Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 October 2008, 23:29   #1
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
Unhappy Vriendin wil geen abortus plegen!

Hoi,,,
-----
Ik weet niet of ik dit topic goed heb geplaast, ben ook nieuw hier enso dus misschien hoort die wel ergens anders maarja
-----


Ik zal meteen met de deur in huis vallen:

Ik ben dus een jonge van 18 jaar, en ik heb ''veilig'' seks gehad met mijn ex vriendin. Zelfs met een dubbel condoom, maar nu is ze opeens zwanger.

Ookal slikte ze de pil wat ze zei en hebben we een dubbel condoom gebruikt. Volgens mij heeft ze het condoom uit de prullenbak gehaald en in haar ding gestopt zodat ze een kind van mij kan krijgen.

Nu is ze dus zwanger, ze wou eerst abortus gaan plegen, teminste dat zei ze tegen mij om mij aan het lijntje te houden,,, ze was dus ook ''blijkbaar'' zogenaamd naar de dokter geweest enso...

Ze is denkik +/-1 maand zwanger

Maarja nu mijn vraag:

Zij wil het kind houden, en ik niet!
Hoe moet ik dit gaan oplossen? Normaal met haar praten heeft geen zin meer. Ik ben echt hopeloos, moet ik naar de politie ofso of rechter of watt moet ik ooit doen??

ik ben net 18, ik kan nieteens goed voor mezelf zorgen laatstaan voor een kind, en ik wil het kind helemaal niet!!!!!!!!

En met mijn ouders erover praten wil ik al helemaal niet...

Iemand? please reageer
mastershock is offline  
Oud 14 October 2008, 08:32   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Met je ouders erover praten is toch echt wat je zult moeten doen denk ik.
Zoiets kun je toch niet verborgen houden.

En een dubbel condoom?? Je gaat me toch niet vertellen dat je er twee over elkaar hebt gedaan zeker.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 14 October 2008, 10:03   #3
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Weet je vriendin zeker dat ze zwanger is? Als ze zegt dat ze aan de pil is en jullie hebben een condoom gebruikt, is de kans vrijwel nihil dat ze zwanger is.

Je zegt dat ze je ex vriendin is, misschien probeert ze je terug te krijgen door te zeggen dat ze zwanger is. Ofzoiets.

Ga je in ieder geval wel met je ouders praten, die kunnen je beter helpen dan wij hier op het forum.
ash-hôôle is offline  
Oud 14 October 2008, 10:09   #4
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ja als je een dubbel condoom gebruikt is er een redelijke kans aanwezig dat die kapot gaan, niet meer doen dus.
Daarnaast is je vriendin misschien zodanig incapabel dat ze te dom is om die pil goed te slikken.

Of ze heeft terwijl jullie wat hadden liggen hobbyvogelen met ander.

Of ze loopt te je te fucken.

Anyhow in de eerste twee gevallen heb je best een probleem, als zij het wil houden dan kan je daar vrij weinig tegen in brengen. Je zou dr een stevige stomp in de buik kunnen geven maar dat gaat misschien wat te ver.

In het 3e geval is het helemaal een kakteef
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 14 October 2008, 10:51   #5
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
Standaard

Het kan zijn dat ze me naait, en helemaal niet zwanger is, maarja daar ga ik niet vanuit. Ze loopt me er wel telkens mee te chanteren, van k ga het doorvertellen en ik ga niet naar de dokter, en ik hou het lekker toch enso.

Ze had laatst ook half toegegeven dat ze het uit de prullenbak in haar ding had gestopt, echt wat ben ik dom geweest!!!

En volgens mij had ze gelogen van de pil slikken, volgens mij slikt ze dat helemaal niet

Maar stel ze wil het houden, kan ik dan geen contract ofso maken dat ik er niks mee te maken heb? Dat ik geen geld hoef te betalen en shit...

En een stomp in haar buik, wat gebeurt er dan? Gaat het kindje dan dood of...
mastershock is offline  
Oud 14 October 2008, 11:18   #6
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

dan ishet haar probleem, laat je niet chanteren imo.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 14 October 2008, 15:47   #7
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

misschien kan je beter zeker weten dat ze wel zwanger is, want het kan ook dat ze je gewoon loopt te chanteren of aandacht wil (of terug, je zei toch dat het je ex was?)..
Fiekje is offline  
Oud 14 October 2008, 15:56   #8
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Ik zou gewoon zeggen dat ik er niks mee te maken wil hebben en dat het haar probleem is.

En ik moet nog even tussendoor zeggen, als ze het faket, wat is ze dan een ongeloofelijke wanhopige kuthoer. :\
Amnesia is offline  
Oud 14 October 2008, 19:39   #9
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Hmm.. ik zou dat contact stoppen enz0w niet doen, want dat kun je het eventuele kind niet aan doen.

Verder vind ik het een kutstreek van je vriendin, en zou ik eens goed met haar overleggen of je nog wel een relatie met haar wil hebben.

In geval van niet, zou ik niet volledig contact verbreken, maar meer vriendschappelijk
Deegbal is offline  
Oud 14 October 2008, 22:11   #10
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
Standaard

Ehm maar hoe kan in controleren of ze zwanger is of niet?

En als ik het contact verbreek, en ze krijgt straks toch een kind. Kan ze dan nieteens voor me deur komen te staan met, ik wil geld van je want het is ook jou kind, en dat ik er dan ook voor moet opdraaien?

Moet ik geen contraCt laten maken, of iets anders?
Ik ben echt wanhopig, dat 1 zo'n persoon je het leven helemaal zuur kan gaan maken!

EDIT:
Ik wil dus helemaal geeeen relatie meer met haar, en die heb ik ook niet meer! Ik begin haar langzaam gewoon te haten...

Ik probeer nu maar bij haar te slijmen, en te slijmen, en aardig te doen, ookal ben ik facking boos, en zit ze me vierkant te naaien en te chanteren...

Laatst aangepast door mastershock : 14 October 2008 om 22:33
mastershock is offline  
Oud 14 October 2008, 23:12   #11
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ze kan je niks maken als jij geen contact wil. Jullie hebben geen contract of wat dan ook opgesteld. Als jullie nu getrouwd waren, tsja dan had je waarschijnlijk wel alimentatie moeten betalen.

En zolang jij geen bewijs hebt dat ze echt zwanger is, zou ik het maar niet zo serieus nemen. Het komt, hoe jij het verteld, gewoon over dat ze je loopt te chanteren.

Zeg tegen haar dat je samen naar de dokter wilt gaan om te controleren of alles goed is met de baby enzo. Of vraag haar beste vriendin of ze ergens van afweet. Je zult er toch achter moeten komen of het echt niet waar is. En je kunt wel 8 maand gaan wachten, maar dan ben je dus wel te laat.
ash-hôôle is offline  
Oud 15 October 2008, 08:20   #12
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Oke, alementatie heeft naar mijn mening niets te maken met of je wel of niet getrouwd was.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 15 October 2008, 09:17   #13
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Je kunt ook naar een deskundige gaan, en het probleem bespreken. Daar heb je wel een soort van advocaten voor ofzow
Deegbal is offline  
Oud 15 October 2008, 09:48   #14
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
emo

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Je kunt ook naar een deskundige gaan, en het probleem bespreken. Daar heb je wel een soort van advocaten voor ofzow
Já maar die zijn duur, is er geen anderen oplossing?
Ik heb dus gevraagt hoe haar dokter heet en nummer ervan gevraagt maar die wil ze niet geven. Ze woont op haar zelf dus ik weet ook niet waar haar ouders wonen....

Wat gebeurt er als ik haar een facking harde stoot in haar buik zal geven? Komt er dan zo'n gehandycapt kindje uit, of sterft het kindje dan?
mastershock is offline  
Oud 15 October 2008, 10:01   #15
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander Bekijk Bericht
Oke, alementatie heeft naar mijn mening niets te maken met of je wel of niet getrouwd was.
Ow.
ash-hôôle is offline  
Oud 15 October 2008, 10:31   #16
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mastershock Bekijk Bericht
Wat gebeurt er als ik haar een facking harde stoot in haar buik zal geven? Komt er dan zo'n gehandycapt kindje uit, of sterft het kindje dan?
Ik zou het er niet op wagen.
blabla1993 is offline  
Oud 15 October 2008, 11:31   #17
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Ow.
Ik heb toevallig twee neven die in zo'n soort situatie verkeren.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 15 October 2008, 11:41   #18
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Hoe zit dat dan?
ash-hôôle is offline  
Oud 15 October 2008, 14:28   #19
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mastershock Bekijk Bericht
Wat gebeurt er als ik haar een facking harde stoot in haar buik zal geven? Komt er dan zo'n gehandycapt kindje uit, of sterft het kindje dan?
IK zou dat maar laten als ik jou was.
Je geeft haar een stoot, zij gaat naar de politie heb je een nog veel groter probleem. Zou zoiezo inderdaad eerst een checken of het wel klopt!
 
Oud 15 October 2008, 14:37   #20
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Hoe zit dat dan?
Ze hadden allebei al best een tijdje een relatie.
Maar die meiden deden het alleen maar om zwanger te raken, daarna zijn ze vertrokken.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 15 October 2008, 15:07   #21
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Zou een beetje achterlijk zijn als je dan voor moord wordt vervolgd. Abortus mag op die leeftijd [hoe noem je dat?] nog, dus dan zouden in abortusklinieken massamoorden gepleegd worden.
blabla1993 is offline  
Oud 15 October 2008, 17:24   #22
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

misschien kan je vragen of ze een zwangerschapstest wil doen in jou bijzijn? en als ze dat niet wil, zou je kunnen vragen waarom niet, want het zou een beetje raar zijn als ze het bewijs niet wil laten zien..
Fiekje is offline  
Oud 16 October 2008, 23:34   #23
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
Standaard

Nou ze wil niks doen, en nu gaat ze 8 dagen met vakantie ofso, en ze wil nummer van dokter ook niet geven omdat ze zegt dat die toch geen medische info mag geven.

Beetje raar allemaal, maar volgens mij is ze toch echt zwanger,,,,

Ik ben machteloos, ze verneukt gewoon héél mijn leven, en als k met een meisje zit te praten in het café gaat zij heel sniekie als dat meisje niet meer met mij praat of naar de wc gaat ofso met haar praten, en gaat ze tegen mij zeggen, moet ik soms vertellen dat ik zwanger ben enso, bla bla >_<
mastershock is offline  
Oud 16 October 2008, 23:38   #24
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Dit begint gewoon op chantage te lijken hoor. En ze heeft wel gelijk over dat de dokter geen medische informatie mag geven. Maar toch, ze verneukt je leven zo, zeg je zelf, dus als ik jou was, wou ik toch echt wel bewijs, zwart op wit.

En je zou ook 9 maand kunnen gaan wachten om te kijken of ze zwanger is. maar dan ben je uiteindelijk toch echt te laat.

Vraag een goede vriendin van haar of ze zwanger is, of ga anders naar haar ouders toe. zet haar gewoon onder druk zodat ze of bewijs gaat laten zien dat ze zwanger is, of toegeeft dat ze het niet is.

In ieder geval, je zult er toch wel binnen nu en heel snel achter moeten komen of het waar is of niet, voor ze je verder chanteert en jij alles kwijt bent.
ash-hôôle is offline  
Oud 17 October 2008, 08:34   #25
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
In ieder geval, je zult er toch wel binnen nu en heel snel achter moeten komen of het waar is of niet, voor ze je verder chanteert en jij alles kwijt bent.
Mee eens.

Waarom durft ze haar bewijs niet te geven dan? Als ze het zelf al tegen jou zegt, dan zou ze het toch graag willen bewijsen? Dus grote kans op bluf, maar ik zou het voor de zekerheid toch nog op een of andere manier zien na te kijken
Deegbal is offline  
Oud 17 October 2008, 11:54   #26
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mastershock Bekijk Bericht
bla bla
hai


Nja, kun je niet gewoon alle contact verbreken en doen alsof je haar niet kent? Kan ze je ook niet meer zo naaien. Volgens mij ben je als je niet getrouwd bent helemaal niet verplicht iets te doen voor het kind. Dan is het haar probleem.
blabla1993 is offline  
Oud 2 November 2008, 14:57   #27
mastershock
Lid
 
Geregistreerd op: 13 October 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb haar laatst weer gezien, haar buik is facking hard en beetje dik geworden, ik denk toch echt dat ze het wel is....

Gister kom ik een leuk meisje tegen, een echt leuk meisje,,, loop ik effe naar een vriend toe,,, loopt die ene $#@$ die '''zwanger'' is naar dat leuke meisje toe, en verteld effe doodleuk dat ze zwanger is van mij enso...

Ik wou haar bijna slaan, maar dat kan ik niet maken, ik ben echt machteloos, waarom laat ik zo met mij spelen...

Als ik haar verkeerd noem gaat ze al zeggen, ja nu hou ik lekker het kind...

Ze ging btw ook nog leuk vertellen, als ik het kind hou, dan heb ik recht om geld van jou te krijgen ofso...

Laatst aangepast door mastershock : 2 November 2008 om 15:04
mastershock is offline  
Oud 2 November 2008, 18:27   #28
aardigejongen
Lid
 
Geregistreerd op: 2 November 2008
Berichten: 21
Standaard ok dit is wat je moet doen...

ik denk niet dat ze om geld kan vragen.....
aardigejongen is offline  
Oud 2 November 2008, 21:36   #29
Thomasss
Lid
 
Geregistreerd op: 2 July 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mastershock Bekijk Bericht
Ze had laatst ook half toegegeven dat ze het uit de prullenbak in haar ding had gestopt, echt wat ben ik dom geweest!!!
Wablief?
Ze had het condoom uit de prullenbak genomen en in haar vagina gestoken om zwanger te geraken?

Dat lijkt me serieus ziek hoor.
Thomasss is offline  
Oud 3 November 2008, 13:12   #30
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ja want dan schieten ze dat kind kapot. Ik zou als ik TS was eens even kijken of ie een rechtsbijstandsverzekering heeft en dan daar eens wat gaan rondvragen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 3 November 2008, 14:35   #31
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Dan zou hij als ten eerste het kind moeten erkennen. Alleen heeft hij aangegeven niks met kind te maken willen hebben..
ash-hôôle is offline  
Oud 3 November 2008, 15:29   #32
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik vraag me af of het zo makkelijk ligt...
Alleen even zeggen dat je dat kind niet moet is wel erg makkelijk voor dit land met al haar regeltjes. Dat kind is gewoon wel van hem (als dat daadwerkelijk zo is).
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 3 November 2008, 16:17   #33
Patrickiie
Lid
 
Geregistreerd op: 2 November 2008
Berichten: 134
Standaard

Kinderen moeten geen kinderen nemen, het maakt hun toekomst kapot en uiteindelijk zijn het toch de grootouders die er voor opdraaien en zo krijgen de eigenlijke ouders nooit een goede band met het kind
Patrickiie is offline  
Oud 6 November 2008, 10:35   #34
NPEC
Lid
 
Geregistreerd op: 6 November 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi Mastershock,
Is de situatie nog steeds gaande? Wat een gedoe zeg!
Ik kan je alleen maar adviseren dat je probeert samen met haar naar de dokter te gaan en de situatie daar te bespreken. Als zij het echt zo graag wil houden, dan moet ze goed weten en geïnformeerd worden wat de gevolgen zijn. Bovendien, als ze blijft roepen dat ze echt zwanger is, dan moet ze dat kunnen aantonen. Daar heb jij recht op. Nooit mag ze je chanteren.
En gekke dingen dingen doen, zoals stomp in de buik, moet je niet eens overwegen, dat is laag en dat zou je jezelf nooit vergeven.
Laat je niet gek maken, word niet boos, blijf kalm en rustig. Adem in, adem uit........en tel tot honderd.
Succes!
NPEC is offline  
Oud 6 November 2008, 15:20   #35
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ga naar politie, of juridisch adviseur
Deegbal is offline  
Oud 6 November 2008, 17:55   #36
Tjaar
Vrouw - 15 Jaar
 
Geregistreerd op: 6 November 2008
Berichten: 36
Standaard

Mijn eerste mening is dat ze je nept, ze doet gewoon alsof ze zwanger is zodat je je verplicht voelt om terug bij haar te komen. Niet op in gaan

Als ze dan toch zwanger is, je zegt dat je niet met jouw eigen ouders er wilt over praten? In eerste instantie zou ik dan toch eens haar ouders proberen, als dat ook niet wilt werken, of je voelt je niet moedig genoeg daarvoor, - is vast ook reden waarom je niet met eigen ouders overlegt - kan je nog steeds informatie gaan nemen hoe het nu zit.

Uiteindelijk kan je altijd nog een advocaat nemen, maar dat zou ik enkel doen als het echt niet anders gaat

Overweeg eerst nog maar eens of je echt geen kind wilt, je bent er misschien nog niet klaar voor, maar het is waarschijnlijk nog 7 maanden, toch Misschien wil je dan wel al vader worden?

Kortom, overweeg alle opties. Doch, je zal het waarschijnlijk wel op tijd en stond zeker zijn of ze nu zwanger is of niet.
__________________
Je kan me altijd bereiken op nu.tjaar@live.be

Laatst aangepast door Tjaar : 6 November 2008 om 17:56 Reden: Geen
Tjaar is offline  
Oud 12 November 2008, 07:37   #37
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Bespreek met meerdere mensen, die er meer verstand van hebben dan wij
Deegbal is offline  
Oud 12 November 2008, 14:34   #38
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Bespreek met meerdere mensen, die er meer verstand van hebben dan wij
mee eens, dit heeft professionele hulp nodig imho.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 13 November 2008, 17:07   #39
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

imho = ?
Deegbal is offline  
Oud 13 November 2008, 17:47   #40
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

in my humble opinion/ naar mijn bescheiden mening.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 13 November 2008, 17:53   #41
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Okej

Dankje
Deegbal is offline  
Oud 26 November 2008, 18:13   #42
Hopeless
Grammaton Cleric
 
Hopeless's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 November 2008
Locatie: In een doos
Berichten: 314
Stuur een bericht via MSN naar Hopeless
Standaard

Ik wil alleen maar zeggen dat de alimentatie-wet alleen geldt als de twee getrouwd zijn, zo niet, dan heeft ze er geen recht op, alimentatie wordt gegeven, als 2 mensen in bezit van een kind getrouwd zijn en gaan scheiden waarbij het kind bij de vrouw blijft, alleen de man betaalt geld, want een vrouw kan minder goed voor een goed inkomen zorgen ( sorry ladies ) maar als jullie niet getrouwd zijn, heeft ze niet eens recht op een cent van alles wat je hebt.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Verder stap je gewoon naar de rechter af voor chantage, want in Nederland (Woon je in Nederland) Is dat zoooo strafbaar... Volgensmij is ze ook nog eens wanhopig... want volgensmij denkt ze dat ze geen vriend meer krijgt een verziekt jouw leven dus...
Je kunt rustig tegen haar go F*** yourself zeggen, of nog leuker: Compleet negeren, je weet niet hoe krachtig negeren is, als je het perfect uitvoert, of als je instemt... als ze je echt pest, is het geen probleem dat uit te vinden, je gaat gewoon aardig tegen haar doen, zeg maar dat je het kind wilt...
Als ze echt zwanger is, bestaat de kans dat dat jouw kind helemaal niet is, en dan kun je een test eisen, waar je recht op hebt, om te uit te zoeken of het echt je kind is, ik betwijfel namelijk dat ze een condoom uit de prullenbak heeft gehaald en dan in zichzelf heeft gegoten, dat lijkt me zeeeeer sterk, de spermatozoiden leven toch maar enkele seconden/ minuten in de "buitenlucht"?

Van de site Justitie.nl:
"Alimentatie

Als mensen officieel uit elkaar gaan, vervallen de meeste verplichtingen die eerder waren aangegaan bij het sluiten van het huwelijk of het geregistreerd partnerschap. Dit geldt echter niet voor de onderhoudsverplichting. Daarnaast hebben ouders de plicht om hun kinderen tot 21 jaar financieel te onderhouden.

Bij de scheiding kunnen uw ex-partner en u samen afspraken maken over alimentatiebetaling. Zo'n afspraak wordt in een schriftelijke overeenkomst (scheidingsconvenant) vastgelegd. Dit gebeurt meestal in overleg met de advocaat of de notaris."
Hopeless is offline  
Oud 26 November 2008, 19:59   #43
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Jij bent echt verslaafd aan wetten...
DKVTTZWN is offline  
Oud 26 November 2008, 20:01   #44
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Hopeless Bekijk Bericht
echt je kind is, ik betwijfel namelijk dat ze een condoom uit de prullenbak heeft gehaald en dan in zichzelf heeft gegoten, dat lijkt me zeeeeer sterk, de spermatozoiden leven toch maar enkele seconden/ minuten in de "buitenlucht"?
Ja... Maar, het kan ook zijn dat het condoom, ongemerkt, kapot is gegaan, doordat het dubbel werd gebruikt...
DKVTTZWN is offline  
Oud 26 November 2008, 20:25   #45
Hopeless
Grammaton Cleric
 
Hopeless's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 November 2008
Locatie: In een doos
Berichten: 314
Stuur een bericht via MSN naar Hopeless
Standaard

Hoe dan? Als er twee op elkaar zitten?
De kans dat beiden kapot gaan is niet echt groot, behalve als hij een stekel had i.p.v. een... you know what i mean...
Hopeless is offline  
Oud 26 November 2008, 20:29   #46
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Hopeless Bekijk Bericht
Hoe dan? Als er twee op elkaar zitten?
De kans dat beiden kapot gaan is niet echt groot, behalve als hij een stekel had i.p.v. een... you know what i mean...
Ik weet er 't fijne ook niet van, maar het zegt wel iets dat het veiliger is één te gebruiken dan twee op elkaar...
DKVTTZWN is offline  
Oud 26 November 2008, 21:24   #47
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Dus,, gebruik dr 1
Deegbal is offline  
Oud 26 November 2008, 21:54   #48
schiedammer
Lid
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 40
Standaard

Gebruik er altijd maar 1 heb je geen seksuele voorlichting gehad ofzo:S...
En hoezo zou de dokter geen medische info mogen geven als jij de vader wel bent? volgens haar?....
Praat zowiezo met je ouders...Die kunnen je moelijk wat aandoen .... want je bent 18 dan is het normaal dat je gewoon even lekkere sex wil hebben...
Ik ruik in ieder geval een grote grafho**.......
schiedammer is offline  
Oud 26 November 2008, 22:01   #49
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Hoe gaat het nu?
Deegbal is offline  
Oud 2 December 2008, 18:26   #50
weerlegger
Lid
 
Geregistreerd op: 1 February 2008
Locatie: Precies in het midden
Berichten: 775
Standaard

Als ze slaapt pak je een mes en snij je het kind eruit. Wel natuurlijk een EHBO kit bij de hand hebben.
weerlegger is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.