje met trillian kan kan je ook met msn. En smilies toevoegen, webcammen, namen veranderen, logs opslaan, away message, geluids commando's en nog veel meer commando's.

Groottste naadeel van trilian is meerdere msn lijsten, die worden zo lekker samengevoegd

het enige waarom ik trillian zou nemen omdat daar icq, irc en yahoo op zitten, msn zou ik dara nooit op draaien.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.